Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s nim (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 10. únor 2016 @ 09:56:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Co přesně jsem o tobě napsal špatně? Co byla "lež"? Co jsem si vymyslel?
Ty tady přece celou dobu píšeš: "Stále platí bez výjimky, že bez pokání není odpuštění hříchů!" "...
Tedy úplně přesně: toto tvrzení nebylo o mě, ale o Bohu. Ty jsi to nesprávně napasoval na moji osobu. Nahoře jsem ti to už vysvětloval, zřejmě pořád nedostatečně.
Asi to bude chtít vysvětlit podrobněji na příkladu.
Hřích má několik rozměrů, několik rovin.
1.) Každý hřích je vždycky urážkou Boha. 2.) Každý hřích je zlem proti osobě hříšníka. 3.) Některý hřích může být také zlem proti bližnímu. 4.) Každý hřích křesťana je také zlem i proti církvi.
Představ si, že tě tvůj soused okrade o tvé celoživotní úspory. A udělá
to "šikovně", způsobem, pro který nebude možno s našimi pokřivenými zákony docílit
spravedlnosti. Zůstaneš na mizině.
Přesto veden křesťanskou láskou svému sousedovi tento hřích odpustíš. A teď podle tvé teorie tomuto sousedovi tento hřích odpustil i Bůh - a to bez toho, aby on učinil pokání, bez toho, aby ti on ukradené musel vtrátit! Všechno je smazáno, všechno je oukej! A jedeme znova od nuly, čistí jak lilie!
Děkuji pěkně! Tak s takovýmto nespravedlivým "bohem" se běž vycpat!
Ve skutečnosti je to jinak: Hříchy odpouští Bůh. Tím, že člověk odpustí křivdu na sobě, neodpouští tím ještě vinu druhého člověka! Každý hříšník bez výjimky se bude ze hříchu zodpovídat Bohu. Vždycky! I v případě, že hříchem poškozený člověk hříšníkovi odpustil. Tímto odpuštěním se totiž řeší zcela něco jiného: uzdravují se jím mezilidské vztahy, zastavuje se jím spirála zla, dominový efekt šíření zla ve světě, je lékem postiženého vůči pomstě. Pro toto je důležité odpustit druhému člověku jeho spáchané zlo.
Má je pomsta i odplata! Praví Pán.
A náš Pán je hrozný ve svém hněvu, není to žádný "sluníčkářský bůžek!"
..."Až tě Bůh někdy povede k tomu, abys odpustil bez
pokání těch, co ti ublížili, zkus se ho zeptat, jestli on taky odpustil,
nebo jestli si svůj hřích drží. "... Bůh nemá žádné "své hříchy". Vyjadřuj se přesně, pak plodíš nesmysly.
(Jk 5,4) Hle, mzda, kterou jste zadrželi dělníkům, kteří požali vaše pole, hlasitě křičí, a volání ženců pronikla k sluchu Pána Sabaoth..
(Jk 5,9) Nenaříkejte, bratři, jeden na druhého, abyste nebyli souzeni. Hle, soudce stojí přede dveřmi! ...
Jestliže tvůj "sluníčkářský bůžek" tvého virtuálního náboženství všechny hříchy lidem už odpustil, kde je spravedlnost? Koho bys chtěl ještě soudit?
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 07:55:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, spousta podivných myšlenek od tebe, ale odpovědi na otázky, které jsem ti dal, opět nejsou. Ale je dobře, že sem své pochybnosti píšeš, snad máš alespoň jedno místo, kde je můžeš sdílet. Tém aodpuštění a milosti jsou naprosto základní věci, o kterých je skutečné křesťanství.
Tedy úplně přesně: toto tvrzení nebylo o mě, ale o Bohu. Ty jsi to nesprávně napasoval na moji osobu. Nahoře jsem ti to už vysvětloval, zřejmě pořád nedostatečně.
Vysvětlil jsi to dostatečně. Chápu, že "bez pokání není odpuštění, bez vyjímky", ale platí to jen na tvého boha. Na tebe to neplatí. Ty můžeš odpouštět lidem bez pokání. Můžeš dělat to, co tvůj bůh nemůže.
To, co píšeš, není tak složité abych to nepochopil.
Jen je škoda, že když sem deset let tu tvou podivnou myšlenku "není odpuštění bez pokání" píšeš, žes nám nesdělil, že platí jen na tvého boha. Uvědom si, že nejsem ani jasnovidec, ani jeho bratranec, nemůžu tedy vědět, jak sis to v hlavě vymyslel, dokud to jasně nenapíšeš. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 19:02:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."tu tvou podivnou myšlenku "není odpuštění bez pokání" píšeš, žes nám nesdělil, že platí jen na tvého boha."...
Já zase nemohl předpokládat, že po všech těch letech ještě nevíš, že hříchy hříšníkovi s konečnou platností (tedy absolutně) odpouští jedině až Bůh.
Poněvadž úplně každým hříchem urážíš Boha.
Často zlo hříchu dopadne i na nevinného bližního.
Odpuštění takového hříchu se strany poškozeného člověka však ještě neodpouští hřích viníkovi absolutně (protože poškozených stran bývá více) - takové odpuštění jen zastavuje spirálu zla, kterou hřích mezi lidmi započal a je proto i se strany poškozeného člověka nesmírně důležité a nutné.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 07:55:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | ??? Podle mé teorie? Asi si mne pleteš s tebou? Všelijací podivně jednající bohové, co si vymýšlíš, není můj Bůh. Pravděpodobně si vaše podivné představy z vašich zpovědí promítáš do mého života?
Proč ten tvůj bůh čeká s odpuštěním až na člověka?
Dává tvá podivná teorie to nějakou logiku? S tvými podivnými bohy se vycpávat nebudu. Jsou to tvoji bohové, tvoje starost.
Je dobře, že víš, že ve skutečnosti je to jinak, než s podivnými bohy, co si vymýšlíš.
Vím, že je je váš pán hrozný, vím, že ho budou trápit hříchy těch, co nečinili pokání, až na věky.
Neptal ses a nezajímal ses o to, jak je to s mým Bohem, ale když už jsi tu tvé podivné myšlenky a bloudění s tvými bohy popsal, napíšu ti něco i o mém Bohu. Snad ti to někdy bude k užitku.
Můj Bůh nepotřebuje člověka k tomu, aby někomu odpustil, není závislý na člověku. Nemusí čekat s odpuštěním na to, až nějaký člověk odpustí. Může dělat více, než člověk. Není to pokrytec či zákoník, aby po někom vyžadoval odpuštění a vedl člověka k odpuštění, ale sám neodpustil.
Můj Bůh je ten, kdo je iniciátorem odpuštění. On jde první příkladem.
On je ta "křesťanská láska", která mne vede k odpuštění.
On začíná odpuštění. On nám první odpustil v Ježíši Kristu. Člověk odpouští až na základě jeho moci, jeho milosti. Můj Bůh je ten, kdo vede lidi k odpuštění.
S mým Bohem je to tedy tak:
Bůh nám odpustil v Pánu Ježíši. Skrze víru jsem přijal Boží odpuštění. Jeho milost mne dovedla k pokání a dala mi moc odpouštět provinění druhých. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 19:09:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Vím, že je je váš pán hrozný..."...
(Žd 9,29-31) Uvažte, oč horšího trestu bude hoden ten, kdo
pošlapal Syna Božího, a krev smlouvy, jíž byl posvěcen, měl za nečistou,
a Ducha milosti potupil? Neboť známe toho, kdo řekl: ‚Mně náleží pomsta, já odplatím.‘ A opět: ‚Pán bude soudit svůj lid.‘ Je hrozné upadnout do rukou živého Boha.
..."S mým Bohem je to tedy tak"...
Tvrdil jsi, že Bůh odpouští hříchy všem lidem - i těm lidem, kteří pokání neučiní. Kteří nemají víru a kteří žádné odpuštění nepřijali. Tvrdil jsi, že i těmto lidem Bůh jejich hříchy odpustil.
Nejsi schopen věcné diskuse!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatý (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 20:23:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tvrdil jsi, že Bůh odpouští hříchy všem lidem - i těm lidem, kteří pokání neučiní.
A nepleteš si mne s někým? Kde jsem něco takového tvrdil?
Nejsi schopen věcné diskuse!
Já vím, Stando. Když je ti téma nepohodlné, tak místo toho, abys zareagoval na to, co píšu, začneš si o mne vymýšlet nesmysly.
Vymyslíš si nějkého podivného boha, který s odpuštěním čeká na lidi. Na otázky, které ti na položím ohledně toho tvého boha, neodpovíš, ignoruješ je.
Čo také je vlastně pro tebe pojem "věcná diskuze"?
Pro mne je "věcná diskuze" to, když napíšu svoje názory, zkušenosti ze života, napíšu to, čemu věřím a proč. A tebe se zeptám na tvé názory, zkušenosti ze života, na to, čemu ty věříš a přečtu si tvou odpověď. Takovéto "věcné diskuze" jsem schopen bez problémů.
