Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 160, komentářů celkem: 429686, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 546 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116575128
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Tíživá polopravda.
Vloženo Pátek, 17. duben 2015 @ 00:16:38 CEST Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

V diskusi článku "JSEM, KTERÝ JSEM", se na některých diskutujících v pravdě ukázal fakt, že sebe samé pro svou samospasitelnou záslužnost staví víš, než kam je zařadil samotný Bůh.


Před Bohem je člověk nic. Bůh sám po tom co Adam zhřešil říká. "Prach jsi a v prach se obrátíš". A apoštol nám říká, že zhřešili všichni. Všichni jsme prach. Jsme nic.
Někteří si myslí, že vlastní záslužností, snahou a pílí se postaví do lepší pozice nad prach. Když už tolik investovali do vlastních samospasitelných skutků, je pro ně nemyslitelné aby všechna ta snaha byla jen marnost. Jejich záslužnost je pyšně nafoukne, učiní vůči pravdě imunní, a proto nemohou přijmout fakt, že před Bohem jsou nic. Myslí si, že pro svou samospasitelnou záslužnost jsou před Bohem "něco". Rádi sami sebe přirovnávají k obrazu božímu, přitom však zrovna tak rádi zapomínají na fakt, že obraz boží je Adam před hříchem a ne po hříchu. Rádi sedí v předních řadách, rádi veřejně vystavují svoji zbožnost, rádi dávají sebe za vzor, rádi hrají první housle, a nejhorší je, že spasitelné zásluhy Krista připisují své samospasitelné snaze, a uzurpují si na spasitelných zásluhách Krista svůj vlastní podíl!! Pro obhajobu vlastní svatokrádeže si vyrábí vzory pro svou svatokrádežnou zvrhlost. Vyrábí si parazitující bohyni spoluvykupitelku, a další parazity jako "přímluvce" u Boha. Chcete v pravdě vědět co je hřích svatokrádeže? Je to snaha parazitovat na Kristových zásluhách a tyto spasitelné zásluhy Krista prodávat jako kupci v chrámu. Proto se Kristus tak rozlítil. Věděl, že jednou zde bude antikristova organizace, která bude s Jeho spasitelným dílem kupčit. A tou kupčící a parazitující organizací je prokazatelné padlá římská "církev".

Vrátíme se k prachu..

Jeden zdejší diskutující na fakt, že člověk je před Bohem NIC odpověděl, že je to tíživá polopravda. Že tím se vyrobí tíživá polopravda. Opravím ho. Je to tíživá pravda a "nevyrobil" ji člověk.. Slova Boha o prachu jsou velmi tvrdá, jak v pravdě tak ve skutečnosti! 

A pro koho je tato pravda TÍŽIVÁ, že před Bohem není člověk NIC? Jenom pro toho, kdo nemá naději v Kristu! Pravda kterou Bůh vyřkl, o hříšném lidstvu se nikdy nezmění. Stále jsme nic a stále se rozpadáme v prach. Jedinou hodnotou je Kristus v nás, a není to ani v nejmenším hodnota naše, je to hodnota Krista! I když je Kristus v nás, stále jsme nic a prach. Náš příbytek je jen nádoba hliněná. Nádoba z hlíny, prachu. A to není žádná polopravda. Je to pravda, kterou lze božím slovem snadno doložit. Boží pravda o prachu nejde změnit, co jde změnit je odstranění hříchu. V novém stvoření již není hřích a člověk bude opět svatý. Již nebude před Bohem pouhým hříšníkem z prachu, již bude opět Jeho svatým obrazem. A pokud by hypoteticky i potom člověk znovu zhřešil, opět by se na něho vztahovala, neměnná, stálá, trvající, věčná boží pravda, která platí pro každého hříšníka- PRACH JSI A V PRACH SE OBRÁTÍŠ..

Závěr.
Každý hříšník který si myslí, že je před Bohem něco víc než nic, věří ve vlastní samospasitelné skutky! V pravdě Ducha nepoznal spasitelnou víru Krista, a žije pro vlastní samospasitelnou víru v Krista postavenou ne na poznání Krista v Duchu, ale postavenou na pouhém náboženském přesvědčení- fanatismu.

Myslivec


"Tíživá polopravda." | Přihlásit/Vytvořit účet | 38 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 17. duben 2015 @ 09:38:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Řekl bych že opravdu máte z poloviny pravdu. Nejsme vůbec nic. A přesto to hříšné, pyšné a sobecké nic miluje Bůh natolik že se dal kvůli němu přibít na kříž a přemohl smrt. Miluje nás všechny včetně Vás a mne natolik že zanechá celé stádo svých svatých a věrných a jde nás hledat kdykoliv se ztratíme. Miluje nás natolik že nám dává ku pomoci naši Matku, anděly a svaté.



Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:52:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No to je ale divný nedokonalý bůh, když se neumí slitovat dokonale a potřebuje aby mu helfla nějaká lidská polobohyně Mary "prý třetí" po bohu.
A Kristus boží Syn se asi někde fláká, když nestačí Jeho přímluvy u Boha a potřebuje výpomoc od té tvojí "Matky".

Poutníku, víra v "Matku boží" je nevírou v Krista! 


