Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 232, komentářů celkem: 429548, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 426 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116467288
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě
Vloženo Pátek, 26. červen 2009 @ 22:16:21 CEST Vložil: Stepan

Ekumenismus poslal Jaela

Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě


Možná, že je důležité řešit, které knihy například patří do kánonu Bible, jsetli tam patří knihy deuterokanonické nebo ne. Jestli katolíci mají pravdu a nebo ne a kdo má vlastně pravdu. Možná jsou důležité všechny ty úvahy o Bibli a o slovech Bible a o Bohu a o tom, jestli mám jít jako katolička v Brně na mši papeže nebo nemám jít. Jestli to je dokonce povinné a nebo není. A zajímavé je i řešení celibátu, jak to vidí, která církev a možná je i dobrá ta zanícenost pro věc, se kterou se to řeší. Asi je to dobré, mluvit o Bohu. Co by mělo být, abychom Ho chválili důstojně a dávali mu jako lidé, to co máme. Je třeba to řešit. Asi. Já mám tu výhodu, že spoustu věcí jako katolička řešit nemusím, protože respektuji učitelský úřad církve.
Ale já osobně si myslím, že my lidé, máme především před Hospodinem pokleknout a být jednotni. V jednotě Ho máme prosit, máme Ho chválit a za všechna dobrodiní mu máme děkovat. To máme dělat všichni společně. Všichni, kteří známe Hospodina. Něco jiného je bádání a něco jiného je pokorně kleknout před Hospodinem - Zjevení Janovo 22,9.
V celé Bibli není napsáno, že máme být nejednotni.
Společně máme prosit, ať nás Hospodin ochrání před povodněmi a dá nám příznivé počasí. On má tu MOC. Má tu MOC i tam, kde my lidé, jsme proti přírodě, úplně BEZMOCNI.
Myslím si, že křesťané, když se hádají, jsou špatným příkladem pro nevěřící lidi v naší zemi. Jsou-li povodně - mají křesťaně ze všech církví společně vést modlitby a prosit Hospodina o pomoc.


Podobná témata

Ekumenismus

"Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě" | Přihlásit/Vytvořit účet | 105 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 26. červen 2009 @ 22:54:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jaelo tvůj článek mne potěšil. Mrzí mne, že zde stále vidím neustále točení v kruhu. Pořad se zde lidé hádají zhruba o stejné záležitosti. Tvá výzva: Ale já osobně si myslím, že my lidé, máme především před Hospodinem pokleknout a být jednotni si myslím ztrací v tom neustálem koloběhu. Což si myslím je veliká škoda. Nevím, proč ale situace na granu mi připominá podobenství o celníkovi a farizejovi když se modli k hospodinu. Každy sebe hodnotí jako ten farizej a ten druhý co smyšlí jinak je ten celník. Dále mimo jiné píšeš: Myslím si, že křesťané, když se hádají, jsou špatným příkladem pro nevěřící lidi v naší zemi. Také si to myslím. Když (by) neveřicí zavitál na server Granosalis myslíš mohl by si říct: Hle jak se milují? Já si myslím, že ne ale veřím, že my křesťané máme byt soli země. Když se všude ve světě projevuje zlo nemáme ho dobrem přemahát a být tak soli země?



Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě a stavějme své hráze (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Sobota, 27. červen 2009 @ 20:58:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Povodně: máme být jednotní, ale máme pouze klečet?
K různým slovům mám námitky. jsou to slova z toho, co se zde píše, jako :
´... Když se všude ve světě projevuje zlo...´,
´..… povodně ničí domy, berou lidské životy a člověk je BEZMOCNÝ...´,
´..… On má tu MOC zastavit povodně. Lidé se musí vzdát PÝCHY a kleknout na kolena a modlit se....´,
´..… především bychom se měli modlit proti působení ďábla, který má ty katastrofy na svědomí...´,
´..… Pán Ježíš  pohrozil větru a valícím se vlnám a ustaly a bylo ticho.  Lukáš 8, 24.
Věřte, že všechno, oč v modlitbě prosíte je vám dáno, a budete to mít...´,
´..… Co máme my lidé udělat? Máme si navzájem odpustit, máme Ježíše prosit a máme mu věřit, že má moc povodně zastavit....´.
Tak co mám na srdci :
a) ano je správné zastavit se, zastavit různice, modlit se, pokořit se a SPOLUPRACOVAT s Pánem Ježíšem.
b) není správné myslet si, že povodně sesílá ďábel, protože je to přírodní síla a děj.
c) modleme se a až dokážeme být upřímní, aby nás příroda poslechla (na modlitbách, nebo příkazem), pak zastavíme jednotlivě jevy, které se mohou z přírodních podmínek opakovat, ale musíme vždy při každé příležitosti při tom být a ještě to umět jako apoštol Petr, který kráčel po vodách
d) můžeme se postarat o opatření, která zlepší situaci. Úprava terénu, vybudování stružek a kanálů dopředu (když je sucho a dobře se kope mimo deště), stavění hrází, promyšlená ochrana krajiny, její přetvoření na bezpečnou – pak si nebudeme myslet, že nás pokouší ďábel.
e) Jako extrémní případ spoléhání se na nadpřirozené síly bez účinnosti první vlastní práce nabízím přirovnání : do nemocnic přivezou lyžaře (nebo někoho) se zlomeninou,. Lékař si nejdříve klekne a půl hodny se modlí za odvrácení následků. Pak vstane a vyčerpanému pacientovi poskytne první pomoc, kterou měl poskytnout ihned.
Nebo bude tyfus ze studně, nad kterou ve svahu je hnojiště a už se stalo, že se rozšířila infekce Ale správně přijde hygienik, posoudí situaci a zařídí aby se sanovala studně, aby se přemístilo hnojiště na jiný konec hospodářského dvora mimo dosah ke studni, nebo se vybudovala ochranná stěna v podzemí, nebo se našla jiná studna atd.
Potom už nedojde k tyfu a nebudeme se muset modlit za odvrácení , a kdy tak děkovné modlitby za dobře fungujícího lékaře nebo inženýra, který odstranil zdroj opakované nákazy v zemi, nebo za technika, který odhadl srážky za posledních sto let a vybudoval správnou regulaci pro případ deště, kde se voda vyhne domům.
f) Po povodí v roce 2002 se vytýčilo zátopové území v obcích, kde je ohrožení povodněmi a určilo se, že tam se nebude stavět. Ale někteří lidí zase chtěli stavět domy na tom místě, kde se jim po povodni zhroutily. Starostové obcí měli práci s tím, zakazovat nové stavby a přesvědčovat lidi, aby nestavěli domy na tom místě (kde by to poškodilo jejich děti v budoucnu).
Tomu se říká PREVENCE, pak si UŠETŘÍME MODLENÍ V DALEKÉ BUDOUCNOSTI a nebudeme  muset žehrat na ďábla, kterému je velká voda lhostejná, ani si nebudeme muset vyčítat své hříchy, ke kterým nám byla poslaná voda. Hříchem proti dětem by ovšem bylo stavět na zátopovém území zase znova..
 




Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: vladik v Neděle, 28. červen 2009 @ 16:58:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pro Irenu:

píšeš..především bychom se měli modlit proti působení ďábla, který má ty katastrofy na svědomí....

Promiň Irčo, ale vydím to trošku jinak. Když je sucho, tak to křesťané přisuzují ďáblu a modlí se za déšť. Když prší moc, tak zase a opět může za to satan. Opět promiň, ale nikde v Bibli jsem se nedočetl, že by satan měl moc nad počasím.

Tak jak to vidím já jsou následující možnosti:
1. Je to soud Boží nad hříchem člověka
2. Je to jen vyústění skutečností, jak se chová člověk k přírodě a jak se mění podnebí atd.
3. Že by v tomto případě to měl na svědomí satan vylučuji.

Rád bych uvedl některé přiklady situací a katastrof které se udály a zkusíme se podívat proč se to stalo:

1. Tsunami - indonésie (thajsko atd.)
Když tsunami zabilo 300 000 lidí, křesťané se rozdělili na dva tábory..jeden tábor říkal to je soud Boží, druhý říkal že je to dílo ďábla. Já sám osobně jsem vždy k těmto výrokům zdrženlivý dokud neuslyším konkrétní argument pro to zda to bylo z Boha či ďábla.
Co se týče tsumani, tak zrovna pár měsíců poté jsem se setkal s jedním misionářem a to s Paul Davidsem, který dělá misii po celém světě. V té době tsumani tam byl. Zeptal jsem se jej jaký má na to názor, byl to soud Boží? A On jasně a bez váhání mi řekl absolutně. A řekl mi následující. Na den kdy přišlo tsunami se v celém tom pobřeží indonésie domluvili muslimové, že vyvraždí křesťanskou komunitu, které sídlila na jednom z těch malých indonéských ostrovů. Když přišla tsunami tak to "spláchlo" celé pobřeží, ale ostrov kde přebývali křesťané se geologicky přisunul k pobreží a nikomu se nic nestalo. Poté co se to stalo se pastoři - křesťané modlili aby jim Bůh dal milión duší a tak se i po roce stalo !!! Přišlo tam obrovské probuzení.

2. LA v USA - každý ví jaké velké zemětřesení bylo v LA. Mohli byste zase řící ..to udělal ďábel. Pak si ale stačí přečíst knížku nebo svědectví Božího muže proroka (jméno si nevzpomenu) jak jej Bůh vychovává a jednoho dne přichází prorokovat proti LA že bude zemětřesení pro hřích v LA.

3. Vlakové neštěstí u Studénky - zde jsem dlouho nevěděl proč, a není moudré se Boha ptát proč, ale pak jsem se dostal na jedno kázání, kde bratr kazatel trošku vnesl světla do tohoto neštěstí a řekl, že tohle byl speciálně vypravený vlak až z Polska do Prahy na koncert Satanské skupiny Black Sabat. A vlak byl právě plný fanoušků této skupiny. Ano zde věřím že jednal satan, ale né skrze ovládání počasí, ale skrze nekvalitní a fušerátsky odvedenou práci člověka.


Také se Irčo nemohu ztotožnit s tvým chápáním Boží milosti, kdy to prezentuiješ tak, že tím že Ježíš za nás zemřel tak si můžem dělat cokoliv a jsme pod milostí?

Obávám se, že zde to špatně chápeš a nový zákon ukazuje také rozsudky smrti, které činí Bůh nad člověkem. Uvedu dva příklady.

Skutky apoštolské 5:1  Také nějaký muž, jménem Ananiáš, a jeho manželka Safira prodali svůj pozemek.
2  Ananiáš si však s vědomím své ženy dal nějaké peníze stranou, zbytek přinesl a položil apoštolům k nohám.
3  Ale Petr mu řekl: "Ananiáši, proč satan ovládl tvé srdce, že jsi lhal Duchu svatému a dal stranou část peněz za to pole?
4  Bylo tvé a mohl sis je přece ponechat; a když jsi je prodal, mohl jsi s penězi naložit podle svého. Jak ses mohl odhodlat k tomuto činu? Nelhal jsi lidem, ale Bohu!"
5  Když to Ananiáš uslyšel, skácel se a byl mrtev; a na všechny, kteří to slyšeli, padla velká bázeň.
6  Mladší z bratří ho přikryli, vynesli a pohřbili.
7  Asi po třech hodinách vstoupila jeho žena, netušíc, co se stalo.
8  Petr se na ni obrátil: "Pověz mi, prodali jste to pole opravdu jen za tolik peněz?" Ona řekla: "Ano, jen za tolik."
9  Petr jí řekl: "Proč jste se smluvili a tak pokoušeli Ducha Páně? Hle, za dveřmi je slyšet kroky těch, kteří pochovali tvého muže; ti odnesou i tebe."
10  A hned se skácela u jeho nohou a zemřela. Když ti mládenci vstoupili dovnitř, našli ji mrtvou. Vynesli ji a pohřbili k jejímu muži.
11  A velká bázeň padla na celou církev i na všechny, kteří o tom slyšeli.

