Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizinec usvědčen ze lži (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 02. září 2011 @ 09:39:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak proč jsi tvrdil, že ŘKC učí, že se ďáblu nemáme vzpírat, když to není pravda?
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cizinec usvědčen ze lži (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 12. září 2011 @ 23:52:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Oko, nevím, že bych tvrdil, že ŘKC teď něco učí. Nikde jsem netvrdil, co teď učí ŘKC.
Mohu jenom psát co ŘKC učila nás. Vyrůstal jsem v ŘKC na konci minulého století.
Proč tedy pan Tomášek (co se stal později kardinálem) napsal do katechismu, ze kterého jsme se učili:
"Odpuštění hříchů a obnovení společenství s Bohem přinášejí prominutí
věčných trestů za hřích. Nicméně zůstávají časné tresty za hřích.
Křesťan se má snažit přijímat tyto časné tresty za hřích jako milost
tím, že trpělivě snáší utrpení a zkoušky všeho druhu"
když to není pravda? Spletl to nějak? Nebo tenkrát to byla "pravda" a teď už to "pravda" není?
Zkus sám říci, co ŘKC učí o utrpení a jestli tohle učení o tom, že se má člověk "snažit přijímat tyto časné tresty za hřích" (připomeňmne si, že "časný trest za hřích" = následek hříchu, tedy např. závislost na alkoholu, posedlost démony, rozbité rodiny, nenávist a zloba mezi lidmi...) stále ještě v ŘKC platí, nebo už je to jinak? Jestli ŘK stále ještě věří, že přijímáním následků hříchu vysvobodí duše z očistce?
Křesťanství je o něčem jiném, samozřejmě. My máme od Ježíše, proroků a apoštolů příkaz opačný, než je v ŘKC. Od hříchu a jeho následků se máme očistit, ďáblu a jeho útokům se máme v moci Ježíše Krista vzepřít, časné tresty nemáme trpělivě přijímat, ale máme se poddat Bohu a poslouchat Boha.
|
]
|
|