Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 23. říjen 2021 @ 07:32:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Toníku, ta tvoje ironie nepatří ani tak mne, ale ukazuje spíš na zmatky, ve kterých ty žiješ.
Ale můj příspěvek (i když pod tvým komentářem - celkem jsme se v tom základním o Kristu shodli) směřoval spíš na tvého přítele Rosmana, který nyní bloudí ve víře zcela nepokrytě a šíří tu ariánskou herezi.
|
| NadřazenýRe: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 23. říjen 2021 @ 07:51:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, chápu, že ta tvoje ironie nepatří ani tak mne, ale ukazuje spíš na zmatky, ve kterých ty žiješ.
Alespoň snad už ale po letech ale víš, že žádný člověk se nedokáže spasit sám svými silami. Proto musel přijít Spasitel - a Spasitelem je Bůh. Není jiného Zachránce.
To jsme ti tu léta psali a to je dobré zjištění. Snad už tedy nebudeš protestovat, kdy budeme psát o tom, že Bůh je dobrý spasitel, že dokáže svou práci dělat dobře a že jsme mu proto svěřili svůj život, celý život.
A taky jsem pochopil, že ses místo diskuze k tématu rozhodl intrikovat a pomlouvat tentokrát zase někoho jiného, tedy Rosmana. A děláš to přes vaše divné nápady na spasení sama sebe, tedy přes vaši soběstřednost, opak toho, co je křesťanství. K těm vašim nápadům už jsem ti psal článek Životní motivace.
K tématu článku a tématu diskuze tedy nemáš nic?
Toník |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 23. říjen 2021 @ 07:58:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano zde otevřeně tvrdí, že Ježíš je pouhý člověk, že není Bůh.
Nevšiml jsi si toho?
Proč tedy říkáš, že ho pomlouvám?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 23. říjen 2021 @ 08:11:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Rosmano zde otevřeně tvrdí, že Ježíš je pouhý člověk, že není Bůh. Nevšiml jsi si toho?
Ne, to jsem si nevšiml.
Všiml jsem si, že Rosmano zde otevřeně tvrdil, že Ježíš je mesiáš, syn Boha živého. A mnohokrát to opakoval. A pak pokládal pár otázek. Na které mu lidi většinou neodpověděli, ale začali na něj útočit a pomlouvat ho - ostatně tak, jako ty.
Kde Rosmano tvrdí, že Ježíš je pouhý člověk?
Proč tedy říkáš, že ho pomlouvám?
No, protože ho pomlouváš. Proč bych to jinak říkal?
Nebo ten nápad "Ale můj příspěvek směřoval spíš na tvého přítele Rosmana, který nyní bloudí ve víře zcela nepokrytě a šíří tu ariánskou herezi." jsi snad zase nepsal ty, psal ho někdo jiný? Nebo jsi tu pomluvu Rosmana psal nevědomě?
K tématu zdejší diskuze, nebo k článku, co napsal František, nic nemáš?
Toník
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 23. říjen 2021 @ 08:43:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Rosmano tvrdí, že Ježíš je Mesiášem způsobem, jak si ho židé představují až dodnes - člověk, vyvolený Bohem k záchraně lidí.
Popírá, že Ježíš je vtělený Bůh, popírá Ježíšovo božství.
Že ti toto ve tvé popletenosti uniklo, se ani moc nedivím ...
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 23. říjen 2021 @ 10:16:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Že ti toto ve tvé popletenosti uniklo, se ani moc nedivím ...
Zas ty tvoje projekce, Stando. Pokud tobě ve tvé popletenosti něco uniklo, se ani moc nedivím.
Tak to napsal Rosmano špatně. Nevím o tom, že by Ježíš něco takového tvrdil. Ale to je opět na Rosmana. Je nějaký důvod, proč si tvoje problémy s Rosmanem řešíš přes třetí lidi?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 24. říjen 2021 @ 10:07:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Všiml jsem si, že Rosmano zde otevřeně tvrdil, že
Ježíš je mesiáš, syn Boha živého. A mnohokrát to opakoval. A pak
pokládal pár otázek. Na které mu lidi většinou neodpověděli, ale začali
na něj útočit a pomlouvat ho - ostatně tak, jako ty.
Kde Rosmano tvrdí, že Ježíš je pouhý člověk? "...
Položil jsi mi otázku - já na ni jenom odpověděl.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 25. říjen 2021 @ 06:09:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, položil jsem ti otázku "Kde Rosmano tvrdí, že Ježíš je pouhý člověk?" a ty jsi na ní neodpověděl. Že Rosmana pomlouváš, to jsem tě křivě neobvinil.
Napsal jsi ale:
A to je dobře, že takovou věc víš.
Když jsme ti tu léta psali, že Bůh je náš spasitel, když jsem psal, že máme jednu jedinou Spásu - a tou je Pán Ježíš , bylo to před pár lety ze tvé strany " jen prázdnou pobožnůstkážskou frází bez konkrétního obsahu".
Psal jsi tehdy že si vlastně vůbec ani neuvědomuješ, co to vlastně být zachráněn od smrti do života znamená - že to není zbožná fráze, která časem vyčpí - že je to každý jednotlivý akt, kdy Bůh vztáhne svou otcovskou ruku a zadrží nás nad propastí.
Stejně tak, když jsme psali, že Ježíš je spasitel, že je spasitel profesionál, že spasení dělá dobře, že jsme mu svěřili životy, statečně jsi oponoval. Pokud dnes víš, že "Žádný člověk se nedokáže spasit sám svými silami. Proto musel přijít Spasitel - a Spasitelem je Bůh. Není jiného Zachránce", je to dobře, dobrá změna.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 25. říjen 2021 @ 08:35:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Stando, položil jsem ti otázku "Kde Rosmano tvrdí, že Ježíš je pouhý člověk?" "...
