|
Právě je 430 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116465354 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Tvorba: Královna Nebes obestřených tmou
Vloženo Sobota, 15. listopad 2008 @ 13:44:08 CET Vložil: gojim |
poslal Nepřihlášený Víš, ďáble prolhanej, tvůj čas je dávno sečtenej. I v šatě Krásné Panny jsi lehce k rozeznání.
I když máš spoustu vojáků v tvé zbroji – PROHRÁLS! Též služebníci tvoji. Veverek černejch tvůj les je plný: ctících tě, oslepených zvůlí.
Však dítka Boží znaj tě, prolhanče, i muka, co tě neminou. Tys ďábel coby anděl světla - královna nebes obestřených tmou.
|
Podobná témata
|
|
Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Farel v Sobota, 15. listopad 2008 @ 13:58:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | No to je úchvatka obecná.
|
|
|
Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Sobota, 15. listopad 2008 @ 14:31:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Proč bratře takto mluvíš (píšeš)...?
Proč se raději nemodlíš k Pánu a neprosvětlíš tyto věci zde slovem pravdy Ducha Svatého a neuvedeš tyto věci na pravou míru ?
(Toto je přeci bláhovost...)
isim
|
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: jirka_ v Sobota, 15. listopad 2008 @ 14:51:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bratr to asi psal do sekce "S úsměvem", ale gojim to popletl a vložil do "Tvorba". Asi by to chtělo novou kategorii - "Tvorba s úsměvem":-)
|
]
|
|
Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Sobota, 15. listopad 2008 @ 15:01:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Bratře, měl by sis vyprosit moudrost od Pána, jak o těchto věcech mluvit nebo psát.
A ty zřejmě vůbec nerozlišuješ mezi úctou k panně Marii a kultem.
Pak tu jen dochází k nedorozumění a hádkám mezi katolíky a protestanty.
To je velmi nemoudré...
isim
|
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Sobota, 15. listopad 2008 @ 17:39:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Brat a ty by si mal pochopit, ze prosit o "svetlo ducha Svateho" v tak zasadnej veci v Bozom Zakone ako je modlosluzba a komunikacia zo zomrelymi (spiritizmus) je urazka samotneho Boha, ktory je Jeho Tvorcom. Nemali by sme sa podla Teba modlit aj za "svetlo toho ducha co si spominal", ci nahodou aj nie je mozne povedzme kradnut, zabijat alebo cudzolozit? Co ak to je cele inak, iba mi to zle chapeme a potrebujeme len toho "ducha" aby nam povedal, ze to mozne predsa len je ...
Pozri: Zásady jezuitské morálky
1 Tesalonickým 4:15 Toto zajisté vám pravíme slovem Páně, že my, kteříž živi pozůstaneme do příchodu Páně, nepředejdeme těch, kteříž zesnuli. 16 Nebo Pán náš s zvukem ponoukajícím, s hlasem archanděla a s troubou Boží sstoupí s nebe, a mrtví, kteříž jsou v Kristu, vstanou nejprve. 17 Potom my živí pozůstavení spolu s nimi zachváceni budeme do oblaků, vstříc Pánu v povětří, a tak vždycky se Pánem budeme.
|
]
Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Sobota, 15. listopad 2008 @ 20:14:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bratře,
mně připadá, že vy zde v žádném případě nepřipouštíte úctu k panně Marii, která je i předpovězena v Písmu: ...od této chvíle mne budou blahoslavit všechny národy. (Luk 1,48)
- A když zde vytýkáte modloslužbu, tak mi připadá, že to děláte pouze formou osobních výpadů.
- Tak nad tím byste se měli zamyslet a toto vám zde vytýkám. - Nic jiného. -
v Kristu isim
|
]
Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Neděle, 16. listopad 2008 @ 06:52:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To nie je pravda, blahoslavit biblicku Mariu, nie je nic ine ako tesit sa z jej skutkov. Vychadza to zo samotnej podstaty slova "blahoslavit". Dusa biblickej Marie sa kochala v Hospodinovi, v com marianskym katolikom urcite prikladom nie je. To si aj striktne odporuje s modlosluzbou kralovnej nebies na sposob rimskeho katolicizmu, kde katolicka maria uz pomaly prebrala vsetky atributy Ducha Svateho a v poslednej dobe aj spasitelske vlastnosti Jezisa Krista. Demon kralovna nebies, je v katolicizme druhy po Bohu a je udajnym spolu-spasitelom.
pozri:
k teme:
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Neděle, 16. listopad 2008 @ 15:09:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vy zde, bratře, (- totiž, někteří protestanté zde),- naprosto nerozlišujete mezi úctou k panně Marii, která jistě v Kat. církvi i existuje a mezi kultem.
A na to já zde poukazuji. - Vy však toto vše, zahrnujete do kutlu královny nebes. - A to byste neměli. Protože blahoslavenství značí i určitou chválu.
Pokud chcete zde tyto věci kritizovat, pak byste tak měli učinit v článku nebo ve vyučování, které toto rozliší, a uvede věci na pravou míru. -
V opačném případě budete mít potíže s katolíky, kteří toto budou pokládat za urážku.
Zvažte to, co jsem vám zde napsal.
isim
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 07:11:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | isim: ... zahrnujete do kutlu královny nebes. - A to byste neměli. Protože blahoslavenství značí i určitou chválu....
Biologický fakt Mariina mateřství, byť panenského, je jako zvláštního vzývání hodná dignita "blahoslavenství" výslovně odmítnut v Lukášově evangeliu, tedy v evangeliu, kde je událost narození z panny nejdůkladněji popsána a zachycena. Vypráví se tu o Ježíšovu kázání, při kterém jedna z naslouchajících zvolá: "Blahoslavený břich, který tě nosil, blahoslavené prsy, které tě kojily." Ježíš však odpovídá: "Menun [tj. "spíše" či "naopak"] blahoslavení, kteří slyší slovo Boží a zachovávají je." (Lk 11,27–28)
pokracovanie: Marie, matka Ježíšova
k teme:
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 22:57:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gojim, nemyslím si, že by Pán Ježíš, tímto výrokem, výslovně odmítl blahoslavenství. - Ale On jistě uváděl tyto věci na pravou míru.
Tedy že blahoslavenství je především zachovávání Božího slova. - Tedy si také i myslím, že je možné někoho blahoslavit.
- Ale my bychom se správně, podle slov Pána Ježíše, neměli zaměřovat na blahoslavení lidí, - ale na zachovávání a žití B. slova.
isim
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Cernaveverka v Úterý, 18. listopad 2008 @ 16:24:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amen tos řekl přesně! Ostatně podle církevní dogmatiky je dnes jakékoli uctívání jež neukazuje na Krista herezí! To se týká i uctívání zjevení neuznaných Církví, a podobně.... Musím říci že mnozí z evangelíků mají obdivuhodnou znalost Písma! A jasný rozum, napsal to že bych to sama lépe nenapsala. Pro jistotu ještě jednou: JAKÉKOLI UCTÍVÁNÍ ČI ZJEVENÍ JEŽ NENÍ KRISTOCENTRICKÉ JE DNES I V ŘÍMSKOKATOLICKÉ CÍRKVI POVAŽOVÁNO ZA HEREZI A KACÍŘSTVÍ! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Cernaveverka v Úterý, 18. listopad 2008 @ 16:20:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ono to totiž taky URÁŽKA MÁ BÝT, A TO CO NEJHNUSNĚJŠÍ A NEJROUHAVĚJŠÍ. Tos milý bratře evangelíku ještě nepochopil? Řeknu ti tak, neb jsi jeden z těch slušných, na rozdíl od autorů této satanské blasfemie. Nebo jak by se vám líbilo kdyby zde někdo vykřikoval Luther budiž proklet či Hus je antikrist a bezbožník? To by byl krásný doklad lásky pro nevěřící že? No a to je přesně ona žumpovně-kanálně-chlévní úroven příspěvků...nebudu jmenovat, však víš sám, ale těch filištínských je tu povícero. Nu je alespoň očividný duch jenž z nich mluví a myslím že ani největší ignorant si po takové ukázce neřekne že by to mohl být Duch Boží.... |
]
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (velitel@nato.cz) v Neděle, 16. listopad 2008 @ 12:16:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj ISIMe
Ty reaguješ na ten článek? Přečetl jsem si ho několikrát a ať koukám, jak koukám, není v něm o panně Marii ani slovo. Zbytečně tak příspěvkem mateš pojmy.
