Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429554, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 445 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478241
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika
Vloženo Středa, 19. září 2007 @ 21:16:46 CEST Vložil: Bolek

Etika poslal Nepřihlášený

Rub a líc biskupského roucha R. Bubika

Chtěl bych, abychom se zamysleli nad jednou věcí: Co říká Bible na téma rčení „slovo dělá muže”? Především si musíme velmi jasně a znovu uvědomit, že Bůh stvořil svět a veškeré jeho dění postavil na smlouvě. Když se podíváme do verše, který cituji v úvodu, dočítáme se, že Bůh nemá zalíbení v tom, když někdo své slovo lehkovážně mění. Bůh považuje tyto lidi nejen za hlupáky, ale za porušovatele svých zákonů.

Rudolf Bubik: Úvodník časopisu Život v Kristu, 07. 09. 2007 


Vzhledem k opakovaným dotazům týkajícím se bratra Aleše France upozorňuji, že bratr v současné době nezastává v rámci naší církve žádný úřad ani nemá žádné pověření ze strany vedení církve.

Jakékoliv jeho vyjádření nelze tedy dávat do souvislosti s oficiálními postoji církve.

Upozornění biskupa Rudolfa Bubika ohledně bratra Aleše France, 30. 08. 2007 

 

Re: Upozornění biskupa Rudolfa Bubika ohledně bratra Aleše France (Skóre: 1)
od Aleš Franc v Sobota, 01. září 2007 @ 20:41:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) Dobrý den,

abych zamezil spekulacím, které jsem se dočetl v těchto komentářích, rozhodl jsem se uvést následující vyjádření: Na stránkách Apoštolské církve jsem se dozvěděl, že nemámžádné pověření ze strany vedení církve“. Tímto „de jure“ mé zplnomocněník jednání a vystupování jménem Apoštolské církve, v oblasti týkající se postojů Apoštolské církve k Římskokatolické církvi a vztahů Apoštolské církve s ostaními církevmi a Ekumenickou radou církví v České republice i k vystupování na veřejnosti jménem Apoštolské církve, v oblasti týkající se uvedené problematikyod bratra biskupa Apoštolské církve Rudolfa Bubika ze dne 14. 10. 2003, o kterém se zde diskutuje, pozbývá platnosti.

S pozdravem,

Aleš Franc
 


Podobná témata

Etika

"Rub a líc biskupského roucha R. Bubika" | Přihlásit/Vytvořit účet | 38 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Středa, 19. září 2007 @ 21:57:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ktery Neprihlaseny to asi poslal? A.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: tk v Středa, 19. září 2007 @ 22:03:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pardon. To jsem byl já.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 00:33:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rub a líc biskupského roucha R. Bubika? Už jsme se posunuli (zda dobře rozumím): muž, hlupák jež lehkovážně mění své slovo, jenž si své slovo píše k vlastnímu usvědčení … následná citace již zveřejněného prohlášení se zvýrazněnými pasážemi. Aleši ty jsi opravdu „génius“, očekávala se další filipika proti misomusům a ty tohle, … to asi nebude pravé ořechové, vnášející to správné světlo, které rozhání pochybnosti a zamezuje vývoj spekulativní kampaně na biskupa? Nikoliv….. je to záměr.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 09:32:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý tk,

výborný nápad srovnat biskupské oficiální výroky k poddaným s biskupskými kádrovacími praktikami! Je pozoruhodné jak pouhá fakta dovedou rozlítit charismatickou šelmičku k nepříčetnosti. :-)))))

strašina z litvínovský elm street nám opět ukázal zoubky!!!! :-))))) je poučné vidět, jak charismatický starší sboru neváhá veřejně napsat účelovou lež, aby si kopnul do třídního nepřítele. že článek není od france ale od tk? na tom nesejde!!!! šelmička se z toho vyzpovídá šimmerovi na ramínku a dostane rozhřešení. pro dobrou charismatickou věc je možno i hřešit - účel světí prostředky!!!! a strašinu z litvínovský elm street ještě za tohlecto hříšné žvanění šimmer pochvalně podrbe za ouškem!!! :-)))) 

Ale já naopak staršího sboru CB v Litvínově Hynka alias Pattre nominuju na zlatou slzu - za účelovou lež, že autorem článku Rub a líc biskupského roucha R. Bubika je Aleš Franc, ačkoliv se k němu hlásí uživatel GS tk.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Blake v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 12:15:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neviděl bych to tak kriticky.

Podle mě změna rozhodnutí z r. 2003 provedená v r. 2007 není zrovna LEHKOVÁŽNÁ.

Navíc i Bůh mění svá rozhodnutí - viz např. Jonáš / Ninive.




Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 14:56:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Upřímně řečeno, pardon técého jsem bral spíše jako dobrý vtip, nežli fakt. Že někdo za France napíše prohlášení a suverénně se podepíše jeho jménem je opravdu velmi zvláštní smysl pro humor. Bůh ví, že jsem účelově, ani jinak nelhal a pastýře neokopávám jako třídního nepřítele, pouze vybízím k tomu, aby se k záležitosti s biskupem (vzhledem k tomu co se bubikovi zde děje) postavil čelem. Ostatní je na pastýři. Samozřejmě, že mi je další nominace od ronyho na zlatou slzu celkem volná a propó je třeba Olivovi načas odlehčit. Rony navrhuje, protestuje i odvolává a Grano tancuje, jak on lamentuje !?!:-((( )))-:?!?