Žádná sebereflexe - ani nepatrná omluva ze tvé strany? Prostě to přejdeš mlčením a "jede se dál?"
Realitou je, že za ta léta v tobě spatřuji onu vyprázdněnost, kterou si lidé tak rádi nahrazují právě zbožnými frázemi. Jak jsi byl prý zachráněn od smrti do života a podobně.
Uniká ti, že zatím svůj pozemský život pořád ještě dál žiješ a pořád v něm můžeš jak získat, tak i ztratit. A to třeba i úplně všechno...
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 26. říjen 2021 @ 07:55:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, začal jsi tu místo psaní k tématu diskuze pomlouvat Rosmana, vymýšlet si o něm blbosti. Jestli z tvé strany přijde sebereflexe a Rosmanovi se omluvíš, nebo to přejdeš mlčením, to už je na tobě.
Když jsi pomlouval mně (například sis vymyslel, že udělám zlo a nelituji toho) a na pomluvy jsem tě upozornil, ještě jsi přitvrdil a napsal větší pomluvy (že jsem mnohokrát psal, že hříchů nelituji). Od té doby ses neomluvil, sebereflexi nepředvedl.
Předpokládám, že to hle tvé jednání je ta vaše vrozená náklonnost ke zlému.
Spatřuješ vyprázdněnost, demenci ze sektářsky prožívané víry, kolaps logického uvažování, duchovní demenci lidí povrchních, falešných, sebeohlupujících, neschopných jít na hlubinu a kde co dalšího ... A je logické ve tvé situaci, že takové věci spatřuješ.
Co bys asi tak měl spatřovat jiného, ve tvé situaci?
Další z vás zase spatřuje chlupy ze satanova zadku, konkubíny, touhu odejít od manželky, drogy, alkohol, blázince.. A taky je to logické v jeho situaci, prezentuje, co žije.
Další z vás zase spatřuje souzení lidí, další spatřuje draky a protesty, další spatřuje bobky a unifikaci, další zas spatřuje v hlavě kosmického kámoše, ... další zase spatřuje pýchu, suverénnost, sebejistotu, nárok, faleš a záludnost i tam, kde není, ... další spatřuje b-hu a ješu, ... Spatřujete, co je vám vlastní a píšete stále dokola o tom, co žijete, a zjevně za to může vaše vrozená náklonnost ke zlému, ta vaše zpropadená "svoboda" hřešit.
My zase spatřujeme Pána Ježíše, toho Spasitele, zachránce, který zachránil náš život. Zachránil nás ze smrti do života. A píšeme o tom, často. A chápu, že 𝓹𝓻𝓸 𝓽𝓮𝓫𝓮 je to jen "prý".
Napsal jsi ale v diskuzi:
A to je dobře, že takovou věc víš.
Když jsme ti tu léta psali, že nespasujeme sami sebe, ani to není potřeba, ani to nejde, že Bůh je náš spasitel, když jsem psal, že máme jednu jedinou Spásu - a tou je Pán Ježíš, bylo to před pár lety ze tvé strany " jen prázdnou pobožnůstkážskou frází bez konkrétního obsahu".
Psal jsi tehdy že si vlastně vůbec ani neuvědomuješ, co to vlastně být zachráněn od smrti do života znamená - že to není zbožná fráze, která časem vyčpí - že je to každý jednotlivý akt, kdy Bůh vztáhne svou otcovskou ruku a zadrží nás nad propastí.
Stejně tak, když jsme psali, že Ježíš je spasitel, že je spasitel profesionál, že spasení dělá dobře, že jsme mu svěřili životy, statečně jsi oponoval.
Pokud dnes víš, že "Žádný člověk se nedokáže spasit sám svými silami. Proto musel přijít Spasitel - a Spasitelem je Bůh. Není jiného Zachránce", je to dobře, dobrá změna.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 26. říjen 2021 @ 09:01:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."
"Ježíš o sobě jasně tvrdil, že není Bůh." "...
Ty na to napíšeš: "Stando, začal jsi tu místo psaní k tématu diskuze pomlouvat Rosmana, vymýšlet si o něm blbosti.....Jestli z tvé strany přijde sebereflexe a Rosmanovi se omluvíš ...."
Fakt ti toto připadá jako reakce mentálně zdravého člověka?
Mně tedy zrovna ne!
Za co se to mám Rosmanovi vlastně omluvit? Za to, že jsem ho přesně ocitoval?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 26. říjen 2021 @ 09:17:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ne, nepřijde mi to jako reakce mentálně zdravého člověka.
Pokud člověk v diskuzi zcela ignoruje jak téma článku, tak téma diskuze a místo tématu začne pomlouvat lidi, jako jsi to udělal ty, nepřijde mi to jako reakce zdravého člověka. Ukazuje to na nějaký problém.
A ten problém bude zřejmě to, o čem dokola z tvého života píšeš - tvoje přirozená náklonnost ke zlému, ke hříchu.
Zřejmě způsobuje i nějaký problém mentální, proto také píšeš o demenci ze sektářsky prožívané víry, kolapsu logického uvažování, duchovní demenci lidí povrchních, falešných, sebeohlupujících, neschopných jít na hlubinu. A je ti to věřit, při tvém vystupování.
Reakce mentálně zdravého člověka je pro mne reakce k probíranému tématu, v tomto případě příběhu bohatého a vlivného mladíka, který od mládí dodržoval Boží přikázání a přišel za Ježíšem a zajímal se o podíl na věčném životě.
