Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budes exorcista. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. květen 2012 @ 19:25:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Oko, a vás něučili "... základné spresnenie pojmov. Medzi modlitbou oslobodenia,
a exorcizmom je základný rozdiel. Pri exorcizme biskup, alebo kňaz -
exorcista priamo čelí démonovi a vyzbrojený autoritou Cirkvi, ktorú jej
zveril Pán Ježiš Kristus, priamo v prvej osobe nariaďuje démonovi, aby
odišiel. "?
Betma si na tom velmi zakládala, proč jsi jí neokřiknul že to slovo "Exorcismus" se používá šířeji?
Ve svátosti pokání jsou hříšníku službou církve odpuštěny hříchy J 20,21-23 (za Kristovy zásluhy). Obnovuje se stav znovuzrození ve křtu - člověk je úplně bez hříchů a může jít dál v novosti života (Ř 6,4). Pokud
ty tvrdíš, že jsi byl dál i po této svátosti stejným otrokem hříchu,
něco bylo u tebe špatně. Asi jsi se hříchů z nějakého důvodu nezbavil
(snad některé z hříchů svatokrádežně zamlčel, co já vím?)
No, u mne bylo špatně to, že jsem nebyl Boží dítě, ale otrok hříchu. Nikdy jsem nepřijal Krista a neuzavřel s Bohem smlouvu o svém životě, nikdy mu nedal život. Můj život tedy patřil tomu, komu jsem ho vydal před tím a tomu jsem také sloužil.
Jak to bylo u tebe? Mohl bys prosím vydat svědectví o tom, jak tě nějaká zpověď zbavila otroctví hříchu? Zažil jsi to ty sám, nebo někdo okolo tebe, u vás ve farnosti? Já to nikdy nezažil a i ti lidé, se kterými jsem žil a pravidelně přistupovali ke svátostem, měli svá otroctví (alkoholismus, nenávist, pomluvy, lži, krádeže, cizoložstva, ...) stále s sebou.
Kdo pravidelně přistupuje ke svátostem, ten se
obejde bez svátostiny udělované exorcistou. Prostě se vůbec nedostane do
situace, že by ji potřeboval.
No, to si nejspíše myslela i ta dívčina v článku, co přistupovala ke svátostem.
Zase o mě lžeš. Nikdy jsem toto netvrdil, nic takového se nedomnívám. To ty jsi neschopen rozlišit že život ve stavu svobody je cosi úplně jiného, než svobodná volba.
Jen ti připomenu tvé výroky: "Svobodu hřešit má každý člověk stále - až do své smrti." "Máme sice svobodu nehřešit, ale Kristus nám stále ponechává i svobodu hřešit. " "Svoboda hřešit je realitou pro každého z nás. "
Jestli jsem nějak překroutil, co píšeš, omlouvám se. Tvou realitu ti neberu a ani nezávidím, jen si myslím, že žiješ ve lži, pokud se něco takového domníváš.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budes exorcista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 04. květen 2012 @ 09:37:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Každý z nás se musí stále znovu rozhodovat mezi zlem a dobrem. Abychom mohli být za své jednání zodpovědni, musíme mít pořád svobodu v rozhodování - zvolit hřích nebo odmítnout hřích.
I ty máš tuto svobodu v rozhodování. I ty jsi stále ohrožen tím, že ke své vlastní škodě zvolíš hřích.
Kdybychom neměli tuto svobodu hřešit i nehřešit, Bůh by nás nemohl ani spravedlivě za hříchy trestat. Trest za hřích může přijít jen proto, že hřích byl volen člověkem ve svobodě. Každý z nás může zvolit hřešit a může také zvolit nehřešit.
..." Pri exorcizme biskup, alebo kňaz -
exorcista priamo čelí démonovi"...
Zde Betma vysvětluje, proč nemůže vyhánět zlé duchy kde kdo, ale jen člověk k tomu pověřený církví. Je sebevraždou, když nevycvičený a nevyzbrojený člověk vstoupí do arény k zápasu s tak dobře vycvičeným gladiátorem, jakým bezesporu satan je.
Ovšem i nevyzbrojený a nevycvičený člověk se může s tímto gladiátorem potkat třeba při nákupu v samoobsluze. Nebudou spolu zápasit způsobem jako v aréně, ale v docela jiné rovině a používat docela jiné prostředky. Ten gladiátor totiž nemá povoleno tě mimo arénu rozsekat mečem (je svázán) - platí pro něho zákony, vztahující se na vraždu.
Těch ochranných prostředků proti satanovi je celá řada: Předně je to společenství s Kristem - milost posvěcující, obnovovaná pravidelnou svátostí smíření, kde jsou nám odpuštěny hříchy. Je to křesťanský způsob života, kdy pravidelně přijímáme eucharistii - zdroj života, plynoucí z Krista. Jsou to také předměty hmotné povahy, které používány s vírou, mají moc ochraňovat (svátostiny) - jsou znamením neviditelné Boží ochrany, Božího požehnání. Je to exorcizovaná voda, exorcizovaná sůl, exorcizovaný olej - jakož i některé další předměty (růžence, medailonky), kterým se tak rád vysmíváš, které však vždy měly své opodstatnění v životě církve,
podobně jako se Pavlovy šátky a zástěry staly nositely Boží moci, Božího požehnání. Kupodivu, tomuto jsi se zatím nesmál, ani to nenazval modlářstvím.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budes exorcista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 04. květen 2012 @ 09:49:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Jak to bylo u tebe? Mohl bys prosím vydat svědectví o tom, jak tě nějaká zpověď zbavila otroctví hříchu?"...
Každá dobře vykonaná zpověď zbavuje člověka hříchů a uzdravuje jeho duši. Ve vlastním zájmu je třeba se zpovídat pravidelně (podobně jako pravidelně vykonáváš očistu těla).
Když se myješ méně často, zvykneš si na špínu a libuješ si v ní.
Život ve hříchu vyhání zase Krista z tvého života.
Čím častěji přistupuješ ke svátosti smíření, tím se u tebe zvyšuje citlivost na hříchy, které jsi si předtím ani jako hříchy neuvědomoval.
Je vyzkoušenou a doporučenou praxí interval 4-6 týdnů.
I když se člověk zbaví ve svátosti smíření hříchů, některé následky hříchů (závislosti) mohou přetrvávat a vyléčí se až časem. Proto je tak důležité přistupovat ke svátosti smíření pravidelně a opakovaně. Léčení závislosti na hříchu vyžaduje obvykle nějaký čas.
Růst ve víře je bez svátostí zcela nemyslitelný.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budes exorcista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 04. květen 2012 @ 18:07:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já ale právě svědčil sám o sobě!
Toto nebyly žádné "teoretické poučky", ale moje vlastní zkušenost života, moje vlastní zkušenost s pravidelnou zpovědí..
Zbavit se otroctví hříchu u mne fungovalo následovně: Začal jsem vnímat lidi a události kolem sebe jinýma očima. Méně pokřiveně vlastním pohledem, s větší objektivitou. S nadhledem a pravdivě. Jakoby Kristovýma očima. Závislost na hříchu se vytratila jako pára nad hrncem. Začal jsem vidět věci jinak, pronikal pozlátko a lež - a přestaly mě přitahovat. Co jsem dříve považoval za lákavé, to se mi nyní hnusilo.
|
]
|
|