Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 276, komentářů celkem: 429611, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 254 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

magdalena07
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116509605
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista
Vloženo Pondělí, 16. květen 2016 @ 11:48:38 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Willy

Nebudu zde psát pro a proti ohledně víry Boží, neboť o žádných "proti" nevím. Někdo by možná řekl: a co utrpení věřícího a mnohá soužení, skrze něž vchází věřící do Království Božího? No, ale ta právě nejsou proti, nýbrž proto, aby člověk věřící v Krista do Království vešel.


První z dopadů víry Kristovy je život - božský věčný život, který člověk věřící v Krista, dokonce v hojnosti (protože není jen pro něho) dostává, aby Jím, pro Něho a Jemu jako svému Pánu po té, co je zachráněn, žil. Tímto životem je věřící jednak tedy zachráněn a následně zachraňován a proměňován ve své duši, aby byl připodobněn Pánu Ježíši Kristu a nakonec oslaven spolu s Ním a všemi věřícími Jeho slávou, tj. slávou Boží, kterážto proměna a oslavení jsou dalšími dopady víry Boží. S tím je spojeno i zaopatření životem a naplnění všech potřeb věřícího člověka.


Dalším dopadem víry v Krista je ospravedlnění před Bohem, smíření a pokoj s Bohem, zajištěné tím, že se Kristus stává spravedlností věřícího a též jeho posvěcením (svatostí) a vykoupením a tím, že se Kristus u Boha Otce za věřícího člověka přimlouvá a neustále jej smiřuje s Bohem, poukazujíc na svůj kříž a na svou krev, jimiž člověka Bohu vykoupil, vykoupil věřícího z moci hříchu a zajistil skrze vylití své krve odpuštění hříchů. Posvěcení se pak vztahuje k přítomnosti a vykoupení k budoucnosti, kdy budou těla naší poníženosti proměněna v těla mající podobu Kristova vzkříšeného a oslaveného těla. 

Tímto se dostáváme k jednomu z nejdůležitějších dopadů víry, jímž je smysl života, tzn. že věřící žijí životem, který má smysl, rozuměj smysl pro Boha, který stvořil člověka s jistým záměrem, za určitým účelem, který může naplnit jen věřící v Krista žijící pro Boha a Bohu, Jemuž patří a pro Něhož byl k Jeho obrazu a podle jeho podoby stvořen díky tomu, že život věřícího je ukryt s Kristem v Bohu. Oproti tomu život nevěřícího člověka žádný smysl nemá a také neslavně skončí.

No a přicházíme k věčnosti. Víra Boží má totiž dopad nejen pro časný život věřícího na zemi, ale i pro věčnost, poněvadž bude žít navěky a to ne jen tak nějaký obyčejný život, nýbrž život kněze a krále, který patří a slouží Bohu a vládne (panuje, kraluje) jako zástupce Boha, čímž se naplní Boží plán a uskuteční Boží věčný záměr. A tento život je navíc plný pokoje a radosti, která je nám z Boží milosti dána.

Nečiním si nárok, že jsem vyčerpal toto téma a uvedl zde všechny dopady víry věřícího v Krista a budu rád za doplnění tohoto "seznamu". Tyto jsem však považoval za podstatné a důležité k tomu, aby zde byly zmíněny jako kontrast k jinému článku, v němž autor psal o něčem, co na GS možná ani nepatřilo.

"Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista" | Přihlásit/Vytvořit účet | 24 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 18. květen 2016 @ 18:46:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj Willy.

  Díky za hezký článek.

  Pro mne bylo nejdůležitější pozitivní věcí smíření s Bohem, Boží pokoj, tak jak to popisuješ ty.

  S tím souviselo to, že mohu Boha slyšet. Než jsem přijal život, mohl jsem leda tak zhruba odhadovat, co asi tak Bůh dělá, z náznaků, které jsem byl schopen vidět v životě. A to ty náznaky musely být hodně velké, jinak jsem je přehlídnul. Když jsem začal poslouchat Boha, nemusel jsem se tolik dohadovat o tom co bylo jak bylo, co by kdyby, jak se na mne Bůh dívá či nedívá. Jasné Boží slovo přináší jistotu, o kterou jsem se mohl opřít a kterou jsem v životě hledal.

  Dalším důležitou věcí byla změna zákona, změna duchovních pravidel, ve kterých jsem žil. Už jsem nemusel otročit zapomětlivosti, nepořádku. Nemusel jsem otročit prokletí, duchu chudoby. Přestal fungovat zákon schválnosti. Zvláště to první pro mne byla úleva.

  Dobré byly i přízemnější věci.

  Jednou z nich byla změna postoje k lidem. Už jsem se nemusel dívat křivě na bohaté jen proto, že jsou bohatí. Nemusel jsem se dívat křivě na podnikatele a obchodníky jen proto, že podnikají a obchodují. Už jsem se nemusel dívat křivě na cikány a rusy jen proto, že to jsou cikáni a rusové. Ani na Pražáky za to, že to jsou Pražáci. Ani na evangelíky za to, že to jsou evangelíci. Zmizelo všechno tohle dělení na třídy, rasy, přestalo mne zatěžovat, není k potřebě.

  Další byla změna postoje k lidskému zřízení, ke vládě, policii, k soudům. Už jsem se na ně nemusel dívat pohrdlivě, nebo se strachem. Už jsem se nemusel utíkat ke vtipům, protože mi nic jiného nezbývalo. Nemuselo se ve mne všechno sevřít, když jsem uviděl žlutobílé auto s památnými písmeny VB, jsem v klidu i před autem s nápisem POLICIE. Nemusím být zoufalý, když vidím kdo je u vlády a co dělá.