Reakce mentálně zdravého člověka je pro mne i to, když člověk rozumí, že dodržovat Boží přikázání už od mládí je dobře, že je to v pořádku, že to tak má být. Že dodržovat Boží přikázání není ani pýcha, ani skutkaření, ani hloupost, neznalost, povrchnost, ale že dodržovat Boží přikázání je moudrost, znalost, a je v tom hloubka života.
Rosmanovi by ses měl omluvit za lži a pomluvy, které jsi tu o něm šířil, například tady a tady. Pokud by tě zajímal názor Rosmana k tomu, co sis o něm vymyslel, zeptal jsem se ho a vedle v diskuzi je odpověď.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 27. říjen 2021 @ 09:38:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Další jeho kecy, jak toto nějak "zjemnit" nemají význam: Tím, že člověka ocituji - to nemůže být pomluvou. Snad jenom v tom tvém virtuálním prožívání života je cosi takového možné ....
Rosmano dál říká:
Bůh pomazal Ježíše Duchem svatým a mocí ve věku 30 let. Předtím se nějak výrazně nelíšil od svého okolí, od svých bratrů.
Tak tohle přesně je zase učením sekty svědků jehovových....
Tato hereze se zase nazývá "adopcianismus".
Nic nového pod sluncem ...
Je jenom jeden případ, kdy v člověku může být plnost božství - když je ten člověk sám také Bůh. Ježíš je Bohem už od svého zázračného početí...
A tohle učí apoštolové skutečně .... |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 28. říjen 2021 @ 12:45:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, tím, že člověka ocituješ - to nemůže být pomluvou. Snad jenom v tom tvém virtuálním prožívání života je cosi takového možné. To nevím, to bys musel napsat ty, co vše je možné v tom tvém virtuálním prožívání života.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 29. říjen 2021 @ 08:56:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestliže jsem o Rosmanovi napsal, že zde šíří ariánskou herezi, nebyla to pomluva, nýbrž pravda o Rosmanovi.
Rosmano se zde totiž usiloval dokázat, že Ježíš není Bůh - a to je ariánství jak vyšité.
Dnešními ariány jsou např. jehovisté. Ti jsou zase přesvědčeni, že Bůh adoptoval člověka - Ježíše až ve křtu v Jordánu.
I o tomto Rosmano psal ...
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 29. říjen 2021 @ 09:31:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>Jestliže jsem o Rosmanovi napsal, že zde šíří ariánskou herezi, nebyla to pomluva, nýbrž pravda o Rosmanovi.<<
Jestliže jste napsal o rosmanovi, že zde šíří ariánskou herezi, tak je to pomluva a Vaše neznalost nebo záměrné matení o tom, co ariáni vyznávali, protože jejich učení v rosmanově vyznání, že Ježíš je člověk a není B-h, tam není.
Oko, snad nechcete říci, že Židé jsou ariáni :)))) |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: MilanH v Pátek, 29. říjen 2021 @ 14:31:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | no, alexandrijský kněz Arius byl údajně "striktně monoteistického" původu .. Poslouchaj "rebe", ja se na nich "nezlobím", že odporujou.. mají na to své právo.. jáí se spíš "zlobím" na "revoluční" ohniváky z mé vlastní "sekty" (jako křesťany..), že mají původní církevní otce "za tak vypatlané" právě proto, že se zaobírali těmito definicemi.. - kdo/co je a kdo/co není Ježíš Kristus. Asi věděli proč. Samozřejmě, že námitky jak od "čistých monoteistů" ale třeba i gnostiků a jiných.. dorazili už tehdy.. a ne až dnes.. Takže proto to řešili.. To však je u našich "draků revolucionářů" stzriktně vylučuje ze "sekty" .. (sekta mysšleno tehdejším pojmem, něco jako směr ..) No, co na to říci.. Ty se ptáš relativně "legitimně" a normální odpověď tady zaznívá prakticky jen od "tradičních tradičníků", kdežto "plameňáci" se v tom prostě koupaj stylem jiná ves, jiný pes .. |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: MilanH v Pátek, 29. říjen 2021 @ 14:31:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | no, alexandrijský kněz Arius byl údajně "striktně monoteistického" původu .. Poslouchaj "rebe", ja se na nich "nezlobím", že odporujou.. mají na to své právo.. jáí se spíš "zlobím" na "revoluční" ohniváky z mé vlastní "sekty" (jako křesťany..), že mají původní církevní otce "za tak vypatlané" právě proto, že se zaobírali těmito definicemi.. - kdo/co je a kdo/co není Ježíš Kristus. Asi věděli proč. Samozřejmě, že námitky jak od "čistých monoteistů" ale třeba i gnostiků a jiných.. dorazili už tehdy.. a ne až dnes.. Takže proto to řešili.. To však je u našich "draků revolucionářů" stzriktně vylučuje ze "sekty" .. (sekta mysšleno tehdejším pojmem, něco jako směr ..) No, co na to říci.. Ty se ptáš relativně "legitimně" a normální odpověď tady zaznívá prakticky jen od "tradičních tradičníků", kdežto "plameňáci" se v tom prostě koupaj stylem jiná ves, jiný pes .. |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 30. říjen 2021 @ 08:59:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rozdíl mezi židy a ariány je zásadní - židé neuznávají Ježíše Krista za Mesiáše - zatímco ariáni věří, že Ježíš je Bohem přislíbený Mesiáš , ale považují jej (shodně se židy) jen za člověka - nikoli za Boha.
Ráčej si to dostudovat, Roubíček!
