Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 163, komentářů celkem: 429704, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 561 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116608498
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Okova lež o učení apoštolů.
Vloženo Sobota, 25. duben 2020 @ 09:49:29 CEST Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Oko:
Na soudné stolici Kristově proběhne v budoucnu (po naší smrti těla) soud nad životem každého z nás
. Soud za všechno dobré i zlé, co jsme v životě vykonali. Tak to učí apoštolové.


Učení apoštolů a slova Krista:
  • Nyní však není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši, neboť zákon Ducha, který vede k životu v Kristu Ježíši, osvobodil tě od zákona hříchu a smrti. 
Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.


Kdo mě odmítá a nepřijímá moje slova, má, kdo by jej soudil: Slovo, které jsem mluvil, to jej bude soudit v poslední den. 

" Okova lež o učení apoštolů. " | Přihlásit/Vytvořit účet | 42 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Sobota, 25. duben 2020 @ 10:14:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
·   24 [www.biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.   Dvakrát Amen naznačuje důležitost sdělení. Sdělení, které říká Pán Ježíš. On říká, že když Mu věříme a tomu, co říká, věříme, pak už teď máme život věčný. Prostě jsme přešli do duchovního světa a smrt není náš konec. Ale musíme uvěřit Jemu a ne lidem jako jsou papežové, biskupové a náboženští vůdci. Jenže realita je často jiná. Lidé jsou ovládáni sektami a jejich vůdci. Jim věří. Proto je křesťanství již zničené.



Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Sobota, 25. duben 2020 @ 15:01:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 Nepřihlášený




Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.



  martino  



  Raději spoléhám na skutečný text, neboť výše uvedený tkz. “ekumenický“ překlad, je pro mnohé matoucí. Text Církve nepodléhá vlnám různých sektářů s názvem církev, když je to jen mini…mini…mini sbor nebo společenství různě poblouzněných. Text Církve u Jana zní takto: Kdo slyší moje slova a věří tomu, který mě poslal, má věčný život a nepřichází před soud, ale přešel ze smrti do života.



Co tato slova znamenají? Takový člověk již unikl odsouzení! Tedy je to zpráva o tom, že takový člověk se již nesetká s věčným ohněm, neboť s vírou přijímá Kristova slova, která jsou zároveň slova Otcova. Ekumenici si tam alibisticky vložili nepodléhá soudu!  Ale to je omyl, neboť každý člověk bude souzen. Je přeci součástí Creada - PŘIJDE SOUDIT ŽIVÉ I MRTVÉ a je to článek víry od apoštolů. Credo podle tradice sepsali apoštolové v Jerusalémě než se rozešli do světa hlásat Evangelium, jak jim to Kristus přikázal. Jan nám také píše: “A toto je soud:, světlo přišlo na svět a lidé více milovali tmu než světlo, neboť jejich skutky byly zlé.“ Co toto znamená? Že velké Boží Milosrdenství neznamená, že je zrušena Boží Spravedlnost. To, co je dnes našemu zraku ukryto bude nám odhaleno až v den posledního soudu, kdy dojde ke konečnému odsouzení všech, kteří odmítli a pohrdli nabízenou milostí věčného života.



Je tedy třeba odmítnout duchovní alibismus, šířený pomatenci, kteří se chopili textů Písma sv., ignorujíc doprovodný obsahově vysvětlující komentář, a podlehli pokušení, že věřící soudu nepodléhá. Jan nás jen upozorňuje, že pokud jsme uvěřili v Ježíš jako Syna Božího, unikli jsme odsouzení. Ale že budeme všichni bez výjimky souzeni o tom nás ujišťuje sv. Matouš, když popisuje, jak Spasitel ve své slávě oddělí ovce od kozlů. A kam pošle ovce a kam kozly popisuje Písmo také podrobně.



Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 25. duben 2020 @ 17:44:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martínku, píšeš: Ale že budeme všichni bez výjimky souzeni o tom nás ujišťuje sv. Matouš, když popisuje, jak Spasitel ve své slávě oddělí ovce od kozlů. A kam pošle ovce a kam kozly popisuje Písmo také podrobně.

Písmo jasně zjevuje, že na ovce a kozly rozdělí Pán Ježíš všechny národy, přeživší veliké soužení spolu se všemi ranami, které budou shromážděny k soudu před Jeho trůn slávy po Jeho otevřeném příchodu s mocí a velikou slávou. Vítězní věřící v Krista, tvořící Kristovu nevěstu a armádu na tento soud nepřijdou, tzn. nebudou shromážděni před trůn slávy Syna člověka; jich se tento soud netýká, neboť v té době už budou mít za sebou soudnou stolici Kristovu a přijdou spolu s Kristem. Nebudou před něj shromážděni ani poražení věřící v Krista - ti v té době budou na jiném místě, na něž je pošle Pánův verdikt, vyřčený taktéž před soudnou stolicí Kristovou. Tož tak.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Sobota, 25. duben 2020 @ 19:45:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy až si to vše v Písmu nastuduješ, tak zase přijď. Nyní plácáš nesmysly protože nejsi ani platně pokřtěný a tvůj křest byla jen tkz. simulace, takže nemám pro tebe dobrou zprávu. 


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Sobota, 25. duben 2020 @ 17:17:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Slovo Písma to říká jasně. Po smrti těla budeme u osobního soudu a před Bohem budeme stát s tím, co jsme udělali dobrého a co zlého.
Nikde není napsáno, že když se chlubíme tím, že známe Krista, že nebudeme souzeni, i když bychom dělali zlé věci.
Známost s Kristem nám neříká, že můžeme dělat jakékoliv zlo, a že nebudeme souzeni.
Je to hereze.



Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 26. duben 2020 @ 11:39:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pořád dokola musím vyvracet tyto hloupé hereze.


Po smrti bude každý z lidí bez výjimky Bohem souzen - buď soudem odsuzujícím, nebo soudem ospravedlňujícím.


(Žd 9,27)
A jako je lidem uloženo jednou zemřít a potom bude soud .....



O čem tady chcete někteří pořád diskutovat?  Neumíte ani natolik česky, abyste porozuměli tak jednoduché větě?



Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 26. duben 2020 @ 12:19:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já diskutovat nechci. Nicméně chci, aby byl 27. verš 9, kapitoly listu Židům správně pochopen. Pán Ježíš Kristus je Bohem ustanovený Soudce živých i mrtvých. Živí, tj. věřící v Krista díky tomu, že byli souzeni a odsouzeni spolu s Kristem a v Kristu na kříži, nejdou na soud, nýbrž přešli ze smrti do života. Není možné je soudit podruhé znovu, to by byl Bůh nespravedlivý.
Soudná stolice Kristova, před níž se musí všichni věřící ukázat, objevit, bude podle zjevení Písma NZ soudit jejich dílo, nikoli je osobně a podle toho, jestli jejich dílo shoří nebo zůstane, budou svým způsobem potrestáni nebo odměněni. Ti, jimž dílo shoří však budou spaseni - spása není odměna, neboť je z milosti, tzn. že se nedá zasloužit - ale tak, jako skrze oheň. Ti, jimž dílo zůstane budou odměněni a jejich odměna je zmíněna např. ve 2. a 3. kapitole knihy Zjevení, neboť jsou to vítězní věřící. Poražení věřící takto odměněni být nemohou a místo účasti na Království v budoucím věku budou ve vnějších temnotách kázněni, aby byli způsobilí stát se součástí nového Jeruzaléma v budoucí věčnosti. Takto to zjevuje Písmo Svaté, což je živé a pravé Slovo Boží, ne učení nějaké jakékoliv "církve".
Tož tak. 


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pondělí, 27. duben 2020 @ 14:20:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
>>Soudná stolice Kristova, před níž se musí všichni věřící ukázat, objevit, bude podle zjevení Písma NZ soudit jejich dílo, nikoli je osobně a podle toho, jestli jejich dílo shoří nebo zůstane, budou svým způsobem potrestáni nebo odměněni. Ti, jimž dílo shoří však budou spaseni - spása není odměna, neboť je z milosti, tzn. že se nedá zasloužit - ale tak, jako skrze oheň. Ti, jimž dílo zůstane budou odměněni a jejich odměna je zmíněna např. ve 2. a 3. kapitole knihy Zjevení, neboť jsou to vítězní věřící. Poražení věřící takto odměněni být nemohou a místo účasti na Království v budoucím věku budou ve vnějších temnotách kázněni, aby byli způsobilí stát se součástí nového Jeruzaléma v budoucí věčnosti. Takto to zjevuje Písmo Svaté, což je živé a pravé Slovo Boží, ne učení nějaké jakékoliv "církve".<<
Po dlouhé době něco, co obsahuje jakousi hodnotu, willy.
<<soudit jejich dílo, nikoli je osobně >>
Zde v tomto vyjádření jde však o rozpor. Pokud je souzeno "dílo" někoho, je tím souzen člověk samozřejmě osobně. Měl bys jasně uchopit, co to je "dílo" někoho. Ale obávám se, že jako křesťan se tomu sdělení "co je to dílo" budeš chtít vyhnout.
<<jestli jejich dílo shoří nebo zůstane, budou svým způsobem potrestáni nebo odměněni.>>
Svým způsobem … Ne, právě tímto způsobem souzeni a odměněni. Odměna a trest právě spočívá v ohodnocení toho "díla", které člověk za svého života vykonal.
<<Ti, jimž dílo zůstane budou odměněni a jejich odměna je zmíněna např. ve 2. a 3. kapitole knihy Zjevení, neboť jsou to vítězní věřící. >>
Mám za to, že být nějak povýšen není zrovínka tou košer odměnou pro člověka dobrého srdce. Mám za to, že odměnou je už to, že "to dílo" vytrvá a neshoří. Pokud někdo cosi dělá pro sebezvýšení, pak se míjí cílem - míjí to, co je pro člověka pravou odměnou.
<<Poražení věřící takto odměněni být nemohou a místo účasti na Království v budoucím věku budou ve vnějších temnotách kázněni, aby byli způsobilí stát se součástí nového Jeruzaléma v budoucí věčnosti. >>
To je správná úvaha. Nečekal bych ji zrovínka od křesťana willyho :) Jen popichuji. Ale zase hodně asi bude záležet na tom, co má jaksi willy na mysli tím "kázněním". Jinak ok, Království budoucího věku, na tom nebudou mít samozřejmě nespravedliví žádný podíl - a zde už napovídám, co je to ta odměna a trest, alespoň v mém chápání a chápání Židů. Pokud to tak tedy podobně má i willy, klobouk dolů, v křesťanském světě je dost výjimka.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 28. duben 2020 @ 08:54:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Poražení věřící takto odměněni být nemohou a místo účasti na Království v budoucím věku budou ve vnějších temnotách kázněni, aby byli způsobilí stát se součástí nového Jeruzaléma v budoucí věčnosti. "...



Takto to ovšem Písmo nezjevuje - toto je úlet z křesťanství, hereze chilialismu.



..."bude podle zjevení Písma NZ soudit jejich dílo, nikoli je osobně ...."...


Také i je osobně bude soudit. Neumíš natolik česky, abys chápal smysl výrazu   "my všichni"?


(2 Kor 5,10)
Neboť my všichni se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.



..."věřící v Krista díky tomu, že byli souzeni a odsouzeni spolu s Kristem a v Kristu na kříži ...."...


To je nesmysl.

Kristus byl odsouzen na kříži jako bezhříšný - my ostatní jsme ale hříšníci. A to je podstatný rozdíl! Souzen a odsouzen byl pouze Kristus - a to jako nevinný. Soud nad Kristem byl nespravedlivý - soud nad námi ale bude spravedlivý.

Nebyli jsme souzeni spolu s Kristem, ale získali jsme Boží milostí ve křtu osobní účast na Kristově smrti a vzkříšení - tím nám byly odpuštěny hříchy a stali jsme se Kristu braty - Božími dětmi..


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 28. duben 2020 @ 09:57:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
<<Kristus byl odsouzen na kříži jako bezhříšný - my ostatní jsme ale hříšníci. A to je podstatný rozdíl! Souzen a odsouzen byl pouze Kristus - a to jako nevinný. Soud nad Kristem byl nespravedlivý - soud nad námi ale bude spravedlivý.>>
Opravdu? Ježíš byl souzen a odsouzen opravdu jako nevinný a bezhříšný?
Že by B-h soudil nespravedlivě a nespravedlivě vložil na Ježíše provinění všech lidí?
Je zajímavé, že B-h řekl skrze proroka, že nikdo neponese vinu druhého, že každý bude souzen jen za svá vlastní provinění, a ejhle - křesťané to mají jinak. Najednou zde byl člověk, tedy podle křesťanů sám B-h v těle - B-ží Syn, na kterého B-h vložil vinu všech lidí - a tak ho (že by sebe) učinil zodpovědným za provinění všech - shledal na něm (sobě?) hlavní podíl viny - příčinu přestoupení všech lidí.
A pak toho Ježíše za to vzal na nebesa. Njn :) Tomu říkám tedy úlet! 


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Úterý, 28. duben 2020 @ 12:31:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
(2 Kor 5,10)
Neboť my všichni se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.

To naše objevení se před soudnou stolicí Kristovou je kvůli tomu, co zdůrazňuje Pavel, ne ty.

Kristus byl souzen za nás, poněvadž se stal hříchem, byl zástupnou obětí za náš hřích a hříchy a my jsme byli ukřižováni, tj. souzeni a odsouzeni v Něm a s Ním ( Ga 2:19b [www.obohu.cz]). 
Proto již souzeni nebudeme ani nemůžeme být, protože nemůžeme být souzeni dvakrát. Hříchy jsou nám odpuštěny díky tomu, že Kristus vzal vinu za ně na sebe a nesl hříchy i jejich vinu za nás. Trpěl za nás, spravedlivý za nespravedlivé, aby nám mohla započtena Jeho spravedlnost skrze víru, která nám je dána. Odpuštění hříchů je možné díky a skrze vylití krve. Bez vylití krve není odpuštění hříchů - Žd 9:22 [www.obohu.cz].

Soud nad Kristem byl nespravedlivý - soud nad námi ale bude spravedlivý.

Je to přesně naopak! A díky tomu, že soud nad Kristem byl spravedlivý, my už spravedlivě být odsouzeni nemůžeme. Boží milost neruší Boží spravedlnost.

Božími dětmi jsme se stali skrze znovuzrození - narození z vody a Ducha, kdy nám dal Otec, Bůh v Kristu svůj život a pravomoc stát se Božími dětmi díky tomu, že jsme Krista, k Němuž nás Otec přitáhl, přijali jako Zachránce a Pána.
Tož tak.



]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 28. duben 2020 @ 12:48:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
<<Odpuštění hříchů je možné díky a skrze vylití krve. Bez vylití krve není odpuštění hříchů - Žd 9:22 [www.obohu.cz] [www.obohu.cz].>>
Ještěže to tak v židovství není! Tedy ne tak, jak si to vykládají křesťané - že je nutné něco zabít - a prolít toho krev - aby mohl B-h člověku odpustit jeho provinění.
Naštěstí to je a bylo vždy v židovství dost jinak. Ale pravdou je, že pokud by někdo přinesl darem obětní zvíře a nevylil jeho krev na stěny oltáře, ale obětoval ho i s krví, pak by mu nebylo odpuštěno a B-h by vyhledával tu krev z jeho rukou, že zabil.
Jj, křesťanství = pohanství jako vyšité. Prý bez vylití krve není odpuštění hříchů - proto je nutné zařezávat oběti a také křižovat boholidi.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 28. duben 2020 @ 13:38:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Kristus byl souzen za nás, poněvadž se stal hříchem ...."... ????


Když člověk sám zhřeší, stává se oním  hříchem; Když krade, stává se hříšník zlodějem, když smilní, stává se smilníkem... když zabije, stává se vrahem.




Ježíš za všechny lidi umřel, nesl vinu všech lidí na sobě, Bůh s ním jednal jako s největším hříšníkem (doslova: Bůh ho za nás udělal hříšníkem).

Kristus se sám za nás nestal ani hříchem, ani hříšníkem, ale Bůh ho za nás tím hříšníkem udělal - on nevinný - v zastoupení za všechny hříšníky světa nesl naše hříchy, nikoli hříchy svoje.


Toho, který hřích nepoznal, za nás učinil hříchem, abychom se my v něm stali Boží spravedlností ....

Protože on s našimi hříchy vzal na sebe i ono zlořečení s hříchem spojené:

(Gal 3,13)
Kristus nás vykoupil z prokletí Zákona tím, že se stal za nás prokletím, neboť je napsáno: ‚Proklet je každý, kdo je pověšen na dřevě.