  Další úleva byla ve vztahu ke světu. Nejsem spasitel světa, to bylo pro mne velké zjištění. Neleží na mne odpovědnost za to, co žijí jiní lidé od místa za plotem až po Antarktidu, jak jsem si to představoval před tím. Mohu se tedy v klidu věnovat tomu, co mám dělat a to, co mají dělat druzí, nechat jim.


  A dalo by se pokračovat.

  Toník

  



Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Středa, 18. květen 2016 @ 19:29:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky Toníku za doplnění v podobě osobního svědectví, jaké dopady měla a má víra Boží na tvůj život. Přidá se někdo další?


]


Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 13:12:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ja ale ctu ze Jezis nakonec se vseho vzda a odevzda vladu Otci a potom bude Buh be vsem. Pokud Jezis odevzda vladu Otci tak jak muze spaseny clovek byt kralem a knezem na veky veku.
Cti dobre Bibli a nevnasej do Evangelia lidske vymysly a bludy.



Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 13:38:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zj 1:4-6 Jan sedmi sborům v Asii: Milost vám a pokoj od Toho, který jest a který byl a který přichází, i od sedmi duchů, kteří jsou před Jeho trůnem, a od Ježíše Krista, Jenž je věrný svědek, prvorozený z mrtvých a vládce králů země. Tomu, Jenž nás miluje a svou krví nás rozvázal z našich hříchů a učinil nás královstvím, kněžími svému Bohu a Otci - Jemu sláva i moc na věky věků. Amen.

22:3-6 V tom městě - Novém Jeruzalémě - bude Boží a Beránkův trůn a Jeho otroci Mu budou sloužit a budou vidět Jeho tvář a na jejich čelech bude Jeho jméno. Noci již nebude ani nebude třeba světla lampy nebo světla slunce: Pán Bůh je bude osvěcovat a budou kralovat na věky věků. I řekl mi: „Tato slova jsou věrná a pravá; Pán Bůh duchů proroků poslal svého anděla, aby svým otrokům ukázal, co se má brzo stát.


]


Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 16. květen 2016 @ 14:33:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svatý duch je věčný a i ti v kterých bude přebývat.


]


Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Úterý, 17. květen 2016 @ 16:03:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Pokud Jezis odevzda vladu Otci tak jak muze spaseny clovek byt kralem a knezem na veky veku.

Knězi a králi budou jen ti co jsou mezi 144000 (mrtvými vzkříšenými jako prvními + živými proměněnými jako prvními), ti pak budou spolu s Kristem 1000 let v nebi soudit hříšníky. Oni budou i přímo v přítomnosti Ježíše u trůnu. 

Jedno z možných vysvětlení je zde (Z ráje do ráje 2/2015), už jsi to četl, překopírovávám, jen autor není Armin Krakolinig, tak jak je uvedeno v časopise:

Ocitáme se na začátku období šesté polnice. Její úvodní dění
je představeno rozvázáním čtyř andělů, kteří drží čtyři větry:
„hlas nařídil šestému andělu, držícímu polnici: ´Rozvaž ty čtyři
anděly, spoutané při veliké řece Eufratu!´ Tu byli rozvázáni ti
čtyři andělé…“ (Zj 9,14) – rozpoutání čtyř andělů znamená souhrnné
působení všech 4 krizí dohromady (dle kap. Čtyři krize). Ty budou
v nevídané míře útočit na naši zemi a veškeré její obyvatelstvo.
Co bude součástí šesté polnice (resp. šesté pečeti, pokud souhlasíme s tím,
že události šesté pečetě a šesté polnice se kryjí) kromě čtyř krizí?
V samém závěru dění této polnice je psáno, že se budou objevovat
neskutečně zvláštní úkazy na nebi (zatmění slunce, měsíce, padání
hvězd), pak vězme, že se čas přiblížil... „A hle, když rozlomil šestou pečeť,
nastalo veliké zemětřesení, slunce zčernalo jako smuteční šat, měsíc úplně
zkrvavěl a nebeské hvězdy začaly padat na zem, jako když fík zmítaný
vichrem shazuje své pozdní plody, nebesa zmizela, jako když se zavře kniha a
žádná hora a žádný ostrov nezůstaly na svém místě.“
(Zj 6,12-14).
Také ve Zj 11,13 je zaznamenáno: „V tu hodinu nastalo veliké zemětřesení, desetina
toho města se zřítila a v zemětřesení zahynulo sedm tisíc lidí…“
E. G. Whiteová píše, že se bude jednat o první vzkříšení určité části lidí: „Celá země se bude kymácet a vzdouvat jako
mořské vlny. Její povrch bude pukat. Bude to vypadat, jako by se hroutily
její základy… Hroby se otevřou… Všichni, kdo zemřeli s vírou v poselství
třetího anděla, vyjdou z hrobu oslaveni, aby slyšeli Boží smlouvu pokoje
spolu s těmi, kdo zachovávali Boží zákon. Také „ti, kdo ho probodli“
(Zj 1,7), kdo se vysmívali smrtelnému zápasu Ježíše Krista a zesměšňovali
jej, i nejzarputilejší odpůrci jeho pravdy a jeho lidu budou vzkříšeni, aby
ho spatřili v jeho slávě a aby uviděli, jakou odplatu dostanou věrní a
poslušní.“ (Vítězství lásky Boží, E. G. White, str. 399-400)