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 30. říjen 2021 @ 19:19:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No to jste tomu přidal kořeníčko, pane Oko :))) Asi jste nepochopil, co učí Ariáni a co Židé, viďte. Ariánec tu je takovej myslivec, kteréj má za to, že Slovo (nestvořené) se stalo tělem (člověkem, Synem B-žím stvořeným). Také vyznává jako Ariáni, že B-h nebyl Otcem, než se to Slovo stalo Ješuou, A až tehdy se B-h stal Otcem. Něco takového Židé nevyznávají a také ani nevěří, že B-ží slovo se stává tělem, že se zhmotňuje v cosi či v kohosi. Mají v tom guláš, Oko. A MilanH to samé. :) Rosmano toto nevyznává, nevidím to v jeho úvahách. To u myslivce, jó to je jiná. |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 31. říjen 2021 @ 09:20:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebyl jsem to tu ale já, co tu vyslovil myšlenku, že by snad ariáni a židé měli mít snad společnou víru - mají společné jenom to, že obojí neuznávají Ježíše jinak, než jako jen člověka (nikoli jako Boha).
Ariáni vyznávají, že Bůh se stal Otcem ze svého rozhodnutí - a skrze Syna byl stvořen svět. Je to tedy velmi vyhraněná podoba subordinacionismu.
Pravý Bůh podle něj musí být nejenom nestvořený, nýbrž i nezplozený. - a tak Slovo nemůže být Bohem ve stejném slova smyslu jako Otec.
Arius také nerozlišoval mezi věčným Slovem a vtěleným Slovem. Ariání dále popírali existenci Kristovy lidské duše, Logos podle nich přijal pouze lidské tělo.
Ariánská hereze:
Slovo není souvěčné s Otcem, bylo stvořeno z ničeho, není Synem Otce v pravém slova smyslu, začalo existovat v závislosti na zcela svobodném rozhodnutí Otce. Slovo je podřízeno změně jak fyzické, tak morální. (Poslední argument naráží na vtělení pojímané jako změna týkající se věčného Slova).
Rosmanovy "úvahy" se ubíraly právě touto cestou ariánů.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 31. říjen 2021 @ 17:37:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pravdou ale je, že i Myslivec s ariánskými myšlenkami laškoval také...
I když s velkou pravděpodobností nevědomky....
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 06:52:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pravdou je, že jsi heretik Oko. Zde máš pět prokazatelných odůvodnění podle toho co jsi ty sám napsal.I po božím odpuštění se stále prohlašuješ za hříšníka!
Považuješ boží odpuštění, za NEDOSTATEČNÉ (nedokonalé), a tvou hříšnost za MOCNĚJŠÍ než je MOC Boha tě očistit!
Tvrdíš že máš jistotu v tom že zhřešíš, a proto nemáš jistotu v Bohu že nezhřešíš!
Věříš ve svou slabost více než v sílu Boha!
Tvojí malověrností o nedokonalosti božího odpuštění pohoršuješ ostatní když opakovaně tvrdíš, že i po božím odpuštění a očištění jsou všichni špinavými hříšníky stejně jako ty!
Křesťani na tom nejsou stejně jako ty Oko! Tak je tomu jenom u tebe a jiných heretiků kteří laškují s modloslužbou. Je to totiž modloslužba která zavádí daleko od Boha a naučí tě abys všechno dělal sám, žel i však marně. A to v modloslužbě hlavně jde. Odvést tě od veškeré boží pomoci. A ve tvém případě se to modloslužbě podařilo. Největším důkazem je tvůj postoj k očistné oběti Krista. Bůh řekne OČISTIL JSEM TĚ a ty odpovíš NEOČISTIL jsem stále slabý hříšník který má jistotu v hříchu, a ne v Tobě Kriste!! Sedíš ve vlaku který nejede do nebe, Oko. Rychle z něho vystup!
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 11:49:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toto jsou všechno ale jen kostrbaté konstrukce ze tvojí hlavy.
Ve skutečnosti tak, jako alkoholik zůstává alkoholikem i když je zrovna ve stavu střízlivém, podobně člověk je hříšníkem i když zrovna nemá žádný hřích. Je hříšníkem pro svůj zděděný sklon ke zlému.
(Kaz 7,20) Vždyť na zemi není spravedlivý člověk, který by konal dobro a nehřešil.
Bohu nevadí, že jsme hříšníci - zná totiž hlubiny lidského srdce - Bohu vadí, když člověk své hříchy nijak neřeší, ale naopak když si v nich člověk libuje a říká: "Já už jiný nebudu"!.
(1 J 1) Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a pravda v nás není. Jestliže své hříchy vyznáváme, on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od každé nepravosti. Řekneme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.
..."Křesťani na tom nejsou stejně jako ty Oko!"...
Jací "křesťani", když stojí mimo církev?
(1 J 2) A svět pomíjí i jeho žádost; kdo však činí vůli Boží, zůstává na věčnost.
Dítky, je poslední hodina; a jak jste slyšeli, že přichází Antikrist, tak se nyní již objevilo mnoho antikristů; podle toho poznáváme, že je poslední hodina.
Vyšli z nás, ale nebyli z nás. Kdyby byli z nás, zůstali by s námi.
Ale to se stalo, aby vyšlo najevo, že nejsou všichni z nás.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 20:40:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toto jsou všechno ale jen kostrbaté konstrukce ze tvojí hlavy.
:-)))
Kostrbaté? Já když se okoupu ve vaně vylezu z ní čistý. Když mne očistí boží milost od špíny hříchu, již špinavý hříšník nejsem.
Ale Oko to má jinak. Vleze do vany špinavý jako prase a špinavý jako prase z ní vyleze. Bůh Oka očistí od špinavého hříchu, ale Oko je stále špinavý hříšník.
...
Ve skutečnosti tak, jako alkoholik zůstává alkoholikem i když je zrovna ve stavu střízlivém, podobně člověk je hříšníkem i když zrovna nemá žádný hřích. Je hříšníkem pro svůj zděděný sklon ke zlému.