(Ř 8,3)

Neboť co bylo Zákonu nemožné, protože byl bezmocný kvůli tělu, to učinil Bůh, když poslal svého Syna v podobnosti těla hříchu a jako oběť za hřích a odsoudil hřích v těle,....


Otec tedy vyžadoval od Syna náhradu za viny nás všech (aby se naplnila spravedlnost a my přesto mohli být zachráněni) - abychom my skrze něho byli spravedliví u Boha.(doslova: abychom my v něm dosáhli Boží spravedlnosti).





Božími dětmi jsme se stali skrze znovuzrození - narození z vody a Ducha  -  ve křtu.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 28. duben 2020 @ 14:42:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
<<
Otec tedy vyžadoval od Syna náhradu za viny nás všech (aby se naplnila spravedlnost a my přesto mohli být zachráněni) - abychom my skrze něho byli spravedliví u Boha.(doslova: abychom my v něm dosáhli Boží spravedlnosti).
>>


To už dost peckaříte, Stando oko :)


Křesťanský bůh tedy učinil sebe samého zodpovědného za viny všech lidí (celého světa), sám sebe stvořil jako člověka a v podobě člověka sebe samotného se nechal zabít lidmi, aby je pak obvinil z viny, že neuvěřili v to, že sebe učinil sebe samotného zodpovědného za všechny zločiny světa, aby tak mohl ospravedlnit lidská jednání. Tak jim ukázal, jak mohou dosáhnout té jeho spravedlnosti. NU :) Pecka to je :)


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 28. duben 2020 @ 21:08:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
>>Když člověk sám zhřeší, stává se oním  hříchem<<

Pitomost.Něco jako: Když člověk krade, stavá se krádeží. Když vraždí, stává se vraždou.

>>Ježíš za všechny lidi umřel, nesl vinu všech lidí na sobě, Bůh s ním jednal jako s největším hříšníkem (doslova: Bůh ho za nás udělal hříšníkem).<<

Děsivá to spravedlnost křesťanského boha.

>>Kristus se sám za nás nestal ani hříchem, ani hříšníkem, ale Bůh ho za nás tím hříšníkem udělal - on nevinný - v zastoupení za všechny hříšníky světa nesl naše hříchy, nikoli hříchy svoje.<<

Jo, to dost vysvětluje to křesťanské bláznovství a uchopení spravedlnosti. Za hříchy jiných činit zodpovědné nevinné a trestat je za viníky. Máte divného boha.



]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 29. duben 2020 @ 08:03:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To, co krvavé oběti Starého zákona jen naznačovaly (krev kozlů ve skutečnosti  hříchy odpustit nemůže) - to pro nás lidi dokonal Ježíš Kristus na kříži.


Bůh se stal člověkem, aby otevřel lidem cestu zpátky k Bohu, kterou si oni svým hříchem sami zavřeli a museli být z ráje vyhnáni.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Středa, 29. duben 2020 @ 08:12:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
<<
To, co krvavé oběti Starého zákona jen naznačovaly (krev kozlů ve skutečnosti  hříchy odpustit nemůže) - to pro nás lidi dokonal Ježíš Kristus na kříži.
>>


A jéjej :)  Toť na plnou hubu vyřčená křesťanská pitomost. Jakoby kdy nějaká a něčí krev mohla vůbec cosi odpouštět. Ne nemohla a nikdy a také nikdy k tomu nebyla určena a proto také ani vylévána, aby kvůli jejímu vyletí na stěny oltáře nebo do prachu země, kdy B-h cosi komu odpustil.


Křesťanský zmatek a nesmysly. Nic židovského. Jen pohanství.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 29. duben 2020 @ 09:32:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nic židovského?


(Lv 9,15)
Přinesl též obětní dar lidu. Vzal kozla lidu k oběti za hřích, zabil ho a obětoval ho na očištění od hříchu jako předchozí oběť.



(Ez 45,23)

Sedm dnů svátku bude připravovat jako zápalnou oběť Hospodinu sedm býčků a sedm beranů bez vady na den po sedm dnů a jako oběť za hřích chlupatého kozla na den.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Středa, 29. duben 2020 @ 10:54:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ne, naprosto nic židovského.
15 [www.obohu.cz]Poté obětoval oběť lidu a kozla oběti za hřích lidu vzal a zařízl ho a učinil s ním jako s první obětí hříchu.
Korban = přibližování, tj. dar HaŠem s níž se Žid přibližuje B-hu. Nikdo, kdo úmyslně spáchal hřích, žádnou oběť přinést nemohl. Tak i například král David. Dar oběti (korbanu) není žádný úplatek a ani ten bezvadný kus obětovaného dobytka ničí hřích neospravedlňuje a neodpouští. Nikdo, kdo by se přiblížil k HaŠem s takto darovanou obětí, nezískává odpuštění. A už vůbec krev zvířat nebo dokonce u křesťanů člověka, ničí hřích nesmazává a není příčinou odpuštění. Krev zvířecích darů se vylévá na stěny oltáře proto, že nelze jíst oběti s krví. Kdo by tak učinil, nebude mu odpuštěno. Taková oběť prostě není košer.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 30. duben 2020 @ 09:55:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)




Na oltář se obvykle dávaly obětní dary. Proč se tedy krev vylévá na stěny oltáře, nestačilo by ji vychrstnout někde do odpadu?



Vota tvrdí: " ...a ani ten bezvadný kus obětovaného dobytka ničí hřích neospravedlňuje a neodpouští."

Připomínám :



]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 29. duben 2020 @ 10:10:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Voto ty jsi se zase vyznamenal. Vždyť ty zde vystupuješ jako náboženský trotl, který nezná ani SZ ani NZ. Prostě náboženský fanatický tupec. 