Budou tedy vzkříšeni jak někteří věřící, tak nevěřící (Herodes, Pilát,
vojáci, kteří křižovali Ježíše…), aby na vlastí oči viděli Ježíšův příchod.
„Tento Ježíš, který byl od vás vzat do nebe, znovu přijde právě tak, jak jste
ho viděli odcházet.“ (Sk 1,11)
Podotýkám, že v této chvíli Ježíš ještě viditelně nepřišel! Jedná se o první
část vzkříšení v době konce.
V této ‚první části vzkříšení‘ budou vzkříšeni ti věřící, kteří náleží
k 144 000 svatých, ti, kteří jsou pro Hospodina svatým lidem, „prvotina
jeho úrody“ (Jr 2,3). Jsou Božími ‚vyvolenými‘ (Zj 17,14).
Rovněž budou vzkříšeni i někteří nevěřící, a to proto, aby na vlastní oči
spatřili přicházejícího Mesiáše, jak bylo předpovězeno v Bibli: „Uzří ho
každé oko, i ti, kdo ho probodli…“ (Zj 1,7)

Druhá část vzkříšení se odehraje až při samotném Ježíšově příchodu
(Zj 19,11). Známý teolog zabývající se knihou Zjevení píše: „dvě třesení
v šesté pečeti: menší ve verši 12 /Zj 6,12/ a velké kosmické ve verši 14
/Zj 6,14/. Tento názor však s sebou přináší vážné exegetické problémy.
Aplikace těchto kosmických znamení na několik izolovaných jevů před
několika staletími je v protikladu k zaměření šesté pečeti na naplnění
prosby mučedníků a narušuje spojitost těchto znamení s Ježíšovým
návratem. Otázkou tedy je, zda šestá pečeť s sebou opravdu přináší
dvě rozdílná zemětřesení a dvoje padání hvězd.“ (Světlo pro poslední
dny, Hans K. LaRondelle, Maranatha 2011, str. 154)

Proč jsou v knize Zjevení popisována dvě zemětřesení v jedné větě?
Protože budou skutečně následovat dvě za sebou (samozřejmě s určitou
časovou prodlevou) – prví část, kdy bude vzkříšeno 144 000, a druhá
část, kdy bude vzkříšen ‚velký zástup‘ (Zj 7,9).
Po vzkříšení 144 000 bude na zemi dopadat sedm ran, jak jsou popsány
v 16. kapitole knihy Zjevení.



Cesta králů od východu

Podívejme se podrobněji na to, co se bude dít právě v šesté ráně.
Hned na začátku je psáno, že ‚byla připravena cesta králům od východu
slunce‘ (Zj 16,12).“
Je zajímavé, že to nemohli být ti králové, kteří se shromáždili k boji
u Harmagedonu (viz Zj 16,14.16). Jde o úplně jiné krále – nebeské posly.
Zdá se zjevné, že to budou ti, kdo byli vzkříšeni nebo proměněni (tj. jak
mrtví, tak žijící věřící) jako první – oněch 144 000 vyvolených věřících.
Ve verši Zj 22,5 je psáno, že budou s Bohem „kralovat na věky věků“.
Nebudou tedy žít přímo v obnoveném ráji na nové zemi, ale přímo v Boží
blízkosti, budou společně kralovat s Kristem, budou ‚nebeskou vládou‘.
Apoštol Jan je viděl, jak stojí na jiskřícím moři: „Viděl jsem /Jan/ jakoby
jiskřící moře, planoucí ohněm, a viděl jsem ty, kteří zvítězili nad dravou
šelmou… Stáli na tom jiskřícím moři, měli Boží loutny.“ (Zj 15,2)
Tito věřící by nemohli stát na „jiskřícím moři“, pokud by se nacházeli
stále na zemi. Ani na „jiskřícím moři“ nemohli být jen andělé, protože ti
nemuseli „vítězit nad dravou šelmou“ (Zj 15,2).
E. G. Whiteová o tom píše také: „Na křišťálovém moři před trůnem,
na onom skleněném moři, které je jako smíchané s ohněm – tak září
Boží slávou - se shromáždí lidé, „kteří zvítězili nad dravou šelmou,
nesklonili se před jejím obrazem a nenechali se označit číslicí jejího jména“
(Zj 15,2). Stojí s Beránkem na hoře Siónu, mají Boží loutny a je jich 144 000
vykoupených z lidí…“ (Vítězství lásky Boží, E. G. White, str. 406)
Takže ti králové od východu je 144 000 svatých, kteří byli vzkříšeni
jako první, byli vzati do nebe (do nebeského Jeruzaléma, který ještě
nesestoupil na zemi – Zj 21,2.10), a posléze budou s Ježíšem a dalšími
nebeskými anděly sestupovat na zemi.
Možná namítnete, že E. G. Whiteová píše, že skupinu 144 000 budou
tvořit žijící věřící – ti, kteří se za svého života dočkají příchodu Ježíše
Krista. Cituji: „Žijící svatí, počtem 144 000, znali a rozuměli tomu hlasu,
zatímco bezbožní jej považovali za hřmění a zemětřesení…“ (EW 15)
Proč se ale Whiteová sama počítá mezi 144 000, když se nedožila Ježíšova
příchodu? Copak by se mýlila? Proč by jí Bůh řekl, že bude patřit mezi
144 000 a nebyla to pravda? Je možné, že jí dal Bůh nepřesné vidění?
Ve svém díle píše, že „žijící věřící, počtem 144 000…“. Rozumím tomu tak,
že patřili mezi žijící, protože patřili do prvního, tzv. částečného vzkříšení.