Oko, ale to jsou jenom ty tvoje kostrbaté skutečnosti. Poučím tě. Alkoholik je alkoholikem dokud má na alkoholu závislost. Hříšník je hříšníkem dokud hřeší a v hříchu si libuje, dokud ho hřích ovládá. Alkoholik který se nechce léčit, nechce být abstinentem bude vykřikovat "já jsem alkoholik, všichni jste alkoholici, všichni si dáte občas sklenku!" Hříšník jako ty vykřikuje "já jsem stále hříšník, všichni občas zhřešíte!" Všichni ne Oko. Mnozí z nás si sklenku dají a alkoholici nejsou, a mnozí z nás zhřeší, ale v milosti boží se rychle hříchu zbaví aby hříšníky nebyli, aby u nich závislost na hříchu nenastala, aby hříšné sklony nevznikly. Víš Oko, zhřešit a zhřešit je pojem. Nejsou všechny hříchy kvůli sklonům zhřešit. Pokud hřešíš kvůli hříšným sklonům, tak tě Bůh od nepravosti neočistil.
...
(1 J 1) Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a pravda v nás není. Jestliže své hříchy vyznáváme, on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od každé nepravosti. Řekneme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.
Oko, tento verš chápeš mnoho let mylně. Rád s ním argumentuješ ve smyslu toho, že jsi stále i po odpuštění hříšník. Řekneme-li, že žádný hřích nemáme- je z kontextu PŘED ODPUŠTĚNÍM! Za prvé Oko. Napřed jako hříšník musíš hříchy jako třeba lhaní a pomlouvání přiznat a nedělat z Boha lháře!
Za druhé Oko. Když si to že lžeš a pomlouváš přiznáš, a Bohu to vyznáš, Bůh ti odpustí a OČISTÍ tě od KAŽDÉ NEPRAVOSTI! Čteš Oko. Čti ještě jednou. Bůh ti odpustí a očistí tě od KAŽDÉ nepravosti. Nepravost je synonymum hříchu. Nečistota je synonymem hříšnosti, sklonů k hříchu.
Za třetí Oko: Po božím odpuštění a očištění od hříchu nemůžeš o sobě dále tvrdit, že jsi hříšník. To bys pak dělal z Boha lháře, stejně jako když z Boha děláš lháře když tvrdíš že nelžeš a nepomlouváš. ---
Jací "křesťani", když stojí mimo církev?
Třeba tací křesťani, kteří modlářům od nevěstky vysvětlují úplně základy o funkci očistné boží milosti.
Hele Oko, která církev hlásá stejně jako ty, že po božím odpuštění jsi nadále hříšník?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 02. listopad 2021 @ 09:22:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I já, když se vykoupu, tak jsem čistý. Ale to přece neznamená, že se zase neušpiním, že se nebudu muset vykoupat znovu!
S pravděpodobností rovnající se jistotě vím, že se budu muset vykoupat zase znovu. My lidé se nedokážeme v životě neušpinit hříchem. Protože jsme od své přirozenosti hříšníky:
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 02. listopad 2021 @ 11:06:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty modlářské hemzy urážející Boha si pro příště odpusť! Pro tvém dobro.
My lidé se nedokážeme v životě neušpinit hříchem.
To ty Oko to nedokážeš, netahej do toho tvého modlářského světa všechny lidi!
I já, když se vykoupu, tak jsem čistý.
Takže znovu Oko, když se v boží milosti vykoupeš pak jsi čistý a nemůžeš proto tvrdit že jsi nadále špinavý hříšník. Hříšníkem se staneš až po spáchání hříchu. Furt ti to rozum nebere?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 03. listopad 2021 @ 07:39:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To tobě rozum nebere, že i omilostněný hříšník je pořád svojí podstatou zase jenom hříšníkem, který se co nevidět znovu umaže a znovu bude potřebovat koupel.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 03. listopad 2021 @ 14:49:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žádném takové podstaty neexistují. Je to tvůj výmysl. Hříšník je někdo kdo má hřích. Pokud hřích nemáš hříšníkem nejsi. Hříšník je vždy špinavý. Používáš nesmyslné termíny jako třeba "čistý hříšník". To co zde hlásáš se označuje jako nepravost, a navíc zpochybňuješ očistnou boží milost, která z hříšníka učiní svatého.
Mno, a pro začátek začni u toho, že si vyženeš z hlavy katolické pavouky o pojmu "svatý". A začni tím, že svatý není to samé jako dokonalý. Že nedokonalý není to samé jako hříšný. Že být svatý není až po smrti. Že svatý není to samé jako nedosažitelný.
A nyní čti Oko, čti.
- Koloským 3, 12 [biblenet.cz]Jako vyvolení Boží, svatí a milovaní, oblečte milosrdný soucit, dobrotu, skromnost, pokoru a trpělivost.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 04. listopad 2021 @ 07:27:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já bych řekl, že svatost je charakterizována právě našim úsilím o dokonalost. O duchovní dokonalost.
A nyní čti Myslivče, čti:
(1 Pt 1,16) Vždyť je napsáno: ‚Buďte svatí, neboť já jsem svatý.‘
..."Že nedokonalý není to samé jako hříšný. "...
Člověk je nedokonalý, člověk je od přirozenosti hříšný. Nejde se jednou vykoupat a být už pořád čistý! I ten, kdo poctivě pracuje, tak se přirozeně zpotí a musí se večer vykoupat znovu. Když pracuješ s blátem, umažeš se!
A člověk je tělem jen ta hlína, jen to bláto ...
Nedokážeme se neumazat!
Jediná pomoc, jak se udržet alespoň v relativní v čistotě je provádět pravidelnou hygienu - očistu.