K nedorozumění v této věci dochází z jiného důvodu - že jedno velké náboženství má tu neuvěřitelnou, neskutečnou, nestoudnou drzost urážet pannu Marii maminku Ježíše a svatou křesťanku tím, že s ní ztotožňuje ďábelská zjevení různých andělů světla a mocností v povětří. O těch zjeveních andělů světla je ta báseň. O panně Marii ani slovo. Čím dřív se tyhle věci naučíme rozlišovat i v diskuzi, tím dřív ubude to nedorozumění.
Je velmi nemoudré přidat se na stranu těchto urážek panny Marie a dalších lidí, kteří patřili Kristu a žili Boží život. Všichni tihle vykoupení lidé patří do Božího království a je jen logické, že když někdo vyrobí celé andělské nábožensví založené na zneužití ochranných známek Božího království a všeobecně známých jmen, že se křesťané ozvou. Ozývám se v takovém případě i já, protože tohle matení a urážky se nás jako křesťanů dotýkají.
|
]
Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Nasinec v Neděle, 16. listopad 2008 @ 12:41:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ale je to o PM a záměrně a to tak, aby se to dotklo co nejvíce kaťoušů, tvoje demagogie jsou k smíchu
|
]
Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Neděle, 16. listopad 2008 @ 17:44:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bratře,
nadpis jmenuje královnu nebes a text naráží na zjevování panny Marie.
Někteří protestanté zde naráží na tyto věci, - ale jsou to převážně články, které vůbec nerozlišují a nepřipouštějí i určitou úctu k p. Marii, o které i Písmo hovoří.
A o tom zde mluvím a na to upozorňuji. - Což se pak zde i dotýká katolíků a vyvolává to spory a hádky.
isim
|
]
Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Cernaveverka v Úterý, 18. listopad 2008 @ 16:28:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pozor, brzy budeš prohlášen za kryptokatolíka, milý bratře evangelíku, a to přímo svými údajně supertolerantními kolegy evangelíky. Ale totéž dělali podobní rouhači v rouše evangelickém Božímu muži Komenskému, taže máš podíl s ním...Já si tvé snahy o projev ohledu a lásky cením, a upřímné hledání pravdy je vždy cesta vedoucí k Pánu ať jej provozuje kdokoli. Ale uškodíš tím jen sám sobě a možná budeš brzy cenzurován jako Našinec či omezen jako já, tak bacha! Stojí ti to za to dělat si takové problémy kvůli katolíkům? |
]
|
|
Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Neděle, 16. listopad 2008 @ 18:08:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Více o zjeveních Panny Marie zde |
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Neděle, 16. listopad 2008 @ 20:16:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co se týče okultismu, spiritismu, - anebo i zjevení andělů nebo i svatých, opět si myslím, že je třeba mezi těmito věcmi rozlišovat.
- Případná zjevení je jistě zapotřebí i zkoumat a proroctví i rozsuzovat.
isim
|
]
Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Cernaveverka v Úterý, 18. listopad 2008 @ 16:25:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..proto nám ostatně dal Pán Ducha Svatého, Písma a Rozum!
|
]
|
|
Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Nasinec v Neděle, 16. listopad 2008 @ 18:30:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | více o správné mariánské úctě zde |
|
|
pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 00:12:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Isim,
prečo
si myslíš, že Nepřihlášený je v tomto prípade „brat“? Prečo si myslíš, že
sa nemodlí k Pánovi a nepresvetľuje „tieto veci“ slovom pravdy Ducha
Svätého? Prečo si myslíš, že tento „brat“ zrejme vôbec nerozlišuje medzi úctou
k Márii, matke Ježišovej a kultom? Prečo nie si v duchu a pravde Ty sám kritický voči kultu
kráľovny nebies?
Je Mária, matka Ježišova, kráľovná nebies? Čítal si dielo
Ľudovíta Máriu Grigniona „O pravej úcte k Panne Márii“? Má Imprimatur od
Pia X. a jeho autora Pius XII. v r. 1947 vyhlásil za svätého... zrejme teda je (mal by byť) RKC vodítkom v tom, ako Máriu uctievať. Ak nie, pozri si ho (http://www.christ-net.sk/portal/?q=knihy/o_pravej_ucte_k_panne_marii)
a posúď sám, kto je vo väčšom nebezpečenstve: či tí, ktorí sa riadia
vieroukou RKC ohľadne Márie, matky Ježišovej, alebo tí, ktorí sa spoliehajú
vierou jedine na záslužnú smrť Pána Ježiša a v Ňom si ctia a milujú
i Máriu, nie naopak...
Uvediem niekoľko citátov z tohto diela a skúmaj, prosím:
[1.] Ježiš
Kristus prišiel na svet prostredníctvom presvätej Panny Márie, a tak isto jej
prostredníctvom musí kraľovať vo svete...
[5.] ... Mária je svätyňou a miestom
spočinutia Najsvätejšej Trojice, kde Boh prebýva najvznešenejším
a najbožskejším spôsobom ako nikde inde v celom vesmíre...
[13.] Moje srdce mi diktovalo všetko to, čo
som s veľkou radosťou napísal, aby som ukázal, že ľudia až dosiaľ nepoznali
božskú Máriu... Ak poznanie Krista a jeho kráľovstvo sa raz uskutočnia vo
svete, a to je isté, potom to bude nevyhnutným dôsledkom poznania
preblahoslavenej Panny Márie a jej kráľovstva. Lebo tá, ktorá ho dala svetu
prvý raz, prinesie ho svetu v žiare i druhý raz. [23.] Boh Otec zhromaždil
všetky vody a pomenoval ich moria, zhromaždil všetky milosti a nazval ich
Mária.
[24.] Boh Syn odovzdal svojej Matke všetko, čo získal svojím životom a
smrťou, všetky svoje nekonečné zásluhy i obdivuhodné čnosti. Ustanovil ju za
správkyňu všetkých bohatstiev, ktoré mu Otec dal do dedičstva. Cez ňu odovzdáva
svoje zásluhy svojim údom, dáva im svoje čnosti a milosti.
[25.] Boh Duch Svätý
odovzdal Márii, svojej vernej Neveste, neopísateľné dary a vybral si ju za
rozdávateľku všetkého, čo vlastní: takže ona udeľuje jeho dary a milosti komu
chce, koľko chce, ako a kedy chce. Niet žiadneho nebeského daru, ktorý by ľudia
neboli prijali cez jej panenské ruky. Toto je Božia vôľa.
[28.] Mária vládne v
nebi nad anjelmi i blaženými... Toto je vôľa Najvyššieho, ktorý povyšuje
ponížených, aby sa nebesia i zem chtiac či nechtiac podrobili príkazom
poníženej Márie. Tej, ktorú ustanovil za vládkyňu neba i zeme, veliteľku
svojich armád, správkyňu svojich milostí, vykonávateľku svojich veľkých divov,
obnoviteľku ľudského pokolenia, prostredníčku ľudí, premožiteľku svojich
nepriateľov a vernú spoločníčku svojich veľkých činov a slávnych
víťazstiev.