Už byli na živu, již byli vzkříšení, proto to slovo „žijící věřící“. Tito věřící,
pak na obloze uviděli „malý, temný obláček, asi poloviční velikosti lidské
dlaně. Všichni věděli, že je to znamení Syna člověka.“ (EW 15)
Z uvedeného citátu je opět zřejmé, že 144 000 tvoří skupina věřících, jež
byla vzkříšena v určitém časovém rozmezí před viditelným Ježíšovým
příchodem.
Pak autorka píše dále: „On /Ježíš/ sestoupil na oblace, zahalen do plamenů
ohně. Upřeně pohleděl na hroby zesnulých svatých, potom pozdvihl své
oči i ruce k nebi a zvolal: ‚Prociťte! Prociťte! Prociťte! – vy, kteří spíte
v prachu země a povstaňte!‘“ (EW 15)
Zde vidíme, že když už bylo 144 000 vzkříšeno, přišel Ježíš a znovu volá
věřící z hrobů – křísí z mrtvých tzv. velký zástup věřících.



7 andělů s pohromami (7 ran)

Ještě by možná stálo za zmínku, kdo je těch 7 andělů, kteří přinášejí
7 pohrom (7 posledních ran) z verše Zj 15,5.6: ‚Potom jsem viděl, jak se
otevřela svatyně stánku svědectví v nebi a vyšlo sedm andělů, přinášejících
sedm pohrom.‘“
Sloužili v chrámu, ve „svatyni stánku svědectví v nebi“. Ne všichni
vzkříšení věřící budou sloužit Bohu a Beránkovi přímo v nebeském
chrámu. Domnívám se, že se jedná o 7 lidí (tedy andělských bytostí)
z oněch 144 000, kteří již byli vzkříšeni. (Může k nim patřit např.
i starozákonní Enoch /1 Moj 5,24/ nebo Eliáš, kteří byli vzati do nebe,
aniž uzřeli smrti.)



Kněžské roucho

Povšimněme si, že mají oblečeno kněžské roucho: ‚byli oděni kněžským
rouchem, čistým a zářícím, a kolem prsou měli zlaté pásy‘ (Zj 15,6).
Ti, lidé, kteří byli odděleni pro službu v Božím chrámu, si oblékali
kněžská roucha. Je to zřejmé jak ze Starého zákona: „Kněz, přední mezi
svými bratry, na jehož hlavu byl vylit olej pomazání a který byl uveden
v úřad, aby oblékal kněžské roucho, nebude mít vlasy na hlavě neupravené
a neroztrhne své roucho.“ (3 Moj 21,10), tak z Nového zákona – viz Zj 20,6
nebo: „Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení! Nad těmi
19
druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími
a budou s ním kralovat po tisíc let.“
Takže těch prvně vzkříšených 144 000 budou sloužit Bohu jako Jeho
kněží.
Možná namítnete, že kněžská roucha si obléknou všichni věřící. - To však
není tak úplně pravda. Na základě starého zákona to tvrdit nemůžeme
a kniha Zjevení to rovněž nepotvrzuje. Věřící budou oblečeni v bílá
roucha, jak se píše ve Zj 7,9: „Potom jsem viděl, hle, tak veliký zástup, že
by ho nikdo nedokázal sečíst, ze všech ras, kmenů, národů a jazyků, jak
stojí před trůnem a před tváří Beránkovou, oblečeni v bílé roucho, palmové
ratolesti v rukou.“ Ale ne všichni spasení věřící budou oblečeni v kněžská
roucha. Kněžská roucha dostane jen 144 000.
A co verš ze Zj 6,9-11? – „Když Beránek rozlomil pátou pečeť, spatřil jsem
pod oltářem ty, kdo byli zabiti pro slovo Boží a pro svědectví, které vydali.
A křičeli velikým hlasem: ‚Kdy už, Pane svatý a věrný, vykonáš soud a za naši
krev potrestáš ty, kdo bydlí na zemi?‘ Tu jim všem bylo dáno bílé roucho a
bylo jim řečeno, aby měli strpení ještě krátký čas, dokud jejich počet nedoplní
spoluslužebníci a bratří, kteří budou zabiti jako oni.“ Zde se píše, že „VŠEM
bylo dáno bílé roucho“ a ne jenom vyvoleným 144 000…
Podívejme se ale na kralický překlad toho samého verše: „Tedy dáno
jednomu každému z nich roucho bílé, a řečeno jest jim, aby odpočívali ještě
za malý čas, až by se naplnil počet spoluslužebníků jejich a bratří jejich,
kteříž zmordováni býti mají, jako i oni.“
Jde o všechny věřící, kteří zemřeli v naději na vzkříšení, ale ještě neprocitli.
Apoštol Jan nerozlišuje, o jakou skupinu věřících jde. Je jen zřejmé, že
k nim nepatří pouze žijící věřící, jenž prochází ‚dobou konce‘.
Na 144 000 je zvláštní ještě jedna věc.
„A viděl jsem, hle, Beránek stál na hoře Sión a s ním sto čtyřicet čtyři tisíce
těch, kdo mají na čele napsáno jméno jeho i jméno jeho Otce.“ (Zj 14,1).
144 000 stojí s Beránkem na hoře Sión a „mají na čele napsáno jméno jeho
i jméno jeho Otce“. Jen Boží ‚vyvolení‘ náležející k 144 000 svatých, budou
mít na čelech jméno Otce. Všichni dostanou koruny.
„Pán vloží vlastní rukou korunu slávy na hlavu každého vítěze.
Pro každého bude připravena koruna. Bude na ní napsáno jeho ‚nové
jméno‘ a nápis ‚svatost Hospodinu‘.“ (Velký spor věků, E. G. White, kap.
Vysvobození Božího lidu)