V Duchovním rozměru pak je touto pravidelnou očistou člověka modlitba, zpytování svědomí, vědomé a časté návraty k Bohu.
Nedokážeme se při námaze vůbec nezpotit, nedokážeme v praktickém životě ani vůbec nezhřešit. Řešíme to tedy tak, že špínu pravidelně a často smýváme vodou - špínu hříchů smýváme pak pravidelným pokáním ze hříchů.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 04. listopad 2021 @ 15:39:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je u tebe Oko paradoxem, že užíváš argumenty, které usvědčují ze lži tebe. Čtu Oko, čtu. A čtu "buďte svatí". Ty tam čteš buďte hříšní?
Člověk je nedokonalý, člověk je od přirozenosti hříšný.
Žádná hříšná přirozenost neexistuje, je to lež řk učení! Hřích je totiž nepřirozený. Člověk je ve své přirozenosti svatý a hříšného člověka Bůh ke svaté přirozenosti zpátky vede.
Nejde se jednou vykoupat a být už pořád čistý! I ten, kdo poctivě pracuje, tak se přirozeně zpotí a musí se večer vykoupat znovu. Když pracuješ s blátem, umažeš se!
A člověk je tělem jen ta hlína, jen to bláto ...
To, že je člověk prachem a v prach se obrátí není synonymem nečistoty hříchu. AŽ teprve obrácení se v prach je důsledkem hříchu. Adam byl z "prachu" před hříchem. Proto porovnávat "prach" před hříchem s blátem hříchu je hloupé.
Zašpinění se při práci nelze porovnávat se špínou hříchu!
..špínu hříchů smýváme pak pravidelným pokáním ze hříchů.
To je blud Oko, špínu hříchu žádné tvoje pokání nesmaže i kdyby ses třeba ukál, špínu hříchu smývá boží milost. A to zcela nezáslužně. Podmínkou získání boží milosti není zásluha, podmínkou je víra a láska k pravdě.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 05. listopad 2021 @ 07:58:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověk byl Bohem sice stvořený jako svatý, ale od pádu prvních lidí do hříchu je hříchem poznamenán, "znetvořen", je postižený, získal náklonnost ke zlému. Proto Kain zabil bratra, proto jsou dodnes na světě války a nespravedlnosti všeho druhu.
Sám člověk nedokáže nezhřešit, potřebuje k životu bez hříchu Boží milost - být neustále napojen na Boha. A toto se člověk musí životem teprve postupně naučit a tím svoji hříšnost postupně snižovat, eliminovat.
Víra je přece dar - jak ta s tím souvisí?
Podle tebe jeden víru dostane a nehřeší - jiný víru nedostane a proto hřeší? A na konci pak bude ten druhý potrestán a ten první vyznamenán? Za co vlastně, když ani jeden v tom nemá vlastní zásluhy?
..."Proto porovnávat "prach" před hříchem s blátem hříchu je hloupé."...
Hloupé je kritizovat Boží výrok: "Jahve řekl: „Aby můj duch nebyl věčně odpovědný za člověka, jenž je přece tělo, ať jeho život napříště trvá pouze sto dvacet let.“..." (Gn 6,3)
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 05. listopad 2021 @ 08:30:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověk byl Bohem sice stvořený jako svatý..
No vida Oko. Vida! Takže propříště již nic neplácej o hříšné lidské přirozenosti.
Sám člověk nedokáže nezhřešit, potřebuje k životu bez hříchu Boží milost..
No to je zase kostitřasovka. Kam na to chodíš? Je to jednoduché Oko. Hříšník očištěný boží milostí již není hříšník, a k životu bez hříchu potřebuje sílu Krista a poznání pravdy v Duchu svatém. Obojí nám Kristus nabízí neustále.
Víra je přece dar - jak ta s tím souvisí?
Ve víře je přece spása. Když budeš Bohu věřit a věřit Mu jednou provždy a napořád, a ne že se pro Boha budeš neustále rozhodovat, tak se ti Bůh dá poznat v daru víry. V tom je Oko víra darem. Darem není tak ani to, že člověk věří Bohu, darem je to, jak na víru v Něho Bůh reflektuje. Když třeba Bohu věříš, že tě neopustí, tak On reflektuje tak, tě nikdy neopustí. Když Bohu věříš, že ti dá sílu za tvou slabost taky ti ji ta tuty dá a bude dávat. O tom je dar víry Oko, o tom! A pro něco takového si ty musíš neustále rozhodovat? Ber všemi deseti a rozhodni se jednou a provždy!
Podle tebe jeden víru dostane a nehřeší - jiný víru nedostane a proto hřeší?
Žádné takové podle mne není, nefantazíruj.
Hloupé je kritizovat Boží výrok: "Jahve řekl: „Aby můj duch nebyl věčně odpovědný za člověka, jenž je přece tělo, ať jeho život napříště trvá pouze sto dvacet let.“..." (Gn 6,3)
Hloupé je kritizovat jakýkoliv boží výrok. A hloupé je psát o kritice která neexistuje.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 06. listopad 2021 @ 08:24:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Člověk byl Bohem sice stvořený jako svatý..
No vida Oko. Vida! Takže propříště již nic neplácej o hříšné lidské přirozenosti. "...
Svatý Adam zhřešil a už pak nebyl svatý, V ráji už pro něho nebylo místo a tak byl vyhnán.
Všichni jeho potomci až dodnes dědí tuto Adamovu náklonnost ke hříchu. Říkáme jí "hříšná lidská přirozenost - náklonnost ke zlému".
..."... darem je to, jak na víru v Něho Bůh reflektuje. Když třeba Bohu věříš, že tě neopustí, tak On reflektuje tak, tě nikdy neopustí."...
