Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 239, komentářů celkem: 429555, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 478 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Danny42

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116479223
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Rozdíl mezi apoštolem Pavlem, Bin Ládinem a kriminálníky
Vloženo Sobota, 10. únor 2007 @ 08:47:51 CET Vložil: Bolek

ULTRAS poslal Seraphim

Rozdíl mezi ap.Pavlem, Usámou bin Ládinem a kriminálníky Říkat zločinci, že ho Bůh miluje, je většinou lež Bůh miluje ty lidi, kteří se snaží mluvit pravdu a konat dobro. Z těch, kteří teď pravdu nemluví a dobro teď nečiní, miluje pouze ty, u nichž ve své vševědoucnosti ví, že nastane ještě za jejich života na zemi čas, kdy budou mluvit pravdu a konat dobro.

O vrchním islámském hrdlořezovi Usámovi bin Ládinovi nevíme, zda bude někdy mluvit pravdu a konat dobro, proto nemáme právo sebejistě tvrdit, že ho Bůh miluje. Říkat někomu viditelně zlému nebo o někom viditelně zlém, že ho Bůh miluje, je většinou lež. Pouze kdyby někomu z nás Bůh zázračně zjevil budoucí pokání dotyčného zlého člověka, může takto troufale mluvit. Jinak však falešně prorokujeme, šíříme lživou informaci a způsobujeme ve společnosti i církvi velké zmatky. KONVERZE APOŠTOLA PAVLA Apoštol Pavel byl, na rozdíl od naprosté většiny kriminálníků, upřímným pravdomluvným člověkem. Sám to o své židovské minulosti ve svých novozákonních listech píše. Jen je číst! Problémem apoštola Pavla bylo, že nežil na území Judska, Samaří a Galileje v době, kdy tam chodil Pán Ježíš s apoštoly. Pavel byl tzv. řeckým Židem a římským občanem - z diaspory. Věřil lidské autoritě velekněží. To je podobné jako když dnes nějaký katolík věří papeži Benediktovi XVI., který po několika islámských protestech vůči jeho řezenské přednášce otočil kormidlo a tvrdí, že islám je náboženstvím míru a jde se v Turecku pomodlit s imámem do mešity s pohledem zaměřeným k Mekkce. Pavel věřil autoritě, nespoléhal na svou rozumnost. Věřil že velekněze řídí Bůh, který ho do velekněžské funkce postavil. Kriminálníci podle výzkumů kriminální psychologie jsou lidé nesmírně namyšlení. Oni věří jen sami sobě. Své šikovnosti, své chytrosti. Věří si, že se jim podaří každého přelstít. Považují se za nejlepší, za jedničky v kriminální branži. Toto vůbec nebyl případ apoštola Pavla. Ten věřil velekněžské autoritě tak pokorně a tak dlouho, dokud mu Kristus zázračně nezjevil, že ten konkrétní současný představitel nejvyšší pozemské náboženské autority je lhář. Teprve pak mu docvaklo, že mučedník Štěpán nebyl lhář. Že křesťani, které zatýkal nebyli lháři, kteří, jak tvrdil velekněz ukradli Ježíšovo tělo z hrobu. Poznal, že ty desítky vyslýchaných křesťanů, kteří tvrdili, že viděli vzkříšeného Krista, nelhali. Když se Pavlovi zjevil Kristus a toto vše mu ukázal, tak muselo být Pavlovi opravdu bídně. To bylo skoro na sebevraždu! Poctivý Pavel, který si několik let myslel, že dokonalou důvěrou a poslušností vůči velekněžské autoritě plní Boží vůli, zjišťuje, že bojoval proti Bohu! Pavel však to hrozné pokoření unesl, nezabil se. Naopak, on dostal sílu postavit se i se svou velkou teologickou vzdělaností do služeb pohrdaného Krista proti skoro všem svým kolegům rabínům, proti autoritě velekněze a dalších kněží. Stal se pro tehdy ulhané židovské náboženské vůdce nejobávanějším konkurentem, nepřítelem č.1. Okamžitě se dostal na čelo seznamu těch, kteří mají být usmrceni. Vysvětlil: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Rozdíl mezi apoštolem Pavlem, Bin Ládinem a kriminálníky" | Přihlásit/Vytvořit účet | 6 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rozdíl mezi apoštolem Pavlem, Bin Ládinem a kriminálníky (Skóre: 1)
Vložil: likvid v Sobota, 10. únor 2007 @ 09:03:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nádherný a podnětný článek, Libore.
Člověk si uvědomí jak jednoduché jsou věci v Bibli a jak je člověk mnohdy složitě a zbytečně překrucuje.
Petr Vlček



