Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící Ježíš...) (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 08. leden 2012 @ 09:45:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Váš bůh má s vámi plán. Sesílá na vás nemoci, deprese a rakoviny, aby vás vychoval."...
Náš Bůh má sice s námi plán, ale nesesílá, nýbrž dopouští na nás utrpení i nemoce a deprese.
Ani svého Jednorozeného Syna neušetřil a dopustil na něho ve svém plánu takovou depresi, až se potil krví!.
Bůh tedy dopouští, ale neopouští.
Ani Matka Boží jako naše nebeská matka, jako Matka církve, nikdy své dítě neopustí.
Toníku, zamysli se , prosím, ještě jednou nad mojí výtkou tobě: Odvoláváš se v tomto na apoštola Pavla, ale ten se zde chlubí svými souženími
(Ř 5,3), zatímco ty se chlubíš bohem, který u vás pozná podle toho, že
jen všechny uzdravuje a jakékoli soužení (tedy i včetně nemocí,
rakoviny) přisuzuješ čemusi jinému, jen ne Božímu plánu s člověkem. Vyčíst si něco a odvolávat se pak na to, dokáže každý, ale jaká opravdovost, když hned vedle už jsi v rozporu?
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící Ježíš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 08. leden 2012 @ 09:52:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ještě vysvětlení:
Bůh není zdrojem zla a není to tedy on, kdo sesílá samotné utrpení.
Bůh může však utrpení dopustit z různých důvodů.
Třeba aby skrze soužení dozrála víra křesťana, či aby se v důsledku soužení duchovně probudil a nezemřel navěky.
Přitom zdrojem samotného utrpení vůbec není Bůh, ale může to být třeba důsledek hříšného způsobu života, může to být i utrpení způsobené zlým duchem.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící Ježí (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. leden 2012 @ 00:04:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Bůh není zdrojem zla a není to tedy on, kdo sesílá samotné utrpení.
To jsem rád, že to víš, oko. Už to tvoje psaní vypadalo dost podivně.
Utrpení může být důsledkem hříšného způsobu života, nebo také zlým duchem. Dost často je utrpení nějakého člověka důsledkem hříšného způsobu života úplně jiných lidí (viz například svatý Pavel či Jan Hus). Stejně tak zlý duch získá právo škodit, které jde přes generace.
Původcem utrpení je pak ďábel.
A Boží syn se zjevil, aby zkazil skutky ďábla.
Jednou přijde čas - a už se rychle blíží - a ďábel, jeho pán a jeho sluhové skončí v ohnivém jezeře. Pak už nebude utrpení, nemoci, hřích a smrt. Pokud nějaký křesťan potřebuje utrpení a hřích k tomu, aby jeho víra dostatečně dozrála (což už je samo o sobě dost zvrácená představa), měl by si rychle s tím probuzením a zráním pospíšit.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 09. leden 2012 @ 11:14:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Pokud nějaký křesťan potřebuje utrpení a hřích k
tomu, aby jeho víra dostatečně dozrála (což už je samo o sobě dost
zvrácená představa)"...
Utrpení a hřích? Už manipuluješ jako komunisti! Kde jsem já mluvil o hříchu jako prostředku duchovního zrání? Jak si to můžeš vůbec dovolit spojovat? Že se nestydíš! Utrpení jistě může být také následkem hříchu, ale ne vždycky - také třeba přírodní katastrofy, obyčejného neštěstí.
Jak to teď zapadá do tvého obrazu Boha, který jen uzdravuje a osvobozuje a za utrpení mohou všichni jiní a Boha se to netýká?
Teď něco ze života: Moje sestra v Kristu je vynikající doktorka (červený diplom medicíny, jeden čas dělala i primářku). Dneska má soukromou ordinaci v jednom velkém městě, ve které se dveře netrhnou. Obětavě slouží nemocným, neváhá sednout do auta a navštívit je i doma (podle mého názoru někteří této ochoty i zneužívají). Přes den ordinuje, vyčerpaná chodí brzy spát a v jednu, ve dvě v noci stává a na počítači vyhodnocuje zdravotní záznamy pacientů až do rána.
Své rodiče si nepamatuje. Byli to také lékaři, ale nebyli poplatní režimu. V padesátých letech zemřeli údajně při autonehodě. Tříletou holčičku adoptovali do komunistické rodiny. Dostala nové jméno i nové příjmení, nový zfalšovaný rodný list. Záznamy o jejím původu byly zlikvidovány. Neví dodneška, jaké bylo její pravé jméno, ani nezná místo, kde se narodila. O životě v této adoptivní "rodině" nikdy nehovoří, muselo to být velmi zlé.