Co slovo, to projev nevzdělanosti a zmatenosti ve víře.
Naprosto zásadní je skutečnost, že Bůh je věrný vždycky. Bůh nikdy člověka neopustí - to sám člověk opouští Boha svými hříšnými rozhodnutími.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 06. listopad 2021 @ 13:50:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko:Říkáme jí "hříšná lidská přirozenost - náklonnost ke zlému".
Ano Oko, tak tomu říkají modlářští bludaři. Zapamatuj si. Tak jako je hřích nepřirozený, zrovna tak neexistuje žádná hříšná lidská přirozenost. A co se týká sklonů ke hříchu, tak na to zde již dávno máme Krista a Jeho milost!
Oko: Co slovo, to projev nevzdělanosti a zmatenosti ve víře.
Naprosto zásadní je skutečnost, že Bůh je věrný vždycky. Bůh nikdy člověka neopustí - to sám člověk opouští Boha svými hříšnými rozhodnutími.
Oko, to jsou ze tvé strany skutečně projev zmatenosti ve víře. Sleduj! Přijde nyní argument i důkaz. Ano, ano, ano. Bůh člověka nikdy neopustí! Jak je možné, že ty Boha pro svůj hřích opouštíš! Opouštíš Boha protože jsi zmatený Oko. My křesťané kvůli hříchu Boha neopouštíme, ale ihned se k Němu utíkáme. Toliko pro tvé poučení nevzdělanče, toliko ke tvému zmatení. Věčně nerozhodnutý pomatenec Boha kvůli hříchu opustí, křesťan k Bohu přimkne a prosí o milost. Ty se Oko stále rozhoduješ mezi hříchem a Bohem? Stále? Stále.. Och jak ubohé, nízké a zmatené. |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 07. listopad 2021 @ 09:52:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."A co se týká sklonů ke hříchu, tak na to zde již dávno máme Krista a Jeho milost!"...
Sám jsi se tímto usvědčil s hlouposti:
Každý člověk má svou zděděnou náklonnost ke hříchu, kterou je třeba, aby Kristus vyléčil.
Kristus je skutečně lékařem duší. Kdyby nebyly duše nemocné hříchem, nebylo by třeba lékaře.
Bloudíš stále mimo oblast zdravého rozumu.
Pros Ducha svatého těmito slovy:
Nedopusť, abych propadl zmatku. nedopusť, aby mě nevědomost svedla na scestí, nedopusť, aby předpojatost ovlivnila moje činy ...
|
]
Oko má vážný problém s funkčním chápáním psaného textu (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 20. listopad 2021 @ 17:02:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec..."A co se týká sklonů ke hříchu, tak na to zde již dávno máme Krista a Jeho milost!"...
Oko, nebuď drzý a nelži o mém zdravém rozumu. Bloudíš ty a můj zdravý rozum neustále poukazuje na bludy které zde píšeš. Kupříkladu blud o hříšné přirozenosti lidské, když přirozeností lidskou je svatost. Kupříkladu tvoje rady k modlitbě Ducha svatého, které jsou bludné v tom, že my křesťani se modlíme v Duchu svatém a ne k Duchu svatému, a nemodlíme se v Duchu za to co řekne bludař Oko, někdo jiný, ani my sami. Modlíme se v Duchu tak, jak nás Duch svatý v modlitbě vede. Takže právě jsem ti udělil úplně základní křesťanskou lekci o tom, co je, a jak se praktikuje modlitba v Duchu svatém. A co podle tebe Oko Kristus léčí? Chceš se snad přít o tom, že jsou to právě ony sklony k hříchu, které k hříchu vedou? Proč ty Oko se nenecháš ze tvých sklonů k hříchu Kristem vyléčit a jsi stále hříšník jak sám o sobě tvrdíš? A zapamatuj si, žádný hřích se nedědí, dědí se hříchem porušené tělo. Ke hříchům se vždy pohoršováním svádí. Dědičný hřích je velmi nebezpečný blud padlé římské církve!! Blud pro který si oběť bludu myslí, že má hříšnou přirozenost, že je celý život hříšníkem, že je hříšníkem i po očistné boží milosti. Uvědom si Oko jednu velmi důležitou věc. Pokud budeš mít tento postoj k boží milosti, postoj ve kterém si myslíš, že jsi hříšník i po omilostnění Bohem, budeš mít tento postoj i před soudnou boží stolicí, a pak ti nepomůže ani svěcená.. Vztah k Bohu si každý z nás bere sebou na druhou stranu!! Co ti pomůže, že vykřikuješ Pane ó Pane a přitom Mu nevěříš, že tě očistí natolik, že již hříšníkem nejsi. Proč Mu nevěříš, že ti namísto tvé slabosti dá svoji sílu? Když nevěříš Bohu za tohoto pozemského života, nepočítej s tím, že Mu budeš věřit po smrti. V tom je totiž největší záludnost řk nauky, která přesunuje to co musíme vykonat nyní až za hranici smrti do vymyšleného očistce. Po smrti žádná možnost nápravy ani očištění již není možná! Tak abys Oko věděl do čeho jdeš! |
]
Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 20:58:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Apoštol Petr:
- Jako poslušné děti nedejte se opanovat žádostmi, které vás ovládaly předtím, v době vaší nevědomosti;
- ale jako je svatý ten, který vás povolal, buďte i vy svatí v celém způsobu života.
- Vždyť je psáno: ‚Svatí buďte, neboť já jsem svatý.‘
|
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 03. listopad 2021 @ 07:46:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svatost - ta je pro křesťana cílem jeho života (Kristus) - ale svatost je také životní cestou křesťana.
Učíme se svatosti - občas selháváme - a zkoušíme to přesto stále znovu. S Boží milostí, s Boží pomocí zrajeme ke svatosti a naše hříšnost se postupně životem s Bohem umenšuje.
