Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Radoslav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 213, komentářů celkem: 430113, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 550 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Willy
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116896494
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. září 2015 @ 00:25:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Poznal jsem několik křesťanů, kteří sešli z cesty kvůli penězům, slávě, nebo kvůli tomu, že Bůh nenaplnil jejich představy.

  No, to je otázka: Sešli z cesty kvůli penězům (že měli hodně nebo málo peněz), nebo kvůli lásce k penězům a pachtění se za nimi?

  Já jsem poznal pár lidí, kteří bloudili kvůli lásce k penězům a protože se za nimi pachtili. Někteří z nich byli bohatí, ale naprostá většina z nich byla chudá (tedy na české poměry chudá) a někteří byli něco mezi tím. S množstvím peněz, které měli, jsem si nevšiml že by to souviselo, protože stejně tak znám bohaté, chudé i "mezi tím" lidi, kteří nezbloudili. 

  Znám taky lidi, kteří kvůli Pánu přišli o vše či o mnoho majetku a znám lidi, kteří kvůli Pánu dost zbohatli a nijak kvůli tomu nesešli z cesty. Naopak: Bylo to něco, co utužilo jejich víru, co jim pomohlo více důvěřovat Bohu.


  Pokud jsou nějací lidé co "Bůh nenaplnil jejich představy" tak to pro mne vůbec nic nevypovídá o bohatství, chudobě či situaci, která byla okolo těch lidí, ale vypovídá to pro mne o tom, co měli ti lidi uvnitř, co měli uložené v srdci. 

  Na začátku měli v srdci položený naprosto blbý základ. 

  Co to je, prosímtě, za "křesťanství" a "křesťany", když "Bůh nenaplnil jejich představy"? Na čem asi tak stálo jejich "křesťanství"?




  Snad je to tím, že "být bohatý, mít hodně peněz" nebo "být chudý, mít málo peněz" pro mne není rovnítko ke stavu "hřešit" či "činit hřích"? 

  Charakter a život obecně tedy - podle mne - nekazí chudoba nebo bohatství (podmínky člověka), ale hřích, který je v srdci člověka a jeho otroctví + lidé, kteří s tím souvisí. Podmínky, ve kterých člověk žije, umocňují nebo mírní následky hříchu. 




  Myslím, že neznovuzrozený člověk těžko dokáže skrývat před Bohem to, co má v srdci. Jak by to mohl udělat? 

  Pokud člověk ví, co je v jeho srdci a má zhruba představu co by to s ním udělalo kdyby byl třeba chudý (to není tak težké odhadnou i rozumem), tak mi přijde logické se modlit aby se do toho stavu nedostal. Když jsem ještě nebyl křesťanem, modlil jsem se podobně, abych se nedostal do některých situací, u kterých jsem odhadl, jak by dopadly.

  Extrémní situace obecně (nejen extrémní chudoba či bohatství) jsou něco jako lis na ovoce: Vyteče, co je uvniř. U někoho život, vděčnost, chvála a dík, u jiného hřích, rouhání a bezbožnost.




  Určitě. Proč by člověk, který nezná Boha, nemohl o Bohu něco vědět? Já jsem o Bohu věděl mnoho informací, když jsem ještě Boha vůbec neznal a dost z těch informací bylo pravdivých. I tady jsou lidi, kteří Boha ještě neznají, ale o Bohu vědí dost informací.




  No, pokud jsou zkoušky od toho, aby zjevovaly charakter člověka, tak udělat někoho hodně bohatým nebo hodně chudým je dobrá zkouška ;-) 

  A ten člověk v přísloví se, pokud vím, nemodlil "aby nebyl zjeven jeho charakter", ale "aby se nedostal do určité situace". 



  Tak tomu rozumím také. Jen je otázka, jestli "ještě" - jestli by byla nějaká chvíle, kdy by ty situace ustál.


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.18 sekundy