Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 422 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116477342
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Jednota bratrská v Hradci Králové zřídila Sion High School
Vloženo Čtvrtek, 22. březen 2012 @ 11:27:05 CET Vložil: Stepan

Charismatici poslal Nepřihlášený

Ministerstvo školství a tělovýchovy odsouhlasilo založení nové střední školy „Sion High School“ v Hradci Králové a tím umožnilo zahájení její vzdělávací činnosti. Své první studenty bude škola moci přivítat od září 2012.
Co se týče zaměření školy, je inspirována americkými „high school“, pro které je typická široká škála předmětů a různých úrovní jejich náročnosti. Jedním z hlavních specifik by měla být možnost individuálního studijního plánu šitého na míru každému studentovi podle jeho zaměření a perspektiv.

Sion High School nabízí studium Střední pedagogické školy J. A. Komenského, Střední sportovní školy, Gymnázia a méně studijním typům učební obor Prodavač. 
Po vzoru J. A. Komenského, učitele národů, chce škola stejně jako v MŠ a ZŠ vycházet z toho, že je důležité do dětí a mládeže vkládat nejen znalosti, ale také jasné životní hodnoty a napomáhat jim v budování celé osobnosti, charakteru, dobrých sociálních vztahů a osobní zodpovědnosti.
"Vzhledem k tomu, že jsme souhlas dostali až v minulém týdnu a mezitím proběhlo prvním kolo přijímacích zkoušek na střední školy, nabízíme zájemcům o studium na Sion High School termín druhého kola přijímacích zkoušek, který je plánován na 2. května," uvedla Kateřina Hegerová.
Bližší informace jsou k dispozici na www.highschool.cz.
Hodnoty školy Individuální přístup ·         Chceme, aby se studenti mohli rozvíjet v pozitivní atmosféře, kde je kladen důraz na jejich individuální schopnosti a možnosti. ·         Je pro nás přirozený osobní přístup ke studentům a chceme, aby mohli mít dobré osobní vztahy i se svými učiteli (více než jen učitel-student). ·         Chceme poskytovat individuální studijní plány dle zaměření studenta  (příprava na magisterské studium – pedagogické, humanitní, přírodovědné, technické; na vyšší odborné studium; na přímé uplatnění v praxi). ·         Zároveň chceme nabídnout volitelné úrovně náročnosti vybraných předmětů dle perspektivy studenta (např. 2 úrovně - 1. k praktickému životu,  2. příprava ke studiu na vysoké škole) - literatura, angličtina, matematika, fyzika. Důležitost vztahů ·         Velmi nám záleží na ovzduší, ve kterém studenti budou trávit svoji závěrečnou cestu do dospělosti. ·         Chceme klást důraz na rozvoj kvalitních vztahů, učit je navzájem se přijímat, respektovat i při různostech. Je naší prioritou, aby se studenti dokázali domluvit, vyjít s ostatními atd. Bezpečné a zdravé prostředí ·         Přejeme si, aby se studenti ve škole cítili bezpečně. Aby zde měli zázemí, kde se cítí dobře, kde se nemusí bát mluvit o svých problémech atd. ·         Chceme, aby všichni studenti věděli, že mají svou hodnotu, a ve škole v tom byli vždy utvrzováni. ·         S touto oblastí souvisí i důslednost v ochraně před možnými negativními vlivy, jako je nabídka drog apod. Rozvoj celé osobnosti ·         Chceme, aby studenti ve škole nevstřebávali jen znalosti, ale chceme rozvíjet schopnosti jejich samostatného uvažování, řešení problémů, rozvíjet analytické myšlení atd. ·         Chceme je učit přinášet dotazy, otevírat témata k diskusi. Budeme jim pomáhat v rozvoji charakteru, sebeovládání, vůle apod. ·         Povedeme studenty k tomu, aby dokázali prezentovat myšlenky, rovnat si je, komunikovat i se prosadit. ·         Respekt k osobnosti studenta se bude projevovat především v osobním přístupu ke studentům – způsobem, který nesráží osobnost, ale který ji respektuje a podněcuje k dalšímu rozvoji. ·         Zvláštní důraz bude veden na vedení studentů k osobní zodpovědnosti (jak v plnění studijních povinností, tak i v docházce a školním dění). Propojení s praxí ·         Ve škole bude kladen důraz na praktické použití teoretických znalost a vědomostí. ·         Jedním z cílů školy bude i to, aby student zvládl základy vybrané odbornosti včetně praxe – ať už manuální nebo intelektuální. Škola – místo, kam chodím rád ·         Chceme, aby škola byla místem, kam studenti chodí rádi i přes nároky na ně kladené a nutnost se učit. ·         Klademe důraz na atraktivní prostředí, které je podnětné pro studenty, na zajímavé pojetí předmětů, maximální zapojení studentů. ·         Chceme studentům nabídnout i širokou škálu nadstandardních aktivit, které je budou podněcovat a budou jim nabízet dostatečný prostor k týmové i individuální aktivitě i smysluplné využití volného času (např. novinářská činnost, asertivita a umění komunikace, právní povědomí, sportovní aktivity a kluby, sebeobrana, orchestr, divadlo a drama apod.) Spolupráce s rodiči ·         Chceme, aby rodiče byli do školního dění opravdu zapojeni, a budeme k tomu vytvářet prostor a povzbuzovat je. ·         Chceme s nimi být v pravidelném kontaktu, který se neomezí jen na prospěch studenta, ale celkový rozvoj jeho osobnosti. Chceme, aby škola a rodiče spolupracovali jako jeden tým. Spolupráce se zahraničními školami ·         Připravujeme partnerskou spolupráci se školami v zahraničí. ·         Chceme v rámci studií nabídnout dobrovolné půlroční studium na partnerské škole. ·         Chceme podporovat i spolupráci a výměnu učitelů s partnerskou školou. ·         V budoucnu počítáme s volitelnou výuka vybraných odborných předmětů v angličtině - matematika, fyzika, chemie, biologie, zeměpis…(1 nebo ½ ročníku – po stáži na high school, pro level 2 – k orientaci v odborné literatuře) Kvalitní tým pedagogů ·         Budeme klást veliký důraz na výběr pedagogů, kteří nejsou jen odborně zdatní (což považujeme za samozřejmé), ale budou i kvalitními osobnostmi. ·         Chceme, aby byli lidmi, kteří jsou vedení studentů opravdu odevzdaní a jsou ochotni se jim osobně věnovat. ·         Od učitelů budeme vyžadovat jejich neustálý rozvoj. ·         Budeme otevřeni i působení pedagogů ze zahraničních partnerských škol. Pozitivní hodnoty základem školy ·         Škola je založena na pozitivních hodnotách vycházejících z křesťanských kořenů euroatlantické civilizace, jako je zájem jeden o druhého, láska k pravdě, čestnost, upřímnost, přijímání slabších atd. ·         Věříme, že tyto hodnoty jsou důležité pro zdravý vývoj člověka a chceme, aby byly obsaženy ve veškerém školním dění. Škola pro všechny ·         Škola je otevřena pro všechny studenty. Není školou výběrovou, je otevřena všem, kteří si přejí, aby jejich dospívající „děti“ byly vzdělávány právě v takovém prostředí, jaké bylo výše zmíněno. ·         Přijetí studentů není podmíněno rasovým, sociálním ani náboženským pozadím. ·         Přes hodnoty školy vycházející z křesťanství není podmínkou, aby rodiče a studenti byli křesťané. ·         Zároveň bude škola nabízet více variant vzdělávání, aby si v ní to „své“ našli jak „studijní typy“ toužící i po dalším vzdělávání, tak i lidé tíhnoucí více k manuálním či asistentským činnostem – viz další bod. Nabízené obory ·         V souladu s heslem „Škola pro všechny“ chceme nabídnout pestrou škálu maturitních i nematuritních oborů: o        Gymnázium se sportovní přípravou (4-leté maturitní studium) o        Gymnázium všeobecné (4-leté maturitní studium) o        Pedagogické lyceum (4-leté maturitní studium) o        Předškolní a mimoškolní pedagogika (4-leté maturitní studium) o        Prodavač (3-leté vzdělávání s výučním listem) o        Provozní služby (2-leté vzdělávání s výučním listem) ·         Součástí vzdělávací koncepce pro všechny obory je již z podstaty našeho přístupu i etická výchova


Podobná témata

Charismatici

"Jednota bratrská v Hradci Králové zřídila Sion High School" | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 komentáře
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Stránka vygenerována za: 0.17 sekundy