[30.] Ako každé dieťa má v prirodzenom poriadku pri telesnom počatí
otca i matku, podobne v poriadku milosti, teda pri duc*****m počatí, máme Otca
i Matku. Tak všetkým skutočným Božím deťom, čiže vyvoleným, je otcom Boh a
matkou Mária. Ten, kto ju nemá za Matku, nemá ani Boha za Otca... Pohŕdanie či
ľahostajnosť voči svätej Panne je najistejším a neomylným rozlišovacím znakom
bludára, čiže človeka mylnej náuky alebo iného zatratenca, od vyvoleného.
[33.]
Ježiš Kristus je aj teraz, ako vždy bol, plodom Márie. Nebesia i zem denne
opakujú mnohokrát: A požehnaný je plod života tvojho, Ježiš. Je isté, že
Ježiš je skutočným plodom a dielom Márie nielen pre celý svet vo všeobecnosti,
ale i pre každého jednotlivca, ktorý ho nosí v sebe... Slová svätého Pavla
môžeme opravdivejšie vložiť do jej úst: Quos iterum parturio, donec in vobis
formetur Christus – „Znovu denne rodím Božie deti, až kým Kristus, môj Syn,
nebude v nich stvárnený v plnosti jeho veku.“
[35.] ... Mária spolu s
Duchom Svätým vytvorila to najväčšie, čo kedy bolo a čo kedy bude –
Bohočloveka; a následne vytvorí veľké veci v posledných časoch. Jej Boh
zveril formáciu a výchovu veľkých svätcov, ktorí budú žiť pri konci sveta; lebo
len táto výnimočná a zázračná Panna môže vytvoriť v spojení s Duchom Svätým
neobyčajné a podivné veci.
[40.] Učený a nábožný Suarez zo Spoločnosti
Ježišovej, Juste-Lipse z mesta Louvain a mnohí iní, vychádzajúc z mienky Otcov
– medzi inými napríklad svätého Augustína, svätého Efréma (diakona z mesta
Edesa), svätého Cyrila Jeruzalemského, svätého Germána Carihradského, svätého
Jána Damascénskeho, svätého Anzelma, svätého Bernarda, svätého Bernardína,
svätého Tomáša Akvinského i svätého Bonaventúru – nevyvrátiteľne dokázali, že
úcta k svätej Panne je nevyhnutná k spáse a že nedostatok úcty a lásky k nej je
neomylným znakom zavrhnutia... a naopak, že istým znakom záchrany je byť jej
úplne a opravdivo oddaný a zasvätený.
[43.] Ak je oddanosť k presvätej Panne
potrebná všetkým ľuďom na dosiahnutie spásy, potom je ešte omnoho potrebnejšia
tým, ktorí sú povolaní ku zvláštnej dokonalosti. Neverím, že by niekto mohol
dosiahnuť dôverné spojenie s naším Pánom a dokonalú vernosť Duchu Svätému bez
úzkeho spojenia so svätou Pannou a bez veľkej závislosti na jej pomoci.
[44.]
Iba Mária našla milosť u Boha bez pomoci ďalšieho stvorenia. Tí, čo našli
milosť u Pána po nej, našli ju iba skrze ňu. Tí, čo prídu po nás, ju nájdu tiež
len skrze ňu.
[49.] Spása sveta sa začala cez Máriu a takisto bude cez ňu
dokonaná. Počas prvého príchodu Ježiša Krista len veľmi zriedka vystúpila do
popredia, a to preto, aby sa ľudia, ktorí boli vtedy ešte len málo poučení
a osvietení ohľadom osoby jej Syna, nevzdialili od pravdy pod vplyvom
príliš silného a príliš zmyslového priľnutia k nej... Ale tieto dôvody,
ktoré viedli Ducha Svätého k ukrytiu svojej Nevesty počas jej života pri druhom
príchode Ježiša Krista už nebudú jestvovať. Preto ju Duch Svätý vyjaví a urobí
známou a cez ňu privedie ľudí k tomu, aby poznali Ježiša Krista, aby ho
milovali a aby mu slúžili.
[51.] Najmä počas tých posledných a krutých
diablových prenasledovaní... treba očakávať vyplnenie tohto prvého a slávneho
proroctva, ako i Božieho prekliatia vysloveného v raji proti hadovi. Teraz ho
tu objasníme na väčšiu slávu najsvätejšej Panny, na spásu jej detí a na
diablovo zahanbenie. „Nepriateľstvo ustanovujem medzi tebou a ženou, medzi
tvojím potomstvom a jej potomstvom; ona ti rozšliape hlavu a ty mu zraníš
pätu.“ (Gn 3,15)
[52.] Boh ustanovil a
utvoril len jediné nepriateľstvo, a to nezmieriteľné, ktoré pretrvá a bude rásť
až do konca: nepriateľstvo medzi Máriou, svojou dôstojnou Matkou, a diablom;
medzi deťmi a služobníkmi svätej Panny a deťmi a prisluhovačmi Lucifera...
Okrem toho Boh udelil Márii takú veľkú moc nad diablami...
[62.] Ak teda ustanovujeme spoľahlivú
pobožnosť k presvätej Panne, robíme to len preto, aby sme čo najlepšie položili
základy pobožnosti k Ježišovi Kristovi, aby sme poskytli prirodzený a bezpečný
prostriedok ako nájsť Pána Ježiša. Ak by nás táto pobožnosť k svätej Panne
odďaľovala od Ježiša Krista, museli by sme ju odvrhnúť ako diablove mámenie.
[83.]
Predstupovať pred Boha nie priamo, ale s prostredníkom je dokonalejšie preto,
lebo je to pokornejšie. Naše vnútro, ako som práve ukázal, je také poškodené,
že ak by sme chceli dôjsť k Bohu a zapáčiť sa mu a spoliehali by sme sa
pritom len na náš vlastný výkon, dôvtip a prípravu, naše spravodlivosti,
poškvrnené sebaláskou, by pred Bohom len málo zavážili a nedosiahli by sme, aby
sa s nami spojil a nás vypočul. Veď nie bez dôvodu nám dal prostredníkov:
vidiac našu nehodnosť a neschopnosť sa nad nami zmiloval a vybavil nás mocnými
orodovníkmi u svojej velebnosti, aby nám dal takto prístup k svojim
milosrdenstvám. Takže zanedbať týchto orodovníkov a prichádzať pred jeho
Majestát priamo a bez akéhokoľvek odporúčania je nedostatkom pokory; je
nedostatkom úcty voči takému vznešenému a svätému Bohu. Veď to by sme k tomuto
Kráľovi kráľov pristupovali s menšou úctou než k nejakému pozemskému kráľovi či
princovi, pred ktorého by sme nepredstúpili bez dajakého priateľa, čo by sa
nebol za nás vopred prihovoril.
[84.] Náš Pán je naším zástancom a
sprostredkovateľom vykúpenia u Boha Otca. Iba cez neho sa musíme modliť spolu s
celou oslávenou i bojujúcou Cirkvou. Iba cez neho máme prístup k božskému
Majestátu a nikdy nesmieme pred neho predstúpiť inak, než podopieraní a
odetí Kristovými zásluhami, tak ako mladý Jakub kozľacou kožou, keď predstúpil
pred svojho otca Izáka, aby ho požehnal.