a druhý příběh

Zjevení Janovo 2:20  Ale to mám proti tobě, že trpíš ženu Jezábel, která se vydává za prorokyni a svým učením svádí moje služebníky ke smilstvu a k účasti na modlářských hostinách.
21  Dal jsem jí čas k pokání, ale ona se nechce odvrátit od svého smilstva.
22  Hle, sešlu na ni nemoc a do velikého soužení uvrhnu ty, kdo s ní cizoloží, jestliže se od jejích činů neodvrátí;
23  a její děti zahubím. Tu poznají všechny církve, že já vidím do nitra i srdce člověka, a každému z vás odplatím podle vašich činů.

Irčo když Bůh je láska, jak se s těmi výše uvedenými příběhy srovnáváš? Takže zkus říkat že Bůh je láska, ale také svatý, spravedlivý, bázeň budící atd.

Jeremjáš 9:23  Chce-li se něčím chlubit, ať se chlubí, že je prozíravý a zná mne; neboť já Hospodin prokazuji milosrdenství a vykonávám na zemi soud a spravedlnost; to jsem si oblíbil, je výrok Hospodinův."

Takže to stejné s těmito povodněmi..já nevím proč, ale vím jedno: tyto povodně nejsou poprvé a mnoho lidí přišlo o vše, ale místo toho aby se národ obrátil k Bohu a hledal jej, tak ČR je jeden znejateističtější národů na světě a společnost je velice, velice protikřesťanská.

V televizních novinách na Nově bylo jak jedna žena říká....já někoho za to zažaluji...a její manžel říká zažaluj Boha...tohle jen dokresluje obraz a stav lidských srdcí v ČR a to je vzpoura.

Takže já osobně se nemodlím za zastavení vody (vím já proč to je?) ale zato co praví písmo:
Jeremjáš 23:22  Kdyby byli v důvěrném obecenství se mnou a hlásali má slova mému lidu, odvrátili by je od jejich zlé cesty a od jejich zlých skutků.
Ámos 3:7  Ovšem, Panovník Hospodin nečiní nic, aniž by zjevil své tajemství prorokům, svým služebníkům.


Takže opírání se o to že bratr přikázal a zastavila se voda u jeho domu, ale jak již zde bylo uvedeno souseda to spláchlo moc jako důkaz síly víry nevidím. Spíš mi chybí Boží mužové a ženy, jejíchž obecenství s Bohem by bylo takové, že by tyto věci vyhlásili dopředu a to zcela veřejně ! Pak by se lidé mohli nad tím zamyslet. Takto se modlit již za rozlitou vodu, kdy voda opadne a lidé dále budou žít bez Boha, jak nám to již ukázali při dřívějším a větších záplavách nevidím jako smyslplné. Tím nechci říct že mi je to jedno, ale jde o jejich duše né o jejich domy. Takto budeme pořád něco "hasit" bez zjeveného a kázaného jasného evangelia o milosti a budoucím soudu.