Tedy, abychom si to ujasnili: těch 144 000 věřících, budou lidé vzkříšení
nejdříve, jsou specielně Bohem vyvolení. Dostávají kněžská roucha a na
čelech mají napsáno jméno Otce.
Je zajímavé, že 144 000 vyvolených dostává jiný úkol než, velký zástup
vzkříšených. Je to velice zřejmé z verše ve Zj 20,4: „Viděl jsem trůny a na
nich usedli ti, jimž byl svěřen soud. Spatřil jsem také ty, kdo byli sťati pro
svědectví Ježíšovo a pro slovo Boží, protože nepoklekli před dravou šelmou
ani jejím obrazem a nepřijali její znamení na čelo ani na ruku. Nyní povstali
k životu a ujali se vlády s Kristem na tisíc let.“
Ano, na trůnech „usedli ti, jimž byl svěřen soud“. Ostatní se „ujali se vlády
s Kristem na tisíc let“. Máme jen dvě skupiny. První - oněch 144 000
usedne na trůny a budou soudit. Druhá skupina – velký zástup – budou
s Kristem vládnout tisíc let, a pak se vrátí zpět na znovuobnovenou zemi.
Samozřejmě, že s Kristem budou obě skupiny věřících. Povšimněme si
však jedné věci. Až sestoupí nový Jeruzalém na zemi, nezabere celou zemi.
Bude mít omezené rozměry: „Město je vystaveno do čtverce: jeho délka je
stejná jako šířka. Změřil to město, a bylo to dvanáct tisíc měr. Jeho délka, šířka
i výška jsou stejné.“ (Zj 21,16). Podle čeho se rozhodne, kdo bude bydlet
ve svatém městě (vládnout) a kdo na nové zemi v znovuobnoveném ráji?
Zdá se, že jedna skupina věřících bude žít trvale v Boží nejbližší blízkosti
– v novém městě – bude to oněch 144 000 vyvolených. Druhá skupina
věřících - velký zástup - pak naplní okolní zemi.
Ještě by stálo za zmínku, kdy bude ukončeno období milosti. Může
se zdát, že vzkříšením 144 000 (které řadíme jako první vzkříšení
před příchodem Ježíše) bude ukončena 1. doba milosti. To ale není tak
docela pravda. První ukončení doby milosti proběhne mnohem dříve –
v páté polnici (Zj 9,4) /více v kap. Zapečetění svatých/. Bude to konec
milosti jen pro tyto věřící, tj. pro 144 000!
Pokud se skutečně nacházíme v období páté polnice (více v kap. Sopka),
pak zapečetění 144 000 (ať mrtvých nebo žijících) patří též do období
páté polnice - tedy už proběhlo. Avšak doba milosti pro ostatní lid (velký
zástup) dál pokračuje. 




]


Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 17. květen 2016 @ 20:41:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
zkus se zamyslet co je to kněz a jakou ma funkci. Definice: kněz je prostředník mezi hříšníkem(člověkem ) a Bohem. Ve starém zákoně tuto funkci měli lidé. Za dob nového zákona ma tuto funkci už pouze Ježíš. Ježíš po ukončení doby milosti svléka kněžské roucho a obléka si královské roucho.K čemu bude v nebi kněz když každý spasený člověk v nebi už nebude potřebovat prostředníka k tomu aby měl přístup k Bohu. Funkce kněze byla dána kvůli hříšnikum až nebudou existovat hříšnici a ta doba jednou nastane  k čemu bude kněžská funkce???
144000 o tom jsme diskutovali. Jeden teolog říkal že v zavěru dějin Buh potřebuje hmatatelný dukaz pro všechny obyvatele vesmíru že člověk dokáže zachovávat zákon. Zatím jediný z lidí kdo to dokázal byl Ježíš. V závěru dějin tedy budou na zemi žít lidé kteří před druhým příchodem Krista budou odrážet Boží obraz a budou stejní jako Adam s Evou před pádem do hříchu. V závěru dějin budou dvě skupiny lidi.jedna skupina lidí bude vyvedena z babylona. druhá skupina lidí bude vyvádět lidi z babylona a na této skupině lidí co bude hlásat trojandělské poselství všichni uvidí Boží obraz teda budou svatí a dokonali a tito lidé budou Božím důkazem toho že člověk dokaže žít podle zákona. Tito lidé budou těch 144000 vyjímeční budou tím že budou svatí jako andělé bude to jediná skupina lidí která na této hříšne planetě dosáhla v zavěru dějin dokonalosti. žádny prorok ani apoštol této dokonalosti nedosáhl. nevím jestli Buh vzkřísí apoštoly několik let před druhým příchodem aby se stali dokonali a hlásali trojandělské poselství a prošli dobou soužení mi osobně to moc nedává smysl aby aby Buh křísil apoštoly ukřižované a znovu je hnal do soužení na konci věku.  