Pokud ti napíšu otázku na to, co ty píšeš a ty si místo odpovědi vymyslíš o mne nějakou hloupost, tak to pro mne není věcná diskuze a nemám o takovou "diskuzi" s tebou zájem. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky s (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 12. únor 2016 @ 13:05:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Můj Bůh odpustil lidem hříchy v Pánu Ježíši Kristu. "...
Odpustil - totiž některým. Těm, kteří z hříchů učinili pokání, tak ty zachránil. Zvrácenému pokolení hříchy ale vůbec neodpustil.
(Sk 2,37-40) Když to uslyšeli, byli hluboce zasaženi v srdci a řekli Petrovi i ostatním apoštolům: „Co máme dělat, muži bratři?“ Petr
jim řekl: „ Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě
jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha
Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.“ A ještě mnoha jinými slovy to dosvědčil a vyzýval je: „Zachraňte se z tohoto zvráceného pokolení!“
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostat (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 10:21:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Odpustil - totiž některým. Těm, kteří z hříchů učinili pokání, tak ty zachránil. Zvrácenému pokolení hříchy ale vůbec neodpustil.
Hmm...
Takže sis vymyslel jakési "omezené smíření".
Stando, Ježíše zradili, zajali, nespravedlivě odsoudili na smrt, týrali ho, bičovali, posmívali se mu, plivali na něj, rozdělili si jeho šaty, pověsili ho na kříž. A Pán Ježíš jim odpouští a říká: "Otče, odpusť jim, neboť nevědí co činí".
Jak si to srovnáš s tou tvou podivnou teorií? Myslíš, že ti lidé, co Ježíše dali na kříž, nebyli "zvrácené pokolení"?
Neměl vzezření ani důstojnost, abychom na něho hleděli s úctou, ani vzhled, abychom po něm toužili. Opovržený a lidmi zavržený, muž bolestí, který znal nemoci; jako někdo, před nímž člověk skryje tvář - všemi opovržený, takže jsme si ho nevážili. Jenže to byly naše nemoci, které snášel, a naše bolesti, které nesl; a my jsme si o něm mysleli, že je zasažen a ubit Bohem a zkrušen. Ale on byl proboden za naše přestoupení, zdeptán za naše provinění, na něho dolehla kázeň pro náš pokoj a jeho šrámy jsme uzdraveni.
On tedy nesl hříchy a nemoci lidí, kteří jím pohrdli a zavrhli ho.
Když jsme ještě byli bezmocní, zemřel Kristus v určený čas za bezbožné. Sotva kdo podstoupí smrt za spravedlivého, i když za dobrého by se snad někdo i odvážil zemřít. Bůh však projevuje svou lásku k nám tím, že Kristus za nás zemřel, když jsme ještě byli hříšní.
Je totiž jeden Bůh, jeden je také prostředník mezi Bohem a lidmi, člověk Kristus Ježíš, který dal sám sebe jako výkupné za všechny, jako svědectví ve svůj čas. Bůh totiž všechny uzavřel pod neposlušnost, aby se nade všemi slitoval. Jako skrze provinění jednoho člověka přišlo na všechny lidi odsouzení, tak i skrze spravedlivý čin jednoho člověka přišlo na všechny lidi ospravedlnění k životu.
Proto jsem ti dával odkaz na list Římanům, kde Pavel velmi podrobně rozebírá Boží spravedlnost a celé téma. Pro lidi postižené Římem, jako jsi ty či jako jsem byl já, je to první čtení, které může napravit křivý pohled na svět ze vzpurného skutkařského náboženství, které považuje odpuštění a smíření v Ježíši za "laciné". Pokud člověk tedy přijme to, co píše apoštol a věří tomu, jinak mu je Boží slovo k ničemu.
Buďte k sobě navzájem laskaví, milosrdní a odpouštějte si navzájem, jako i Bůh v Kristu odpustil vám.
Můžeš tedy porovnat teorie, které píšeš, s tím, co jsi opravdu reálně s Bohem zažil, když tě Bůh vedl, abys odpustil lidem, kteří nečinili pokání a dal ti sílu jim odpustit.
Toník |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 14. únor 2016 @ 08:26:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pavel to ovšem zase píše těm, o kterých ví, že ze svých hříchů pokání učinili.
Samozřejmě. A nejen: Píše to hlavně těm, co uvěřili a věří Bohu, přijali tu zprávu, že Bůh nám odpustil v Kristu.