[85.] Ale či nepotrebujeme
prostredníka u samého Prostredníka? Je naša čistota taká dokonalá, aby nás
s ním spájala priamo a skrze nás samých? Vari Kristus nie je Boh, vo
všetkom rovný svojmu Otcovi, Svätý svätých, rovnako hodný úcty ako Otec? Ak sa
svojou nekonečnou láskou stal naším garantom a prostredníkom u Boha, svojho
Otca, aby ho uzmieril a vyrovnal dlh, ktorý máme, či azda len pre toto máme mať
menej úcty a bázne voči jeho velebe a svätosti? Teda smelo vyznajme, spolu so
svätým Bernardom, že potrebujeme prostredníka u samého Prostredníka a že božská
Mária je tou najschopnejšou osobou zastávať tento dobročinný úrad: cez ňu Ježiš
Kristus prišiel k nám a práve cez ňu musíme prichádzať k nemu. Ak sa obávame
prichádzať priamo k Ježišovi, ktorý je Boh, či už pre jeho nekonečnú veľkosť,
či pre našu úbohosť a či pre naše hriechy, vtedy odvážne a naliehavo prosme o
pomoc a príhovor Máriu, našu Matku...
[112.] Ó, kiežby len moja námaha nebola
márna a toto dielko sa dostalo do rúk nejakej ušľachtilej duše, zrodenej z Boha
a Márie, a nie z krvi, ani z vôle tela, ani z vôle muža,77 ktorá by v ňom
milosťou Ducha Svätého objavila a spoznala vznešenosť i cenu pravej a
spoľahlivej pobožnosti k presvätej Panne...
[120.] Celá naša dokonalosť spočíva
v tom, že sa prispôsobíme, spojíme a oddáme Ježišovi Kristovi. Teda
najdokonalejšia zo všetkých pobožností je iste tá, ktorá nás čo najdokonalejšie
jemu pripodobní, s ním spojí a jemu zasvätí. Pretože Mária sa mu zo všetkých
stvorení najviac pripodobnila, z toho vyplýva, že zo všetkých pobožností práve
úcta k najsvätejšej Panne, jeho svätej Matke, najviac dušu zasvätí a jemu
prispôsobí; a že čím viac jej bude duša oddaná, tým viac bude oddaná Ježišovi
Kristovi. Teda dokonalé zasvätenie sa Ježišovi Kristovi nie je nič iné ako
dokonalé a úplné oddanie sa najsvätejšej Panne...
[142.] Keď Boh videl, že sme
nehodní prijať jeho milosti priamo z jeho rúk, hovorí svätý Bernard, dal ich
Márii, aby sme cez ňu mali všetko to, čo nám chcel dať. A tiež nachádza svoju
slávu v tom, že prijíma vďačnosť, úctu a lásku, ktorú mu za jeho dobrodenia
dlhujeme, rukami Márie.
[166.]
Kde je Mária, tam zlý duch vôbec nie je. Keď sme správne oddaní Márii, keď na
ňu často myslíme a o nej rozprávame, je to jedným z najneomylnejších
znakov, že nás vedie dobrý duch. To je názor svätca... (Germán Carihradský)
[167.]
Mária sama vyhubila všetky bludy – hlása Cirkev i Duch Svätý, ktorý ju vedie.
Akokoľvek kritici proti tomu šomrú, verný Máriin ctiteľ nikdy neupadne do bludu
či ilúzie...
[258.] Všetko konať cez Máriu znamená, že treba vo všetkom
poslúchať presvätú Pannu a vo všetkom sa riadiť jej duchom, ktorým je Svätý
Duch Boží. Tí, ktorých vedie Boží Duch, sú deťmi Božími. Tí, ktorí sú vedení
duchom Márie, sú jej deťmi, a teda Božími deťmi, ako sme ukázali. A medzi
toľkými ctiteľmi svätej Panny sú pravými a vernými iba tí, ktorí sa riadia jej
duchom. Povedal som, že Máriin duch bol
Božím duchom, pretože ona sa nikdy neriadila svojím vlastným, ale vždy len
Božím Duchom, ktorého tým prijala za svojho učiteľa natoľko, že sa stal jej
vlastným duchom. Preto svätý Ambróz hovorí: „Nech v každom človeku prebýva
Máriina duša, aby velebila Pána; nech v každom je duch Márie, aby jasal v
Bohu.“ Aká šťastná je duša, keď ju celú vlastní a ovláda Máriin duch...
Tajomstvo Márie: [1.] Duša vyvolená,
predkladám ti tajomstvo, ktoré mi zveril Najvyšší a ktoré som nenašiel v
žiadnej knihe, starej či novej. Odovzdávam ti ho s pomocou Ducha Svätého za
podmienok... že ho zveríš iba tým, ktorí si ho zaslúžia svojimi modlitbami,
almužnami, umŕtvovaním, prenasledovaniami, horlivosťou za spásu duší a svojím
odstupom od sveta...
[7.] Jedine Mária našla milosť u Boha pre seba i pre
každého človeka osobitne. Patriarchovia, proroci i všetci svätí Starého
zákona nemohli nájsť túto milosť.
[8.] To ona dala bytie a život Pôvodcovi
každej milosti, a preto sa nazýva Matkou milosti – Mater gratiae.
[14.]
Mária získala od Boha osobitnú nadvládu nad dušami, aby ich živila a dávala im
vzrastať v Bohu. Svätý Augustín tiež tvrdí, že predurčení v tomto svete
zostávajú uzatvorení v Máriinom lone a že vyjdú na denné svetlo, až keď ich
táto dobrá Matka porodí pre večný život. Teda ako dieťa čerpá všetku výživu od
svojej matky, ktorá ju prispôsobuje
jeho slabosti, tak predurčení čerpajú všetku svoju duchovnú stravu a všetku
svoju silu od Márie.
[21.] Nenazdávajme sa s falošnými osvietencami, že Mária,
hoci stvorenie, by mohla byť prekážkou zjednotenia sa so Stvoriteľom. Veď to už
nežije Mária, ale Ježiš Kristus sám, Boh sám, ktorý žije v nej. Jej premena v
Boha prevyšuje premenu svätého Pavla a ostatných svätých tak, ako ani nebo
neprevyšuje zemské vrcholy.
[48.] Musíme vždy ísť k nášmu Pánovi cez
jej príhovor a jej vplyv na neho. Aby sme nikdy neboli sami, keď sa k nemu
modlíme...
[50.] Veľmi sa chráň, duša predurčená, myslieť si, že by bolo
dokonalejšie, keby si vo svojom konaní a úmysle išla priamo k Ježišovi,
priamo k Bohu. Ak chceš ísť k nemu bez Márie, tvoje konanie i úmysel bude mať
malú cenu. No ak pôjdeš cez Máriu, potom to bude Máriino konanie v tebe, a
preto bude veľmi vznešené i veľmi hodné Boha.
[59.] Máme tiež veriť, že na konci časov, ktorý bude azda skôr než si myslíme,
Boh vzbudí osobnosti, naplnené Duchom Svätým a duchom Máriiným, pre ktorých
táto božská Panovníčka vo svete vykoná veľké divy na zničenie hriechu a
založenie kráľovstva Ježiša Krista, svojho Syna, práve na tomto skazenom svete.
Modlitba k Ježišovi: ... Môj milovaný Ježišu, dovoľ mi obrátiť sa na teba a prejaviť ti vďačnosť za
milosť, ktorú si mi preukázal tým, že si ma týmto svätým otroctvom daroval
svojej svätej Matke, aby ma obhajovala pred tvojím Majestátom a dopĺňala
všetko, čo mi v mojej preveľkej biede chýba. Beda, Pane! Taký som biedny, že
bez tejto dobrotivej Matky by som bol istotne stratený. Áno, Mária je pre mňa
nevyhnutná v každom ohľade: nevyhnutná na utíšenie tvojho spravodlivého hnevu,
keďže ťa denne toľko urážam. Nevyhnutná na odvrátenie večných trestov, ktoré si
zaslúžim. Nevyhnutná, aby som mohol hľadieť na teba, prihovoriť sa ti, prosiť
ťa, priblížiť sa ti a aby som sa ti mohol zaľúbiť. Nevyhnutná na spasenie mojej
duše i duše iných. Jedným slovom, nevyhnutná na stále plnenie tvojej svätej
vôle a na šírenie tvojej väčšej slávy vo všetkom... Ó,
Ježišu, žijúci v Márii, príď a ži vo svojich služobníkoch svojím duchom
svätosti, plnosťou svojej moci, dokonalosťou svojich ciest, pravdou svojich
čností i v spoločenstve svojich božských tajomstiev. Vládni všetkým
nepriateľským mocnostiam v Duchu Svätom, na slávu Otca...