Její jediný příbuzný, katolický kněz, byl v té době (jako mnoho dalších) už několik let v komunistickém vězení. Přesto se po mnoha dalších letech po svém propuštění se za pomoci obětavých lidí dopátral své neteře, setkal se s ní a přijal ji k sobě. To už vycházela základní školu.
Náplní života této dívky se stala pomoc potřebným jako odraz její živé víry. Proto se stala lékařkou a zůstala svobodná. Cítila to jako svou životní cestu, kterou jí nebeský Otec naplánoval.
Asi před děma lety u ní diagnostikovali rakovinu. Dodnes není léčení u konce a prodělává nové chemoterapie. Přitom ale dál ordinuje! Když jí vytýkám, že by se měla šetřit, říká: "Však to znáš, padneme za pochodu."
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlč (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. leden 2012 @ 23:46:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Oko, v nebi u Boha není ani nemoc, ani posedlost, ani hřích.
Pokud někdo potřebuje nemoci a posedlosti k tomu, aby dozrála jeho víra a volbu hřích k tomu, aby dokázal projevovat lásku, bude to mít v nebi blbé, protože mu tam volba hříchu bude scházet a taky nebude zrát a růst, když nebude mít démony a nemoci.
Když se někdy snažíme vysvětlit tyhle věci lidem, kteří mají o Bohu ponětí jen z toho zvráceného nevangelia tohoto věku, tak jim říkáme: Nikdo nedává, co sám nemá. Dokážeš si představit Boha na trůnu v nebi, v místě radosti, pokoje a lásky, v místě bez hříchu, jak sedí a má depresi?
Určitě je někdo, kdo má deprese na rozdávání a také to dělá, protože jeho věk už se hodně krátí.
Je dobře, že jsi napsal praktický příklad ze života, oko. A velmi reálný, takový, kterých je mnoho. Můžeš se nad ním zamyslet.
Co jí na její nemoc řeknou tam u vás? Neboj se a věř Ježíši? Nebo jí řeknou: Koho pánbu miluje toho s křížkem navštěvuje?
Copak se ta vzácná paní má tou nemocí naučit? Co ještě v životě neví?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. leden 2012 @ 07:43:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co ta moje sestra podle tvého mínění udělala za hrozný hřích, že má v životě samé takové utrpení? Přesto, že rozdává lásku, že se stravuje v ohni lásky k bližním a k Bohu, jako dřevo v ohni?
Ukazuji ti realitu života jako zrcadlo pro srovnání tvých nereálných představ o Bohu. Toto je opravdová skutečnost, nikoli jakési pobožné teorie o bohu, který prý dokáže jen uzdravovat.
Utrpení je realitou, i utrpení svatých na zemi. Utrpení, dopuštěné Bohem pro něco vzácnějšího, co toto utrpení bohatě vyváží.
Ještě nejsme v nebi, kde Bůh setře každou slzu s našich očí. Zatím dopouští i naše slzy, aby byly setbou k proměně tohoto světa.
(1 Pt 1,6-7) V tom se radujete, i když jste nyní, je-li to potřebné,
maličko zarmouceni různými zkouškami,
aby se pravost vaší víry (mnohem dražší než zlato, které
pomíjí, ačkoli se zkouší ohněm) ukázala k vaší chvále, cti a
slávě při zjevení Ježíše Krista. (1 Pt 5,10) A když maličko potrpíte, kéž vás Bůh veškeré milosti, jenž
nás v Kristu Ježíši povolal do své věčné slávy, přivede k
dokonalosti, upevní, posilní a ustanoví.
..."Dokážeš si představit Boha na trůnu v nebi, v místě radosti, pokoje a lásky, v místě bez hříchu, jak sedí a má depresi?"...
Znám Boha v lidském těle, který trpěl a měl i depresi, že se až potil krví! Je zcestné vyžadovat nebeskou blaženost v pozemském životě. A my zatím pořád žijeme pozemský život.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: Ř (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. leden 2012 @ 10:13:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Co ta moje sestra podle tvého mínění udělala za hrozný hřích, že má v životě samé takové utrpení?
Jak jsi přišel na to, že udělala hrozný hřích? To ti někdo poradil?
Ukazuji ti realitu života jako zrcadlo pro srovnání tvých nereálných představ o Bohu.
No, škoda že neoznačíš, co jsou ty tvoje "nereálné představy". Mohl bys to pojmenovat konkrétně, ať se můžeme bavit nad konkrétní mojí představou o Bohu a ne nad nějakými tvými výmysly?