Těm, kteří nepřijali tu zvěst o Pánu Ježíši, pro které je Boží odpuštění hříchů v Pánu Ježíši "laciné" a vyrábějí si vlastními skutky a vlastními pocity nějaké jiné odpuštění, které pro ně "není laciné", ta zpráva nijak nepomůže. Nepochopí ji. Nevidí ji. Což je biblické.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 14. únor 2016 @ 09:18:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pak je ale od tebe nelogické a nepodložené tvrdit, že Bůh odpustil hříchy i těmto lidem, kteří pokání neučinili.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 14. únor 2016 @ 11:47:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pak je ale od tebe nelogické a nepodložené tvrdit, že Bůh odpustil hříchy i těmto lidem, kteří pokání neučinili.
Proč? Mohl bys nám nějak příblížit tvou "logiku"?
To, že někteří lidé Boží odpuštění ani Boží spravedlnost nepřijali, protože o něm nevědí, nebo si sami vyrábí svou spravedlnost, protože Boží spravedlnost odmítají jeno potvrzuje to, co je napsané v písmu.
Jestli jeden odpustí hřích a druhý to odpuštění nepřijme, tak se na odpuštění nic nemění: Jen ten, kdo odpuštění nepřijal, nemá z něj užitek. Dál žije v odloučení hříchu, který udělal nebo který na něm leží. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 15. únor 2016 @ 09:33:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Jestli jeden odpustí hřích a druhý to odpuštění
nepřijme, tak se na odpuštění nic nemění: Jen ten, kdo odpuštění
nepřijal, nemá z něj užitek. Dál žije v odloučení hříchu, který udělal
nebo který na něm leží."...
Problém je, že když Bůh odpustí hříchy, tak hříchů prostě už není. Jako by nikdy nebyly.
Pokud tedy ty tvrdíš, že jsou i lidé žijící dál v odloučení od Boha, žijící dál ve hříchu, který udělali (nepřijali odpuštění, protože odpuštění lze přijat jen v pokání) logicky to znamená, že Bůh jejich hříchy ještě neodpustil.
Kdyby jim Bůh tyto jejich hříchy už tedy odpustil, logicky by tyto hříchy na nich už dál přece nemohly ležet !!!
|
]
Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 15. únor 2016 @ 10:04:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Člověk sice učinil pokání, hříchy mu byly z Boží mílosti odpuštěny - ale onen člověk se stejně ještě úplně dokonale vnitřně nezměnil, nevydal se cele Bohu aby ho On mohl proměnit.
Oko: Problém je, že když Bůh odpustí hříchy, tak hříchů prostě už není. Jako by nikdy nebyly. Pokud tedy ty tvrdíš, že jsou i lidé žijící dál v odloučení od Boha, žijící dál ve hříchu, který udělali (nepřijali odpuštění, protože odpuštění lze přijat jen v pokání) logicky to znamená, že Bůh jejich hříchy ještě neodpustil.
Oko, před několika minutami jsi jinde v diskusi tvrdil, že po odpuštění hříchu může zůstat člověk nezměněný a na duši neuzdravený. Což znamená, že vazby na NEZAHLAZENÝ hřích dále přetrvávají. Nyní po pár minutách píšeš zcela jinak, že Bůh zahlazuje hřích jakoby nikdy nebyl a vedeš o tom s Cizincem spor.
Oko, není na čase abys přestal na téma odpuštění vést diskuse, a přiznal si, že o této duchovní záležitosti nic nevíš, že tě to v řk nanaučili je ti na nic, a že bys měl konečně víc naslouchat těm, kteří na tom byli kdysi stejně jako ty, kteří to co ty nyní prožíváš mají díky Bohu za sebou, a kteří ti mohou ukázat cestu k tomu co hledáš? |
]
]
Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 17. únor 2016 @ 10:37:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to by stačilo Oko!
Tvoje tvrzení, že po božím odpuštění zůstává člověk nezměněný, neproměněný, přesto je uzdravený! Že hřích je Bohem zahlazený, a přesto nadále nezahlazený, tak tyto tvoje tvrzení lze již nazvat jako zcela ZMATENÉ. |
]
Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 17. únor 2016 @ 17:17:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Odpuštění hříchů Bohem je cosi úplně jiného, než následky hříchů, z nichž některé mohou i po odpuštění přetrvávat.
Jsem rád, Stando, že sis to po dlouhé době uvědomil a snad tedy už chápeš, v čem je tvoje symfonie hlouposti v příspěvku, který jsi uvedl výše, kde jsi míchal odpouštění hříchů s následky hříchu dohromady.
Už tedy rozumíš, že "odpuštění hříchu" je něco jiného, než "nevyplacená mzda"? Že i když někdo odpustí hřích, že následky hříchu dále zpravidla přetrvávají? Pokud ano, tak se vrať k té diskuzi a přečti si znova příspěvky, co jsem ti psal. Psal jsem ti k tématu odpuštění hříchů a nemotal jsem do toho následky tak, jako ty.
Pokud bys měl zájem, tak Ježíšova oběť se týká nejen odpuštění hříchů a smíření s Bohem, ale týká se i následků hříchu, a to velmi. I o tom mám co napsat z praktického života, z toho, co žijeme, stejně jako o odpuštění.
Toník |
]
Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 17. únor 2016 @ 17:53:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, nemlž!
Tvrdíš, že hříchy lidí byly Bohem už odpuštěny.
Toto ale přímo protiřečí tomu, co učí Kristus:
Splnění dvou podmínek si klade Bůh, aby hříchy lidem teprve až pak odpustil.
1.) pokání a obrácení:
(Sk 3,19) Proto čiňte pokání a obraťte se, aby vaše hříchy byly
smazány a přišly časy osvěžení od Pánovy
tváře
...
2.) Odpuštění bližním:
(Mt 6,14-15) Odpustíte-li totiž lidem jejich prohřešky, odpustí váš
nebeský Otec i vám.
Ale jestliže lidem neodpustíte jejich prohřešky, pak ani
váš Otec neodpustí vaše prohřešky vám."
Jestli ti tvá pýcha nedovoluje číst ani tak jasné slova, není v mé moci ti jakkoli pomoci.
|
]
Re: Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 17. únor 2016 @ 20:43:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jestli ti tvá pýcha nedovoluje číst ani tak jasné slova, není v mé moci ti jakkoli pomoci.
Stando, asi sis mne popletl s tebou: Já už nejsem v římskokatolické církvi, abych léta chodil po zpovědi, neodpustil lidem jejich prohřešky a omylem bych se domníval, že mám odpuštěny hříchy, jako kdysi, když jsem ještě pobíhal po zpovědnicích. Jenže na rozdíl od tebe jsem si tehdy přiznal, že jsem se spletl a hledal jsem skutečného Boha a skutečné odpuštění, smíření, skutečné křesťanství.
Když už jsi zase utekl od tématu a zřejmě tě nezajímá, co jsem ti psal, tak se tě zeptám.
Věříš těm slovům, co říkal Pán Ježíš?
Jak to bylo Stando s tebou, když jsi chodil po zpovědnicích, neodpustil jsi těm, co ti ublížili?
Domníval ses také omylem, že ty máš hříchy odpuštěny?
Pro tvoji informaci, k pokání: Pokání není nějaká podmínka, kterou si Bůh dává.
Je to příkaz. Bůh nařizuje lidem, aby činili pokání. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 18. únor 2016 @ 10:44:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Jak to bylo Stando s tebou, když jsi chodil po zpovědnicích, neodpustil jsi těm, co ti ublížili?"...
Já ale měl upřímnou snahu jim odpustit. To, že se křivda neustále vracela přece nijak neovlivníš. Co je nad lidské síly, to Bůh po člověku nežádá. Bohu jako projev pokání stačí upřímný vztah a lidské úsilí o nápravu věcí - ke zbytku potom dá On svoji vlastní sílu.
Ale stále jen kličkuješ a vyhýbáš si přiznat, že svým tvrzením o tom, že v Kristu byly všem lidem hříchy už odpuštěny - hlásáš ve smyslu blud - přímý opak toho, co tvrdí Kristus, který odpouští hříchy kajícníkovi až po splnění oněch dvou podmínek člověkem..
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 18. únor 2016 @ 11:10:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co je nad tvoje síly, to Bohu odevzdej a nedrž se toho, jinak tě to stáhne do propasti. Pusť se.
Ty pochybuješ o tom, že v Kristu jsou všem lidem odpuštěné všechny hříchy?!
Oko!! To je 2000 let stará záležitost!
Vstupenkou do nebe není tvoje pokroucená představa, že se musíš těsně před smrtí vyzpovídat. Vstupenkou do nebe je to, zda tě Kristus před Otcem vyzná či nevyzná. A pokud zde budeš na zemi Krista zapírat pro učení papežského antikrista, vyzná tě Kristus před Otcem asi těžko. V učení papežského antikrista Ti natloukli do hlavy, že se o odpuštění musíš stále nějak ZASLUHOVAT, svou silou, náboženskými úkony, svou obětí, svým odříkáním. Svým, svým, svým, svým. Jenže ve tvé síle spása není Oko, byť by ses snažil sebevíc. Síla kristovců je ve slabosti odevzdané Pánu, boží odpuštění je v milosti boží neustále ZDARMA 2000 let, a přítomnost pokojného Pána vnímáme neustále v Duchu, ať v radosti, tak v bolesti a strasti. O tom ale ty slyšet nechceš, i když víš, že je to tak správně, a proto, že sám tento vztah s Pánem nemáš, tak ho jiným nepřeješ, ba dokonce se ho snažíš špinit. A přitom jsou to právě kristovci, kteří se Ti snaží pomoci, a ukázat ti to co zatím nemáš. Já dobře znám co ty nyní prožíváš, ty však z toho co prožívám nyní já, neznáš zatím nic. Poznal jsem oboje Oko, poznal jsem ty tvoje řk plagiáty Krista, i Krista pravého v Duchu svatém. Byla zde doba, kdy jsem se v tom plácal úplně stejně jako ty. Hodně vzpomínek na tu dobu se mi vybavuje, když čtu ty tvoje zdejší úlety, já totiž dnes již vím, co za těmi tvými úlety stojí. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 18. únor 2016 @ 19:46:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To, že se křivda neustále vracela přece nijak neovlivníš. Co je nad lidské síly, to Bůh po člověku nežádá. Bohu jako projev pokání stačí upřímný vztah a lidské úsilí o nápravu věcí - ke zbytku potom dá On svoji vlastní sílu.
Jojo, hezky sis to omluvil.
Ale když jsi pak po mnoha marných zpovědích poznal skutečné křesťanství, ve kterém se odpouští i velmi těžké věci bez pokání těch, co ti ublížili, tak jsi to mohl ovlivnit, ne?
Pokud po mně chtěl Bůh v životě odpuštění, tak to v naprosté většině případů bylo tak, že jsem neviděl pokání toho, komu jsem odpoouštěl (a často jsem věděl, že dotyční pokání neudělali, dokonce si omylem myslí, že jejich hřích není hříchem) a téměř vždy bylo odpuštění nad moje lidské síly.
Co ve tvém životě, Stando?
Ale stále jen kličkuješ a vyhýbáš si přiznat, že svým tvrzením o tom, že v Kristu byly všem lidem hříchy už odpuštěny - hlásáš ve smyslu blud - přímý opak toho, co tvrdí Kristus, který odpouští hříchy kajícníkovi až po splnění oněch dvou podmínek člověkem..
Stando, jám vím, že máš tendenci si v diskuzi neustále vymýšlet o lidech různé nesmysly, abys odběhl k nějakým virtuálitám a poučkám.
Jsou ty podmínky z vašeho světa podmínek všechny? Nebo ještě přidáš nějakou?
Pokud je pro tebe skutečné křesťanství, ve kterém po Božím vzoru odpouští lidé druhým bez jejich pokání, bludem, tak je mi tě líto. Klidně i žij tvé vymyšlené odpuštění "něco za něco" a druhé nazývej bludaři, pokud ti to vyhovuje. Nebo konfrontuj tvé nápady a motání se skutečnou realitou, kterou jsi zažil a popsal v diskuzi.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 19. únor 2016 @ 10:59:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žasnu, nakolik jsi rozumem zablokovaný.
... Ale jestliže lidem neodpustíte jejich prohřešky, pak ani váš Otec neodpustí vaše prohřešky vám."...
Věříš ty těmto slovům? Pokud ano, tak jak si můžeš zároveň i myslet, že Bůh v Kristu odpustil hříchy už všem lidem? Vždyť tato dvě rozdílná tvrzení jdou ve významu zcela proti sobě!
Toníku, cožpak nechápeš, že "jestliže lidem neodpustíte jejich prohřešky" je věta podmínková - že je to podmínka Boha, kterou až člověk splní (odpustí bližnímu křivdu třeba i nedokonale, podle aktuální nedokonalosti svého srdce), tak teprve potom mu Bůh i jeho hříchy také odpustí? Tvé odpuštění křivdy vůči jinému člověku neřeší jeho hřích, ale splňuje onu podmínku pro odpuštění tvých hříchů vlastních, uzdravuje tvé srdce pro přijetí milosti odpuštění hříchů vlastních. Proto je nutné odpustit těm, kteří nám ublížili. Jejich vlastní hříchy bude Bůh řešit s nimi sám!
Já ti rozumím, do čeho mě chceš "Ježíšem na kříži" a "Štěpánem" zmanipulovat - je to průhledné! - ale uvědom si, že já těm, kteří mi ukřivdili v pokání skutečně vůlí odpustil - ale rána byla tak hluboká a nezahojená, že to bolelo dál - navíc ani ona situace manipulování "mocnými" v práci se nijak nezměnila, neskončila - a bylo zapotřebí času duchovně vyzrát, proměnit svoje srdce blíže ke Kristu, aby to moje odpuštění bylo dokonalé a konečné.
Už mockrát jsem ti vysvětloval, že není ve tvé moci komukoli jinému odpustit hřích dokonale. Ty můžeš odpustit jen v oblasti, která se tebe přímo dotýká. Nemůžeš odpustit žádný hřích za Boha! Až ten odpouští hříchy s konečnou platností - ve tvé moci to není.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oko versus Oko (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 19. únor 2016 @ 16:53:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Už mockrát jsem ti vysvětloval, že není ve tvé moci komukoli jinému odpustit hřích dokonale. Ty můžeš odpustit jen v oblasti, která se tebe přímo dotýká. Nemůžeš odpustit žádný hřích za Boha! Až ten odpouští hříchy s konečnou platností - ve tvé moci to není.
To jsem rád, že rozumíš alespoň takto základní věci. Je dobře, že jsi odpustil ten nesmysl se zpovědí a odpuštěním hříchů lidmi. Nemusíš to opakovat, chápu tě. Pokud sis někdy myslel něco jiného, tak je dobře, že jsi změnil názor.
...navíc ani ona situace manipulování "mocnými" v práci se nijak nezměnila, neskončila - a bylo zapotřebí času duchovně vyzrát, proměnit svoje srdce blíže ke Kristu, aby to moje odpuštění bylo dokonalé a konečné.
Stando, nechci tě nijak zmanipulovat. Jen tě z tvých virtuálních domyšlenek chci vrátit do skutečné reality, do toho, co jsi ty skutečně s Bohem zažil ve skutečném křesťanství.
Ta tvá situace v práci se nijak nezměnila, neskončila šikana. Ti lidé nečinili pokání, dál pokračovali v hříchu. To se děje běžně ve světě.
A ty jsi odpustil. Bůh ti dal sílu odpustit.
Musel jsi zakusit po mnoha zpovědích, které ti v tom nijak nepomohly, skutečné křesťanství, kde jsi duchovně vyzrál, proměnil tvoje srdce blíže Kristu, aby tvé odpuštění bylo dokonalé, konečné.
A to je opravdové křesťanství. V tom se liší opravdové křesťanství od náboženého "odpuštění" které je "něco za něco", "za pokání odpuštění". Ty jsi odpustil, aniž by to bylo !za něco". A zdrojem toho odpuštění byl Bůh. Bůh tě k tomu vedl.
Bůh je totiž takový. Když se k němu přiblížíš, máš moc odpustit hřích, moc, která není v lidských silách. A to i bez pokání.
To je totiž Boží charakter.
Pokud jsi to zažil, zažil jsi našeho Boha, stejného Boha, s jakým žiji já. A podstatně jiného Boha, než mají například muslimové.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 15. únor 2016 @ 17:39:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Problém je, že když Bůh odpustí hříchy, tak hříchů prostě už není. Jako by nikdy nebyly.
Stando, problémy, které si ve tvém virtuálním světě vymýšlíš, jsou tvůj problém.
Zkus někdy tvé problémy konfrontovat s realitou.
Kdyby jim Bůh tyto jejich hříchy už tedy odpustil, logicky by tyto hříchy na nich už dál přece nemohly ležet !!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 14. únor 2016 @ 17:05:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Pak je ale od tebe nelogické a nepodložené tvrdit, že Bůh odpustil hříchy i těmto lidem, kteří pokání neučinili.
Oko, povím Ti tajemství. Abys vůbec byl schopný vykonat pokání, potřebuješ aby tě k tomu uschopnila boží milost. Sám ze sebe nikdo pokání vykonat nedokáže. Bůh nabízí svou milost dávno před tím, než člověk zjistí, že nějaká boží milost vůbec existuje. Co člověk může, tak akorát všechno pokazit. A to jestli Bůh odpustí někomu i bez pokání, je jenom a jenom na Bohu. Ty se zatím seznamuješ s duchovním odpouštějícím procesem, který začíná pokáním, a myslíš si, že k odpuštění vede jen jediná cesta přes pokání. To o čem se zde zmiňuje Cizinec můžeš poznat, až Ti bude dán Duch. Jsou i jiné duchovní procesy, které vedou k božímu odpuštění, ale povídat ti o nich je zatím marnost. Pro začátek stačí abys věděl o existenci těchto procesů věděl. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 07:56:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Odkud máš tuto tvou myšlenku? Jak jsi na to přišel? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 12. únor 2016 @ 08:11:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Každý hříšník bez výjimky se bude ze hříchu zodpovídat Bohu. Vždycky! "...
