|
Právě je 274 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116547601 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Hledání: Peklo aneb všechno je jinak?
Vloženo Středa, 25. listopad 2009 @ 18:23:14 CET Vložil: Stepan |
poslal garwin Verše, které nezní jak zní aneb s peklem je všechno jinak : - ) K liberálním pohledům a teorii univerzální spásy..
Matouš 8,12 ale synové království budou vyvrženi ven do tmy; tam bude pláč a skřípění zubů.“ Matouš 13,42 a hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů. Matouš 13,50 a hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů.“ Matouš 22,13 Tu řekl král sloužícím: ‚Svažte mu ruce i nohy a uvrhněte ho ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.‘ Matouš 24,51 vyžene ho a vykáže mu úděl mezi pokrytci; tam bude pláč a skřípění zubů. Matouš 25,30 A toho neužitečného služebníka uvrhněte ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.‘ Lukáš 13,28 Tam bude pláč a skřípění zubů, až spatříte Abrahama, Izáka a Jákoba i všechny proroky v Božím království, a vy budete vyvrženi ven. Lukáš 3,17 Lopata je v jeho ruce, aby pročistil svůj mlat a pšenici shromáždil do své sýpky; ale plevy spálí ohněm neuhasitelným.“ 1. Korintským 6,9 Což nevíte, že nespravedliví nebudou mít účast v Božím království? Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani zvrácení, Zjevení 22,15 Venku zůstanou nečistí, zaklínači, smilníci, vrahové, modláři – každý, kdo si libuje ve lži. Matouš 18,9 Jestliže tě tvé oko svádí k hříchu, vyrvi je a odhoď pryč; lépe je pro tebe, vejdeš-li do života jednooký, než abys byl s oběma očima uvržen do ohnivého pekla. Zjevení 14,10 bude pít víno Božího rozhorlení, které Bůh nalévá neředěné do číše svého hněvu; a bude mučen ohněm a sírou před svatými anděly a před Beránkem. Zjevení 20,10 Jejich svůdce ďábel byl uvržen do jezera, kde hoří síra a kde je již dravá šelma i falešný prorok. A budou trýzněni dnem i nocí na věky věků. Zjevení 21,8 Avšak zbabělci, nevěrní, nečistí, vrahové, cizoložníci, zaklínači, modláři a všichni lháři najdou svůj úděl v jezeře, kde hoří oheň a síra. To je ta druhá smrt.“ Všechno je jinak?
|
Podobná témata
|
|
Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1) Vložil: Genuine v Středa, 25. listopad 2009 @ 20:39:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Garwine, jsi pašák. Díky. Relativistické žvanění o existenci nebo neexistenci pekla mi navíc připomíná podobné, i zde na GS často diskutované téma, a sice naši starou dobrou známou jistotu spasení:
Matouš 7, 21: Mnozí mi řeknou v onen den: 'Pane, Pane, což jsme ve tvém jménu neprorokovali a ve tvém jménu nevymítali zlé duchy a ve tvém jménu neučinili mnoho mocných činů?' A tehdy jim prohlásím: 'Nikdy jsem vás neznal; jděte ode mne, kdo se dopouštíte nepravosti.'
Zde nám Písmo jasně říká, že mnozí, kteří tu takzvanou jistotu spasení budou mít nejen proti všem lidským argumentům, ale dokonce i v den soudu (jak překvapivé u tohoto druhu lidí, že ano, muhehehehe), prostě půjdou rovnou do zatracení.
|
Re: Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1) Vložil: ssns (summasapientianihilscire@gmail.com) v Středa, 25. listopad 2009 @ 22:02:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I tobě děkuji za podporu. Máš pravdu, že relativistické žvanění o existenci nebo neexistenci pekla je naprosto k ničemu, neboť Bible o jeho existenci mluví zcela explicitně a sám Ježíš před ním varuje.
|
]
|
|
Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1) Vložil: ssns (summasapientianihilscire@gmail.com) v Středa, 25. listopad 2009 @ 22:00:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Děkuji, garwine, za obhajobu křesťanského univerzalismu, o kterém jsem tu psal, proti unitářskému. Myslel-li jsi svůj článek jako vymezení se proti tomu křesťanskému, pak tě upozorňuji, že jsi článek a debatu pod ním četl velmi nepozorně. Za všech tebou uvedených veršů totiž jen jeden okrajově mluví proti němu, ale i u něj ti zřejmě unikla podstatná část debaty.
I když jsi se mě tu tak pěkně zastal, dovolím si tě požádat, abys příště jakoukoli obhajobu čehokoli nestavěl na seznamu veršů, u kterých je kontext patrný jen tomu, kdo opravdu dobře zná Bibli, ale dal si práci s trochou exegeze a připadně lingvistiky.
|
Re: Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1) Vložil: garwin (garwin@seznam.cz) v Středa, 25. listopad 2009 @ 22:20:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No jo no, jsem si dával práci u článku o Marii, tohle bylo bezprostředí.. :-)))))))))))))) |
]
|
|
Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 26. listopad 2009 @ 07:30:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Kdysi jsem četl zajímavou úvahu o tom jak člověk postupně ztrácí víru, během jedné nebo více generací. Platí to i pro celou naši křesťanskou civilizaci. Ta úvaha se nesnažila věci rozumově zdůvodnit ale vycházela z empirické zkušenosti a pozorování.
Jako první odmažou lidé obvykle čerty a pošlou je do říše pohádek. Přidají k tomu pár rádoby rozumných náznaků na tema jak zaostalí a potrhlí křesťani udělali démony z bohů předchozí éry a ve svém odporu k neškodným radovánkám použili jako symbol zla veselé satyry antiky. O krvavých rituálech s tímto kultem spojených se pochopitelně nezmiňují.
Po čertech následují světci a světice. Lidé kterým Bůh dal schopnost konat zázraky a pověřil je prací na svojí vinici. Proč by se tak významnou osobností a jejím bolavým palcem jako jsme my měl zabývat někdo jiný než samotný Eljon neboli Nejvyšší, že ? Proč chodit k lékaři když je nás hoden toliko ministr zdravotnictví ? Takovým velikánům jako jsme my prostředníků netřeba.
Pak následuje Panna Maria a andělé a důvod je velice podobný. Kdo by ve své pýše věřil tomu že Bůh který dokázal stvořit vesmír vč. člověka v 6 dnech může snadno dokázat i to aby počala Panna ? Andělé jsou často odsunuti mezi pohádkové bytosti tak nějak mimochodem aniž by si toho člověk všiml. Na ty se obrací a o pomoc prosí poměrně málo lidí a je to škoda.
Tou dobou často ztrácí význam i Ježíšovo jméno a Bůh se stává čímsi. Něčím kdesi co nemůže mít tak velkou moc a co nám vždycky dává za pravdu, jak jinak.
Touhle cestou šli a jdou jednotlivci i národy. V té úvaze bylo uvedeno že ďábel není ješitný takovým tím jednoduchým způsobem a větší radost má z toho když padneme do temnoty a zřekneme se Kristova Milosrdenství a netrvá na tom aby ho lidé otevřeně uctívali. Dokáže se smířit s tím když na něho někteří lidé nevěří a považují ho jen za zlý princip a ani to nemusí.
|
|
|
|
|