Re: Rozdíl mezi apoštolem Pavlem, Bin Ládinem a kriminálníky (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Sobota, 10. únor 2007 @ 09:40:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je podobné jako když dnes nějaký katolík věří papeži Benediktovi XVI., který po několika islámských protestech vůči jeho řezenské přednášce otočil kormidlo a tvrdí, že islám je náboženstvím míru a jde se v Turecku pomodlit s imámem do mešity s pohledem zaměřeným k Mekkce.

Pochop to Seraphime, papež to řekl s ohledem na křesťany žijící v zemích, kde jsou jejich sousedi muslimové. Pokud by řekl, že islám je náboženství války, co myslíš, že by se stalo? Papeži nic, ale křesťanům ve muslimský zemích ano. Jednoduše to ber z toho politického hlediska...

Karel



Benedikt XVI. a západní politici si myslí, že znají islám lépe než muslimští kazatelé (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 10. únor 2007 @ 20:12:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416

20.11.2006
Profesor Moše Šaron, odborník na historii islámu z Hebrejské univerzity, na nedávné konferenci proti terorismu prohlásil: „neexistuje žádná naděje na mír mezi Izraelem a Palestinci - nikdy.“
Šaron, jenž byl jedním z řečníků na konferenci, kterou každoročně pořádá Politologický institut pro boj s terorismem [International Policy Institute for Counter-Terrorism (ICT)] v izraelské Hercliji, mimo jiné také prohlásil, že Írán myslí získání a použití nukleárních zbraní smrtelně vážně, aby mohl uskutečnit svou vizi islámského konce světa.
Tento zkušený specialista na islám říká, že západní činitelé nedokáží přijmout fakt, že arabský a islámský svět vidí založení Izraele opravdu jako „dějinný krok zpět“, a proto nikdy nebudou schopni navázat s ním jakékoli mírové vztahy. Z pohledu muslimů „Židé zabrali muslimské území. Vy víte, že toto nemohou muslimové nikdy akceptovat, ani jeden metr. Takže každý, kdo si myslí, že Tel Aviv není vůbec ohrožený, dělá vážnou chybu. Území, které už jednou bylo podrobeno islámskému zákonu, mu teď podrobeno není. Židé vytvořili svůj vlastní nezávislý stát a vymanili se tak vlastně z područí islámského práva. To je však nemožné. Co je ještě horší, Izrael jako nemuslimský stát vládne muslimům. To, že by muslimům měl vládnout někdo jiný než oni sami, je nemyslitelné.“
Šaron odmítl různé mírové dohody podepsané muslimskými a arabskými představiteli v minulé době jako „cáry papíru, části strategií a taktik … které nemají žádnou hodnotu.“
Šaronův příspěvek byl zaměřen na nebezpečí, které představuje Írán. Ze studia íránské kultury, literatury, novin, televize a rozhovorů s hlavními účastníky islámského režimu Šaron dochází k závěru, že kořenem jaderného projektu Íránu je hluboká víra v šíitského mesiáše. „Oni skutečně věří tomu, že šíitský mesiáš, dvanáctý imám (známý také jako Mahdí), je již zde a že sám sebe odhalí. To, co dnes íránskou vládu a představitele vede, je v první řadě touha uvést dvanáctého imáma na scénu.“
Šaron také popsal teologickou doktrínu vysvětlující, jak přesně má být tento mesiáš představen: „Jak ho přivedou? Skrze apokalypsu. On (Mahdí) potřebuje válku. Nemůže vstoupit do tohoto světa bez Armagedonu. On chce Armagedon. Kvůli tomu chce Ahmadínežád jaderné zbraně!“
Šaron již v minulosti tvrdil, že západní svět je pošetilý, když rozlišuje mezi radikálním a mírumilovným islámem, a sarkasticky napsal: „A najednou všichni vidíme, jak SE NEJVĚTŠÍMI VYKLADAČI ISLÁMU STALI POLITICI ZÁPADNÍHO SVĚTA. TO ONI PŘECI ZNAJÍ ISLÁM MNOHEM LÉPE NEŽ VŠICHNI TI KAZATELÉ V MEŠITÁCH, kteří káží svá děsivá kázání proti čemukoli, co je křesťanské nebo židovské. Tito západní politici vědí, že existuje dobrý islám a špatný islám. Oni dokonce vědí, jak mezi nimi rozlišovat - až na to, že téměř nikdo z nich neumí přečíst ani slovo arabsky.“
„Rozdíl mezi judaismem, křesťanstvím a islámem je tento: Judaismus mluví o národní záchraně – že totiž na konci věků, kdy svět se stane lepším místem, bude Izrael sídlit ve své vlastní zemi, bude mu vládnout jeho vlastní král a bude sloužit Bohu. Křesťanství mluví o tom, že každý jednotlivec na světě může být zachráněn ze svých hříchů, zatímco islám mluví o své světovládě. Mohl bych to citovat v arabštině, což zde nemá význam, takže budu citovat v překladu: „Alláh poslal Mohameda s pravým náboženstvím, aby vládlo nad všemi ostatními náboženstvími.“ „To neznamená nutně, že by se celý svět měl stát muslimským, ale že celý svět bude pod vládou islámu.“
Šaron trvá na tom, že přesně toto íránský režim skutečně plánuje. „To je také důvod, proč Ahmadínežád usiluje o získání jaderných zbraní. Čím dříve to pochopíme, tím lépe.“
Zdroj: Arutz-7; přel: -rh-
Odborník na islámskou historii: mír muslimů s Izraelem? Nikdy!
http://www.icej.cz/wfj/media/2006/11/20/odbornik-na-islamskou-historii-mir-muslimu-s-izraelem-nikdy/



Re: Rozdíl mezi .. Pavlem, Bin Ládinem a kriminálníky u Boha není (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Sobota, 10. únor 2007 @ 21:24:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stvořitel chce dobro všem, a Jeho láska je připravena pro všechny.
Že prý miluje jen ty, kteří budou kajícní.
I Mohamed praví, že Bůh je nám blízko, blíže než krční tepna, jen ho najít.
Tvrdit, že by u Boha nebyla schovaná láska pro všechny je demagogie. Zavání to kalvínskou predestinací, jakoby byli lidé určení ke spáse a druzí ne.
To jako že Bůh ví předem, že se Bin-Ládin nepolepší? To by mu ani kazatel nemusel sloužit vírou, kdyby se náhodou někde setkali?
Nakonec se budete, otče Seraphime, zařazovat mezi okultní směry, které hlásají, že lidé nejsou lidé, ale převlečení andělé a jiní zase převlečení mimozemšťané.



Bůh miluje budoucí kajícníky, na Zemi kvůli nim prokazuje dobro i nekajícím (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 11. únor 2007 @ 17:32:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Samozřejmě, že Bůh miluje jen ty lidi, o kterých ví, že budou kajícní.
Avšak dobro kvůli nim sesílá na Zemi i na jejich nekajícné příbuzné, sousedy, spoluobčany. To skončí po smrti těch nekajícných, pak dostanou co zaslouží – naplno pocítí Boží nelásku vůči nim ve věčném Pekle.
Nejmodernější okultisté vně církví i uvnitř církví, pravou – apoštolskou víru v Peklo naplněné mnoha nekajícími lidmi, zatvrzele odmítají, neboť se jim líbí těžký hřích a bojí se znát pravdu – zneklidňovala by totiž jejich svědomí.
Bůh ví, zda dospělý muž Usáma bin Ládin je zatvrzelým hříšníkem, notorickým lhářem, synem ďábla z celého srdce, nebo zda se někdy obrátí jako Saul-Pavel, či jeden kající lotr vedle Krista na kříži. Já to na 100% nevím, a proto bych Ládinovi neříkal, že Ježíš ho miluje.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.17 sekundy