]


Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: nokia v Sobota, 18. duben 2015 @ 06:10:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Skvělá práce Myslivče !!!! Satan má z Tvé služby jistě velikou radost.


]


Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 18. duben 2015 @ 15:11:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tys jeho mluvčí? No fuj!


]


Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Sobota, 18. duben 2015 @ 21:15:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pravdu máš, ale jen z poloviny, ale alespoň jsi ji zdůtaznila


]


Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 18. duben 2015 @ 03:31:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnicku, je potřeba ke Kristově oběti přidat oběť mše svaté a modlení se za zemřelé a růženec
a připravit se na věčnost v Pekle...Wojtylu tam nepotkáš, neboj se, v tvé věčné temnotě budeš sám!


]


Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: nokia v Sobota, 18. duben 2015 @ 06:12:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Inu, komu není rady ... Také jsi si navlékl satanskou oprátku na krk. A zcela dobrovolně. Bravo!


]


Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 18. duben 2015 @ 11:43:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Norkio, vzhledem k tomu, že znáš jen satanovy sluhy a satanské oprátky a neznáš nic jiného, ty musíš být v pekle jako doma...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 18. duben 2015 @ 15:12:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Norkio...ty musíš být v pekle jako doma..


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 18. duben 2015 @ 16:47:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Chudáci čerti...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 18. duben 2015 @ 15:25:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miki, člověk který skučí jako Nokie, je nešťastník pod vlivem ducha zla. Když si Nokie vymýšlí lži, je při vymýšlení motivovaná a inspirovaná vlastním strachem. Strach je totiž to, čím duch zla nejvíce lidskou bytost ovládá. Nokie má strach že nenajde partnera, touží po dítěti, ale přitom má strach mít dítě nemanželské. Za jejími slovy se motivace strachem víc než patrná. To všechno se dá vyčíst z jejího nenávistného skučení.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 18. duben 2015 @ 16:54:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A přitom se vsadím, že Nokia je Martino, jak nám vykládal, že s náma o velikonocích končí a fakt několik dní nebyl, ale to by nevydržel nereagovat, ale jako Nokia tady byl a reagoval stále. Je to jeden a ten samý démon zla.


]


Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:13:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Každý hříšník který si myslí, že je před Bohem něco víc než nic
typický příklad o článek níže!



Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 17. duben 2015 @ 08:24:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tíživá polopravda zde někomu tíživě sedla na mozek - a drtí, a drtí ....


Logicky - pokud chci cokoli a v jakékoli oblasti hodnotit co do kvality, potřebuji pro to srovnání -  ve světě vědy a techniky se tomu říká "etalon".




Pokud si zvolíme za tento "etalon" Boha  - s Bohem se opravdu nijak měřit nemůžeme, tak neskutečně nás ve své dokonalosti ve všem přesahuje, že ve srovnání s ním jsme opravdu jenom nic.


Ale nezaznamenal jsem tady snad ani jednoho diskutujícího, který by s touto skutečností nesouhlasil.


Nedílnou součástí stejné skutečnosti ale je, že Bůh stvořil člověka ke svému obrazu - za účelem, aby svým životem, svým způsobem bytí zjevoval Boha ve stvoření, zjevoval Boha viditelně ve viditelném světě. Zrcadlo nikdy nebude originálem, ale může originál odrážet - pokud je ovšem dostatečně čisté. Pokud je zašpiněné, obraz se podle míry začpinění deformuje.  Jen člověk z celého viditelného stvoření je schopen takto odrážet Boží lásku, je schopen hostit Boha ve svém srdci a sám Bůh pak toto lidské "zrcadlo" čistí, aby tento lidský obraz byl co nejvěrnější.



Vezmeme - li si tedy za srovnávací   "etalon"  cokoli ze stvořeného viditelného světa, nic z toho se nemůže dokonalostí a vznešeností smyslu svého bytí  rovnat člověku!

Jenom člověk byl ve světě viditelném stvořen proto, aby zobrazoval Boha - všechno ostatní zde bylo stvořeno pro člověka - aby mu k tomuto jeho úkolu nějakým způsobem dopomáhalo.



Ještě malá ukázka myšlenkového zkratu ve článku (myšlenkového průjmu), kde si autor sám sobě hned i odporuje:
"Rádi sami sebe přirovnávají k obrazu božímu, přitom však zrovna tak rádi zapomínají na fakt, že obraz boží je Adam před hříchem a ne po hříchu. "  ---". V novém stvoření již není hřích a člověk bude opět svatý. Již nebude před Bohem pouhým hříšníkem z prachu, již bude opět Jeho svatým obrazem."


Písmo nás učí, že "nové stvoření" se rodí obléknutím do Krista ve křtu (Gal 3,27), kdy tento padlý "Adam" je pro Kristovy zásluhy  znovu schopen chodit v novosti života s Bohem (Ř 6,3-4).

Kdo je v Kristu, je nové stvoření.
Je Božím obrazem ve světě viditelném a v tomto postavení nenajdeme ve viditelném stvoření nic vznešenějšího a důstojnějšího, než právě být Božím dítětem.
Proto je-li kdo v Kristu, je nové stvoření. Staré věci pominuly, hle, je tu všechno nové.  - 2 Kor 5,17.



Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: luteran v Pátek, 17. duben 2015 @ 11:44:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
kdy tento padlý "Adam" je pro Kristovy zásluhy znovu schopen chodit v novosti života s Bohem ... mám zato, Oko, že právě ten padlý Adam, to nic, ten prach, ta pára nad hrncem, ta polní tráva, NENÍ SCHOPEN CHODIT, a proto byl ukřižován spolu s Kristem, aby NOVÝ ČLOVĚK povstal a mohl chodit v novosti života podle Božího obrazu, tj. Krista v nás. ... Možná to také tak vidíš, jen ses nevyjádřil úplně přesně... ;-)


]


Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 17. duben 2015 @ 12:48:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 Ahoj.
Doufám, že to vidíme v podstatě stejně:

Padlý "Adam" je proměněn nadpřirozeným způsobem  - Boží milostí pozdvižen do nové důstojnosti Božího dítěte

Třeba ovšem mít na paměti, že "stát se novým člověkem" neznamená změnu osobní identity - naše vnitřní Já není vyměněno za jiné nové vnitřní Já, ale je pouze proměněno.
Starý člověk je očištěn od hříchů, je "umyt" v koupeli znovuzrození a obnoven Duchem svatým.
Stále tatáž osoba, stále tentýž člověk - však očištěn Bohem, aby byl vůbec schopen vnitřní změny své hříšné přirozenosti do růstu ke svatosti pod vlivem Ducha svatého. A dokonce u tohoto "nového člověka" přetrvávají jeho staré hříšné návyky a náklonnosti ke hříchu a teprve svým dalším životem s Bohem se  člověk pracně  učí postupně se jich zbavovat.


Jen ve světě Metrixu získává člověk nové kvality pohodlně a bezpracně, nemusí pracně cvičit a sebe zdokonalovat a stává se mistrem v jednom okamžiku.. Však Bůh nijak nefandí lenochům. Vyžaduje spojení své milosti s lidskou námahou, s lidským úsilím. Jen tak je změna skutečná, opravdová.
Co člověka nic nestojí, za nic nestojí a člověk si toho nakonec ani neváží.

Tedy nejdříve přichází Boží milost - následně pak třeba lidské spolupráce v dalším životě, úsilí o dobro ve spolupráci s Duchem svatým.

(Tit 3,5-7)
... zachránil nás ne na základě skutků, které jsme my učinili ve spravedlnosti, nýbrž podle svého milosrdenství skrze koupel znovuzrození a obnovou Ducha Svatéhokterého na nás vylil hojně skrze Ježíše Krista, našeho Zachránce,  abychom se ospravedlněni jeho milostí stali dědici v naději života věčného.


]


Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:04:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tolik samospasitelné námahy jsi Oko vynaložil, a boží spásu si stále nijak nazasluhuješ. A speciálně pro tvůj samospasitelstvím natvrdlý mozek! Ten kdo se marně nenamáhá se svým samospasitelstvím jako třeba ty, tak ten není lenoch. Ten se třeba namáhá ve službě bližním v boží vůli. Takovou námahu ještě neznáš, co jednookáči? Tebe Kyklope Oko nejvíce zaměstnává vlastní skutkové samospasitelství, a pro tuto svou marnou práci neslyšíš a nevidíš. V podstatě se snažíš zachránit si svojí lidskou silou svůj vlastní zadek. A někde vzadu cítíš, že to stále ještě není dost. A to tě znepokojuje, neb síly ti dochází.


]


Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: luteran v Pátek, 17. duben 2015 @ 13:43:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A dokonce u tohoto "nového člověka" přetrvávají jeho staré hříšné návyky a náklonnosti ke hříchu a teprve svým dalším životem s Bohem se člověk pracně učí postupně se jich zbavovat. ... Něco vidíme podobně. Ale v této otázce mám zato, že svých hříšných vášní a sklonů se "zbavuji" vírou, že "ti, kteří náležejí Kristu Ježíši, ukřižovali své tělo s jeho vášněmi a žádostmi." "Zbavuji" se jich, když chodím touto vírou - vírou, že "už nežijí já, ale žije ve mě Kristus". Zbavuji se jich, když věřím, že to je šatník, který patří mému mrtvému já, zatímco pro mě jsou nachystány nové šaty, individuálně střižené, od Mistra krejčovského...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 18. duben 2015 @ 08:02:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zbavujeme se  jich ale většinou pracně, postupně a s námahou. Občas i selháváme a vracíme se do hříchu.

Je to trochu podobné, jako když abstinuje vyléčený alkoholik.

Ale mohou být i výjimky.

Mimořádná milost zoškliví člověku jeho slabost pro určitý hřích, takže ho už neopakuje.




..."Zbavuji" se jich, když chodím touto vírou - vírou, že "už nežijí já, ale žije ve mě Kristus". ...

Toto je podstatou všeho, se kterou muhu jen souhlasit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 18. duben 2015 @ 08:22:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Je to trochu podobné, jako když abstinuje vyléčený alkoholik.

   V tom se právě liší nové stvoření od usilovné náboženské snahy zakrýt a zamaskovat to, co jde člověku ze srdce aby se to nedostalo navenek a neudělalo svoje "dílo".



