Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429544, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 425 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466079
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie
Vloženo Čtvrtek, 19. březen 2009 @ 22:12:51 CET Vložil: Olda

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Stačí číst více Bibli:

Pak vzal chléb, vzdal díky, lámal a dával jim se slovy: "Toto je mé tělo, které se za vás vydává. To čiňte na mou památku."

A právě tak, když bylo po večeři, vzal kalich a řekl: "Tento kalich je nová smlouva zpečetěná mou krví, která se za vás prolévá."



Sám Ježíš tak eucharistické způsoby (chléb a víno) označuje za své obětované tělo a obětovanou krev - eucharistie či Večeře Páně je tak zpřítomněním jeho jedinečné oběti. Sám Ježíš to ustanovil a tradice je tomu svědectvím,


"Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie" | Přihlásit/Vytvořit účet | 123 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Pátek, 20. březen 2009 @ 14:01:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ahoj neprihlásený

k tejto téme už x-krát:
 
1. nový zákon hovorí iba o jednej obeti omša nemôže byť obeťou
,,Kristus však za hříchy obětoval jedinou oběť a posadil se navždy po Boží pravici.,,Žid 10


,,A jako je lidem uloženo jednou zemřít, a potom přijde soud,  tak byl i Kristus
jednou obětován, aby vzal na sebe hříchy mnohých,,

2. logicky preto nový zákon hovorí, že v dobe cirkvi niet žiadnych kňazov, pretože už niet čo obetovať
,,On však, pretože zostáva naveky, zastáva kňazský úrad, ktorý neprechádza na iného.,, list Židom
Kristus je jediným a posledným kňazom...jeho kňažský úrad nikdy neprešiel na katolíckych kňazov....má to logiku, lebo už nie je čo obetovať....

3. tzv. eucharistia, mylne obeta, obeť nemôže byť obeť, ale je to večera Pánova kde sa pod spôsobom posväteného chleba a vína príma pravé telo a krv Krista.... je to na Jeho pamiatku, nie je to obeť ani nemôže byť

ivanp



Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 20. březen 2009 @ 16:18:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pánové
Vaše výroky nehovoří nic lichotivého o vaší chápavosti.

KNĚZ NEPŘINÁŠÍ  ŽÁDNOU DALŠÍ OBĚŤ, POUZE ZPŘÍTOMŃUJE POŘÁD TU SAMOU A JEDINEČNOU OBĚŤ kRISTOVU, STEJNĚ JAKO JI ON SÁM ZPŘÍTOMNIL O DEN DOPŘEDU PŘI POSLEDNÍ VEČEŘI.



Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 20. březen 2009 @ 20:12:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Po tyto tři dni probíhá v naší "prohnilé katolické farnosti" postní duchovní obnova. Modlitby, přednášky, diskuse, rozjímání nad Biblí a mnoho dalších činností.


Mohli byste si sami sobě položit otázku: "Kým je pro mě Bůh?"

Uvítal bych vaše názory.



Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 20. březen 2009 @ 21:21:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy
Ještě ti dlužím otázku, zda jsem v Kristu.

Ano, jsem v Kristu. I právě teď. A usiluji o to, dávat se mu cele k dispozici.
Pán Ježíš nám nabízí takové pokrevní bratrství (vzpomeń na Vinetoua a Old Shatterhanda, jak se stali bratry symbolickou výměnou krve). Pán se nám nabízí ve zpřítomněné oběti eucharistie a uzavírá s námi bratrství ve svém těle a krvi. Svými hříchy toto bratrství neustále zrazujeme, on přesto zůstává věrný.

(Ž 8,12)
Neboť se slituji nad jejich nepravostmi a na jejich hříchy ani na jejich nezákonné činy si již nikdy nevzpomenu."

Uvědomuji si, že stále jsem a zůstávám v procesu. Můj vztah k Bohu se vyvíjí, není u konce. Křesťané jsou lidé na cestě. Pokud se někdo domnívá, že je již na konci, je mimo cestu.

(1. Kor 10,12)
Proto ať ten, kdo se domnívá, že stojí, dá pozor, aby nepadl.



Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Sobota, 21. březen 2009 @ 08:05:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
,,Potom vzal kalich, dobrorečil, dal im a riekol: Pite všetci z neho!

Lebo toto je moja krv novej zmluvy, ktorá sa vylieva za mnohých na odpustenie hriechov.,,

ak je omša obeť a víno sa premení na krv Kristovu, tak odpustenie hriechov má iba ten kto príjma víno (rozumej krv). V katolíckej cirkvi nikto z ľudu nepríma víno, tak potom nemá ani odpustené hriechy... jedine kňaz je OK pretože príjma chlieb a víno...a tí ostatní chudáci nemajú účasť na obeti...




Lebo Kristus nevošiel do svätyne rukou urobenej, ktorá je len obrazom pravej, ale (vošiel) do samého neba, aby sa teraz zjavil pred Bohom ako náš zástanca. Ani nie preto, aby sa opätovne obetoval ako veľkňaz, ktorý vchádza do svätyne každý rok s cudzou krvou. Veď inak by musel trpieť znovu a znovu od stvorenia sveta. A On sa zjavil raz pri skončení vekov, aby svojou obeťou zahladil hriech. A ako je ľuďom uložené raz umrieť a potom príde súd, práve tak aj Kristus, raz už obetovaný, aby niesol hriechy mnohých, druhý raz sa zjaví bez hriechu tým, čo Ho očakávajú na spasenie.



našťastie Kristus bol iba raz obetovaný a to je dostačujúce na našu záchranu...nemusíme Ho obetovať vždy nanovo na omši v magickom rituály, môžme a máme si jeho obeť pripomínať ,,na jeho pamiatku,, vo večery Pánovej...



,, A potom, každý kňaz tam stojí každý deň, koná bohoslužbu, znovu a znovu prináša tie isté obete, ktoré nikdy nemôžu zahladiť hriechy. On však priniesol iba jednu obeť za hriechy, posadil sa navždy po pravici Božej a teraz už čaká, kým Mu Jeho nepriatelia nebudú položení za podnož Lebo jedinou obeťou navždy zdokonalil tých, čo sa dajú posvätiť. Žid 10...



ivanp

ivanp



Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 21. březen 2009 @ 19:02:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Není rozhodující, co člověk přijímá. V každé částečce eucharistie i v každé kapce Kristovy krve je přítomen celý Kristus. Krev ja také součástí jeho těla. Přijímáním Kristova těla posvěcujeme tak viditelně svá těla a neviditelně svého ducha - tak oslavujeme Boha.

(1. Kor 6,20)
Byli jste přece koupeni za velikou cenu. Oslavujte tedy Boha svým tělem i svým duchem, což obojí je Boží.


Už jsem to jednou vysvětloval, zdá se, že někteří nevnímají.
PAMÁTKA v židovské tradici má zcela jiný význam, než v západní kultuře. Každý Žid, když slaví Paschu, vychází sám doopravdy z otroctví (hříchu) do zaslíbené země. Tedy nejenom "jako", z piety, vzpomínky na dobu dávno minulou.



Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 21. březen 2009 @ 19:35:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě jednu otázku "na tělo" pro odpůrce "zpřítomnění oběti".


V mnoha věcech se neshodujeme, ale to by ani tak nevadilo. Tak, jak je oko určeno k vidění, ucho ke slyšení, tak je i lidský rozum určen k rozsuzování, ke třídění informací a k vyvozování závěrů. Není nic hříšného, když jednotlivé orgány plní svou funkci, ke které jsou určeny.

Doufám, že zde nebude nikoho, kdo by nesouhlasil s tím, že Kristova JEDINÁ  OBĚŤ byla vykonána na Velký pátek. Že právě v tento den byl Pán Ježíš přibit na kříž, prolil svou krev a zemřel.

Moje otázka tedy zní:
Jaká krev se tedy prolila o den dopředu, ve čtvrtek při poslední večeři? Je to Kristova krev, z jeho jediné oběti na odpuštění hříchů.

(Mt 26,28)
neboť to je má krev nové smlouvy, která se prolévá za mnohé na odpuštění hříchů.


Kristus ve čtvrtek říká, že je to jeho krev, která se prolévá za mnohé na odpuštění hříchů (pro znalé Starého zákona Židé se každoročně očišťovali od svých hříchů krvavou obětí). Kristova Krev byla ale prolita až v pátek!

Není - li to zpřítomnění jediné oběti, máme tu potom oběti dvě, jedna ve čtvrtek, druhá v pátek!

Jak si vysvětlujete tento časový rozpor?





Re: Sám Ježíš Kristus mluví o ´´obětním charakteru ´´ eucharistie (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Neděle, 22. březen 2009 @ 10:53:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...,,Jaká krev se tedy prolila o den dopředu, ve čtvrtek při poslední večeři? Je to Kristova krev, z jeho jediné oběti na odpuštění hříchů.,,....
 
Vo štvrtok nebola preliata žiadna krv, krv bola preliata až v piatok.... vo štvrtok bol daný príkaz na to, aby sme ,,na Jeho pamiatku,, prímali telo a krv...ani slovko o obeti...
ani vo štvrtok ani na omši sa nemôže jednať o obeť, pretože obeť bola iba jedna a to v piatok

,,On však priniesol iba jednu obeť za hriechy,,  Žid 10...


kedže je len jedna obeť v piatok nemôže byť druhá vo štvrtok a tretia na omši...

P.S.
ak by rkc mala pravdu tak spasenie by bolo podmienené obetou, omšou, pretože tam sa nanovo prináša Kristova obeť....účasť na spáse by mal iba ten kto pristupuje, zúčastňuje sa obeti, omši...

našťastie kresťan je zachránený na základe piatkovej Kristovej obeti... a aj keby celý život ani raz neprijal víno a oplatku, večeru Pánovu aj tak bude spasený....

Ak ústami vyznávaš Pána Ježiša a v srdci veríš, že Ho Boh vzkriesil z mŕtvych, budeš spasený;

 lebo srdcom veríme na spravodlivosť a ústami vyznávame na spasenie. Rim 10...

spasení sme aj bez ,,eucharistie,, tzv obeti, tzv.omši


ivanp



Stránka vygenerována za: 0.69 sekundy