Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 322, komentářů celkem: 430005, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 594 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
cizinec

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116712946
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: My, Vy? Pochybné je se Bohu neodevzdat! (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 25. duben 2020 @ 08:22:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Zeptej se Boha na soud tvého života, na to, co už jsi udělal. Není potřeba řešit, co jsi neudělal. "...


Já už nemusím řešit ani svou minulost - tu už přece nijak nezměním. Řeším jenom přítomnost.
Nežiji totiž pod Zákonem, ale pod milostí - a ze svých minulých hříchů jsem už učinil pokání a byly mi Boží milostí odpuštěny. Bůh na ně už ani nevzpomene.



..." ... kterým Bůh nedal své zákony do srdce, kteří mají v srdci stále ještě náklonnost ke zlému, kteří si své hříchy stále nosí s sebou. Ty ještě pořád čeká Boží soud. "...


S vrozenou náklonností ke zlému se budeme potýkat my všichni bez rozdílu až do své smrti těla.
Typickým znakem všech sektářů je jejich domnělá "vyvolenost" už spasených, kteří už prý mají svoji budoucnost u Boha jistou. O tomto tě jistě ujistí i svědci jehovovi - je to samozřejmě nepravdivý blud, typický znak pro gnózi.




..."To se zase týká těch, co soudem prošli, přijali spravedlivý Boží soud nad svým životem, a Pána Ježíše očekávají."...


Žádným skutečným soudem jsi Toníku ještě neprošel - je to zase jen ve tvojí hlavě, ve tvém virtuálním nepravdivém světě.  Ta skutečná křesťanská zvěst je o tom, že Kristus nepřišel, aby svět soudil, ale aby svět svojí obětí zachránil, spasil.

(J 12,47)
A jestli někdo uslyší má slova, a nezachová je, já ho nesoudím. Nepřišel jsem, abych svět soudil, ale abych svět zachránil.


Dneska nás Bůh ještě nesoudí (naštěstí pro nás) - je totiž pořád ještě doba milosti.

Kristus bude jednoho každého z nás soudit až při svém druhém příchodu (prakticky po naší smrti) a to z celého prožitého života, nikoli jen z jeho nějaké části. Tvoje  "přijetí"  jakéhosi virtuálního rozsudku nad částí tvého odžitého života je jen zbožnou nepravdivou fikcí. Upnul jsi se na nepravdu!
To až před Kristovou soudnou stolicí se sečtou všechna naše aktiva i pasiva a až tehdy přijmeme nad sebou rozsudek. Konečný verdikt.


Taky už dneska očekávám i já svoji záchranu, Pána Ježíše. A přijímám od něj už dneska nikoli jakýsi jeho imaginární soud, ale přijímám jeho konkrétní pomoc pro pozemský život, milosti, svátosti.






..."Pro některé přijde ten soud včas, dříve, než přijde Smrt. "...


Pro některé z nás přišla dříve milost než soud. Stačí přijmout nabízenou milost, aby se člověk zachránil pro den soudu.
Protože konečným cílem našeho života a jeho celým smyslem je spasení duší - v osobní rovině té svojí nesmrtelné duše a duší svých nejbližších, v rovině společenství pak pokud možno spasení celého lidstva.


Pokud je zde někdo už  "vysmátý", že svoji spásu prý už řešit nemusí, že má na starosti důležitější věci - pak je to jen další zmatený človíček.


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.18 sekundy