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 19. duben 2015 @ 09:57:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V tom se liší realita nového stvoření, že si uvědomuje svoji slabost a zranitelnost - a tím svoji bytostnou závislost na Boží pomoci (Když jsem slabý, tehdy jsem silný) - od virtuální reality "znovuzrozených",
kteří prý "už nekradou hrách z cizího pole", protože Bůh je prý rázem změnil natolik, že hřešit už nemohou..


Hladu na tebe - pak bys rozlišoval realitu od fikce, od autosugesce!




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 21. duben 2015 @ 07:35:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Hladu na tebe - pak bys rozlišoval realitu od fikce, od autosugesce!

  Stando, byl jsem v ŘKC a mám s ní dodnes přímou zkušenost, rozlišuji její realitu od fikce, kterou se tu snažíš vykreslit, když zapíráš věci všem známé.

 od virtuální reality "znovuzrozených", kteří prý "už nekradou hrách z cizího pole", protože Bůh je prý rázem změnil natolik, že hřešit už nemohou..

  Situace člověka, který prošel pokáním a je svobodný od hříchu se hodně liší od situace otroka hříchu, který se omylem domnívá, že má "svobodu hřešit" a že mu jeho "bůh dovoluje hřešit" a "každý hřích mu musí schválit".

  Pokud je například alkoholik, který abstinuje ale stále je otrokem alkoholu, tak se musí svému otrokáři vyhýbat a celý život prožije na útěku před svým otrokářem. Často to je tak, že se na něj nesmí ani podívat, natož k němu přičuchnout a už vůbec ne se napít byť i jen malinko, jinak by byl zpět ve vězení.

  Člověk, který zažil Boží dar pokání je svobodný od hříchu. Nemusí před ním utíkat. 

  Chápu, ale že pro tebe je to zatím "fikce", "matrix" a "virtuální realita", když jsi to nikdy nezažil. 


  A je legrační, jak ty, který tu píše o usilovné snaze a o tom jak statečně celý život makáš a snažíš se svou usilovnou snahou proměnit sám sebe a své srdce píšeš něco o závislosti na Boží milosti mně, který je v těchto věcech závislý na té Boží milosti, protože vím, že srdcem člověka člověk nepohne a pokud, tak leda k horšímu. Ani otrok sám sebe nevysvobodí usilovnou snahou z otroctví.

  Tak nějak nevíš co si vybrat: Na jednu stranu nám vyčítáš že jsme v hříchu a spasení naprosto závislí na Boží milosti a nemáme co pro změnu udělat a když tu svědčíme o tom, že Boží milost fakt funguje, mění člověka a vysvobozuje ze hříchu, tak zase lžeš abys převrátil i tu Boží milost, kterou jsme zažili.

  Ale to je asi jak se ta převrácená bezbožnost potřebuje skrz tebe projevit co nejvíce, aby byla zjevná.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 22. duben 2015 @ 08:01:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Situace člověka, který prošel pokáním a je svobodný od hříchu se hodně liší od situace otroka hříchu, který
1.)  se omylem domnívá, že má "svobodu hřešit" a
2.)  že mu jeho "bůh dovoluje hřešit" a
3.)   "každý hřích mu musí schválit"
.
"...




Ahoj Toníku.
Zkus si zodpovědět následující otázky a oprav mě, jestli se v něčem pletu:


1.) Byl marnotratný syn synem v otcově domě, nebo otrokem?  Pokud byl synem, měl i tak svobodu odejít z otcova domu? Měl tedy tuto svobodu zhřešit?

2.)  Dovolil otec marnotratnému synu odejít od ciziny, nebo mu v tom nějak zabránil?

3.)  Respektoval otec synovo špatné rozhodnutí žít životem ve hříchu tím, že mu vyplatil jeho část dědictví? Ač nerad, schválil tím i toto jeho špatné rozhodnutí?  Vždyť kdyby mu jeho dědictví nevyplatil, syn by neměl možnost odejít žít ve hříchu s nevěstkami! Neměl by co rozhazovat!




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 25. duben 2015 @ 09:56:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, nepleteš se. Opravdu máte boha, který vám dává "svobodu" hřešit a který vás vychovává a převrací vám písmo do toho, co žijete a i na nesouvisejících věcech vám dokazuje, že vám váš bůh dovolil a schválil hřích.


  Je Bůh, stvořitel světa, který dal lidem život a také jim dal hranice co lidé smí dělat a co nesmí. Něco jim dovolil (dal jim svobodu) a něco jim zakázal. Dal lidem svobodu dělat cokoliv si vyberou, ale zakázal jim hřích.

  Je bůh, který se vzbouřil proti stvořiteli. Říkáme mu satan: To je Boží odpůrce. To je ten, který převrací Boží slovo, ten, který dává lidem "svobodu" hřešit, hřích jim schvaluje.


  Hezky je váš způsob myšlení a převracení Božího slova vidět hned v první knize písma. 

  Bůh stvořil člověka a řekl mu

  Ze všeho stromoví zahrady směle jez, ale ze stromu poznání dobrého a zlého, z toho nejez.   

  To první byla svoboda, kterou Bůh člověku dal: Dovolil mu jíst ze všeho stromoví zahrady.
  To druhé nebyla svoboda, ale byl to zákaz: Bůh zakázal jíst člověku ze stromu poznání dobrého a zlého.


  Zákaz je něco, co není dovoleno. Co člověk neměl dělat. Něco, co je za hranicí svobody, kterou člověk od Boha dostal.


