Co bude s těmi, kteří nevyznávají to co ty? Co s takovými bude to ví jen Bůh Otec a Ježíš Kristus, ale pokud jsi jej přijal a dobře jej znáš potom budeš dodržovat jeho přikázání vč. soboty, protože o neděli není v přikázáních ani zmínka, několik dalších veršů k přikázáním:[KB1613] 1 J 2:3 A po tomť známe, že jsme jej poznali, jestliže přikázaní jeho ostříháme.
[KB1613] 1 J 2:5 Ale kdožť ostříhá slova jeho, v pravděť láska Boží v tom jest dokonalá. Po tomť známe, že jsme v něm.
[CEP2001] 1 J 2:6 Kdo říká, že v něm zůstává, musí žít tak, jak žil on. [KB1613] 1 J 2:7 Bratří, ne nějaké nové přikázaní píši vám, ale přikázaní staré, kteréž jste měli od počátku. A to přikázaní staré jestiť slovo to, kteréž jste slyšeli od počátku. [KB1613] 1 J 3:24 Nebo kdož ostříhá přikázaní jeho, v němť zůstává, a on také v něm. A po tomť poznáváme, že zůstává v nás, totiž po Duchu, kteréhož dal nám. Jak se pozná láska k Bohu a svým bližním?[KB1613] 1 J 5:2 Po tomť poznáváme, že milujeme syny Boží, když Boha milujeme, a přikázaní jeho ostříháme. [KB1613] 1 J 5:3 Nebo toť je láska Boží, abychom přikázaní jeho ostříhali; a přikázaní jeho nejsou těžká. [KB1613] 2 J 1:6 A totoť jest ta láska, abychom chodili podlé přikázaní jeho. Přikázaní pak toto jest, jakž jste slýchali od počátku, abyste v něm chodili. [KB1613]
1 Tm 1:5 Ješto konec přikázaní jest
láska z srdce čistého, a z svědomí dobrého a z víry
neošemetné. [KB1613]
Mt 12:8 Syn zajisté člověka jest pánem i soboty. [KB1613] Zj 14:12 Tuť jest trpělivost svatých, tu jsou ti, kteříž ostříhají přikázaní Božích a víry Ježíšovy. Chceš být v nebi jen s adventisty a židy? Ne nechci, ale chci být v nebi se všemi svatými křesťany, kteří zachovávají přikázaní Boží a mají víru Ježíšovu! (nejen, že věří v Ježíše Krista, nebo jen že nějaký Kristus je). [KB1613]
Mk 2:27 I pravil jim: Sobota pro člověka učiněna jest, a ne člověk pro sobotu. Co mě hříšníka potom čeká, když sice teď právě odpočívám celý den v neděli, když ještě před časem se mi to hodilo v sobotu a někdy dokonce třeba ve středu!Co tě čeká za to, že si odpočíváš kdy chceš, že se Bohu věnuješ pokaždé jiný den, než On sám určil, za to tě jistě odměna či trest nemine podle toho jak jsi např. v tyto dny třeba pomáhal svým bližním nebo se jen flákal apod.Pokud ale v sobotu Hospodin odpočinul a tu jako jedinou posvětil tak dal jasně najevo ve který den se sním máme společně radovat a scházet nejvíce či pouze k Jeho uctívání. Pokud by Bůh odpočinul první den týdne, pak budu zachovávat a slavit Boha klidně v neděli, ale takto to On neudělal. Pokud pondělí až pátek pracuji a nemám tolik času se v tyto dny Bohu věnovat, pak sobota je pro mne nejen odpočinek, ale i radost z toho, že mohu dělat něco jiného, nejsem důchodce, abych se mohl doma od rána do večera každý den válet a jen si číst v Bibli apod. a pak tvrdit nebo se chlubit, že máme Bohu věnovat každý den celý den namísto jen v sobotu. I když budu v důchodu nebudu mít čas na Boha každý den po celý den tak jako vždy každou sobotu. Ale správně je věnovat se třeba na modlitbách k Bohu každý den, pomáhat svým bližním každý den a to i v sobotu stejně jako Ježíš, ale chválit Boha spolu s ostatními jen v den, který On sám určil a to v sobotu! Poraď mi, jak ten tebou vnucený hřích sejmout!Zkus pracovat od neděle do pátku 6dní (v tom je samozřejmě započítána i práce doma) a v sobotu odpočiň spolu se svým Bohem a s dalšími křesťany a na 100% nebudeš mít v této otázce u Boha žádný hřích! A pokud nemáš takovou práci, kde bys nemusel pracovat v sobotu, tak si takovou najdi. Jde o to jenom chtít změnu udělat, ale to je každého věc jak se k tomu postaví a jestli je pro něj důležitější Slovo Boží nebo naopak jen jakékoliv slovo nebo Ježíšem nenávíděná tradice člověka...Ježíš po svém vzkříšení a ani učedníci nikdy poté nezachovávali neděli a ani se o ní nezmínili.To, že jsou v Bibli asi 3 verše, které zastánci neděle používají je jen díky jejich neznalosti. např. známý verš, který každý zná:[KB1613] 1K 16:2 V každou neděli jeden každý z vás sám u sebe slož, schovaje podlé možnosti, aby ne tehdáž, když bych přišel, zbírky se dály.Tady je to úplně jasné, ale je nutné použít ten správný překlad např. KB1613, protože jinými katolickými zmanipulovanými překlady je tento verš špatně přeložen nebo je zcela vynecháno "u sebe", tedy nikoliv, že se každou neděli všichni pravidelně sejdou "k lámaní chleba"...ale v neděli si každý měl odložit dar...aby se nevybíralo až by přišel... Tady o scházení v neděli není ani zmínka...
|