Moje představa o mém Bohu vzhledem k nemocem, hříchu a démonům je:
1. Ježíš nesl naše hříchy, naše nemoci a naše bolesti, trestání snášel pro náš pokoj, jeho ranami jsme uzdraveni. Nad démony zvítězil. 2. Ježíš uzdarvuje nemocné, zachraňuje ztracené v hříchu a démony vyhání. 3. Do církve Bůh dává Ducha svatého v jehož darech je: Dar uzdravení, dar zázraků, dar rozeznání duchů a další dary.
Mohl bys prosím označit co přesně je na téhle mé představě o Bohu "nereálné"?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpo (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. leden 2012 @ 11:45:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jak ale tyto tvé představy koriguješ se skutečností, že moje sestra v Kristu je stále nemocná?
Že její utrpení i přes všechny tvoje tři body stále trvá?
Konkrétně který z těch tvých bodů ji vrátí tělesné zdraví a zbaví ji utrpení?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 12. leden 2012 @ 21:55:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Oko, ty sám nevěříš, že Ježíš uzdravuje, nebo snad ano? Když tu píšu o Ježíši, že "uzdravoval všechny, každou nemoc a každou chorobu" tak to jsou pro tebe "sladké nepravdivé představy o Bohu". Když píšu o vydání života Kristu, napíšeš, že je to jen "prázdná náboženská fráze".
O jakém sourozenectví v Kristu to píšeš?
Nevím, jestli ti to dovolí ten, kdo tě ovládá. Zkus se nad těmi třemi body zamyslet, který z nich by mohl vrátit člověku zdraví a zbavit ho utrpení. Není to tak složité.
Zkus se také zamyslet nad postoji, nad kterými se bavíme.
Co řekneš ty té paní?
Řekneš jí: "Věř Ježíši. Ježíš uzdravuje. Když chodil po zemi, uzdravil každého, každou nemoc. Mně taky uzdravil. Dáva do církve dary Ducha svatého k uzdravení. Pojď budeme se spolu za uzdravení modlit" a vložíš na ní ruce a budeš se za ní modlit. Tak dlouho, dokud nebude uzdravená.
Nebo jí řekneš: "Koho pánbu miluje, toho s křížkem navštěvuje. Nes své utrpení sestro statečně, vysvobodíš tím noho lidí z očistce." Útrpně se na ní podíváš a popřeješ jí hodně zdraví.
Víra Ježíši má určité řešení situace. Náboženství Královny nebes také.
Co je ti bližší?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onani (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 13. leden 2012 @ 16:06:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Pojď budeme se spolu za uzdravení modlit" a vložíš na ní ruce a budeš se za ní modlit. Tak dlouho, dokud nebude uzdravená."...
Cílem křesťana není tělesné zdraví, ale uskutečňování Božího plánu.
Modlíme se spolu za uzdravení, ale uzdravení necháváme na Boží vůli.
Vkládat na nemocného ruce má smysl jenom tehdy, když jsi pověřen mocí uzdravovat (Mt 10,1 - dal jim moc... aby uzdravovali každou nemoc
a každý neduh!).
Bez této moci Ducha svatého, která se v církvi předává nepřetržitě skrze vkládání rukou - tedy bez této moci můžeš vzkládat ruce na nemocného "do aleluja" bez jakéhokoli účinku.
Bez moci uzdravovat uzdravit nelze!
Nikdo totiž nemůže dát, co sám nemá.
V Božím plánu může být i nemoc. Ani Pavel nedokázal uzdravit sám sebe. A Timoteovi radí pít kvůli jeho častým nemocem víno (1 Tm 5,23). Nebylo by jednodušší se s ním pomodlit a vložit na něho ruce? Proč to Pavel příležitostně neudělal?
A to Pavel měl tuto moc uzdravovat - ty ji nemáš. Ale takový člověk je veden Duchem a uzdravuje tam, kde je to v Božím plánu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 14. leden 2012 @ 13:47:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Vkládat na nemocného ruce má smysl jenom tehdy, když jsi pověřen mocí uzdravovat (Mt 10,1 - dal jim moc... aby uzdravovali každou nemoc
a každý neduh!). Bez této moci Ducha svatého, která se v
církvi předává nepřetržitě skrze vkládání rukou - tedy bez této moci
můžeš vzkládat ruce na nemocného "do aleluja" bez jakéhokoli účinku.
Bez moci uzdravovat uzdravit nelze! Nikdo totiž nemůže dát, co sám nemá.
Amen. Přesně tak. Moc dobře popsané. Proto se také ti, co tuhle moc Ducha svatého nepřijali a nemohou jí sloužit, za uzdravení lidí se vzkládáním rukou nemohou modlit.