Kající se hříšník - to je cesta ke svatosti.
Celoživotní cesta - nikoli snad prchavá záležitost jednoho okamžiku v životě, po kterém by nějakým zázrakem následovala už nebeská dokonalost v bezhříšnosti..
|
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 03. listopad 2021 @ 15:40:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svatost - ta je pro křesťana cílem jeho života (Kristus) - ale svatost je také životní cestou křesťana.
Ne Oko, svatost není cílem. Svatost je normální duchovní stav člověka žijícího v Kristu.
Učíme se svatosti - občas selháváme - a zkoušíme to přesto stále znovu. S Boží milostí, s Boží pomocí zrajeme ke svatosti a naše hříšnost se postupně životem s Bohem umenšuje.
Oko, boží svatosti se neučíme. To se nikdo nenaučí. Svaté z nás činí Bůh, a nyní z nás svatými činí svou boží milostí. Být svatý je normální. Nenormální je být hříšník.
Kající se hříšník - to je cesta ke svatosti.
Ale kdepak Oko. Svatost se přijímá ve víře v Boha a Jeho očisťující milost.
Celoživotní cesta - nikoli snad prchavá záležitost jednoho okamžiku v životě, po kterém by nějakým zázrakem následovala už nebeská dokonalost v bezhříšnosti..
Toť tvůj výrok ryze nekřesťanský. Mohu tě ujistit, že odevzdání se Bohu v jednom okamžiku není vůbec záležitostí prchavou, a už vůbec ne pomíjivou.
A znovu ti opakuji Oko. Být svatý není to samé jako být dokonalý. Dokonalý je jedině Bůh. Velmi hloupě si stále podmiňuješ svatost dokonalostí. A taky si hloupě spojuješ nedokonalost a hříšnost. Být nedokonalý neznamená nutně být hříšný. Zapamatuj si Oko. Hřích nepřišel kvůli nedokonalosti, přišel kvůli neposlušnosti! Zjednodušeně se dá říct, že všichni hříšníci hřeší kvůli neposlušnosti Bohu. Když ty Oko často hřešíš a dokonce i nevědomě jak píšeš, tak jsi Bohu neposlušný. Takže se začni konečně zabývat tvou neposlušností a až ji vyřešíš teprve pak se ti začne otvírat duchovní svět o kterém píšu, o kterém ty zatím nic nevíš, což je evidentní podle toho jak neznale a protichůdně se o těchto záležitostech vyjadřuješ.
|
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 05. listopad 2021 @ 08:03:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Být svatým znamená být dokonalým v dobrém jednání. Následovat Boha.
Neboť já Hospodin jsem váš Bůh. Posvěťte se a buďte svatí, neboť já jsem svatý. Neposkvrňujte sami sebe žádnou havětí plazící se po zemi.
Posvěťte se a buďte svatí, neboť já Hospodin jsem váš Bůh. |
]
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 06. listopad 2021 @ 08:28:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A to platí snad nějak automaticky tím, že je to takto dáno? Nebo je potřeba se podle toho svatě chovat?
Co vlastně máš proti tomu?
Bůh přece říká: "Buďte svatí..."!
To znamená, že my máme moc být svým chováním svatými, máme i tu moc být svým chováním nesvatými.
|
]
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 07. listopad 2021 @ 09:59:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pokud ty nemáš svým chováním na svoji svatost žádný vliv,
pak by docela postrádala smysl ona Boží výzva lidem: "Buďte svatí, jako i já jsem svatý".
Ale opak je pravdou: svým chováním, svými činy jsi buď více svatým, nebo více nesvatým.
(ZJ 22,11) Ať si hříšník nadále hřeší a ať se poskvrněný nadále poskvrňuje; ať poctivý člověk žije nadále poctivě a svatý ať se nadále posvěcuje.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 21:17:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | rosmano se tím směrem neubíral, nevšiml jsem si ničeho takového. To myslivec :) Ten je v tom ponořen až po uši :) Ale jinak, když se řekne, že slovo se stalo tělem, no tak v tom ztělesnění lítáte všichni tři :) Říká se tomu avoda zara. A jinak pošetilost. :)
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 26. říjen 2021 @ 09:24:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jo, a mimochodem, Stando - když v diskuzi začneš kromě Rosmana ještě navíc pomlouvat mně a psát o mne zjevné nesmysly, jen ukazuješ více a více, co jsi zač.
Moje slova " Stando, začal jsi tu místo psaní k tématu diskuze pomlouvat Rosmana, vymýšlet si o něm blbosti. Jestli z tvé strany přijde sebereflexe a Rosmanovi se omluvíš, nebo to přejdeš mlčením, to už je na tobě." jsem ti napsal na něco úplně jiného - na tvé postoje ohledně sebereflexe a omluvy. A to je také stále v diskuzi.
Toník |
]
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 24. říjen 2021 @ 10:13:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestliže se Slovo stalo tělem, nazýváme to prostě "vtělením".
Bůh se vtělil do člověka (ale Bohem být nepřestal ani na okamžik). Pořád stejným Bohem, Bohem neměnným.
Ve Starém zákoně lze snadno rozpoznat vývoj mesianismu (jak se představy židů o Mesiáši postupně proměňovaly a prohlubovaly). Je zde patrno dokonce pět základních druhů mesianismu. V Ježíši je lze nalézt všechny.
Chce to neusínat na vavřínech a neustrnout ve vzdělání ve víře ...
|
]
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 24. říjen 2021 @ 10:20:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | rosmano se musí popadat smíchy za břicho z hlouposti Cizince a myslivce :))) To Oko to odhadl naprosto správně. |
]
|
|