(Ex 32,34) Nyní jdi, zaveď lid tam, kam jsem ti řekl. Hle, můj anděl půjde před tebou, ale v den, kdy je navštívím, potrestám je za jejich hřích.“
(Lv 26,28) postavím se vám rozlíceně na odpor, ano, já vás potrestám za vaše hříchy sedminásobně.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 07:56:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Díky za připomínku, Stando. Vím, jak komunikuješ a "diskutuješ", tak se snažím vyjadřovat opravdu přesně.
Ale tentokrát se mi to nepovedlo a přepsal jsem se, spletl jsem se, napsal jsem špatné slovo.
Tak ještě jednou, pro tebe, abys to pochopil:
Až tě Bůh někdy povede k tomu, abys odpustil bez pokání hřích těch, co ti ublížili, zkus se ho zeptat, jestli on taky odpustil, nebo jestli ten hřích drží.
Pak budeš vědět jak to je s Bohem, který člověka vede k odpuštění bez pokání, k tomu opravdovému křesťanství, a nebudeš se jen domnívat a vymýšlet různé podivné bohy.
Zpět od tvých doměnek ke skutečné realitě života. Budeš něco ochoten napsat něco z reality?
Pochopil jsem dobře, co jsi žil?
Pak jsi potkal člověka, který ti ukázal co je opravdové křesťanství: Vedl tě k tomu, abys tu křivdu odevzdal Bohu, abys žil s Bohem a najednou přide odpuštění křivd. Vedl tě, abys odpustil, i když jsi nezažil pokání těch, co ti ublížili, vedl tě k "odpuštění bez pokání" Dokonce ti Bůh říkal, že te vybavuje mocí Ducha k odpuštění. A byla to pro tebe taková zkušenost, že u tohoto skutečného Boha sis "nedoved představit, ža by snad něco nedokázal neodpustit". Asi jsi to tedy přehnal s těmi "ne" a trochu to zamotal, ale jestli ti rozumím, tak z toho, co jsi při této zkušenosti zažil, by skutečný Bůh podle tebe nedokázal neodpustit. Pochopil jsem tě dobře?
To bylo také velmi výstižné svědectví, dobré doplnění, jak funguje opravdové křesťanství a život se skutečným, živým Bohem. I s tímto skutečným Bohem a jeho odpuštěním máme naprosto stejné zkušenosti, jako popisuješ ty.
Tento skutečný Bůh ti v opravdovém křesťanství bez pokání těch, co ti ublížili, dal sílu jim odpustit. Odpustil jsi těm, co ti ublížili bez jejich pokání. Je to tak? Pochopil jsem tě dobře?
A ten Bůh, co tě vedl k odpuštění, těm lidem, podle tebe neodpustil?
Pokud ano, jak to víš?
Ptal ses ho a on ti řekl: Vybavuju tě mocí Ducha k odpuštění, ale já jim neodpustím, dokud neučiní pokání?
Nebo jak jsi prosímtě přišel na tu hloupost, že Bůh, který tě vedl k odpuštění bez pokání a dal ti moc odpustit bez pokání, sám nemůže dělat to, k čemu vede tebe?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 19:30:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Ptal ses ho a on ti řekl: Vybavuju tě mocí Ducha k odpuštění, ale já jim neodpustím, dokud neučiní pokání?"...
Už jsem to vysvětloval, ale tedy znovu: Člověk nemá moc odpoustit hříchy jinému člověku absolutně. Tuto moc má jedině Bůh, protože zůčastněných poškozených stran může být (a také bývá) více.
Odpuštění křivdy tomu, kdo mě ublížil, jen zastavuje spirálu zla, kterou tento hřích rozběhl. Toto odpuštění je nutné k uzdravení rány u člověka poškozeného cizím hříchem.
Však až Bůh odpouští hřích absolutně - s konečnou platností. A odpouští hříchy až tomu, kdo z nich činí pokání.
Kdo zemře ve hříchu a bez pokání - pro toho bude hrozné upadnout do rukou živého Boha!
Čiňte pokání a věřte evangeliu!
Toto je naprosto zásadní učení apoštolů, jen toto je cesta k úplné likvidaci našich hříchů..
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatý (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 13. únor 2016 @ 17:15:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A ty oko věříš evangeliu?
A co ty tvoje řk "církevní" tradice, které jsou v rozporu s evangeliem, a věroučně jsou postavené nad evangelium?
Věříš evangeliu?
Čti!
- Galatským 1, 8Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet!
- Galatským 1, 9Jak jsem právě řekl, a znovu to opakuji: Jestliže vám někdo hlásá jiné evangelium než to, které jste přijali, budiž proklet!
|
]
|
|