V tom je ten rozdíl.
V tom se liší prázdné náboženství, které má jen tu vnější způsob pobožnosti, ale zapírá její moc, od víry a poslušnosti Ježíši.
Stejně tak se liší i ve známosti Boží vůle. Pokud člověk nečte písmo, nebo hůře, pokud si písmo svaté převrací ke své vlastní škodě, neví, jestli je v Božím plánu člověka uzdravit. Pokud člověk věří Ježíši a je jeho učedníkem, může v pokoji poslouchat to, co Ježíš učedníkům přikázal.
Cílem křesťana není tělesné zdraví, ale uskutečňování Božího plánu.
Amen. Přesně tak. A díky Bohu víme, jaký je Boží plán pro člověka.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 16. leden 2012 @ 08:42:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Pojď budeme se spolu za uzdravení modlit" a vložíš na ní ruce "...
Jak tedy obhájíš tento nesmysl?
Modlit se za uzdravení je správné, protože modlitba spravedlivého zmůže mnoho, ale vkládat ruce bez pověření, bez moci? Virtuální svět!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 17. leden 2012 @ 00:03:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jak tedy obhájíš tento nesmysl?
Teď ti nerozumím. Já se ptal.
Co ty považuješ za nesmysl?
Vkládání rukou s modlitbou za uzdravení považuješ za nesmysl? Nebo se ti v hlavě zase ta slova nějak převrátila a vymyslel jsi nějaký nesmysl?
Pro nás je modlitba s vkládáním rukou a uzdravením v moci Ducha svatého běžnou součástí křesťanského života a za nesmysl jí nepovažujeme, naopak uzdravení považujeme za smysl. Člověk, který je uzdraven z nemoci a trápení totiž může mnohem snáz dělat skutky, které pro něj Bůh připravil.
Oko, nedoporučoval bych ti vkládat ruce na lidi bez toho, že by ses stal učedníkem Ježíše a přijal moc Ducha svatého ke službě. Jen jsem se zeptal co uděláš, co je ti bližsí. Byla to řečnická otázka, pro tebe, abys pochopil ten rozdíl. Stejně tak jsem se mohl zeptat, co udělá váš pan farář, pan biskup, jestli na ní položí ruce jako Ježíš, Petr či Pavel a bude jí žehnat k uzdravení, nebo jí řekne to zvrácené pořekadlo o křížku.
K tomu, aby člověk mohl přijmout moc Ducha svatého, se musí obrátit od hříchu k Bohu, stát se učedníkem Ježíše, poslouchat jeho slovo a potkat lidi, kteří tuhle moc mají. Bez toho to prosím nezkoušej.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 17. leden 2012 @ 19:43:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Vkládání rukou s modlitbou za uzdravení považuješ za nesmysl?"...
Modlitba za uzdravení je naprosto v pořádku.
Vkládat na někoho ruce je však úplně zbytečné, pokud jsi k tomu sám nedostal moc, pokud jsi sám nebyl pověřen touto službou. Kristus takto pověřil své učedníky (Mt 10,1) a ti později pověřili touto mocí Ducha skrze vkládání rukou zase své nástupce. A takto se to děje v církvi až do dnešních časů.
Pokud se jenom sám prohlásíš za učedníka Kristova, tak touto mocí uzdravovat nevládneš.
Pokud jsi potkal lidi, kteří údajně tuto moc měli a tobě ji předali - co to bylo za lidi, kdo vložil ruce na ně? Který biskup tě pověřil touto službou? Protože jenom ten má tuto moc od Ducha svatého a může ji skrze vkládání rukou předávat dál.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 17. leden 2012 @ 20:04:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Vkládat na někoho ruce je však úplně zbytečné, pokud jsi k tomu sám nedostal moc, pokud jsi sám nebyl pověřen touto službou.
Souhlas. Pokud člověk není Ježíšovým učedníkem a nepřijal pověření či dary Ducha svatého, jen by klamal sám sebe a lidi okolo, kdyby něco takového dělal. Což lidé, kteří se jen domnívají, že tuhle moc přijali dobře vědí, proto se taky za nemocné nemodlí, aby nenastala blamáž. A to je dobře.
Oko, to jestli někdo má moc Ducha svatého k záchraně a službě, nebo se jen naivně domnívá, že jí má, se pozná docela snadno.