Vladik



Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Neděle, 28. červen 2009 @ 20:19:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přátelé.
Řekl bych, že když někomu vezme voda dům nebo jej postihne neštěstí, nic nepotěší víc, než oznámení, že to byl trest Boží. Myslím, že tohle sdělení ocení i lidé nevěřící a zejména si tak vytvoří ten správný obraz o Bohu. No a pokud to doprovodíme ještě biblickým citátem (a ten vždycky najde :-)), že ? ) jejich útěcha bude přímo nekonečná.
Můžeme těmto lidem nějak pomoci, každý podle svých možností a můžeme se za ně také modlit, aby jim dal Bůh sílu toto přečkat a nerozlišovat, zda to byl věřící nebo nevěřící.
Co Vy nato přátelé?
Honza



Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 29. červen 2009 @ 08:10:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Společně máme prosit, ať nás Hospodin ochrání před povodněmi a dá nám příznivé počasí.--
 
pěkná legrace.Povodně tu byly vždy-je to přirozená součást přírody,kterou nelze odstranit je na lidech aby se s tím smířili a tomu přizpůsobili 

Co je obecně to příznivé počasí?

Je krásné léto.

Blíží se víkend.

Jeden soused je zahradník má velikánskou zahradu a zrovna včera zasadil mnoho rostlin.

Stěžuje si, že je sucho.

Druhý soused se chystá na chatu, protože má naplánovanou opravu střechy.

Je sobota ráno a probudí je prudký liják.

Jeden soused bude štěstím bez sebe, protože nemusí jít zalévat a bude děkovat Bohu za to, že ho vyslyšel.

Druhý naopak bude nadávat a proklínat Boha, že mu to udělal schválně.

Když o tom budeš přemýšlet, ber v úvahu, že dešti je jakýkoliv soused ukradený.





Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: isim v Pondělí, 29. červen 2009 @ 13:23:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Někdo může říci, že jde jen o přírodní živly nebo že příčiny tkví v necitlivém zasahování do přírody.

Myslím si, že Pán Bůh skutečně dopouští povodně nebo i jiné katastrofy nebo i některé nehody. Jistě Mu však také není jedno, že přitom umírají lidé. Myslím si ale, že na tom skutečně největší podíl nesou sami lidé, svým hříchem.

isim





Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Úterý, 30. červen 2009 @ 17:39:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Chtěla bych se s vámi podělit o svědectví mých třech kamarádek z místa povodní. Jedna kamarádka má v místě povodní bratra, voda mu zničila dům tak, že spadl. Tady pomáhali katolíci.
Druhá kamarádka má v místě povodní provdanou sestru a té voda vyplavila celý dům.  Říkala mi, představ si, přišli tam  věřící lidé z Adry a pomohli ji uklízet a plakala.
Třetí kamarádka má v místě povodní provdanou sestru a říkala, že to byla hrůza, všechno zničené a najednou se objevili moc hodní lidé a věřili v Boha. Sestra kamarádky Boha hledá. A teď si představte, že při tom uklízení te hrůzy ji bylo krásně s těmi věřícími lidmi, to byli zase evangelíci - nevím z jaké církve.
Samozřejmě, že jim pomáhali i jiní lidé a nemuseli být všichni věřící a asi ani nebyli.
Je to bezvadné, slyšet taková svědectví.
I v našem katolickém kostele se denně prosí o příznivé počasí a denně se vybírají peníze na postižené povodněmi. Hodně lidí přišlo o všechno.



Re: Povodně 25. 6. 2009 - prosme Hospodina v jednotě (Skóre: 1)
Vložil: vladik v Čtvrtek, 02. červenec 2009 @ 08:45:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokoj Vám,

čtu teď na idnes.cz
Jsme gayové a lesby a jsme na to hrdí! skandovalo Los AngelesSjela se nakonec jen polovina z očekávaného počtu, i tak ale ulicemi Los Angeles pochodovalo 200 tisíc lidí. A jednalo se o největší oslavu hrdosti homosexuálů a lesbiček v Americe.

Speciální info pro Jaelu, která navštěvuji církev, která odmítá a nevěří v Boží soud.

Myslíš si že Bůh tohle bude do nekonečna tolerovat????!!!

Vladik




Stránka vygenerována za: 1.13 sekundy