]


Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Úterý, 17. květen 2016 @ 22:29:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tady má pravdu Willy v tom verši, kde je jasně uvedeno, že:


Zjevení Janovo 1:6  A učinil nás krále a kněží Bohu a Otci svému, jemužto buď sláva a moc na věky věků. Amen.


Zjevení Janovo 5:10  A učinil jsi nás Bohu našemu krále a kněží, a budeme kralovati na zemi.


Zjevení Janovo 20:4  I viděl jsem stolice, a posadili se na nich, i dán jest jim soud, a viděl jsem duše stínaných pro svědectví Ježíšovo a pro slovo Boží, a kteříž se neklaněli šelmě, ani obrazu jejímu, a aniž přijali znamení jejího na čela svá, anebo na ruce své. A ožili a kralovali s Kristem tisíc let.


Zjevení Janovo 20:6  Blahoslavený a svatý, kdož má díl v prvním vzkříšení. Nad těmiť ta druhá smrt nemá moci, ale budou kněží Boží a Kristovi, a kralovati s ním budou tisíc let.


... Tito lidé budou těch 144000 vyjímeční budou tím že budou svatí jako andělé bude to jediná skupina lidí která na této hříšne planetě dosáhla v zavěru dějin dokonalosti. žádny prorok ani apoštol této dokonalosti nedosáhl. nevím jestli Buh vzkřísí apoštoly několik let před druhým příchodem aby se stali dokonali a hlásali trojandělské poselství a prošli dobou soužení mi osobně to moc nedává smysl aby aby Buh křísil apoštoly ukřižované a znovu je hnal do soužení na konci věku.  


Zjevení Janovo 14:1  Tedy pohleděl jsem, a aj, Beránek stál na hoře Sion, a s ním sto čtyřidceti a čtyři tisíců majících jméno Otce jeho napsané na čelích svých.

2  A slyšel jsem hlas s nebe, jako hlas vod mnohých, a jako hlas hromu velikého. A hlas slyšel jsem, jako těch, kteříž hrají na harfy své.

3  A zpívali jakožto píseň novou, před trůnem, a před čtyřmi zvířaty, a před starci, a žádný nemohl se naučiti té písni, jediné těch sto čtyřidceti a čtyři tisíce, kteříž jsou koupeni z země.

4  Totoť jsou ti, kteříž s ženami nejsou poskvrněni; nebo panicové jsou. Tiť jsou, jenž následují Beránka, kamž by koli šel; tiť jsou koupeni ze všech lidí, prvotiny Bohu a Beránkovi.

5  A v ústech jejich není nalezena lest; neboť jsou bez úhony před trůnem Božím.

Každý to vykládá trochu jinak, ale já si myslím, že mezi 144000 jistě budou i apoštolové a ti, kteří kvůli Ježíši položili i svůj život, "byli koupeni ze všech lidí", tady není napsáno byli koupeni ze všech žijících lidí na konci časů. Počet 144000 je doslovný počet, s tím se ztotožňuji. Tady nikde nečtu, že tito, kteří položili životy byli dokonalí. Možná se to píše jinde. Každopádně to jsou ti ze Zj. 20.4 viz výše. Jistě mezi nimi budou i dnes někteří živí. Typuji tak 70% z mrtvých a 30% z živých. Nemyslím si, že by měli projít celým posledním soužením. A pokud ano, pak s ochranou andělů s tím, že se jim nic nestane, až do 2PJK a bude to otázka měsíců, což je podle mne méně pravděpodobné a spíše budou hned nebo po části soužení vzati předčasně do nebe a pak přijdou (přiletí) při 2PJK spolu s Ježíšem nebo taky nepřiletí a budou na nás (velký zástup - ostatních vzkříšených a nebo proměněných) čekat v nebi u trůnu. Ale to jen tak spekuluji.


Jedno z dalších vysvětlení jsem našel od známého adv. kazatele i zde (zase trochu jinak, pouze anglicky):



G. Müller měl o tom před měsícem a půl přednášku, čekám až se to objeví na www.zrajedoraje.cz, obvykle za 3 měsíce po přednášce....





]


Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:20:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Počet 144000 je doslovný počet. v tom s tebou souhlasim ale já si myslím že těch 144000 budou lidé co hlásají trojandělské poselství a vyvádí lidi z babylona. Přemýšlej kolik stačilo Bohu na počátku lidí kteří uvěřili v Krista a následovali ho po jeho Vzkříšení hovoří se o několika stech lidí a co dokázali s pomocí Ducha svatého jak rozšířili křestanství. 144000je proti těm několika stovkám lidí obrovská armáda která s kterou Buch s pusobenim Ducha Svatého během krátke doby osvítí celou zem. EGW píše 50000mileritu bylo a zustalo jich věrných 50sat.
1 ku 1000 poměr. vyděl si počet členu v církvi adventistu a vyjde ti pouze 20 000 lidí plus nějací co jsou mimo adventisty a Buh zaslíbil mocné pusobení Ducha Svatého tak do těch 144000 se mužeš dostat uvažuji jen na zakladě historicky doložené reality poměr 1 ku 1000 u židu to bylo 7000věrných tady je poměr zhruba 1 ku 500stum židu bylo více jak 3miliony a říká to sám Buh. Maslíš že dnešní lidé budou ten poměr mít lepší
to je realita podívej se co se děje v církvi kolik lidí odpadá u adventistu a to máme před sebou ještě par let minimálně kdy satan bude působit čím dál více. možná je to tvrdý ale já vycházím pouze s toho co řekl Buh a napsala EGW a aplikuji to na dobu konce ten poměr.

nebudou dokonali poslechni si weiha, krakolinika a jiné teology adventistu kde to vysvětlují proč lidé co budou hlásat trojandělské poselství budou dokonali a jak to vysvětlujou má hlavu i patu ja s něma souhlasím to není muj výmysl.

Nemyslím si, že by měli projít celým posledním soužením. A pokud ano, pak s ochranou andělů s tím, že se jim nic nestane.  pokud tam budou apoštolove a spol jen chvíli tak proč tam budou když na ně nikdo nemůže?? jaký by to mělo smysl pro ty lidi??? Barna na biblickém týdnu vysvětluje že třeba lidé co vyjdou z babylona nikdy nezažili posvěcení a v době soužení budou něco prožívat říká tomu rychlokurz posvěcení neboli Jákobovo soužení ti co budou vyvádět to už mají za sebou podívej se na to celkem zajímavě to Barna vysvětluje myslím si že má kus pravdy a pomuže ledaco pochopit z jiného pohledu. Na toho Milera jsem taky zvědavej to jak vysvětloval jak funguje tahle planeta mahlavu i patu a dokázal jednoduše vysvětlit jakým zpusobem muže člověk milovat nepřátele teda zatím nejlíp to vysvětlil včetně dokonalého navodu co musí člověk udělat a hlavně jak musí přemýšlet.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:34:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jjj 1400 000 je 1400 000. Tak stejně jako 24 starců.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:37:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ale ti starci nejsou lidé ale anděle! tomu taky málokdo věří ale dá se to Bibli obhájit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:56:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ANO ! Jsou to andělé. Však mezi němi jsou jak Eliáš a Mojžíš.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:35:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
144000.  židé když byli v míru tak tisíc znamenal velký počet (třeba početnou rodinu) pokud židé táhli do války tak číslovka tisíc byla základní vojenská jednotka. Barna to vysvětluje že Jan slyší počet a když Jan slyší ten počet tak tisíc aplikuje na církev zápasicí (bojující v posledním soužení)když se Jan otočí vidí velký zástup (ne 144000) církev vítězná která prošla velkým soužením tedy je po boji a číslo tisíc v míru u židu je velký početi tak se to dá aplikovat ale poslechni si to ma to zajímavé celkem je to biblický týden 2014   a také tam vysvětluje ospravedlnění z víry kapitola 1 až 3 a vztahuje to na dobu konce neaplikuje to jak většina křestanu od Luthera že se myslí tady a ted v těchto kapitolách velice zajímavé. a krásně spojuje dohromady milost a zákon což drtivá většina křestanu odmítá berou bud jedno nebo druhé.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:40:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
kapitola 1 až 3 římanum


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Úterý, 17. květen 2016 @ 23:57:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jestli mas skype pridej si me mam nick : dzehenuti
budu ale az v patek vecer proberem 24 starcu.


]


Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik (Je ošemetné věřit čemukoli, co se traduje.) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 13:32:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista

Tys mi ukradl nadpis... ukradl a pozměnil. Jak puberťák...



Nebudu zde psát pro a proti ohledně víry Boží, neboť o žádných "proti" nevím

Tak pštros dává hlavu do písku. A vždyť ty už nemyslíš ani mozkem, ale duší, srdcem, duchem a a dalšími neviditelnými orgány, které máš místo mozku. 

První z dopadů víry Kristovy je život - božský věčný život

No jo, slibem nezarmoutíš. Když uvěříš mně a dáš mi nejlépe všechny many, slibuji, že tě po smrti udělám generálním ředitelem Mléčné dráhy :-)

Tímto životem je věřící jednak tedy zachráněn a následně zachraňován a proměňován ve své duši

Jo, to už jsi mi psal, že nemáš mozek, ale místo něho máš duši, ducha, srdce a další neviditelné "orgány"

aby byl připodobněn Pánu Ježíši Kristu a nakonec oslaven spolu s Ním a všemi věřícími Jeho slávou, tj. slávou Boží, kterážto proměna a oslavení jsou dalšími dopady víry Boží. S tím je spojeno i zaopatření životem a naplnění všech potřeb věřícího člověka.

Hele toto a ty další fráze... Já právě varuji čtenáře, aby na ty pobožné kecy neskočili. Jsou to jen vzdušné zámky. Slibuješ něco, co nemůžeš dokázat. 


No a přicházíme k věčnosti. Víra Boží má totiž dopad nejen pro časný život věřícího na zemi, ale i pro věčnost, poněvadž bude žít navěky a to ne jen tak nějaký obyčejný život, nýbrž život kněze a krále, který patří a slouží Bohu a vládne (panuje, kraluje) jako zástupce Boha, čímž se naplní Boží plán a uskuteční Boží věčný záměr. A tento život je navíc plný pokoje a radosti, která je nám z Boží milosti dána.