Stačí, když položí ruce na nemocného a bude se modlit za jeho uzdravení.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Willy v Úterý, 17. leden 2012 @ 20:55:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko,
zase tu vedeš naprosto zcestné řk řeči!:-(
1K 12:4-7, 11 Jsou rozdíly v darech milosti, ale tentýž Duch; jsou rozdíly v službách, ale tentýž Pán; a jsou rozdíly v působení, ale tentýž Bůh, který působí všechno ve VŠECH. Avšak to všechno působí jeden a týž Duch, který rozděluje KAŽDÉMU jednotlivě, jak SÁM chce. Toto jsou úvodní věty a závěrečná věta, mezi nimiž píše apoštol Pavel o darech/projevech Ducha.
Ať koukám, jak koukám, žádná zmínka o biskupovi! Jaktože Pán uzdravuje svou mocí nemocné lidi skrze jiné lidi, na které žádný biskup ruce nevkládal. Co si to ten Bůh "dovoluje", že nerespektuje učení řkc?! A jaktože B16 neuzdravuje ani skrze ruce ani skrze stín, když je to ten Petrův nástupce?! To ti není divný?!
Ach jo! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlč (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Úterý, 10. leden 2012 @ 08:18:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rakovinu má dnes každý třetí člověk mezi námi, téměř začíná patřit k živozu mnohých z nás. Není to žádná mimořádná událost.
Vzít na sebe utrpení podle Evangelií znamená myslím dobrovolně přijmout na sebe Ježíšovo Jho ve zkouškách a pronásledování pro víru - a to především posměch, ponížení pro dobrou věc - jak na sebe vzali třeba Jan od Křže či JAn Bosco, kteří trpěli posměchem a zákazy činností od ŘKC (při nepodlehnutí manipulací oblečené do "poslušnosti", ale v odolávání při rozeznání Krista a hlasu svědomí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. leden 2012 @ 08:57:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V podstatě s tebou souhlasím v přístupu k utrpení.
Historicky ale Jan od Kříže i Don Bosco jsou uznávaní svatí římskokatolické církve.
Dílo Dona Bosca se dodnes rozvíjí u jeho pokračovatelů - saleziánského řádu. Podporováno římskokatolickou církví.
Ke jsi přišla k názoru, že ŘKC bránila dílu Dona Bosca? Který papež konkrétně a čím?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: Ř (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Úterý, 10. leden 2012 @ 13:36:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jan Bosco byl za života dlouhodobě pronásledován ŘKC (jakožto i mnozí ostatní proroci a svatí), což jsou historicky doložené skutečnosti. Jeho dílo bylo pochopeno a uznáváno ŘKC až posmrtně.
Vše je doloženo v mnoha knihách a filmech.
Např: http://www.magnificat.sk/2011/02/tv-don-bosco/
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpo (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Úterý, 10. leden 2012 @ 15:07:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Také v této knize:
Zj 6,10 A křičeli velikým hlasem: „Kdy už, Pane svatý a věrný, vykonáš soud a za naši krev potrestáš ty, kdo bydlí na zemi?“ |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící Ježíš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 08. leden 2012 @ 23:26:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Kdo tedy seslal
No a Matka boží, ta na vás také dopouští utrpení i nemoce a deprese, nebo jen uzdravuje, vysvobozuje? Stává se, že se k ní utečete, aby vás ochránila, ale ona na vás dopustí nemoc a depresi?
Mě se to stalo. A nebyl jsem sám.
V tom se právě lišila ta situace, kdy jsem se před tím duchem utekl k Ježíši, mému spasiteli. Tam se stal pak pravý opak. Ježíš na mne dopustil uzdravení.
Toníku, zamysli se , prosím, ještě jednou nad mojí výtkou tobě:
Odvoláváš se v tomto na apoštola Pavla, ale ten se zde chlubí svými souženími
(Ř 5,3), zatímco ty se chlubíš bohem, který u vás pozná podle toho, že
jen všechny uzdravuje a jakékoli soužení (tedy i včetně nemocí,
rakoviny) přisuzuješ čemusi jinému, jen ne Božímu plánu s člověkem. Vyčíst si něco a odvolávat se pak na to, dokáže každý, ale jaká opravdovost, když hned vedle už jsi v rozporu?
Čteš si vůbec odpovědi?
Nad čím se mám zamyslet? Nad tím, nad čím se zamýšlím celý svůj život?
Mám se souženími stejnou zkušenost jako Pavel, to jsem tu psal mockrát. Občas se tu nějakým svým soužením pochlubím. Mám s Pavlem stejnou zkušenost v tom, že víra Ježíši přináší soužení s náboženskými fanatiky lidských tradic. S Pavlem mám i zcela stejnou zkušenost co dává Bůh do církve ohledně nemocí či posedlostí. Nemoc vnímám opravdu jako důsledek hříchu, ne Božího záměru a velmi pevně věřím spolu s Janem, že v nebi, kde je Bůh, nebude žádná nemoc a žádná posedlost.
Ty jsi zřejmě s Pavlem či Janem v něčem v rozporu, máš nějakou výtku a nerozumím v čem a co bys potřeboval poradit. Mohl bys vysvětlit, v čem jsi v rozporu a na co chceš odpovědět? O nemocech a posedlostech jsem ti napsal dost. O pronásledování křesťanů, které trpěl i Pavel, také. O tom, jak to bude v nebi s Bohem, také.
Co ti není jasné?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící Ježí (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 09. leden 2012 @ 10:22:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 1.) Shodli jsme se na tom, že samotný Bůh není zdrojem zla. Dobré něco.
2.) Já tvrdím, že Bůh zlo přesto dopouští, i když není jeho autorem. Zahrnuje zlo do svého plánu s člověkem a umí důsledky zla přetavit utrpením v dobro. Tedy jak rakovina, tak slepota či ochrnutí bývají součástí Božího plánu s člověkem a příležitostí k uzdravení duše, k osvobození z hříchů.
Tvůj názor v tomto není zatím vůbec nikomu jasný. Zacituješ Izaiáše, že Bůh přináší zajatým propuštění, svobodu uvězněným, že Boží Syn přišel, aby uzdravoval. To je všechno pravda. Ale dál tvrdíš, že rakovina se neslučuje s Bohem, který přece má jen uzdravovat, že přísloví: "Koho Pán Bůh miluje, toho křížem navštěvuje" je vlastně blbost.
Pokud tedy tvoje představa boha má jen uzdravovat a osvobozovat, tak kde se v Božím plánu berou nemoci, jak může tvůj bůh dopustit, aby se člověk stal vězněm vlastního těla ochrnutý na vozíčku, nebo slepý, zcela odkázaný na pomoc svého okolí?
Dokážeš nám tedy vysvětlit svůj postoj k bodu 2.), abys nebyl v rozporu se svými předcházejícími tvrzeními?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlčící (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. leden 2012 @ 00:06:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Samozřejmě, že těm, kteří jsou povoláni podle Božího předsevzetí všechny věci napomáhají k dobrému. Samozřejmě, že Bůh je všemocný a dokáže změnit i zlé věci. Samozřejmě, že Bůh vysvobozuje a zachraňuje a rád. Já tu nejsem ten, kdo tvrdí "když jsi na vozíku jsi navždy invalida a už ti nikdo nepomůže".
Pokud ti není jasný můj názor, oko, tak si čti moje příspěvky, píšu v nich svoje názory. Nebo se zeptej lidí, kteří mají s Ježíšem zkušenost.
Můj Bůh je Ježíš.
Nemusím mít o něm představy, stačí, když si o Ježíši přečtu svědectví apoštolů a proroků, když si přečtu Ježíšova slova, když se podívám do tradice Boží církve nebo do svého vlastního života: Všude, kam Ježíš přijde, zachraňuje, vysvobozuje, uzdravuje, očišťuje. Zkus si přečíst evangelia, co se stalo na místě, kde se objevil Ježíš a jestli se s Ježíšem sloučila nějaká nemoc.
Ano. Sloučila. Na kříži. Kdy nesl všechny naše nemoci a bolesti, všechny naše hříchy.
Přísloví "Koho pánbůh miluje toho s křížkem navštěvuje" není žádná blbost ale realita života. Určitě existuje pánbu, který takové věci dělá. I Ježíše navštívil s křížkem a myslel si asi naivně, že vyhrál. Ne moc dlouho.
Co ti přesně není jasné?
Pokud ti nejsou jasné nějaké tvoje představy o Bohu, měl by ses zamyslet, kde jsi je získal, jestli jsou pravdivé, reálné. Jestli třeba Ježíš nebo apoštolové někomu řekli: Tvoje nemoc je příležitost k osvobození z hříchů a uzdravení duše.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a mlč (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. leden 2012 @ 09:06:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Určitě existuje pánbu, který takové věci dělá. I Ježíše navštívil s křížkem a myslel si asi naivně, že vyhrál."...
Tos tedy hodně přepískl! Čti si moje příspěvky, snad ti to bude k užitku.
(Mt 16,21-26) Od té doby začal Ježíš oznamovat svým učedníkům, že musí jít
do Jeruzaléma a mnoho vytrpět od starších, od vrchních kněží a
od zákoníků, být zabit a třetího dne vstát z mrtvých
.