Re: trapné (Skóre: 1)
Vložil: rive v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 17:28:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je celkem očividné hned od počátku, že jako obvykle i v tomto případě, několikatýdenní diskuze o bratru biskupovi ac církve, bylo  účelem vyvolat umělý problém, a to, že biskup se měl „něčeho špatného“ dopustit. Je sice od počátku jasné, že se ničeho nedopustil, ale  v rámci jakési granosální sociohry je veden jako „velký viník“.

 

Je zajímavé (ale většinou trapné) sledovat, jak v této sociohře fungují různí jednotlivci  nebo multinickové

(tj. jednotlivec vystupující pod více nicky), jak funguje stádo, jak se vyvíjí umělý problém, a jak problém graduje. 

 

 Je to jen jakási „blbá“ hra, ale nevím jestli je to všem jasné. V této hře je totiž nečestně veřejně ostouzen konkrétní člověk.

 

rive




Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřováí? (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 25. září 2007 @ 03:00:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milí moji,
tady na Grano se setkáme s řadou různých vyjadřování.
Ani jedno se netýká jmenovaného biskupa, ale týká se slušnosti. Nebo záměru.
Jmenuji dvě skutečnosti, které se netýkají nikoho z církví.
Mám dost známostí, abych věděl jak se pohybují lidé v politické scéně. Z KSČ vím, jak se jednalo na schůzi, kam neměli přístup nestraníci (ale i mně jako nestraníkovi se leccos doneslo).
Bylo tam zvykem, že se vytipoval některý člověk na zničení.
Projednal se detailní postup jak ho zničit a potom se to uskutečňovalo i když to trvalo řadu měsíců.
Proč to dělali? ze tří důvodů: (a) vynašel se tak zvaný  ´třídní nepřítel´, občas kulak (silný rolník na vsi), nebo majitel krámku atd.
(b) některým vyhovovalo působit destruktivně, ale kdyby žili v jiné době na jiné příležitosti, vstoupili by rádi do jiné organizace,  která by jim to umožňovala ,
( c ) strana požadovala aktivitu a bylo třeba předhazovat vedení strany nějakou  novou dějinnou oběť, aby se udržela kontinuita revolučnosti v dění ve straně.
Mezi jiným to postihlo mého bratrance, kuchaře, který dojížděl ze vsi vlakem do krajského města do kuchyně. Potom se ze vsi odstěhoval řezník a bratranec se chtěl toho krámu ujmout. Nemusel by dojíždět. Ale stranická buňka ve vsi mu to zamítla (a slovo ze strany platilo), a dala krám do správy jinému člověkovi, který zase musel do vsi dojíždět odjinud. Zkrátka domácímu to nedali, to byla zásada nedůvěry a protivnosti.
Tady vůbec nejde o bratra Bubika, ale asi o způsob jak si ukojit žluč a pomstít se – komu ?: přede tomu, kdo se namane, komukoliv, hlavně nevinnému. Nejde tedy o pomstu, ale o chlazení žáhy. Beránek se nachází, až se najde.
Jak zapojit media se dozvíme na příklad v literatuře, našlo by se hojně příkladů, ale stačí snad román Anna proletářka z třicátých let před válkou (napsal Ivan Olbracht). Tam je ukázka, jak odstřelit s pomocí tisku a revolučních písniček poslance. Jak se poslanec Stivín znelíbil revolučním pracovníkům, uspořádali na něho směšné parodie, vymysleli písničku ´Stivín se točí´ (k něčemu se vyjádřil jinak než dříve, tedy jako že mění postoj) a zpívali ji na ulici (tehdy se na ulici žilo intenzivněji než dnes, kdy jde každý domů k PC nebo k DVD) a do tří dnů byl zdiskreditován u české veřejnosti , která jak známo dá na dojmy.
O morální úrovni lidí, kteří napadají kohokoliv svědčí také slovník napadajících.
Už jsem si zvykl, že lidé jako Gojim ale i jiní nedovedou napsat slova ´římskokatolická církev´, ale píší ´nevěstka´ nebo ´žena jedoucí na šelmě´.
Ale tady u napadání biskupa se vyskytl výraz ´charismatická šelmička´.
Pro  všechno , lidi, copak to je za štvavý výraz? copak je to lidské, nazývat kohokoliv šelmičkou ? To svědčí spíše o vzteklosti kdo ten název vymyslel. Asi ne přímo šelmou, aby se to nepletlo s Apokalypsou. Ale odpor vůči charismatikům je tu zjevný.
Jsou asi lidé, kteří nedovedou mluvit poctivě , ale píši štvavým způsobem.
Z toho je vidět, že jde o záměrný útok, a proto to obratem znamená, že to se skutečností nemá nic společného. Charismatiky by mohl napadat člověk, který je nemá rád a snad proto, že nezažil osobně projevy Ducha Svatého. Já sice nemluvím jazyky, ale neodsuzuji někoho jen proto, že je charismatik (nebo méně uctivě ´charouš´ - i taková neuctivost se vyskytuje).
Tak jsme se dožili dalšího útoku a podle intenzity soudím, že tu jde o slušného člověka.
Teprve teď se mi chce zvednout mé svaly a jít se osobně podívat na obviněného. Musí to být charakter, a hodnota, jinak by ho nenapadali.
Ale já vyhlašuji, že jsem nejen s Ježíšem, kterého tupili, ale s každým, na koho berou kameny nebo klacky.
Přivádíte mne blíže k bratrovi, kterého osočujete. Jistě je to být spravedlivý člověk.




Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy