Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 246, komentářů celkem: 429562, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 525 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116483879
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Jesus My Lifestyle - byznys plán předsedy KAMu
Vloženo Pondělí, 21. květen 2012 @ 13:17:26 CEST Vložil: Olda

Křesťanská akademie mladých poslal Nepřihlášený

Milan Michalko (předseda výboru KAM, Exit) a David Rafael (mládež Slova života Brno, Exit)
nabízeli 16.5.2012 v pořadu Den D v České televizi podíl v projektu Jesus My Lifestyle.


Šlo o kolekci oblečení zaměřenou na věřící mladé lidi z celého světa. Chtějí vytvořit módní značku "Jesus My Lifestyl". Chtějí tak nabídnout mladým lidem možnost ztotožnit se pod heslem "Bee cool, be spiritual" s pozitivní filozofií. Milan Michalko a David Rafael jsou totiž přesvědčeni, že Ježíš byl ve své době cool a velmi duchovní a pozitivní.

Textový přepis televizního pořadu:

Aby firmy uspěly v těžké konkurenci, spojují své produkty čím dál častěji se slavnými jmény. A to je případ i dalšího podnikatele. Milan Michalko se rozhodl postavit svou značku na jménu vůbec nejslavnějším.


Dobrý den! Jmenuji se Milan Michalko. A tady s mým kolegou jsem vám přijel představit projekt Jesus, my lifestyle. Chci říct, že tento projekt má 2 části. Ta první je určitá životní filozofie, jak už vypovídá sám název. A ta druhá je byznys.

Já budu mluvit spíše o té filozofii, kolega spíše o byznysu. Projekt Jesus, my lifestyle vzniknul asi před 2 lety, kdy jsem začal intenzivněji pracovat s mladými lidmi a potkal jsem se s různými životními styly, sebepoškozující, nebo různě depresivní. A vzhledem k tomu, že jsem křesťan, tak jsem začal přemýšlet nad něčím pozitivním, nad pozitivní variantou. A vznikla myšlenka Jesus, my lifestyle. Vizí této značky je vytvořit fashion značku, která bude dávat možnost mladým lidem ztotožnit se s nějakou pozitivní filozofií. V tomto případě tedy Jesus, my lifestyle.

Projekt má 2 klíčové části. Ta 1. část je Be cool, be spiritual. Jsem přesvědčen o tom, že Ježíš byl zajímavý a byl cool ve své době a byl velmi duchovní a pozitivní. Takže toto úvodem k této značce. Rád bych vám představil 2 typické uživatele této značky. A oni vám budou prezentovat jednak sebe jako uživatele a jednak taky samotnou módu a tu značku. A zároveň užití loga Jesus, my lifestyle.

Já jsem vám popsal trochu vizi a David teď bude popisovat ten byznys plán, který je s tím spojený.

Dobrý den! Moje jméno je David Rafael. Rozdělili jsme to do několika bodů. Cílová skupina je tady kategorie 13 - 25 let. Je to určeno pro mladé, duchovně vnímavé lidi. Tu cílovou skupinu máme ve 3 fázích. V 1. fázi se chceme zaměřit na Rakousko, Německo, Švýcarsko, Polsko. Ve 2. fázi Evropa, tzn. i ČR a Slovensko. A ve 3. fázi USA a dál. Chtěli bychom investici půl milionu korun. Nabízíme 25% podílu v nově vzniklé firmě.

To Be cool, Be spiritual je nějaký hlavní slogan?

Ano. To jsou 2 zaměření.

Mám pocit, že často je křesťanství absolutně out a je to duchovní. A nebo to nejde dohromady.

Já jsem přesvědčen, že to jde dohromady. Lze být cool, jak tito 2 mladí lidé, ale zároveň být duchovní.

Ale čím je to cool? Že použijeme ta anglická slova?

Je to stylem oblečení, stylem chováním, stylem toho, že můžete mít piercing.

Jak byste to přeložil do češtiny?

Buď zajímavý, současný. A buď hluboký, nebo spirituální.

A kdyby se to všude napsalo, Buď zajímavý, buď hluboký, bylo by to pořád cool, jak Vy říkáte, nebo by to trošku ztratilo?

Vzhledem k tomu, že to není fokusováno na ČR, ne primárně...

Ale dejme tomu v Česku.

Angličtina je zajímavá. Nechal bych to v angličtině.

Vy to vůbec nechcete ani otestovat v ČR. Je to z toho důvodu, že tady je tak vysoká míra ateismu? Nebo proč?


My to máme testováno na lidech z ČR. Víme, že se to mladým líbí. Ale chceme se zaměřit na zahraniční trhy, protože si myslíme, že to zahraničí teď může být lépe, rychleji přijímáno. A může to i vytvořit nějakou finanční základnu pro vytvoření zázemí dělat to lépe a efektivněji.

Globální ambice podnikatelů investoři vždy vítají. Jenom mezinárodní konkurence prověří, jak je projekt životaschopný. Jak intenzivní průzkum trhu mají Milan a David za sebou?


Víme o klíčových serverech, na kterých bychom chtěli mít reklamu. A domluvit se s nimi, že budou naši obchodní partneři. Tzn. máme nějaký seznam partnerů, které chceme oslovit.

Takže zatím jste vůbec nic neudělali. První, co jste udělali je, že jste přišli sem a od nás žádáte investici. Máte hotové webové stránky?

Ano.

Tam už ukazujete oblečení?

Ano. Ony jsou funkční, je to zároveň i e-shop.

Chodí vám přes to poptávky nebo něco?


Ten omezený sortiment, který teď máme, nějakých 10, 15 výrobků... Do současné doby jsme prodali do 50 věcí. Je to na začátku.

Jak dlouho máte ty webové stránky?

Rok.

Já bych měl strach, že když vám rok běží stránky, prodáte 50 věcí, že to moc cool není.


Milan s Davidem ale tvrdí, že prototypy jejich oblečení zaujaly i americké hudebníky při křesťanských festivalech v ČR. Dokonce si prý s sebou odvezli vše, co bylo možné.

Kolik zboží dnes nabízíte na tom internetu? Jsou to nějaké kolekce, nebo je to omezené množství?

Je to omezené zboží, do těch 15 kusů. Trička, pásky, kalhoty.

Já ty stránky mám otevřené a vidím tam jenom 2 trička.

To jste mě dostal. Nedíval jsem se teď úplně aktuálně. Nemám na to odpověď.

Já mám na vás koncepčně spirituální otázku. Myslíte si, že věřící lidi jsou rádi, když někdo zneužívá jejich víru k tomu, aby jim něco prodal? Když vám to bude fungovat, rozjedete potom třeba Jesus vodka, Jesus boty, Jesus auta, Jesus hotely, nebo ve který moment najednou začnete chápat, že být věřící znamená, že mám nějaké hodnoty, které ne nutně mě vedou k tomu, abych nosil jméno Ježíše na tričku?

Jak jsem řekl na začátku, tak vidím velmi důležité spojení s tím životním stylem. Ten byznys plán, který kolem toho je, je, aby ta myšlenka byla životaschopná. A já pracuji ve spoustě neziskových projektů, které nejsou schopné se uživit. A řekl bych, že na to jsem trochu alergický. Protože i když se dívám na život Ježíše, byl schopen se uživit 30 let svou tesařinou a já si myslím, že lidi, kteří ho následují, by se měli být schopní uživit.

Dobře.  Ale Ježíšovi nikdo necpal Ježíše na tričko. To je ten základní problém. Pokud jsem věřící, tak to jsou nějaké hodnoty, které mám ať už vzděláním, nebo z rodiny, tradicí. A poslední, co potřebuju je, aby mi někdo říkal: "Ty jsi věřící. Kup si tričko s Ježíšem. To bych ho hnal sviňským krokem. A nejenom z chrámu Božího.


Ale je jasné, že jednou z klíčových potřeb mladých lidí je potřeba se identifikovat s nějakou skupinou, nebo s nějakou značkou. Pro mě je důležité, aby se mohli kontaktovat, nebo ztotožnit s nějakou značkou.

Vy tam teda Ježíše stavíte na úroveň McDonalda nebo KFC, jo?


Ne. Je to značka. Jeho životní styl je velmi dobrá značka, kterou je možno následovat.

Co byste dělali s tou investicí?

Pořád mluvím já. Ta investice by byla především soustředěna na plat klíčového manažera v tom projektu. Potřebujeme klíčového manažera, který bude mít zabezpečení na dobu 1 roku k tomu, aby mohl rozjet tu značku, aby byl schopen navštívit klíčové partnery v zemích, o kterých mluvíme.

Pokud řeknete investorovi, že chcete investici na plat kohokoliv, tak většinou to je k.o. Můj problém je, že stránky máte rok. Za rok jste prodali 50 kusů. To je strašně málo. A to mně potvrzuje to, že já si fakt myslím, že to zas tak populární nebude. A to, že na něco napíšete, že to je cool... Ti mladí lidi si kvůli tomu nemyslí, že to je cool. V Americe možná si budou myslet přesně obráceně. Že když někdo na něco napíše, že to je hrozně cool, tak si budou myslet, že to je úplně špatné.

To Be cool, be spiritual není to, že říkám, že tyhle kalhoty jsou cool. Tzn. žiji život, který je cool a zároveň spirituální.

Já vím. Ale někdo, kdo se strašně snaží být cool, je možná často i trapný. Já za mě musím říct: Nemám zájem.

John Vaňhara nedá peníze do byznysu s celosvětovými ambicemi. Po dlouhém zkoumání Milanova a Davidova záměru, který má s pomocí duchovně spřízněných hudebníků propagovat novou módní značku mají zřejmě jasno i ostatní investoři.

Za ten rok jste skutečně nedokázali skoro nic. Představili jste nám tady pár triček, pár věcí, které jsou velmi běžné. Teda mají tam nápis Jesus, my lifestyle. To je tak asi celé. Mě to absolutně neoslovilo. A hlavně mám problém s tím, že jste sem přišli bez jakýchkoliv výsledků a bez jasnějšího plánu, jak chcete jít do dalších zemí. S tím obecně investoři mají problém. Proto nemám zájem.

Chceme, aby tento web byl současně i komunitně-sociálním a bylo tam hodně právě té křesťanské hudby, protože jsme v kontaktu s těmi kapelami. I já se pohybuji hodně mezi mládeží, takže vím, že to je o té hudbě. Tím pádem my nemáme problém navázat kontakty s tzv. hudebními křesťanskými celebritami. V tuhle chvíli třeba navazujeme kontakt s Brianem Headem, což je kytarista kapely Korn, který by s námi mohl také spolupracovat. Možná nebude ani velký problém navázat spolupráci např. s kapelou U2.

Pánové, snažíte se o vybudování módní značky. Pravdou bohužel je, že jste nás moc nepřesvědčili o tom, že byste tu značku uměli vybudovat. Zároveň jste podle mě přišli moc brzo. Tzn. máte nějaké nápady, jak se spojit s kapelami a kudy dál, ale to nestačí. A ten byznys vám nevybuduje to, že jednou přijdete do Dne D, nebo zaplatíte manažera na 1 rok. To budování značky je úplně o něčem jiném. Držím palce. Dotáhněte to, pokračujte v těch kapelách. Ty věci nevypadaly úplně špatně. Ale tak, jak jste to podali nám, tak jste nás nezaujali a za mě nemám zájem.

Já se připojím. Děkuju, nemám zájem.

Pánové, já mám nějak mentálně problém s tím, že to, čemu věřím, musím mít na tričku. Naopak tvrdím, že jakmile to vyslovím, tak to ztrácí svoji váhu.Takže tady z toho hlediska nemám zájem. Amen.

Dobře. Děkujeme.

Nashledanou.

Milan a David odcházejí bez peněz. Snad jim setkání s investory ukáže správnou cestu, jak postavit módní byznys kolem své víry. Od virtuálního hřbitova po trička s Božím jménem.


videozáznam televizního pořadu Den D – IV. řada

"Jesus My Lifestyle - byznys plán předsedy KAMu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 48 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Jesus My Lifestyle - byznys plán předsedy KAMu (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Pondělí, 21. květen 2012 @ 17:26:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak tohle je opravdu jen prom silné povahy.
Upřímně vyznávám, že jsem to dočetl až do konce. Za svůj ne až tak krátký život v Kristu jsem viděl už hodně, ale tohle je síla.

Nejdřív jsem chtěl psát o tom, že se mi nelíbí, že by měl být Ježíš stavěn do jedné řady s Docem Marteensem, Fredym Perrym (boxerské značky, podobně jako Lonsdale, Umbro apod.), ale říkal jsem si, že když chce někdo řířit Evangelium komerční cestou, tak proč ne. Staly se přece už i horší věci, než že si někdo přivlastnil patent na našeho Spasitele. Tečka.
Co mě ale dosatalo, tak že největší položkou by měl být plat managera! Chápete to? Nejde o to oblbovat nebo otravovat lidi, co o to nesotjí. Tady nejde vůbec o víru, tady jde jen o prachy. O to, aby mi někdo zaplatil projekt, který nemá nato se uživit sám (?) Ježíš, Evangelium, spiritualita a další tu tvoří pouze křoví, které má legitimizovat předražené naleštěné prdy a biče z h@ven.



Re: Jesus My Lifestyle - byznys plán předsedy KAMu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Sobota, 26. květen 2012 @ 20:18:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mám pocit, že nejlépe na náboženství uměli vydělávat židé Ježíšovy doby. Ti byli mnohem nápaditější. Ti dokonce udělali v chrámě směnárnu!



Re: Jesus My Lifestyle - byznys plán předsedy KAMu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Pátek, 01. červen 2012 @ 08:30:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zde je zajímavá korespondence ohledně této kauzy:




Re: Jesus My Lifestyle - byznys plán předsedy KAMu (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Úterý, 05. červen 2012 @ 06:38:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já ten pořad viděl , rád koukám na Den D.  Michalka znám z KřSb. Nejdřív jsem byl zaražený, pak jsem mu lidsky fandil i když jsem odhadl správně, že je pošlou do háje. Zkusil to, nápad to až tak špatný nebyl až na to, že by se to rozjelo za milón korun. Věřím tomu, že vzhledem k rozmachu realizace by to asi bylo využito dobře . 

Nerozumím dnešním stylům mladých lidí, ale pokud vím existuje třeba styl EMO - ponurý a divný. Tak proč by nemohl existovat nějaký styl oblékání  pro mladé křesťany. Všechno už tady bylo ( a možná ještě je). Nemusí jít přímo o styl a módní řadu . Úplně by stačilo se vrátit k tomu, co už tady bylo a na čem zřejmě i Michalko stavěl ( nevím, třeba ne)  

Někdy v letech 1996 - 2000 jsem si kupoval trička s potisky křesťanských nápisů . S nadšením jsem je nosil několik let v běžném služebním i soukromém životě až do jejich roztrhání. Nejraději jsem měl černé tričko se bílým nápisem " Všichni dobří lidé přijdou do nebe" - vedle velká červená odpověď "NE" a pod tím " Jan 3:3 ". Nebo tenhle nápis : velkými písmeny "Zkus Boha" a pod tím malým písmem : " když se ti to nebude líbit, satan si tě rád vezme zpět " . Jenže já měl tehdy velkou nadváhu a na velkém břichu se to vyjímalo kontroproduktivně, protože mnozí si mohli myslet, že " Zkusit Boha" znamená pořádně papat ! S gustem jsem je nosil. Nevím jak je to teď. Většinou jsem je kupoval na nějakých  konferencích mládeže ( kam jsem občas jel se svou mládeží) a/nebo v Praze na nám.J.z Poděbrad, kde mají ( nebo měli) baptisté prodejnu

Mám pro vás návrh. Dnes vám vyrobí potisk na tričko za nějakou korunu v každém menším městě. Co kdyby se tady na Granu vymyslelo pár sloganů včetně grafiky ( šikovných borců tady bude jistě dost) a pak si dáme ta hesla ( slogany) udělat na svá trička a budeme je nosit  i bez realizace byznysplánu. Bylo by to určitě lepší než tady soudit nebo obhajovat Michalka a jeho kámoše a/nebo dokonce k tomu citovat verše na tohle téma. Dnes si může nosit každý co chce, tak mladí lidé na Granu - do toho. Čekám nějaké návrhy a když nikdo jiný, tak já si to klidně dám potisknout na trička a budu to zas nosit ač poměrně věkovitý . Zatím mě nic nenapadá, ale třeba nějaký slogan dám tady do placu



Stránka vygenerována za: 0.41 sekundy