Petr ho však vzal stranou a začal ho kárat slovy: "Bůh tě
chraň, Pane, to se ti nikdy nestane!"
On se ale odvrátil a řekl Petrovi: "Odejdi ode mě, satane,
svádíš mě, protože nemyslíš na Boží věci, ale na lidské!"
Potom Ježíš řekl svým učedníkům: "Chce-li někdo přijít za
mnou, ať se zřekne sám sebe, vezme svůj kříž a následuje
mě.
Kdokoli by si totiž chtěl zachránit duši, ztratí ji, ale
kdokoli by ztratil svou duši pro mě, ten ji nalezne.
Vždyť co prospěje člověku, kdyby získal celý svět, ale
uškodil své duši? A co dá člověk na oplátku za svou
duši?
..."Jestli třeba Ježíš nebo apoštolové někomu řekli: Tvoje nemoc je příležitost k osvobození z hříchů a uzdravení duše."...
(J 9,1-3) Když pak šel kolem, spatřil člověka slepého od narození.
Jeho učedníci se ho tedy zeptali: "Rabbi, kdo zhřešil - on,
nebo jeho rodiče - že se narodil slepý?"
Ježíš odpověděl: "Nezhřešil ani on, ani jeho rodiče, ale mají
na něm být zjeveny Boží skutky.
(1 Pt 1,6-7) V tom se radujete, i když jste nyní, je-li to potřebné,
maličko zarmouceni různými zkouškami,
aby se pravost vaší víry (mnohem dražší než zlato, které
pomíjí, ačkoli se zkouší ohněm) ukázala k vaší chvále, cti a
slávě při zjevení Ježíše Krista.
(1 Pt 5,10) A když maličko potrpíte, kéž vás Bůh veškeré milosti, jenž
nás v Kristu Ježíši povolal do své věčné slávy, přivede k
dokonalosti, upevní, posilní a ustanoví.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onanie (Rozpor: ŘKC a (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. leden 2012 @ 10:25:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | (J 9,1-3) Když pak šel kolem, spatřil člověka slepého od narození.
Jeho učedníci se ho tedy zeptali: "Rabbi, kdo zhřešil - on,
nebo jeho rodiče - že se narodil slepý?"
Ježíš odpověděl: "Nezhřešil ani on, ani jeho rodiče, ale mají
na něm být zjeveny Boží skutky.
pokračuje:
4 Já musím dělat skutky Toho, který mě poslal, dokud je den.
Přichází noc, kdy nikdo nebude moci pracovat.
5 Dokud jsem na světě, jsem světlo světa."
6 Když to řekl, plivl na zem, udělal ze sliny bláto a tím
blátem pomazal oči toho slepce.
7 Potom mu řekl: "Jdi, umyj se v rybníku Siloe" (což se
překládá Poslaný). Odešel tedy a umyl se; a když přišel,
viděl. (není tam tedy napsáno, že má nést svoji nemoc aby se poučil ze svých hříchů, nebo že má být nadosmrti závislý na druhých a nepracovat či jakákoliv podobná blbost a zvrácenost, kterou na lidi nakládá démonské nevangelium)
(1 Pt 1,6-7) V tom se radujete, i když jste nyní, je-li to potřebné,
maličko zarmouceni různými zkouškami,
aby se pravost vaší víry (mnohem dražší než zlato, které
pomíjí, ačkoli se zkouší ohněm) ukázala k vaší chvále, cti a
slávě při zjevení Ježíše Krista. (1 Pt 5,10) A když maličko potrpíte, kéž vás Bůh veškeré milosti, jenž
nás v Kristu Ježíši povolal do své věčné slávy, přivede k
dokonalosti, upevní, posilní a ustanoví.
Petr také píše, co myslí těmi "zkouškami" a "utrpením". Můžeš si přečíst, jestli tím myslí démonické posedlosti a nemoci, nebo něco jiného.
13 Poddejte se tedy kvůli Pánu každému lidskému zřízení, ať už
králi jakožto svrchovanému vládci
14 nebo místodržícím jakožto těm, které on posílá, aby trestali
ty, kdo jednají zle, a chválili ty, kdo jednají dobře.
15 Neboť toto je Boží vůle: abyste dobrým jednáním umlčovali
nevědomost nerozumných lidí. ...
18 Služebníci, buďte ve vší bázni poddáni svým pánům - nejen
dobrým a vlídným, ale i zlým.
19 Je to přece chvályhodné, jestliže někdo pro zbožné svědomí
snáší bolesti, když trpí nezaslouženě. 20 Vždyť jaká bude vaše pověst, když budete snášet rány za
své chyby? Jestliže ale snášíte utrpení, když jednáte dobře,
je to u Boha chvályhodné.
21 Jste k tomu přece povoláni, protože i Kristus trpěl za nás a
tak nám zanechal vzor, abyste následovali jeho šlépěje:
22 On "se nedopustil hříchu a v jeho ústech se nenašla lest."
23 On, když mu spílali, nespílal zpět; když trpěl, nehrozil,
ale předával vše Tomu, jenž soudí spravedlivě.
24 On sám na svém těle vnesl naše hříchy na dřevo, abychom
zemřeli hříchům a ožili spravedlnosti - "jeho ranami jste byli
uzdraveni."
...
9 Neodplácejte zlo zlem, ani zlořečení zlořečením, ale naopak
žehnejte, neboť víte, že jste povoláni k tomu, abyste zdědili
požehnání.
10 Vždyť: "Kdo chce milovat život a vidět dobré dny, ať zdržuje
svůj jazyk od zlého a jeho rty ať nemluví lest.
11 Ať se odvrátí od zlého a činí dobré; ať hledá pokoj a
následuje jej.
12 Vždyť Pánovy oči hledí na spravedlivé a jeho uši
naslouchají jejich prosbě, ale Pánova tvář je proti těm,
kdo páchají zlo."
13 Kdo vám bude moci ublížit, stanete-li se následovníky dobra?
14 Ale i kdybyste měli pro spravedlnost trpět, blaze vám.
Jejich strašení se tedy nebojte, ani se neznepokojujte.
atd.
Není tam tedy napsáno, že mají nést nemoci a poddávat se démonům aby vysvobodili jiné z očistce..
Petrovo vyučování bylo i vyučování Ježíše. Stejně tak jednají křesťané dodnes.
O nemocech, posedlostech, svázanostech hříchem, prokletích a podobně je v písmu také mnohé.
Nemoci Ježíš uzdravoval, démony vyháněl, svázané vyváděl na svobodu a prokletí lámal. Jeho služebníci, kteří chodí v moci Ducha svatého, dělají dodnes totéž .
|
]
]
co by měli se svými nemocemi dělat? Re: Onanie (Rozpo (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. leden 2012 @ 12:32:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dobrá otázka. Ptáš se, abys to zjistil?
Ježíš vyslal dvanáct a přikázal jim: "Nechoďte na
cestu pohanů a nevstupujte do města Samařanů,
ale raději jděte ke ztraceným ovcím z Izraelova domu.
Jděte a kažte: Nebeské království se přiblížilo!
Nemocné uzdravujte, malomocné očišťujte, mrtvé křiste, démony
vymítejte. Zdarma jste dostali, zdarma dejte." A tak vyšli a chodili po okolních vesnicích. Kázali
evangelium a všude uzdravovali.
..
Skrze ruce apoštolů se tedy dělo mezi lidem mnoho znamení a
zázraků a všichni bývali jednomyslně spolu v Šalomounově
sloupoví.
Nikdo jiný se k nim však neodvažoval připojit, ale lid si
jich velice vážil.
K Pánu se pak přidávalo stále více věřících, množství mužů
i žen,
takže i na ulice vynášeli nemocné a pokládali je na lůžka
a nosítka, aby když tudy půjde Petr, alespoň jeho stín padl
na některého z nich.
Do Jeruzaléma se také scházelo množství lidí z okolních
měst, kteří přinášeli nemocné a trápené nečistými duchy, a ti
všichni byli uzdravováni.
|
]
co by měli se svými nemocemi dělat? Re: Onanie (Rozpo (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. leden 2012 @ 16:18:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | .."a ti
všichni byli uzdravováni"...
A co všichni ti, kteří uvěřili Ježíši a přesto uzdraveni nebyli?
Nechceš snad tvrdit, že správný věřící se pozná podle železného zdraví a podle toho, že ho už nemoci netrápí?
|
]
co by měli se svými nemocemi dělat? Re: Onanie (Rozpo (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 12. leden 2012 @ 21:45:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nechceš snad tvrdit, že správný věřící se pozná podle železného zdraví a podle toho, že ho už nemoci netrápí?
Ne, nechci. My věříme Ježíši Kristu.
Věřící Ježíši se pozná jako věřící komukoliv jinému. Věří Ježíšovým slovům.
|
]
co by měli se svými nemocemi dělat? Re: Onanie (Rozpo (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 13. leden 2012 @ 14:54:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co všichni ti, kteří uvěřili Ježíši a přesto uzdraveni nebyli? |
]
|
|