Takové nekonkrétní žblepty? To je to tvoje Nebe? Popsal jsi to slovy věčnost a pokoj a radost. To máš spoustu pobožných kolegů - křesťanů. kteří tedy byli v Nebi a mají barvitější popis Nebe než ty. To máš dost nekonkrétní a frázovité. Pán ti více neukázal? Tak dlouho jsi pobožný, už jsi skoro Kristus, všecko tvoje úsilí směřuje se dostat do nebe a jediné, co o něm víš, že je to věčnost? Věčnost plná Willyů, myslivců, ok a cizinců? :-) No to musí být fakt paráda :-) 





Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 14:16:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věčnost plná Willyů, myslivců, ok a cizinců? :-) No to musí být fakt paráda :-)

Nikoliv! Věčnost plná Boha Všemohoucího a Beránka, věčnost plná poznávání Boha skrze Beránka, věčnost strávená chválou Boha a potěšením z Boha v Kristu-Beránkovi v Jeho slávě - pro někoho nekonkrétní žblepty, pro věřícího v Krista sice lidskými slovy nepopsatelné, vědecky neprokazatelné, ale přesto skutečné a toužebně očekávané věčné blaho, vedle něhož jsou konkrétní "vědecké" žblepty nevěřícího prázdná, marná a zbytečně vyřčená či napsaná slova plná lží, temnoty a smrti.


]


Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik (Je ošemetné věřit čemukoli, co se traduje.) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 15:38:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Beránek jsem byl spíše já, že jsem těm slibům tolik roků věřil. Naivní beránek. A takových beránků jsou plné sbory. Tak snad se jim taky otevřou oči a docvakne jim, že z nich dělali beránky. 


]


Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: tele v Pondělí, 16. květen 2016 @ 14:14:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
První z dopadů víry Kristovy je život - božský věčný život, který člověk věřící v Krista, dokonce v hojnosti (protože není jen pro něho) dostává, aby Jím, pro Něho a Jemu jako svému Pánu po té, co je zachráněn, žil. Tímto životem je věřící jednak tedy zachráněn a následně zachraňován a proměňován ve své duši, aby byl připodobněn Pánu Ježíši Kristu a nakonec oslaven spolu s Ním a všemi věřícími Jeho slávou, tj. slávou Boží, kterážto proměna a oslavení jsou dalšími dopady víry Boží. S tím je spojeno i zaopatření životem a naplnění všech potřeb věřícího člověka.



Písmo: Lk16,1Učedníkům také říkal: „Byl jeden bohatý člověk, který měl správce, a ten byl u něho obviněn, že rozhazuje jeho majetek. 2Zavolal ho a řekl mu: ‚Co to o tobě slyším? Vydej počet ze svého správcovství, neboť dále nemůžeš být správcem.‘ 3Správce si řekl: ‚Co budu dělat, když mi můj pán odnímá správcovství? Kopat nemohu, žebrat se stydím. 4Vím, co udělám, aby mne přijali do svých domů, až budu zbaven správcovství.‘ 5A zavolal si dlužníky svého pána jednoho po druhém a řekl prvnímu: ‚Kolik dlužíš mému pánovi?‘ 6On řekl: ‚Sto věder oleje.‘ Řekl mu: ‚Vezmi svůj úpis, rychle sedni a napiš padesát.‘ 7Pak řekl druhému: ‚Ty dlužíš kolik?‘ On řekl: ‚Sto měr pšenice.‘ Říká mu: ‚Vezmi svůj úpis a napiš osmdesát.‘ 8A pán pochválil nepoctivého správce, že jednal rozumně. Neboť synové tohoto věku jsou vůči svému pokolení rozumnější než synové světla. 9A já vám pravím: Učiňte si přátele z mamonu nepravosti, aby vás, až pomine, přijali do věčných stanů. 10Věrný v nejmenším je věrný i ve velkém; nepoctivý v nejmenším je nepoctivý i ve velkém. 11Jestliže jste tedy nebyli věrní v nepoctivém mamonu, kdo vám svěří to pravé bohatství? 12A jestliže jste nebyli věrní v cizím, kdo vám dá, co je vaše? 13Žádný sluha nemůže sloužit dvěma pánům. Neboť jednoho bude nenávidět, a druhého milovat, jednoho se bude držet, a druhým bude pohrdat. Nemůžete sloužit Bohu i mamonu.“ 14Toto všechno slyšeli i farizeové, kteří byli lakomí, a vysmívali se mu. 15Řekl jim: „Vy jste ti, kteří se před lidmi dělají spravedlivými, Bůh však zná vaše srdce; neboť co je u lidí vznešené, je před Bohem ohavnost.



Tele: Raději budu ve věčném příbytku na nebesích u jediného člověka, kterému jsem rozdal, co nebylo mé, ale Boží; než být ve svých nebesích se vším tím, co mi daroval bůh v kristu. :-(



Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 14:33:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak teď jsem tele já, poněvadž nerozumím tvému příspěvku respektive jeho souvislosti s článkem.


]


Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 16. květen 2016 @ 16:50:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hodně náboženství jsi předvedl!
A jak se ti líbí to že Bůh dává každému jinou míru víry??



Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 16:57:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hodně náboženství jsi předvedl! Nenávidím náboženství stejně jako Bůh!

A jak se ti líbí to že Bůh dává každému jinou míru víry?? Nemám s tím problém; Bůh ví, co dělá a ví také jak a proč to dělá. Ty ne??



]


Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 16. květen 2016 @ 17:03:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já nenapsal článek plný náboženství... tobě vadí jiné míry viry


]


Re: Re: Re: Re: Dopady víry Boží neboli víry v Pána Ježíše Krista (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 16. květen 2016 @ 17:52:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já nenapsal článek plný náboženství... Ani já ne.

... tobě vadí jiné míry viry na to jsem už odpověděl - nemám s tím problém.


]


Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy