poslal Nepřihlášený Naše schopnost sloužit druhým lidem nebo vést dobře místní sbor přímo závisí na životaschopnosti organizace (sboru), které reprezentujeme a vedeme. Úspěšné budování sboru nebo organizace, která chce naplnit své poslání, vyžaduje čas na vytvoření struktur podpory a získání vztahů s lidmi, kteří mají zájem podpořit naše úsilí a být nám partnery.
Dopad naší služby je často přímo úměrný tomu, jak úspěšně jsme položili pevné základy, které vydrží i v těžších obdobích. Tento network by vám měl umožnit odnést si praktické nástroje a konkrétní kroky, které povedou k systémovému zlepšení vašeho fundraisingu a komunikace s vašimi partnery ve službě.
Řečníci
Redina Kolaneciedina je senior konzultantkou pro oblast fundraisingu a správcovství ve firmě McConkey Johnston Int., se sídlem v Colchesteru ve Velké Británii.Od roku 1998 vedla Redina různé výzkumné a poradenské projekty zaměřené na vztah mezi církví a křesťanskými organizacemi a vliv socio-demografických faktorů na křesťanské dávání. Vyškolila stovky církevních vedoucích a fundraiserů v křesťanských organizacích ve Velké Británii, Evropě, Austrálii a USA v širokém spektru témat týkajících se fundraisingu a správcovství.
Během posledních pěti let Redina sloužila jako poradce nebo školitel v: Londýnském institutu pro soudobé křesťanství (LICC), Initiatives of Change (UK), Renewal Art Network, Evangelikální alianci UK, CMS Austrálie, Derek Prince Ministries UK, European Christian Mission, Food for the Hungry UK a dalších organizacích.Speciálně se zaměřuje na komunikaci, výzkum a vzdělávání, které umožňuje organizacím i sborům budovat dlouhodobé partnerství se svými přispěvateli a rozvíjet strategie financování, které kombinují osvědčené postupy, špičkové odborné znalosti a biblické principy.Redina žije v Colchesteru (Essex) ve Velké Británii.
Program
Čtvrtek
Křesťanský fundraising
Je fundraising součástí božího plánu pro vaši službu?· Co o fundraisingu říká Bible?· Klíčové principy biblického fundraisingu· Uvedení principů do praxe Kroky k úspěšnému fundraisingu · Součásti úspěšného fundraisingu· Fundraisingová etika· Vytvoření vašeho fundraisingového návrhu pro podporu· Vybudování Rady· Práce s dobrovolníky Základy tvorby fundraisingového plánu · Stanovení fundraisingových cílů· Identifikace vaší cílové skupiny· Vypracování rozpočtů· Fundraisingové zdroje a nástroje· Jak vše spojit dohromady Direct mail fundraising - jak využít efektivně tento nástroj · Co je „direct mail“ fundraising?· Vytvořte si svou fundraisingovou kampaň· Tvorba, členění a práce s vaší databází dárců· Fundraisingové balíčky· Co motivuje dárce dávat· Anatomie fundraisingové výzvy Hledání nových přátel a získávání peněz online · Potenciál a možnosti online dárcovství· Jak využít svůj web efektivně pro online dárcovství· Využití facebooku a twitteru pro fundraising a efektivní komunikaci o vaší službě· Vytvoření přesvědčivých dárcovských návrhů· Případové studie úspěšných online kampaní
Pátek
Marketing v kontextu sboru a organizace
Biblický pohled na marketing vaší služby a praktické nápady, jak vám pomoci k růstu vaší služby. · Biblické principy a příklady, jak se „prezentovat na trhu“ - efektivně komunikovat evangelium komunitě, kterou se pokoušíte zasáhnout.· Návrhy, jak může marketing pomoci k růstu vašeho sboru a co činí marketing ve službě výjimečným a odlišným od jiných druhů marketingu. Umění průzkumu a využívání dat pro správná rozhodnutí ve službě · Co potřebujete vědět pro to, aby vaše organizace nebo služba rostla?· Jak se dostat k informacím, které potřebujete?· Jak získat a interpretovat údaje, které vám pomohou porozumět, pro co jsou členové vašeho sboru nadšení nebo jaké jsou potřeby komunity, kterou může vaše služby efektivně zasáhnout.· Jak využívat získaná data jako zdroj pro tvorbu vaší budoucí vize i budoucích rozhodnutí ve službě. Rozvoj strategie v efektivní službě · Co je to strategický marketing a jak může službě prospět?· Co si o vás lidé myslí? - Nápady, jak identifikovat vaši „jedinečnou marketingovou nabídku“ (jedinečný cíl vaší služby) a jak ji efektivně komunikovat.· Rámec pro vytvoření marketingového plánu vycházejícího z dynamiky a charakteru vaší služby. Jak pomocí vaší komunikace trefit do černého · Komunikační lekce v podobenstvích· Jak komunikovat jasně a inspirativním způsobem· Komunikační nástroje a jak je efektivně využívat (např. zpravodaje, mailing, blogy, twitter, atd.)
Sobota
Společná reflexe