Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Darja.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 15942, komentáře < 7 dní: 515, komentářů celkem: 379351, adminů: 60, uživatelů: 4950  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 54 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Na okraj doby covidové
·Slovensko pøed Velikonocemi otevírá kostely k „individuální duchovní péèi“
·Marek Krajèí: Tiekli mi slzy, nepodporili ma ani moji vlastní
·Sèítání lidu 2021 - Informace pro èleny a pøátele baptistického hnutí
·Sèítání lidu 2021 - informace generálního sekretáøe Ekumenické rady církví
·SCEAV: Podpoøte svou církev ve sèítání lidu
·Tøeboòská výzva
·Ekumenická rada církví se pøipojuje k minutì ticha za obìti pandemie
·Film vìnovaný životu J. A. Komenského
·Slovenský ministr zdravotnictví baptista Marek Krajèí konèí kvùli koalièní krizi

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
104225215
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Kulturní dědictví islámum v novýc imigrantských destinacích
Vloženo Neděle, 13. září 2015 @ 23:19:36 CEST Vložil: Tomas

Sebeobrana poslal Nepřihlášený

„Rád bych v tomto bodě pohovořil o každodenní bezmocnosti, když vidíte, jak do supermarketu vejde nějaký člověk, vezme si z regálu zboží, projde kolem pokladny bez placení a dá pokladní jasně najevo, co se jí stane, když zavolá policii. To samé na ulici; když po ní prochází skupina pěti těchto individuí po chodníku, ostatní jim musí jít z cesty. Když čekáte na zelenou, je nutné se dívat přímo před sebe. Když se totiž náhodou na někoho z nich podíváte, riskujete, že k vám přistoupí a zeptá se: „Hele, máš nějaký problém? Pokud jo, tak ho můžeme hned teď vyřešit!“ píše Buschkowsky.



Zneužívání a zastrašování nejsou podle Buschkowského ušetřeny ani malé děti. „Místní přistěhovalecká mládež od malých dětí vybírá vstupné, pokud si chtějí hrát na prolézačkách v parku. Mladé dívky jsou otevřeně dotazovány, jestli chtějí podstoupit proces oplodnění. Řidič autobusu, který po nich požaduje lístek, se obvykle se zlou potáže. Na hlavu mu prostě vylejou coca-colu. V lepším případě. Všechno výše zmíněné dokáže člověka dostat do mizerné nálady. Bohužel, taková je realita. Buschkowsky konstatuje, že německé úřady prostřednictvím politiky tolerance a odpuštění daly těmto lidem signál, že nemají zájem současný neutěšený stav věcí měnit. „Vlastně jsme jim vzkázali, že kašleme na morálku, a nedodržování jakýchkoli pravidel je součástí naší kulturní identity a otevřenosti vůči světu. Z hlediska prosazování úspěšné politiky integrace tím však nic nezískáme,“ konstatuje Buschkowsky, který v Neuköllnu působí jako starosta již od roku 2001. „Neutěšenými podmínkami v přistěhovaleckých čtvrtích trpí starší obyvatelé, stejně jako ti nejmladší, kterým je denně ukazováno, kdo je tam šéf,“ dodává. Celý text v angličtině najdete ZDE „Lidé se v určitém okamžiku začnou ptát sami sebe, kde to vlastně žijí a jestli je to ještě stále jejich město a domov. Dojdou potom k závěru, že ony narušovatele pořádku nemají rádi a nechtějí vedle nich žít,“ uvádí dlouholetý člen německé SPD s dodatkem, že rozhodně nejde o žádné přehánění. „Samozvaní šéfové těchto městských čtvrtí zcela otevřeně říkají, že žádná pravidla těch zatracených Němců prostě dodržovat nebudou. Pokud vám to snad vadí, potom to s vámi jsou tito lidé ochotni vyřešit jejich způsobem. Mýlíte se, pokud si myslíte, že jako Němci si můžete hrát na šéfa vy. Brzy potom poznáte, jaké to je lízat svému soupeři podrážky. Policejní hlídky jsou naprosto bezmocné,“ kritizuje Buschkowsky neutěšené poměry.  Policisté si dle zkušeností starosty berlínské čtvrti dávají spíš pozor, aby se do ničeho nezamíchali. „Můžou přitom přijít o čepici či k další úhoně. Následuje hlasitý spor s cílem dát policistům najevo, že by měli odejít pryč a nic neřešit. To vše probíhá ve velice agresivním tónu. Když se vše vyhrotí, jsou zavolány posily. Poté následuje skutečný zásah, často se při něm musí policisté potýkat s fyzickou agresí. Následně jsou policisté dotazováni svými nadřízenými, jestli někdy slyšeli o principu proporcionality. Cožpak jim není jasné, že se od nic očekává pasivní rezistence? Netuší snad, jak podobné policejní akce hodnotí soudci?“ upozorňuje Buschkowsky. „Vše obvykle skončí pro útočníky z řad přistěhovalců osvobozujícím rozsudkem a policista si může zhluboka oddychnout, že se naopak nestal terčem dalšího trestního stíhání on sám. Mnoho soudců prostě není ochotno poskytnout policistům náležitou právní podporu. Policista Gärtner, který v naší čtvrti slouží desítky let, mi nedávno říkal, že si nemůže vzpomenout, kdy naposledy přistěhovalci okradli či napadli muslimskou ženu,“ uvádí Buschkowsky a tvrdí, že nepřáteli jsou pro ně v prvé řadě Němci. „Právě ti jsou pro ně jediným myslitelným terčem násilí. Obyčejní Němci proti nim nic nezmůžou. Při každém incidentu přistěhovalci svolají pomocí SMS své příbuzné a známé, kteří se okamžitě postaví na jejich stranu. Němci jsou snadné oběti,“ píše Buschkowsky. „Terčem ataku ze strany přistěhovalců se může stát kdokoli. Zezadu do vašeho automobilu vrazí vůz přistěhovalce. Okamžitě poté se na místě objeví celá řada tzv. svědků, kteří celou situaci perfektně viděli a budou vypovídat proti vám. Viníkem tedy najednou nebude řidič, jenž do vás kvůli své neopatrné jízdě zezadu narazil, ale vy. Všichni vypoví, že jste najednou začal couvat. Považují za svoji povinnost pomáhat bratrům a sestrám ve víře. Když jde o spor s nevěřícími, tak pro ně pravda nehraje žádnou roli. My vychováváme naše děti k tomu, aby se chovaly mírumilovně. Učíme je, že agresivní chování je špatné. Druzí ovšem učí své děti, aby byly silné, odhodlané a vždy připravené k boji. Současná situace je v tomto ohledu naprosto nevyrovnaná,“ poukazuje Buschkowsky.


"Kulturní dědictví islámum v novýc imigrantských destinacích" | Přihlásit/Vytvořit účet | 3 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kulturní dědictví islámum v novýc imigrantských destinacích (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 14. září 2015 @ 12:05:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tohle je bohužel krutá pravda, jak jsem si ověřil již na internetu. Tady hrozí něco strašného a v první řadě na to doplatí Němci. Kotel se zahřívá, vaří a brzy bouchne. Odneseme to i my. Náboženská i občanská válka, hrozné.




Re: Kulturní dědictví islámum v novýc imigrantských destinacích (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pondělí, 14. září 2015 @ 22:22:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Islám připouští žít na úkor bezvěrců, tedy svých nepřátel. A využít je ke svému posílení, aby boj s nimi byl úspěšný.



Stránka vygenerována za: 0.18 sekundy