Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 416 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116474509
přístupů od 17. 10. 2001

Život církví: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy?
Vloženo Středa, 03. srpen 2016 @ 11:00:55 CEST Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Zvítězí Papež František, anebo zásady tvrdě prosazované po staletí římskokatolickými fundamentalisty a konzervativci? Mohou a budou kázat ženy při bohoslužbách? Více  -   Z D E


"Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 18 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Středa, 17. srpen 2016 @ 20:31:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Podívejme se na druhý příklad. V knize „Království v celé své slávě“ od Alana Vincenta se na straně 58-59 nachází osobní zjevení, ve kterém autor popisuje, jak k němu mluvil Bůh ohledně udělení titulu apoštol pro ženu. Autor knihy Alan Vincent sám také „apoštol“ píše:
Váhám, jestli to říci, protože bych potřeboval další týden na to, abych věci vysvětlil. Byl jsem před méně než dvěma lety na velké konferenci, kterou pořádal Joseph Garlington v Pittsburghu ve státě Pensylvánie. Já, Eileen a Cindy Jacobs jsme byli řečníky. Cindy musela odjet o den dříve a tak mě Joseph požádal, abych se za ni modlil a požehnal jí než odjede. Stála tam se svým mužem Mikem a já jsem na ně vložil ruce. Cítil jsem, jak na mě přišlo prorocké pomazání. Řekl jsem: "Nebudu prorokovat nad Cindy Jacobsovou." Problematičtější však bylo to, co jsem cítil, že mám říct.

Když Eileen začala směřovat ke svobodě, byla to šátkem zahalená žena, která neřekla téměř ani dobrý den. Ušli jsme kus cesty z místa, kde jsme byli. Bůh nás pomalu osvobozoval z našich omezujících kořenů, ve kterých jsme vyrostli. Určitě jsem dospěl do bodu, kdy mohu vidět vedle sebe muže a ženu, jak slouží v apoštolském partnerství společně. Takovým párem jsme zjevně my s Eileen, něco jako Priscila a Akvila. Je ještě jedna žena, Junias, ale ona by mohla být samostatnou apoštolkou, nebo by si možná mohla vzít Andronica, nejsme si tím jisti (Ř 16,7). Ale já jsem vždycky učil, že apoštolská služba je služba mužů, a otcovská role je role, kterou žena nemůže vykonávat. Můj hlavní argument byl v tom, že pokud nám chtěl Ježíš něco ukázat, proč neustanovil za apoštola ženu.

Vložil jsem na Cindy Jacobsovou ruce a Bůh mi řekl: "Řekni jí, že má používat titul apoštol bez pocitu viny a studu." Ale já jsem řekl: ;,Pane, tomu sám nevěřím." On řekl: "Řekni to!" ,,Ale já to nechci říct ... " A pak to ve mně začalo naléhavě hořet skrze Ducha svatého. Bůh řekl to, co chtěl, podobně jako skrze Bileáma. Myslel jsem si: To jsem to zavařil. Co jsem to řekl? Věděl jsem, že to, co jsem řekl, je pravda. Ta kazeta se okamžitě dostala všude. Řekl jsem: ,Pane, vím, že jsem řekl pravdu. Ale ani v Bibli jsem se nepřesvědčil, že to je pravda. Dej mi prosím nějaký biblický důkaz, protože mi budou lidé volat a budou se se mnou setkávat a dají si mě k obědu ... " Nepřestával jsem se ptát, proč Ježíš neustanovil za apoštola ženu. On mi řekl: ,,Alane, kdybych jako jednoho z dvanácti ustanovil ženu, v jejich kultuře měli takové předsudky v judaismu, že by ji snědli zaživa. Nejdříve jsem musel zlomit svázanost judaismu, než jsem mohl uvést království do jeho plné moci a svobody.“ Bůh řekl: "Podívej se na Junias, ženu, která byla apoštolem." (Ř 16,7) Ale já jsem namítl: "Ona byla provdána za Andronica, to ví každý.“ Bůh řekl: "Píše se to tam? Vůbec to tam není.“ A tak jsem začal číst ve spisech raných církevních otců. Dočetl jsem se, že během několika dekád začaly ženy sloužit ve všech mocných služebnostech z Efezským 4. kapitoly, včetně služebnosti apoštolů.

Alan Vincent popisuje, jak na konferenci na něho přišlo prorocké pomazání, během něhož k němu mluvil Bůh; v podstatě to byl rozhovor s Bohem. Porovnejme autoritu tohohle zjevení např. s autoritou zjevení pro apoštola Petra, viz Sk 10,9-16. Petr upadl do vytržení a na Alana Vincenta přišlo prorocké pomazání. Petr nejprve odmítl Boží příkaz (Nikoli, Pane... ), podobně také Alan Vincent (Nebudu prorokovat..., Pane, tomu sám nevěřím..., Ale já to nechci říct...). Která z těchto dvou událostí má větší duchovní autoritu? Logicky se jedná o stejnou váhu Boží řeči, ovšem s tím, že bez jedné události se církev opět obešla více než 1850 let! Podobně také popis prorokování při hledání Davida: Vyslal tedy posly, aby Davida zajali. Jakmile uviděli houf proroků v čele se Samuelem, jak ve vytržení prorokují, sestoupil i na Saulovy posly Boží Duch a také oni začali prorokovat. (1Sam 19,20) Jaký je tedy rozdíl mezi autoritou proroctví Alana Vincenta při jeho prorockém pomazání a proroctvími Samuela a dalších proroků při vytržení? Lze takto vůbec uvažovat? Zjevení, které Alan Vincent dostal, nejen že doplňuje Písmo, ale spíše je i v rozporu s Písmem. Např. plyne z Písma, že Junius byl(a) žena? Anebo, skutečně by Bůh ustanovil ženu do služby apoštola, když pro ženu platí určitá omezení, viz 1Tm 2,12? Měli bychom si tohle zjevení přidat k Bibli? Jedná se opět o „velmi pevné prorocké slovo“ a zároveň můžeme prohlásit, že Alan Vincent byl „unášen Duchem svatým“ podle 1Pt 1,19-21? Anebo bychom se spíše tímto neměli zabývat, protože to logicky není Boží řeč?



Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. srpen 2016 @ 09:07:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Středem uctívání ŘKC je "žena". Je spousta bohoslužeb, na kterých ta "žena" už dávno káže, prorokoje a vyučuje. Někdy skrze muže, někdy skrze ženu. Kázání a proroctví té "ženy" přijímají a žijí miliony lidí.

  Je celkem jedno, kdo v ŘKC zvítězí, protože to určitě bude ta "žena".



Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: tele v Středa, 10. srpen 2016 @ 14:12:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud jsem ten článek v odkazu pochopil dobře, pak jáhenky by podle římskokatolického papeže Františka jednaly (kázaly) "jménem (v ikoně)" Marie. Tedy jde spíše o posílení "Mariánského kultu církve". Viz: Zasvěcená žena je ikonou církve, je ikonou Marie. Kněz není ikonou církve ani Marie: je ikonou apoštolů, kteří jsou pozváni, aby kázali.“



Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: lema v Neděle, 07. srpen 2016 @ 09:51:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dominantní ženské mají často farnosti už teď pevně v rukou. Tak žádná novina. No jasně. Fundamentalismus. A ten mu u muslimů nevadí? Protože ženy podle koránu rovnocenné postavení nemají a nikdy mít nebudou. S lidmi jiného názoru se dá vycházet, aniž by se člověk snižoval k povrchnostem a pokrytectví, musel líbat korán nebo dával přednost muslimským migrantům před křesťanskými. Co dělali, když křesťané v Sýrii pět let volali o pomoc? Mrtvé brouky. Sledovala jsem to den po dni a proto je mi z toho pokrytectví zle.



Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Středa, 03. srpen 2016 @ 11:36:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Pokud je kázán blud, je jedno kdo ho káže. Nesvatý František je odpadlík pravé církve a odvádí lidi od Krista. Uvádí je v modlářství a nepravdu.Doufám, že Bůh otevře oči všem oklamaným a ti se budou klanět jen před jediným skutečným otcem nebeským a ne před tou chátrou farizejců.



Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 03. srpen 2016 @ 12:43:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Smutný konec církve hlásající, že Hospodin a Alláh jedno jsou.
BA



Re: Budou kázat v římskokatolické církvi i ženy? (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Středa, 03. srpen 2016 @ 13:11:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Papež František má právo a moc o takové věci rozhodnout i bez komisí a zkoumání. Kdyby chtěl "zvítězit". Ženy jsou dávno svěceny na akolitky a lektorky a obvykle jich čte při mši z písma víc než mužů. Při bohoslužbě slova kdy není přítomen kněz ani jáhen mohou písmo i vykládat, stejně jako jáhen.  Jediné co by se změnilo by bylo to že by přijaly další svátost. Celibát jáhnové dodržují tehdy když přijmou svěcení jako svobodní. Když jsou před svěcením ženatí tak žijí dál v manželství. Podobně to mají pravoslavní popové.



Stránka vygenerována za: 0.21 sekundy