A pre uvedenie
vecí na pravú mieru vedz, Isim, že ten domnelý „brat“, ktorému kladieš svoje otázky, som ja. Vedz, že sa modlím k Pánovi a prosím o Ducha múdrosti
a pravdy. Vedz, že práve preto, že rozlišujem úctu k Márii od kultu,
mám jasno v tom, kto stojí za „kráľovnou nebies“. Jemu boli adresované
napísané a jemu sú adresované i nasledovné verše:
Víš ďáble
prolhanej, tvůj čas je dávno sečtenej. Tváříš se coby anděl světla, vyslanče
černých hlubin pekla... Strojíš se v oděv Vzácné Paní, živ pokrmem,
kterýmž jest ti lhaní: lstivě jsi svedl Evu v ráji - dnes v masce
andělské jseš k mání. Však je to pouze maska, lháři – i když vábivá – ve vzpouře vůči Bohu chceš, aby se lidem líbila. Tvůj svod se daří, ďáble, Bůh
ho dopouští – a v den, který zná jen On, jej provždy rázně ukončí...
|
Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: isim v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 16:36:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lydie, tyto věci úcty k p. Marii je třeba uvádět na pravou míru, jistě že vždy budou lidé, kteří toto poženou do nějrůznějších extrémů, - avšak tato úcta v Kat. církvi jistě existuje a má i určitou podporu v Písmu. - Přesto jsem i přesvědčen, že někteří katolíci mají tuto úctu i v přijatelných mezích. A že i mezi katolíky jsou různé proudy a odlišné pohledy na tyto věci.
Verše, které zde uvádíš, se mohou dotknout i těch katolíků, kteří berou tuto úctu v přiměřených mezích. Osobně si myslím, že zjevení někoho ze svatých je možné, ale také i připouštím že i v těchto věcech je možný podvod. Proto bychom jistě měli být opatrní a rozsuzovat. Myslím si však také, že i tyto věci mohou být i odhaleny a vyjdou i najevo, nebo že je možné je i rozpoznat. - O tom jsme si tu zde před nějakou dobou také psali. (- Jistě i existují dva světy duchovní a to bychom měli rozlišit.)
Myslím si osobně, že bychom měli především psát nebo svědčit o tom, že je dán dar Ducha Svatého a spasení, odpuštění hříchů v Pánu Ježíši, apod. Co se týče zjevení, myslím si že by tyto věci mělo posoudit více (duchovních) lidí a nejlépe s darem rozlišování duchů. Ale myslím si, že tyto věci nelze naprosto odmítnout a označit je všechny za okultní. Na toto by si měla také brát zřetel, při psaní svých příspěvků.
Pán Ti žehnej isim
|
]
Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (velitel@nato.cz) v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 18:03:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | ISIMe, ten článek přece není o žádné úctě, kterou sem stále pleteš. Je o zjevení různých mocností, které se nazývají Svaté Panny, Královny nebes a kdovíjakými dalšími "svatými" jmény. Jestli se takový článek někoho dotkne, je na tom znát přesně jedna věc - že on sám tyto věci nemá v pořádku a je daleko za hranicí něčeho, čemu se běžně říká "úcta".
Víš, s tím rozeznáním bych to tak neviděl. Většina různých druhů křesťanů rozeznává tyhle duchy jako svůdce - baptisti, adventisti, letniční, charismatici, evangelíci či čeští bratří a mnozí další, i jehovisté poznají "odkud vítr fouká". Dokonce i věštci, hvězdopravci, čarodějníci, astrologové a další skupiny okultně působících lidí se hlásí k těmto zjevením a rozumí, že jsou "stejného druhu" jako ty jejich. Jen někteří křesťané pořád ještě potřebují nějaký "speciální dar" rozeznání duchů na to, aby byli schopni poznat o co jde.
Stačí si přečíst bibli, trochu se popídit na různé mocnosti v povětří a jejich způsoby, přečíst si poselství těchto zjevení a věci jsou docela jasné.
|
]
Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: isim v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 23:30:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec, určitě jsou křesťané nebo i učitelé, i církve, které toto odmítají, nebo to vůbec nepřipouští.
Přesto jsou křesťané, kteří tomu i věří. Také i pro tyto věci nalezneme určitou oporu v Písmu. Myslím si osobně, že to nelze naprosto vyloučit. Nebo, že nelze všechny zjevení označit za okultní.
isim
|
]
Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: isim v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 23:35:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Článek souvisí i s úctou k p. Marii.
isim
|
]
Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Úterý, 18. listopad 2008 @ 16:15:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Isim,
nechcem sa Ťa nijako dotknúť, ani ostatných na GS, ale
nemáme vari Ducha Pravdy a Slovo Božie na rozlišovanie? V La Salette bytosť, ktorá sa
vydáva za Máriu, matku Ježišovu, prehlásila, že ona dala ľuďom šesť dní na
prácu a siedmy deň si vyhradila pre seba... (http://www.saletini.sk/lang-sk/posolstvo.html)
a toto zjavenie RKC uznala ako
pravé. Ako je to možné? Ako môže Mária, ktorá sa narodila ako každý iný človek
(v svojom konkrétnom čase) prehlásiť to, čo je zapísané ako priame Božie
Slovo? To ona stvorila nebo a zem? Ona oddelila svetlo od tmy? Ona
stvorila slnko, mesiac, zver a človeka? Ona pracovala šesť dní? Ona siedmy
deň odpočívala???
Isim, veď toto je neprávosť tak hrubozrnná, že ak ju niekto
obhajuje, stavia sa sám VEDOME proti Bohu! RKC toto zjavenie uznala... Kam ale potom
vedie tých, ktorí sú jej verní? Veď, ak som verná Bohu, ak si ctím Pána Ježiša,
ak Jeho milujem nadovšetko, ako môžem prijať nejaké posolstvo od bytosti, ktorá
si privlastňuje Božie činy?! Prečo „láska“ mnohých voči Bohu ostáva na úrovni
nasladlých emócií? Prečo tá „láska“ ide
akoby mimo rozumu a unáša človeka do rôznych extatických stavov, kde niet
pevného ukotvenia v Kristu Ježišovi ako živom Slove? Ak si si prečítal
aspoň tu uvedené citáty pána Grigniona, nie je ich celá kopa v rozpore
s Božím Slovom? Áno, vybrala som len tie najvypuklejšie – a dali by
sa nájsť i výroky v súlade s Božím Slovom. Ale môže dobrý strom
prinášať i zlé i dobré ovocie? Môže z Božej inšpirácie vzniknúť
niečo, čo je v rozpore s dovtedy zjaveným poznaním o Bohu?
Ako
môže Grignion napísať, že Mária prinesie Pána Ježiša v žiare i pri
Jeho druhom príchode? Odkiaľ táto istota? Lebo je v nebi s Ním? Ale nie je
toto dogma, ktorá nemá oporu v Božom Slove? Ako môže napísať toľko bludov
naraz v jednom diele? Je výlučne Mária Nevestou Ducha Svätého? Jej Pán
Ježiš odovzdal všetko, čo získal svojím životom a smrťou? Je vôľou Boha
všemohúceho, že Mária vládne nad anjelmi v nebi? Ona je ustanovená za
vládkyňu neba i zeme? Mária spolu s Duchom Svätým vytvorila Bohočloveka? To akože každá matka tvorí svoje dieťa počas svojho tehotenstva?