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Středa, 29. duben 2020 @ 11:05:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino, jste pako. Křesťan. Vaše chápání Tóry a celého Tanachu jsou vadná.
Například i toto: "Budeš milovat svého bližního jako sebe samého.‘ - Toto není přikázáním Tóry, jak tvrdí křesťanská písma. Je to nesmysl a je to zcestné chápání a pochopení toho, co je skutečně psáno v Tóře.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 01. květen 2020 @ 19:19:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Například i toto: "Budeš milovat svého bližního jako sebe samého.‘ - Toto není přikázáním Tóry, jak tvrdí křesťanská písma. Je to nesmysl a je to zcestné chápání a pochopení toho, co je skutečně psáno v Tóře. "...



Tak hledím, že přes tvé suverénní vystupování znalce Tóry zde, jsi vlastně pořád  ještě jen náboženský nedouk - a to jak v orientaci v křesťanství, tak i v orientaci v židovství, v Tóře!





(Lv 19,18)

Nemsti se a nehněvej se na syny svého lidu, ale miluj svého bližního jako sebe samého. Já jsem Hospodin.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pátek, 01. květen 2020 @ 19:27:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
>>Nemsti se a nehněvej se na syny svého lidu, ale miluj svého bližního jako sebe samého. Já jsem Hospodin.<<

Ne, to je hodně zkreslený a zavádějící překlad podle křesťanského myšlení. V hebrejštině je to jinak.

Dnes končím. Nastává erev šabat....


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Neděle, 03. květen 2020 @ 08:44:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
לֹא תִקֹּם וְלֹא תִטֹּר אֶת בְּנֵי עַמֶּךָ וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ אֲנִי יְהוָה

Zvýrazněné "kāmôchā" je "(je) jako ty" nikoliv "jako sebe (samého)".
Křesťanský výklad, (nebudu nazývat překladem), zcela zkresluje význam daného textu přikázání a směřuje pozornost čtenáře na sebestředmost, od níž se pak směřuje k druhému.
Jde navíc o požadavek nesmyslný a zavádějící k posuzování druhého podle sebe samého.
A navíc tento příkaz završuje " 'anī ה׳ " , tedy "Já jsem HaŠem", tedy Soudce (obou).
Tímto je zřetelně jasné, že HaŠem po nikom nechce, aby druhého miloval jako sebe samého či podle lásky, kterou sebe miluje, ale aby druhého miloval takového, jakým je.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 03. květen 2020 @ 09:24:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Zvýrazněné "kāmôchā" je "(je) jako ty" nikoliv "jako sebe (samého)"....."...



Ve slovním významu "jako ty" znamená přece to samé, jako sebe samého!




..."že HaŠem po nikom nechce, aby druhého miloval jako sebe samého či podle lásky, kterou sebe miluje, ale aby druhého miloval takového, jakým je."...


Jestliže je člověk např. prolhaným bestiálním vrahem, nemiluješ ho přece takového, jakým zrovna je (nemiluješ jeho zotročení hříchem, nemiluješ tuto jeho deformaci, zohavení) - miluješ ho však jako sám sebe, miluješ ho jako obraz Boha ve člověku.



Teď to bude hodně osobní.

Ty, jako ještě docela syrový proselyta, který se svým vnímáním Písma nijak nemůže měřit např.  s Židem, který spolu s Tanachem v tradici judaismu od malička vyrůstal  a má jeho porozumění takříkajíc " v krvi",  zde zpochybňuješ kompetentnost všech překladatelů křesťanských písem (oni se totiž v tomto místě až vzácně shodují) - toto si ovšem nedovolili ani sami Židé! Jsou si vědomi, že by neuspěli.

Protože v nesprávném překladu toto není!

Je to jen o tvé snaze se proti křesťanům nějak vymezit - poněvadž to, co tě skutečně trápí, je tvoje nedávná křesťanská minulost, jejíž opuštění si sám v sobě máš potřebu obhájit.




]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pondělí, 04. květen 2020 @ 09:02:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
<<
Ve slovním významu "jako ty" znamená přece to samé, jako sebe samého!
<<

:)  To rozhodně neznamená, Stando oko. Nikdo není já, ani jako já. Já jsem já, A nikdo nemiluje druhého stejně jako sebe samého. A nikdy nelze milovat jen jako, naoko, podobně. To pak není o opravdovém jednání, ale o nějakém jednání "jako". Pokud to tak máte, pak je to špatně.

<<Jestliže je člověk např. prolhaným bestiálním vrahem, nemiluješ ho přece takového, jakým zrovna je (nemiluješ jeho zotročení hříchem, nemiluješ tuto jeho deformaci, zohavení) - miluješ ho však jako sám sebe, miluješ ho jako obraz Boha ve člověku.>>

Né, :) nemiluji ho jako sebe sama, a rozhodně ne jako obraz b-ží v člověku. Nejsem bestiální vrah. To je pro mne zhovadilost milovat bestiální vrahy jako sebe samého, stejně jako si myslet, že jsou co já. Ne - nejsou jako já a nenávidím takové lidi. Rozhodně je nemiluji a to ani jako sebe, protože pokud bych byl bestiálním vrahem, možná?, nevím, ale asi bych ty druhé bestiální vrahy také nemiloval jako sebe sama podle sebe sama. Takové uvažování vede jenom na zcestí - milovat druhé jako sebe sama.

<<
Teď to bude hodně osobní. ….
Protože v nesprávném překladu toto není!
>>

:)) Tak to je hodně úsměvné. Kompetentnost křesťanských překladatelů samozřejmě zpochybňuji a přivedly mne k tomu právě naprosto zkreslené překlady. Nicméně, Židé samozřejmě křesťanské překlady odmítají a první věc, kterou proselytů radí je, naučit se hebrejsky a číst Toru v hebrejštině, protože křesťanské překlady jsou zlé.

Samozřejmě, že Židé právě u tohoto přikázání poukazují na nesmyslný a naprosto zavádějící překlad: "jako sebe samého". A mám to od nich :)

<<
Je to jen o tvé snaze se proti křesťanům nějak vymezit - poněvadž to, co tě skutečně trápí, je tvoje nedávná křesťanská minulost, jejíž opuštění si sám v sobě máš potřebu obhájit.
>>

Vymezený vůči křesťanství jsem už určitě dost :) A už dlouho.
Obhajovat si, že jsem opustil křesťanství, to fakt nemusím a neřeším to, prostě vím, že to je správně a věděl jsem to ještě v době, kdy jsem byl křesťanem, leč ne už přesvědčením, srdcem.
To spíše bych si možná mohl nějak obhajovat, proč jsem byl tehdá tak oblouzněný, nevím. Ale ani to neřeším a nelituji toho, protože bez toho bych nebyl tam, kde jsem, takže jsem rád a nepotřebuji si nic z toho nějak obhajovat či vysvětlovat. Je to prostě tak, že je :) Tyhle a podobné otázky spíše trápí ty, kdo poznali někoho takového jako já, viďte :)
Že jsem vůči křesťanům vymezený a vy vůči mně, to je docela prosté - křesťanství takto vzniklo, má svůj původ ve vymezení se vůči Židům a židovství. A judaismus je tak samozřejmě tímto i vymezen vůči křesťanství. Problém je, když si křesťané myslí, že jejich jsou Písma Tanachu a svědčí o jejich Ježíšovi. Museli se vymezit a učinit sobě učení a výklady Tanachu, aby jim to na Ježíška pasovalo :)


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 04. květen 2020 @ 21:03:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Proč by měly křesťanské překlady být zlé?
Protože oni křesťanští překladatele snad neumí hebrejsky stejně jako Židé?

Už se probuď a začni používat také vlastní hlavu!





..."Ne - nejsou jako já a nenávidím takové lidi. Rozhodně je nemiluji ..."...

Kdyby jsi jako křesťan poznal skutečné křesťanství, věděl bys, že žádného člověka nemáme nenávidět. Opustil jsi něco, co jsi evidentně poznal jen velmi povrchně.
My rozlišujeme hřích od hříšníka.
Hřích máme nenávidět - ale hříšníka máme milovat.

Bůh miluje všechny lidi - i ty největší hříšníky.

Protože stvořil každého člověka ke svému obrazu - a tento Boží obraz v člověku nelze nenávidět.


Vraťme se k Lv 19 kapitole o Božím příkazu milovat obraz Boží v bližním stejně, jako milovat Boží obraz v sobě. Nikoli náhodou je tento příkaz korunován poukázáním Boha na sebe, totiž připomíná nám onen Boží obraz v nás. Jen úplně slepý nevidí!


(Lv 19,18)
Nemsti se a nehněvej se na syny svého lidu, ale miluj svého bližního jako sebe samého. Já jsem Hospodin.




]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 05. květen 2020 @ 08:22:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
<<
Protože oni křesťanští překladatele snad neumí hebrejsky stejně jako Židé?

>>


Tak :) To opravdu neumí. A to docela přirozeně. A hlavně nemají zábrany, jako v případě textů, které jsem uvedl.


<<
Kdyby jsi jako křesťan poznal skutečné křesťanství, věděl bys, že žádného člověka nemáme nenávidět. Opustil jsi něco, co jsi evidentně poznal jen velmi povrchně.
My rozlišujeme hřích od hříšníka.
Hřích máme nenávidět - ale hříšníka máme milovat.
>>

Nebojte :) Já to jistě věděl, ale prostě jsem tu hloupost pustil z hlavy.

Opravdu nenávidím nejen to, co vrahové dělají, ale i ty, kdo to dělají. A nevidím v jejich jednání a ani v nich - nositelích zla žádnou podobu B-ha, žádné zobrazení, žádné zrcadlení, nic z toho, k čemu byl člověk stvořen, aby tím byl.

´To, že takové nenávidím, však nijak neznamená, že s nimi nebudu jednat v lásce, a že budu jednat v jejich nenávisti vůči druhým. Prosím, zřejmě milujete Hitlera - ten "obraz křesťanského boha v něm". Až mi něco příště takového napíšete, buďte tedy laskavě opravdový.


HaŠem, To Jméno, je atributem Soudce. Chovat ke svému druhu lásku a nechovat nenávist, to je o činech. A soudce stojí nade všemi. Není to o tom, že v Hitlerovi byl obraz boží, zpodobnění b-ží. Nikdo není jako HaŠem.










]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pondělí, 04. květen 2020 @ 18:13:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Taková malá ukázka toho, jak zacházejí křesťanští překladatelé s Písmy Tanachu. Rozkliknutím čísla verše zjistíte o jaké překlady jde. Zvýrazněný je překlad textu, na který poukazuji.
Nejprve ty špatné:

8 [biblenet.cz]Král vzal dva syny Rispy, dcery Ajovy, jež porodila Saulovi, Armóna a Mefíbóšeta, a pět synů Saulovy dcery, Míkaliny sestry , které porodila Adríelovi, synu Barzilaje Mechólatského,

8 [biblenet.cz]Král vzal dva syny Rispy, dcery Ajovy, které porodila Saulovi, Armóna a Mefíbóšeta, a pět synů Mérab, dcery Saulovy, které porodila Adríelovi, synu Barzilaje Mechólatského, 

8 [biblenet.cz]Vzal tedy král dva syny Ricpy, dcery Ajjovy, jež porodila Šáúlovi, Armóního a Mefívóšetha, a pět synů sestry Míchal, dcery Šáúlovy, jež porodila Adríélovi, synu Barzillaje, Mechóláthího,

8 [biblenet.cz]Ale vzal král dva syny Rizpy dcery Aja, kteréž porodila Saulovi, Armona a Mifibozeta, a pět synů sestry Míkol dcery Saulovy, kteréž byla porodila Adrielovi synu Barzillai Molatitského

8 [biblenet.cz]Král vzal dva syny, které Saulovi porodila Ricpa, dcera Ajova, totiž Armoniho a Mefibošeta, a pět synů, které Merab, dcera Saulova, porodila Adrielovi, synu Barzilaje Mecholatského

8 [biblenet.cz]Král vzal dva syny, které Saulovi porodila Ricpa, dcera Ajova, totiž Armoniho a Mefibošeta, a pět synů, které Merab, dcera Saulova, porodila Adrielovi, synu Barzilaje Mecholatského. 

8 [biblenet.cz]Král vzal dva syny, které Saulovi dala Ajova dcera Rispa, Armoniho a Meribaala, a pět synů, které dala Saulova dcera Merab Barzilajovu synovi Adrielovi z Mecholy. 

8 [biblenet.cz]Vzal tedy král dva syny Resfy, dcery Ajovy, které porodila Saulovi, Armona a Mifiboseta, jakož i pět synů Meraby, dcery Saulovy, které byla porodila Hadrielovi, synu Berzellaje, který byl z Molati,

8 [biblenet.cz]Král vzal dva syny, které Saulovi porodila Ricpa, dcera Ajova, totiž Armoniho a Mefibošeta, a pět synů, které Merab, dcera Saulova, porodila Adrielovi, synu Barzilaje Mecholatského.

A teď, všechna čest, jedna výjimka správného překladu:

8 [biblenet.cz]Král tedy jal dva syny Rispy, Ajjovy dcery, jež tato porodila Šáúlovi, Armóního a Mefíbóšetha, pět synů Míchal, Šáúlovy dcery, jež porodila Adríélovi, synu Barzillajovu z Mechóly,

A jak je to v originále? :

8 [biblenet.cz]וַיִּקַּח הַמֶּלֶךְ אֶת שְׁנֵי בְּנֵי רִצְפָּה בַת אַיָּה אֲשֶׁר יָלְדָה לְשָׁאוּל אֶת אַרְמֹנִי וְאֶת מְפִבֹשֶׁת וְאֶת חֲמֵשֶׁת בְּנֵי מִיכַל בַּת שָׁאוּל אֲשֶׁר יָלְדָה לְעַדְרִיאֵל בֶּן בַּרְזִלַּי הַמְּחֹלָתִי

Tedy Mîkal. Žádná sestra, žádná Merab. Přesný text je, že těch pět synů porodila Míkal a ne Mérab.
Samozřejmě se zeptáte, jak je to možné, když do své smrti zůstala Míkal bezdětná, ale to už je právě o tom, co tím chce Písmo říci, aby člověk hledal proč. A křesťanské výklady, nikoliv překlady, tímto ochuzují čtenáře a dovolují si tím měnit i smysl psané Tóry ...


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 04. květen 2020 @ 20:48:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."
Tedy Mîkal. Žádná sestra, žádná Merab. Přesný text je, že těch pět synů porodila Míkal a ne Mérab.
Samozřejmě se zeptáte, jak je to možné, když do své smrti zůstala Míkal bezdětná, ale to už je právě o tom, co tím chce Písmo říci, aby člověk hledal proč.
"...




Rispa, dcera Ajova, vzala žíněné roucho a rozprostřela si je na skále; zůstala při nich od začátku žně, dokud je neskropila voda z nebes; nenechala na ně sedat nebeské ptactvo ve dne ani polní zvěř v noci.


Jestliže tedy těch pět synů porodila Míkal, proč seděla u jejich mrtvol Rispa a nikoli ona Míkal?

Ve skutečnosti je toto místo nejasné i Židům a pomáhají si zde různými "berličkami". A to ti také naservírovali - a ty jsi z toho u vytržení!

Není docela jasné, proč je tu řeč i o neplodné Saulově dceři Míkal (2 Sam 6,23), když je pravděpodobnější, že šlo o její sestru Mérab. (1 Sam 18,19).

Přinejmenším  aramejský Targúm to tak čte (s dodatkem: "které vychovávala Míkal") a jiné překlady se snaží problém rozřešit přidáním slůvka "sestry".
Neplodná teta, nemající vlastní potomky,  se věnovala svým synovcům - docela běžná věc i v rodinách dnešních.






]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 05. květen 2020 @ 07:25:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:) Kdyby nebylo porozumění Židů tomuto místu a Targum ho nepoužil, nebylo by výkladových překladů křesťanů. Nic to nemění na tom, že křesťané tento text nepřekládají tak, jak skutečně zní.

Samozřejmě, že Mikal byla neplodná a dokonce své smrti neměla děti. Vychovávala děti své sestry od jejich útlého věku, protože Merab brzy zemřela. Tak se ozřejmuje, že Písmo mluví o takových ženách, jako by tyto děti samy porodily. Ale to není vše. Tímto prohlášením se totiž navrací Písmo k vysvětlení toho, proč si David mohl posléze vzít Mikal ... a proč přinesl Saulovi věnem 200 předkožek pelištejců.

Židé si narozdíl od křesťanů, kteří hold museli nakouknout do Targumu, který zase čerpá z tradice Židů, vědí rady se svými Písmy :)

Inu, křesťane, zkuste vysvětlit, jak to bylo s vdavky Merab a Mikal za Davida a proč Saul obě dcery provdal za jiné, a proč David mohl Mikal získat zpět, aniž by byla prohlášena ciziložnicí .... :)

Uvidíme mudrlante, co k tomu hovoří křesťané bez nápovědy židovské tradice :)


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 05. květen 2020 @ 08:57:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
hold    holt,   ačkoliv :) vzdali tím hold :)


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Úterý, 05. květen 2020 @ 10:32:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vota




Taková malá ukázka toho, jak zacházejí křesťanští překladatelé s Písmy Tanachu. Rozkliknutím čísla verše zjistíte o jaké překlady jde. Zvýrazněný je překlad textu, na který poukazuji.
Nejprve ty špatné:





martino





Voto srovnej si to v hlavě a pak začni kázat. Tanach je text po roce 70 n.l., známý jako Palestinský kánon. Naše křesťanské texty překladů jsou ze 3 stol. před Kristem známí jako Alexandrijský kánon a jsou věrně přesné, známé jako překlad Septuaginta a nálezy z Kumránu dokládají, že se jedná o přesný překlad původního hebrejského textu. Strč si své rozumy za klobouk. Na křesťany katolíky jsi vážně směšný a trapný. Ne proto, že bychom snad byli lepší, ale pro, že vy odpadlíci od Krista jste tak neskutečně informačně zanedbaní. 


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 29. duben 2020 @ 16:03:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Soud nad Kristem byl nespravedlivý - soud nad námi ale bude spravedlivý.


  Ahoj Stando.

  Když tedy umřeš, tak tě čeká spravedlivý soud? 

  Očekáváš, že budeš souzen po smrti podle Boží spravedlnosti?

  Toník


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 30. duben 2020 @ 09:50:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mé minulé hříchy byly v pokání a pro Kristovy zásluhy už odpuštěny - Bůh na ně už nevzpomene.

Mám tedy naději, že jednou po smrti těla budu souzen podle této Boží milosti, poněvadž Boží spravedlnost se naplnila v Kristu.

Kdo se ale postaví před Kristovu soudnou stolici s neodpuštěnými hříchy, ten bude souzen podle spravedlnosti.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Čtvrtek, 30. duben 2020 @ 10:03:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ufinkiufi.
Stando oko, Vy tedy neočekáváte, že budete (po)souzen podle spravedlnosti? Tedy že Vy osobně nebudete souzen spravedlivým soudem? Proč? Budete tedy souzen nějak nespravedlivým soudem nebo soudem, který přivírá oči nad jedněmi a nad druhými ne? Že budete souzen méně spravedlivěji než jiní - tedy nekřesťané? Že pro Vás bude soud milosrdnější a milostivější než pro nekřesťany?
Ufínkiuf!


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 30. duben 2020 @ 19:53:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, my věříme, že milosti Boží je ke spáse nevyhnutelně potřeba.

Sám člověk svými schopnostmi si nebe spravedlivě zasloužit nemůže. Milostí jsme se pro zásluhy Krista stali ve křtu Božími dětmi - dědici nebe.


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pátek, 01. květen 2020 @ 05:59:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zase to křesťanské: jak se dostat do nebíčka a nedostat se do peklíčka. Jak se vyhnout spravedlivému soudu. Zvláštní to věc, bát se přijmout spravedlivý B-źí soud, když je v křesťanském písmu psáno: kdo se bojí, ještě nedošel dokonalosti v lásce (nebo tak nějak). Achinkiachinki.




]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 03. květen 2020 @ 09:36:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bát se Boha tím správným způsobem je (nejenom) křesťanská cnost. (Jb 1,1)


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 03. květen 2020 @ 11:03:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Zase to křesťanské: jak se dostat do nebíčka a nedostat se do peklíčka. Jak se vyhnout spravedlivému soudu. 

  A opět, Voto: Když vy jste byl v křesťanství, tak jste toto žil? Jak se dostat do nebíčka a nedostat se do peklíčka? Jak se vyhnout spravedlivému soudu? To bylo vaše "křesťanství"?


  Hezký den
  Cizinec


]


Re: Okova lež o učení apoštolů. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 06. květen 2020 @ 06:31:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Mám tedy naději, že jednou po smrti těla budu souzen podle této Boží milosti, poněvadž Boží spravedlnost se naplnila v Kristu.

  Stando, ty jsi ale psal:

  Jak to teda bude? Bude ten soud po smrti s vámi spravedlivý, nebo ne? 

  "Na soudu už nebude Kristus naším obhájcem, tím kdo by za nás snad vzal naše viny na sebe, ale bude už jen našim spravedlivým soudcem. U Kristova soudu nás už nikdo zastoupit nemůže (samozřejmě ani Kristus ne) a nebudeme ani souzeni v nepřítomnosti. Každý sám bude tehdy souzen za to, co udělal v těle, ať už to bylo dobré, nebo zlé. Nikdo jiný za nás na váhu nestoupne!"

  Platí to ještě? Očekáváš tedy po své smrti spravedlivý soud na celým svým životem, za všechno, co jsi udělal? 

  Nebo očekáváš po smrti jako soud nějakou uši šimrají frašku popletených náboženství, kde tvůj život soudit vůbec nebude, protože ti pan farář dal před smrtí rozhřešení a poslední pomazání?


  A vynech prosím motaniny s "minulými" a "budoucími" hříchy a vynech cobykdyby s někým jiným, než s tebou, normálně se vyjádři k tématu.

  Toník




]


Stránka vygenerována za: 0.42 sekundy