Ako, Isim? Ako je úcta k Márii nevyhnutná k spáse človeka? Vari nie
je dostatočná obeť Pána Ježiša a Jeho vyliata krv na kríži? Vari nestačí,
že On obetoval svoj život za život hriešnika? Mám veriť v zástupnú Pánovu
smrť a musím ctiť Máriu, aby som si bola istá spásou? Mám ju ctiť tak, ako
učí Grignion a veriť tomu, čo učí on o nej? Nemám veriť Bohu, že „kto
verí v Neho (Krista), má večný život“? Aký vzťah mal k Márii apoštol
Pavol? Ako ju on uctieval? A čo ostatní apoštoli? Vari našli milosť
u Pána na jej príhovor??? Ako mám veriť Grignionovi, že Duch Svätý ju
vyjaví a urobí známou a cez ňu privedie ľudí k Ježišovi
Kristovi, keď nerozlíšil, že jeho vlastné srdce ho oklamalo a nanútilo mu
tieto nehorázne bludy, ktoré dokonca majú Imprimatur?
Nepozvbudzuje nás apoštol
Pavol prichádzať kedykoľvek k trónu milosti skrze vieru v dokonalú
a dokonanú obeť Pánovu? A nestavia Grignion medzi Boha Otca a nás
„Máriu“ lebo sme vraj nehodní pred Pána Ježiša prísť takí, akí sme? Vari nie je
smrť Kristova za moje hriechy dostatočným dôkazom Božej milosti a lásky ku
mne? Mám o nej pochybovať a považovať sa za stále nedostatočne čistú,
a prichádzať pred Krista zastúpená Máriou? Isim, vieš, kde je najväčší
zvod Grignionovej knihy? Verím, že v tvrdení, že „kde je Mária, tam zlý duch
vôbec nie je“... že „Mária sama vyhubila všetky bludy“.
Máme poslúchať ju,
alebo Pána Ježiša Krista? Mám veriť Bohu a správe v Genesis, že dal ľuďom 6 dní na prácu
a siedmy si vyhradil pre seba alebo "novému zjaveniu" tej rúhajúcej sa bytosti,
ktorá tvrdí, že to ona dala ľuďom 6 dní a siedmy si vyhradila pre seba?! Mám
veriť, že Mária bola „premená“ v Boha (odst. 21)?! Ak by to tak bolo, nie je
predsa jednoduchšie prichádzať priamo k Tomu, čo na to, aby bol Bohom, premený
byť nemusí, lebo Ním jednoducho je...? Tak načo okľuka cez Máriu? Kto Ti dáva
vzrast v Bohu, Isim? Mária? Nie Boh sám? Nie verný, milujúci
a zhovievavý Pán neba a zeme?
Isim, ako miluješ svojich bratov
a sestry v zovretí bludného učenia, ktoré RKC produkuje? Tak, že ich
necháš zotrvať v omyle a veriť v rozpore s Božím Slovom, že
pre spásu potrebujú Máriine príhovory? To je láska Božia? Annyka v svojom
príspevku inde krásne píše: „Věřím, že pravá jednota křesťanů by měla být v Duchu
Svatém. Nikoliv v duchu tradice, humanismu a tolerance. Ekumenismus jako snaha
o jednotu se na první pohled zdá být dobrým nápadem, ale připadá mi, že se
snaží mazat ostré hranice, které určuje Bible a začíná se mu to i dařit. Pán
Ježíš nedělal kompromisy a nebyl tolerantní,ale mluvil pravdu a byl za ní
nenáviděný.On byl totiž pravda samotná a je tu díky Duchu Svatému stále.“ Isim,
máme byť v mene humanizmu a tolerancie neverní Bohu? Máme v mene
ľudskej lásky zaprieť Božie Slovo? Máme byť ekumenickí tým spôsobom, ktorý
rozvíja RKC? Je takáto ekuména vôbec možná v jednote Ducha vo zväzku
pokoja?
Mám veľa otázok, viem. Ale, kto sa im vyhýba, kto ich neskúma, akoby zámerne túžil kráčať so zatvorenými očami v duševnom povznesení sa ignorujúc varovania zapísané v Božom Slove. Tvoj osobný problém je možno v tom, že Zjavenie ap. Jána považuješ za už naplnené - CHYBA, Isim. Niet vzácnejšej knihy pre túto dobu, ktorú žijeme.
|
]
Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: isim v Úterý, 18. listopad 2008 @ 22:58:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milá Lydie,
napsal jsem Ti přeci výše, že jistě vždy budou lidé, kteří tyto věci úcty poženou do extrémů.
Já Ti zde přeci také nenutím úctu k panně Marii, zůstaň v protestantském přesvědčení. To už jsem Ti také před časem psal. K víře i ke spasení Ti jistě postačí Boží milost, Písmo a Duch Sv.
Přesto si myslím a na to se zde snažím upozornit, že někteří katolíci tuto úctu přijímají i v určitých mezích a v přijatelné podobě. A někteří katolíci zde toto i potvrzují svými odkazy a komentáři.
Zřejmě však nemá smysl se o těchto věcech zde přít. Někteří protestanté asi ani v nejmenším nepřijmou blahoslavenství a někteří katolíci zase možná nikdy nepřijmou, že by protestanté mohli být také i plnohodnotnou církví.
A takových věcí je asi hodně.
isim
|
]
Re: Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Úterý, 18. listopad 2008 @ 23:51:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Isim, súhlasím s Tebou ohľadom extrémov na oboch stranách. Ale nerozumiem už deleniu na "protestantské" a "katolícke" presvedčenie. Nemali by sme byť jednotní v Duchu? Tam sa nemožno deliť na katolíkov, protestantov, letničných. Začínam chápať, že ak pre Teba je Zjavenie Jána historickou knihou, tak stelesnenie osoby Antikrista vidíš v Nerovi, ak sa nemýlim - a v tom je práve háčik, Isim. Lebo Ty a mnohí vďaka tomu čakáte už len na druhý príchod Kristov, keďže syn zatratenia sa zjavil. Ale ten diabolský syn sa ešte len chystá zjaviť. Stále si len pripravuje pôdu pre svoje triumfálne vystúpenie. A žiaľ, tá zjavujúca sa kráľovna nebies, ktorá nie je Máriou, matkou Ježišovou, v tom úspešne pomáha. Neveriaci budú premožení zázrakmi a divmi, veriaci zrejme priamym odporúčaním tejto bytosti, že sa bliži jej Syn... Sedí to s "proroctvom" p. Grigniona - ibaž on bol oklamaný a tak vlastne prijal falošného anjela svetla ako Máriu - preto môže napísať, že ona privedie svojho syna aj druhýkrát - ale táto bytosť nie je Mária, matka Ježišova, a jej syn, nie je Kristus Ježiš. Preto je nebezpečené neprimerané klaňanie sa sochám, medailónikom, obrazom - človek sa stáva závislý na extatických pocitoch - Slovo Božie sa zdá byť akoby surové v porovnaní s emočnými výlevmi typu Akatist napríklad - ale to je práve dobré, Isim. Aby sme neboli unesení duševnými emóciami. Veď pochop, že niekedy nie je čas ani priestor na uisťovanie sa v tom, že veď to predsa nie je také zlé, ak veríš, že Mária sa zjavila v La Salette... Tam to nebola ona! A som si istá tak, ako som si istá tým, že je práve 0:41... A keď toto zjavenie má Imprimatur, ako môže RKC učiť, že je neomylná... NIKTO z ctiteľov Márie sa radšej k tomu nevyjadril. PREČO, Isim? Ja neviem, prečo. Naozaj neviem. Kadektor sa tu tľapká vzájomne po ramenách - ale na ľudskom súde nezáleží, Isim! A my máme Božie Slovo. Zrejme si mal osobnú česť s bytosťou, ktorá sa za "Máriu" vydáva, lebo si taký nejednoznačný. Ja som tú česť mala - ona je veľmi zvodná, veľmi nežná, priam preteká takou materskou starostlivosťou voči človeku, ale má v sebe hadí jed tá bytosť. Nie som tu nikým nastrčená, s nikým sa nedohadujem, ako ideme na "tých katolíkov". Kedy to už bude ochotný aspoň niekto "z druhého brehu" ochotný prijať? Cernaveverka na mňa napľula toľko síry a útočím na ňu? Nadávam? Vraciam jej to späť? Viem, že nie ona je môj nepriateľ. Viem, že nevedome (dúfam) slúži zatiaľ diablovi - lebo odmieta prijať lásku k pravde. Preto i tento celý "článok"... Neviem, kto sa pod tým nickom skrýva, ale je to duša veľmi nešťastná podľa toho, čo vyprodukovala. A ona si samozrejme to isté myslí o mne. Ja mám však nádej v Bohu, nie v Márii, že je stále čas milosti... Jej modlitby ku kráľovnej neba nebudú úspešné. Mňa drží pevne v rukách sám Najvyšší, lebo je verný a ja Mu verím. Požehnaný čas v milosti Božej, Isim. Nech Ťa Boh obdarí svetlom, ktorým je Ježiš Kristus. Amen.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: isim v Středa, 19. listopad 2008 @ 08:47:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milá Lidie,
neberu Zjevení Jana jen jako historickou ale také i jako prorockou knihu.
Co se týče zjevení svatých nebo i p. Marie myslím si osobně, že to je možné. Zřejmě však mohou existovat i povodná a okultní zjevení. - Jistě máme tyto věci rozsuzovat.
Já Ti neupírám možnost kritizovat a upozorňovat na tyto věci, které jistě mohou být a jsou i nebezpečné, nebo i věci, které i vidíš jako zcestné a nepodložené Písmem u katolíků. Myslím si však, že by sis měla některé věci i ujasnit, a vyprosit si také i moudrost od Pána. Je to jistě na tobě. Především mi však zde šlo, o urážky a napadání obou stran, které se tu množí.
(Já osobně nemám strach o spasení katolíků, - přestože u nich také vidím velikou spoustu nedobrých věcí.) Byl jsem osobně na shromáždění - bohoslužbě katolíků a setkal jsem se tam s Boží mocí i s uzdavováním stejně a podobně, jako i na shromážděních některých protestantských církví. A na tomto katol. shromáždění nepadlo jediné slovo o Marii, ale vše bylo směřováno ke Kristu. I když pak i na některých dalších bohoslužbách byla zmiňována i Marie, ale myslím si že to bylo i v únosné míře. Myslím si tedy, že všichni v této věci nejsou stejní a že B. milost a spasitelná moc, může působit a působí i u nich.
Jistěže existuje v tomto světě i v církvi jistě existují svody a nebezpečné věci, a měli bychom jistě o těchto věcech mluvit, ale měli tak i činit v moudrosti Ducha.
Setkal jsem se však také i s velmi nedobrými věcmi i u některých protestantů, od vyprázdněnosti a bezduchosti, naprostého odmítání některých míst v Písmu až po nejrůznějších manipulace. Tedy si osobně myslím, že obě strany mají mnoho co napravovat a dávat do pořádku. Je to však jistě také i na zodpovědnost každé z církví i na křesťanech kteří v nich žijí.
pokoj Tobě isim
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Středa, 19. listopad 2008 @ 18:50:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Isim,
keď sa vrátim k pointe, ktorá ma trápi, vysvetli mi,
ako je možné, že katolíci veria vo vieroučnú neomylnosť pápeža a súčasne Pius
X. dal Imprimatur dielu Ľ.M.Grigniona „O pravej úcte k Panne Márii“, kde tento
pán píše, že:
1) Mária je svätyňou a miestom spočinutia Najsvätejšej trojice
2) Mária prinesie Krista svetu v žiare i druhýkrát
3) všetky milosti sú
zhromaždené v nej
4) vládne v nebi nad anjelmi i blaženými
5) je ustanovená za vládkyňu neba i zeme
6) ona vytvorila Bohočloveka
7) úcta k svätej Panne je nevyhnutná ku spáse, že nedostatok úcty k nej
je neomylným znakom zavrhnutia človeka Bohom, že oddanosť k nej je
potrebná na dosiahnutie spásy
8) ju potrebujeme ako prostredníka medzi nami a Pánom
Ježišom Kristom, lebo nie sme dostačne čistí, aby sme pred Neho mohli
predstúpiť priamo
9) Máriu treba vo všetkom poslúchať
10) jedine ona našla milosť
u Boha pre seba i pre každého človeka osobitne
11) ona dala bytie Pôvodcovi
každej milosti
12) ona dáva ľuďom vzrast v Bohu...
Ty sám, i Oko, veríte,
že k spáse úctu k Márii nepotrebujeme a v Grignionových tvrdeniach
je veľa toho, čo je v rozpore s Písmom, tak sa pýtam, kým nedostanem
jednoznačnú odpoveď:
Ako je možné, že neomylný Pius X. schváli ako vieroučne
čisté dielo, ktoré je plné nezmyslov z hľadiska Božej Pravdy?
Ako je
možné, že neomylný Pius XII. pána Grigniona vyhlási za svätého, čo v rétorike
RKC znamená, že bol takmer dokonalým Božím sluhom, hoci píše nezmysly? Ako je to možné?
Nemáme skúmať
duchov a keď zistíme, že nejaký duch je v rozpore s Božím Duchom, nemáme
ho odmietnuť?
Alebo sa máme slepo spoliehať na Imprimatur s pečiatkou pápeža
a don`t worry? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pre ISIMa (Skóre: 1) Vložil: isim v Středa, 19. listopad 2008 @ 22:15:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lydie, takovýchto rozporů je v KC jistě více. Myslím si osobně, že u kat. záleží téměř na každém jednotlivém knězi jak i vede. Také jsem přesvědčen, že tam kde věřící nezkoumají a nesrovnávají s celým Písmem, tak tam vejde i nečistota. Přesto věřím, jak jsem i napsal, že i tam existuje obnova i spasení. Myslím si, že i v těchto věcech jakéhokoliv svodu platí i slovo, které dal Bůh Eliášovi: zachoval jsem si sedm tisíc..., - prostě si Pán zachovává svůj svatý ostatek.
isim
|
]
|
|
GOJIM CENZURUJE! (Skóre: 1) Vložil: Nasinec v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 11:43:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Apeluji na provozovatele GS, aby zamezili svévolnému cenzuringu gojima, kterej účelově zamezuje zveřejňovat příspěvky od katolíků a naopak horlivě zveřejňuje jen protikatolický příspěvky. pokud je záměrem GS být platformou pro výměnu názorů všech názorovejch křesťanskejch skupin, pak jednání gojima je hanebné. před dvěma dny sem tady vkládal jako článek úryvky z pravoslavného mariánského Akathistu, kterej do dneška nebyl zveřejněnej, kdežto mnoho protikatolických článků i pozdějšího data zveřejněno bylo. je paradoxním že gojim si tak naléhavě stěžuje na cenzuru na jakýmsi slovenským luteránským portále ale sám dělá totéž. prosím tedy provozovatele či jiné nadřízené adminů aby této svévoli zamezili a nastolili opět možnost sdílení názorů všech názorovejch skupin jak tomu bylo donedávna můj článek nebyl jedinej, kterej gojim odmítl zveřejnit. už se vícekrát v nedávný minulosti stalo to, že některý články zveřejnil s velkým zpožděním admin Olda, neboť gojim tak odmítl učinit - stalo se to např. uživateli karels. díky pokud vezmete moji stížnost an chování gojima vážně
|
Re: Našinče, týkal se Tvůj příspěvek křesťanství? (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Pondělí, 17. listopad 2008 @ 21:44:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Našinče,
Nemohu si pomoci, ale jaksi nerozumím Tvému rozhořčení. Pokud čtu pravida GS, tak hned na začátku stojí:
GRANO SALIS vám nabízí možnost říci nahlas, co si myslíte. Jako zaregistrovaný uživatel pod přezdívkou se můžete svobodně vyjadřovat k tématům, týkajících se křesťanství. Křesťanství znamená Kristovství. Alespoň podle toho co píšeš, tak Tvůj příspěvek nesouvisel s křesťanstvím, ale s propagací modlitby týkající se pohanského kultu. Jeho nezveřejněním se tedy snad nestalo nic, co by odporovalo deklarovaným pravidlům GS. |
]
Re: Re: Našinče, týkal se Tvůj příspěvek křesťanství? (Skóre: 1) Vložil: kontrafakt08 v Úterý, 18. listopad 2008 @ 18:11:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To říká ten pravej, kterýho zbavili funkce admina za jeho zneužtí, viď, PLiško? 8-D |
]
|
|
Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Úterý, 18. listopad 2008 @ 05:12:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tenhle příspěvek se mi nelíbí ze dvou důvodů - je to urážlivé vůči katolíkům - když už odmítám mariánskou úctu, měl bych tak činit mnohem sofistikovaněji - s grácií, ne tímhle stylem. Druhý důvod - oslovení ďábla v příspěvku, v biblickém textu je varování - "nadpozemským mocnostem se rouhají. A přece sám archanděl Michael, když se přel s ďáblem o Mojžíšovo tělo, neosmělil se vynést nad ním zatracující soud, ale řekl: Potrestej tě Hospodin. Tito však se rouhají tomu, co neznají; a co pudem jako nerozumná zvířata znají, v tom propadají zhoubě." (list Judův 1:8-10) |
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: isim v Úterý, 18. listopad 2008 @ 07:44:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, Písmo nás varuje před rouháním se mocnostem.
isim
|
]
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Úterý, 18. listopad 2008 @ 08:13:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Karels, príspevok sa Ti páčiť nemusí. Ale ak ho považuješ za urážlivý voči katolíkom, nepochopil si ho.
Nemám nič proti úcte k Márii, matke Ježišovej – som vďačná za jej vieru, za jej pokoru, s ktorou prijala zvestované posolostvo o narodení Božieho Syna z jej lona, som vďačná za jej vyznanie, že velebí Boha, svojho a môjho Spasiteľa! Je blahoslavená, lebo našla milosť u Boha, je požehnaná medzi ženami, ale nie je nad žiadnym človekom povýšená tak, ako to učí RKC. Nemôžem a nebudem mlčať, ak niekto z tejto pokornej služobnice Božej bude robiť kráľovnu nebies! Nebudem a nemôžem mlčať, ak z nej niekto robí stvorenie rovné Bohu! Nebudem a nemôžem mlčať, ak sa ľudia modlia k nej s vierou, že jej príhovor pred Pánom Ježišom Kristom je účinnejší ako ich priama modlitba k Nemu a Bohu Otcovi!
Čo sa týka, diabla, riadim sa tým, čo nám odkázal apoštol Jakub: „Vzoprite sa diablovi a ujde od vás.“ Nerúham sa mu, nepreklínam ho, a už vôbec nad ním nevynášam zatracujúci súd – ten je dávno vynesený a ja mu ho pripomínam z dôvodu, ktorý je oprávnený a v Kristu Ježišovi legitímny. Nie je vari napísané, že sám Duch Pravdy, Tešiteľ, ktorého nám Pán Ježiš poslal, poúča svet o súde: že „knieža tohto sveta je už odsúdené“?
Ak sa mýlim, sú tu bratia (2-3), ktorých som ochotná uposlúchnuť, ak ma napomenú, že som prekročila hranice, ktoré mi prináležia. Ale v slobode dieťaťa Božieho budem tu a inde verná Božím prikázaniam.
Stotožňovanie Márie, matky Ježišovej, s kráľovnou nebies, klaňanie sa pred jej soškami a nosenie medailónikov s jej domnelou podobizňou, je rúhaním sa voči Bohu a voči tomu mlčať nebudem. Či sa Ti to páči, alebo nie – chcem sa páčiť Bohu, nie ľuďom, Karels.
Keby klérus RKC jasne rozoznal bludy v prehláseniach bytosti, ktorej sa mnohí klaňajú ako Márii (hoci je to démonická bytosť slúžiaca diablovi v podobe anjela svetla) ako rozporné s Božím Slovom, nemali by sme čo riešiť. Ale oni učia LOŽ! Pozri si tie vybrané citáty z diela p. Grigniona – majú IMPRIMATUR! K nim zaujmi stanovisko, prosím. Chceš tvrdiť, že oni nie sú rúhaním voči Bohu? Pozri si článok o zjavení Akožemárie v La Salette a skúmaj, čo tam prehlásila! Dala nám ona šesť dní na prácu, alebo Boh sám? Je siedmy deň vyhradený pre Hospodina, Boha všemohúceho, alebo pre Máriu?!?
Spamätajte sa všetci pre milosť Božiu, ktorá nám bola daná! Koho uctievate? Komu sa klaniate? „Nemýľte sa! Boh sa nedá vysmievať! Čo človek rozsieva, to bude aj žať!“ Amen. Ja budem siať Pravdu Božieho Slova, keď mi Pán dáva na srdce túto činnosť, budem hovoriť proti lžiam a falošným bludom. A verím, v hĺbke srdca verím, že keď sa po vzkriesení stretnem s Máriou, svojou sestrou i matkou v zmysle Mt 12:50, že ma objíme ako svoju sestru. Teším sa na ten čas a smútim z toľkej slepoty a modlárstva voči nej! A tiež verím, že keby sa Márii už za jej života začali ľudia tak klaňať, ako sa to deje dnes, keby ju nazvali kráľovnou nebies, keby začali vyrábať jej sošky a nosiť medailóniky s jej podobizňou, že by ich napomenula tak ako Pavol a Barnabáš museli napomenúť zástupy, aby im neobetovali ako na zem zostúpeným Merkúrovi a Jupiterovi (Sk 14:11-18). Alebo myslíš, že by si nasadila na prst nejaký vzácny prsteň, otrčila by svojím ctiteľom ruku a dovolila by im, aby sa jej klaňali??? |
]
Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Willy v Úterý, 18. listopad 2008 @ 10:05:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ďakujem Lýdia za tento tvoj príspevok a plne sa zaň staviam a súhlasim s ním. Nie je ťa za čo napomínať, smýšľam celkom rovnako.
Milosť s tebou aj tvojou rodinou. Amen.
willy |
]
Re: Re: Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: lydia7 v Úterý, 18. listopad 2008 @ 18:25:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ďakujem, Willy.
|
]
Re: Re: Královna Nebes obestřených tmou (Skóre: 1) Vložil: Cernaveverka v Pátek, 21. listopad 2008 @ 11:49:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Příteli drahý, argumentuješ Písmem a to je přece to co sprosťáky a rouhače ze všeho nejméně zajímá...jen se koukni kdo se do tebe pustil a hned budeš vědět i o kom mluvím... |
]
|
|
|
|