  Pak přišel satan, který má uvažování hodně podobné, jako vy. Tak jak vy převracíte jak slovo Boží, tak slovo lidí, tak to dělá satan, váš otec. Řekl ženě: 

  Opravdu Bůh řekl: Nejezte ze žádného stromu v zahradě?

  Satan převrátil Boží slovo, podobně jako to děláš ty když píšeme o naší svobodě.


  Bůh nám dal svobodu v naprosto všem, kromě hříchu. 

  Není to nějaká polosvoboda či jak se ti to převrací díky satanově způsobu uvažovaní: Svoboda, kdy člověk žije cokoliv kromě hříchu člověka nijak neomezuje. Naopak: Pokud člověk začne žít hřích, hřích jeho život omezuje a to výrazně. 

  Hřích totiž není svoboda, ale otroctví. 

  Za hranicí svobody, kterou dal Bůh je otroctví hříchu a smrt.


  Tím, co žijeme a tím, že se straníme hříchu, máme mnohem větší svobodu, než vy. 

  Když mi třeba Bůh dá vydělat hodně peněz a rozhoduji se, co s nimi udělám, není to pro mne "problém" jako pro vás, neřeším problém, ale naopak řeším radost. Nemusím se bát, že zhřeším, protože mi Bůh dává svobodu, na co ty peníze použiji, mohu se tedy v této svobodě sám rozhodnout aniž bych řešil nějaký "problém".  "Problém" jsem naopak řešil ve chvíli, kdy jsem díky hříchu neměl dost peněz na něco, co bylo potřeba. Což, díku Bohu, nebylo zase tak často.


  Když tedy čtu v písmu: "Všechno je mi dovoleno", tak tomu rozumím v kontextu, ve kterém to apoštol psal a nerozumím tomu tak, že tím apoštol dovoluje hřešit (jak se to slovo převrací tobě). V klidu a pokoji se tedy najím ve veganské restauraci. Ale pokud bych šel na oběd s Gregem, pro pokoj jeho svědomí bych šel jinam.

  Když v písmu čtu "Všechno však zkoušejte; co je dobré, to pevně držte" tak tomu nerozumím tak, že mám jít ozkoušet heroin, whisky, pervitin, promiskuitu, nějakou krádež, dojít vynadat rodičům a trochu si zarouhat. Už jen pro to, že v kontextu dále je "všeho, co vypadá zle, se vystříhejte".

  Když v písmu čtu: "A všechno, cokoli činíte slovem nebo skutkem, čiňte ve jménu Pána Ježíše" tak tomu nerozumím tak, že bychom ve jménu Ježíše měji jít hřešit, když máme dělat všechno ve jménu Ježíše.

  Když je napsáno: "Vše mohu v Kristu, který mne posiluje", tak tomu nerozumím tak, že mohu v Kristu hřešit.

  Když je napsáno: "Všechno ať se děje slušně a spořádaně", tak si myslím, že tím apoštol neříká, že by měl člověk hřešit slušně a spořádaně.

  A tak podobně kde je slovo "všechno".



  Takže když se ti apoštolovo "všechno je dovoleno" převrátí v hlavě do toho, že "máš dovoleno hřešit", že ti "bůh schvaluje každý hřích", je to pro mne hodně zajímavé, protože jsi první člověk tohoto druhu, na kterého jsem narazil. Vážně bych nečekal že zrovna někdo, kdo se tváří jako římský katolík, bude lidi v diskuzi statečně, sdrnatě a vytrvale přesvědčovat několik let, že má dovolen hřích a že mu bůh dal svobodu hřešit. 

  Takže díky za tvou upřímnost v diskuzi a za sdílení tvého postoje a uvažování.

  Toník


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 25. duben 2015 @ 21:22:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku,
jestli je pro tebe tak těžké odpovědět na tři jednoduché otázky (protože by tě vytrhly ze zaběhnutých kolejí)  tak se alespoň nad svojí vírou zamysli:


1.) Byl marnotratný syn synem v otcově domě, nebo otrokem?  Pokud byl synem, měl i tak svobodu odejít z otcova domu? Měl tedy tuto svobodu zhřešit?

2.)  Dovolil otec marnotratnému synu odejít od ciziny, nebo mu v tom nějak zabránil?

3.)  Respektoval otec synovo špatné rozhodnutí žít životem ve hříchu tím, že mu vyplatil jeho část dědictví? Ač nerad, schválil tím i toto jeho špatné rozhodnutí?  Vždyť kdyby mu jeho dědictví nevyplatil, syn by neměl možnost odejít žít ve hříchu s nevěstkami! Neměl by co rozhazovat!




..."To první byla svoboda, kterou Bůh člověku dal: Dovolil mu jíst ze všeho stromoví zahrady.
  To druhé nebyla svoboda, ale byl to zákaz: Bůh zakázal jíst člověku ze stromu poznání dobrého a zlého."...


A co se stalo dál? Nezneužili lidé tuto svobodu a nepřekročili zákaz?

Tak k čemu takové zákazy, když nedosáhnou kýženého výsledku?

Nechápeš, že být Božím dítětem už není o dodržování zákazů (které k ničemu nevedou, protože lidé je stejně poruší), ale je žitím na docela jiné úrovni?


Cožpak ty jsi manželce věrný jenom proto, že ti  Bůh nevěru  zakázal?

Je to jediný důvod? Nebo hlavní důvod být věrným? Pak tě opravdu lituji.

Já jsem manželce věrný proto, že mám poznání, že je to jediná žena na světě, kterou mi Bůh přidělil za společnici v životě, kterou miluji a mám v úctě. Jiné ženy mě z tohoto pohledu vůbec nezajímají a díky mému vztahu k manželce  nejsou pro mě už ani pokušením..

Proto trvám na Pavlových slovech, že všechno je mi dovoleno. Jsem si vědom, že absolutně všechno - ale má to i pokračování: "Ničím se nedám zotročit".  To je skutečná svoboda Božího dítěte, kde jsou už jakékoli zákazy "co nesmím" absolutně zbytečné..


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 26. duben 2015 @ 09:09:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
jestli je pro tebe tak těžké odpovědět na tři jednoduché otázky (protože by tě vytrhly ze zaběhnutých kolejí)  tak se alespoň nad svojí vírou zamysli:

  Ne, není to těžké. Kdybys na ně chtěl odpovědět, rád ti odpovím.


A co se stalo dál? Nezneužili lidé tuto svobodu a nepřekročili zákaz?

  Ano, zneužili svobodu a udělali, co Bůh zakázal. To je hřích.


Tak k čemu takové zákazy, když nedosáhnou kýženého výsledku?

  Proč si myslíš, že nedosáhly kýženého výsledku?


Nechápeš, že být Božím dítětem už není o dodržování zákazů (které k ničemu nevedou, protože lidé je stejně poruší), ale je žitím na docela jiné úrovni? 

  Opět návodná manipulativní otázka, vycházející z toho, co žijete v ŘKC.

  Ne, Stando, opravdu neuvažuji jako vy v ŘKC, kde máte sestavu všelijakých zákazů, příkazů a doporučení a snažíte se je naplnit a k tomu ještě máte damoklův meč a "problém" i z toho, když máte trochu peněz navíc jestli nezhřešíte když si za peníze koupíte něco pro sebe místo toho, abyste je dalí na účely "církve".
 
  Tím, že pro mne hřích není "svoboda", ale hříchu se straním má mnohem rozsáhlejší svobodu v životě než ten, kdo má "boha", co mu dovoluje a schvaluje každý hřích.


Cožpak ty jsi manželce věrný jenom proto, že ti  Bůh nevěru  zakázal?
Je to jediný důvod? Nebo hlavní důvod být věrným? Pak tě opravdu lituji.

  Opět návodné otázky vycházající z vašeho prostředí, z toho, co žije. To bys musel "vyjít ven", abys měl trochu přehled že ne všude je to jako v ŘKC.

  Ne, neuvažuji jako vy. Své manželce jsem věrný, protože jí mám rád. 


 To je skutečná svoboda Božího dítěte, kde jsou už jakékoli zákazy "co nesmím" absolutně zbytečné..



  Je dobře, že se na tobě diskuze s křesťany na nekatolickém portále podepsaly, že alespoň víš, co psát "správně". 

  Stando, a už jsi to tomu panu faráři z Římskokatolické farnosti Děkanství Postoloprty a farnosti Lenešice řekl, že to s těmi zákazy, příkazy a doporučeními dělá docela špatně a že to má dělat podle tebe, jak je to "správně"? 

  Zkus si udělat pořádek nejdříve doma, mezi svými a pak poučuj ostatní o tom, co ses naučil na nekatolickém portále.

  Toník





]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 27. duben 2015 @ 08:00:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Kdybys na ně chtěl odpovědět, rád ti odpovím."...


A proč si tedy myslíš, že jsem ti je opakovaně pokládal?


Ty tvrdíš, že lidská svoboda v sobě zahrnuje téměř všechno - ovšem kromě volby hříchu.

Já zase tvrdím, že lidská svoboda coby dar od Boha v sobě zahrnuje úplně všechno - tedy i možnost zvolit sobě hřích - tedy uvrhnout sama sebe dobrovolně do otroctví.  A Bůh - i když zásadně s hříchem nesouhlasí - respektuje a dovoluje jakoukoli lidskou volbu včetně hříchu.
 
A dokazuji to tím, že i když si otec nepřál, aby jeho marnotratný syn odešel z otcova domu, nijak mu v tom nezabránil - naopak, vyplatil mu i jeho část dědictví - i když věděl, že ho promrhá s nevěstkami.
Kdyby otec synovi nedovolil odejít (nedovolil zhřešit), nevybavil by ho přece na cestu ještě penězi pro nevěstky!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 28. duben 2015 @ 06:28:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
No, psal jsi, abych si je zkusil zodpovědět  já, abych se zamyslel. To jsem udělal. Proč jsi je pokládal opakovaně, to nevím. Pokud jsi je chtěl zodpovědět ty, stačilo napsat.


Ty tvrdíš, že lidská svoboda v sobě zahrnuje téměř všechno - ovšem kromě volby hříchu.

  Stando, tvrdím, že  Bůh některé věci lidem dovolil, a to skoro všechno: Nekonečně možností, které mohou dělat.

  Některé věci ale Bůh lidem zakázal. Nedovolil. Neschválil. 
  To je třeba hřích. Nebo, například, když nás Bůh vychovává, zakáže nám úplně v klidu některé věci pro naši výchovu, věci, které se ani za hřích neoznačují. 


  Nevím, jak je to u vás v daleké zemi moravské a s vaším jazykem kterým mluvíte, ale u nás v Čechách to máme tak, že slovo "svoboda" vymezuje možnosti, které mají lidé dovolené a slovo "zákaz" vymezuje možnosti, které dovolené nemají. U nás v Čechách mají lidé svobodu podnikat, cestovat, sportovat, nakupovat a cokoliv říkat ale nemají svobodu krást a vraždit. Pokud kradou a vraždí, což je zakázané, následuje trest. Měli jsme tu i vládu komunistů a za komunistů neměli lidé svobodu podnikat, to bylo zakázané a byl za to trest a svobodu cestovat měli velmi omezenou, cestovat přes hranice bylo také zakázané a byl za to trest.


  U nás v Čechách normální otcové jednají dost podobně, jako Bůh: Tedy svým dětem hřích zakazují, nedovolují ho. Když dítě nějaký hřích udělá, tak mu ho jeho normální otec neschválí, ale pokárá ho, napomene ho. I já tak zacházím se svými dětmi, vychovávám je, hřích jim nedovoluji a neschvaluji. I moji rodiče se mnou zacházeli stejně, také mě vychovávali, hřích mi nedovolovali a neschvalovali (kromě uctívání model, ve kterém sami vězeli a do kterého mě svou neznalostí a oklamáním navedli)


  Ale máme tu i nenormální otce, kteří svým dětem klidně hřích dovolí a ještě jim ho schválí a nebo na hříchu rovnou s dětmi spolupracují a ve hříchu je podporují. 

  Máme tu i otce podobné tomu vašemu otci, který je vychovával jako on vás, a kteří své děti podle jeho vzoru šlehají úrazy a nemocemi až do krve. To je v Čechách zakázané a je za to trest, takovému rodiči jsou jeho děti odebrané a rodič jde za takovou "výchovu" do vězení.



  Ten zbytek co sis o mne domyslel jsou jen tvoje spekulace, chytání za slovíčka, aby ses mohl zamotat do tvých sítí a nevěděl, jak ven. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 28. duben 2015 @ 09:02:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku,
ty spekulace se odehrávají jen ve tvé vlastní hlavě, ve tvé fantazii. Já nespekuluji.



..." Tedy svým dětem hřích zakazují, nedovolují ho. "...


Tak to tedy všem ostatním otcům poraď, jak toho dosáhneš, že dětem hřích nedovolíš. Dokud jsou malé, tak třeba násilím (otázkou ale je, nakolik je to výchovné).

Jak ale "nedovolíš" dospělému dítěti, aby si nezapálilo cigaretu, aby se neopilo? Aby neužívalo drogy?



Nevidíš, jak se chvástáš něčím, na co máš ve skutečnosti vliv asi  jako na loňské sněhy?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 29. duben 2015 @ 18:51:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
ty spekulace se odehrávají jen ve tvé vlastní hlavě, ve tvé fantazii. Já nespekuluji.

  Stando, tahle spekulace, kterou jsi napsal výše, se tedy odehrává v hlavě Toníka, co sis ho vymyslel ve tvé hlavě a není tedy tvoje, jestli ti dobře rozumím: "...i když si otec nepřál, aby jeho marnotratný syn odešel z otcova domu, nijak mu v tom nezabránil - naopak, vyplatil mu i jeho část dědictví - i když věděl, že ho promrhá s nevěstkami. Kdyby otec synovi nedovolil odejít (nedovolil zhřešit), nevybavil by ho přece na cestu ještě penězi pro nevěstky!"

  Pokud má tedy Toník ve tvé hlavě takovou spekulaci, cos napsal, tak si myslím, že se ten Toník v tvé hlavě plete: Ten otec byl v mnoha věcech celkem normální a nejspíš svého syna vychovával, i když ne úplně dobře a je vidět, že v té rodině byl problém. 



Tak to tedy všem ostatním otcům poraď, jak toho dosáhneš, že dětem hřích nedovolíš. Dokud jsou malé, tak třeba násilím (otázkou ale je, nakolik je to výchovné). 

  Zase, Stando: Způsoby vašeho boha a jeho násilné výchovy nepromítej do života druhých. Zkus si představit, že jsou na světě normální lidi, kteří vychovávají své děti bez násilí, bez šlehání nemocemi a úrazy. Nevím tedy, zda jsi toho schopen.

  Vlastně by mne docela zajímalo, jakou výchovou jsi prošel ty, když tě napadají takové hrozné věci. Myslel jsem, že jsi z nějakého normálního prostředí, ale podle tvých posledních reakcí, tvé obhajoby "svobody" hřešit, násilné výchovy a dalších věcí to nevypadá. Neodpověděl bys na těch pár jednoduchých otázek ke tvému životu vedle v diskuzi, abych měl trochu představou jakou hrůzou jsi to vlastně prošel a co všechná vás v té sektě, co žiješ, učí?


Jak ale "nedovolíš" dospělému dítěti, aby si nezapálilo cigaretu, aby se neopilo? Aby neužívalo drogy?

  No, to je těžké vysvětlovat člověku, který poznal jako výc*****u metodu jen násilí a od svého boha zná jako výc*****u metodu sešvihání nemocí a nic jiného zřejmě nezná, protože tě zatím nic jiného nenapadlo. 


  Nevím, jestli to budeš schopen pochopit, asi ti to bude cizí, ale zkusím to.


  My používáme k výchově svých dětí slovo. Říká se tomu komunikace. Mluvíme na svoje děti, komunikujeme s nimi. A oni mluví s námi. Komunikujeme se svými dětmi tak asi 10-100x za den. Slovem, normálně ústy, jim řekneme, co mají dělat, co dělat nemají, vyučujeme je jak se chovat, zase slovem a k tomu příkladem. Věci, které jsou zlé a které jsou hříchem jim normálně zakážeme

  Zase slovem. 

  Normálně jim řekneme:

  Tohle nedělej. To nesmíš dělat.

  Já vím, že pro vás, co máte "všechno dovoleno" je to asi hrozné slovo, to "nesmíš" a asi strašná představa? Ale když naše děti vychováváme slovem a příkladem, tak je zase nemusíme vychovávat násilím a nemocemi jako vás váš bůh co vám všechno dovolí. 

  Když našim dětem zakážeme hřích a dobře je vychováme, tak jim v klidu můžeme dovolit toulat se po nocích a nemusíme jim předepisovat denní čtvrthodinku, kdy se s námi mají povinně bavit jako to máte s vaším bohem vy.


  Máme na to i poučku v našem učení (od toho pána jak sis myslel že je to "samorost" a má svérázné výklady). 


  Vyuč chlapce na počátku jeho cesty, neodvrátí se od ní, ani když zestárne.

  A to je pravda. U holek to kupodivu platí taky. Tím "na počátku jeho cesty" rozumíme "od malička", jako třeba už od miminka, od malého dítěte. I na malá miminka mluvíme, komunikujeme s nimi, i když někdy vypadáme v něčích očích jako pitomci, protože někteří hloupí a popletení lidé si omylem myslí, že miminka nebo postižení nejsou schopni vztahu a komunikace.


  Svoje děti vychováváme slovem, protože náš Bůh nás vychovává taky slovem. 

  Hříchy nám nedovoluje, zakazuje nám je (slovem). A hříchy nám neschvaluje (opět slovem). Slovem nám ukazuje, co děláme špatně a slovem nám říká, co máme dělat jinak a zase slovem nám říká, jak to máme dělat. Slovem nás povzbuzuje a slovem nás taky kárá. Někdy dost drsně, že bych si to za rámeček nedal. Ale jsem za to rád. Na tohle téma jsem ti z naší zkušenosti psal i článek "parchant".


  Ono to asi ve vašem světě bude znít jako "sci-fi" a "virtuální realita" po tom, co jsem si od tebe přečetl o násilí a švihání nemocemi a úrazy. Ale zkus si nějak představit, že to opravdu funguje, i když to bude asi těžké.

  Toník


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 01. květen 2015 @ 10:07:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Zase, Stando: Způsoby vašeho boha a jeho násilné výchovy nepromítej do života druhých. Zkus si představit, že jsou na světě normální lidi, kteří vychovávají své děti bez násilí, bez šlehání nemocemi a úrazy. "...


Toníku.
má představivost je docela v pořádku, ale co tvoje "věcnost"? A co věrnost Písmu?


(Žd 12,5-6)
A zapomněli jste na napomenutí, které vám praví jako synům: ‚Můj synu, nepodceňuj Pánovu výchovu, ani neochabuj, když jsi od něho kárán; neboť koho Pán miluje,toho vychovává, a švihá každého, koho přijímá za syna.‘ 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopr (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. květen 2015 @ 08:07:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
má představivost je docela v pořádku, ale co tvoje "věcnost"? A co věrnost Písmu?

  Stando a dokážeš si tedy představit, že to slovo neznamená nemoc jako je to u vašeho boha, ale že to slovo se vztahuje k normální výchově?

  I když s tebou se bavit o tom, co je "normální" bude asi dost těžké. 


  Vychovávat své děti nemocemi není v našem světě normální, je to zakázané. A to nejen v církvi, ale i v běžném světě. 

  Máme na to i zákony, například:
Jestliže je dítě vystaveno tělesnému nebo duševnímu násilí ze strany rodiče nebo jiné osoby, která žije s dítětem ve společné domácnosti, může obecní úřad obce s rozšířenou působností podat jménem dítěte soudu návrh na vydání předběžného opatření na uložení opatření k ochraně dítěte před domácím násilím..Stane-li se další společné bydlení manželů v domě nebo bytě, v němž se nachází rodinná domácnost manželů, pro jednoho z nich nesnesitelné z důvodu tělesného nebo duševního násilí vůči manželovi nebo jinému, kdo v rodinné domácnosti manželů žije, může soud na návrh dotčeného manžela omezit, popřípadě i vyloučit na určenou dobu právo druhého manžela v domě nebo bytě bydlet.
  Násilník je pak potrestán odnětím jeho "svobody" hřešit. A zákony, které má naše společnost, vychází právě z křesťanských kořenů.

  Chápu, že tobě se to Boží slovo převrací do toho, co žijete s vaším bohem, který vám dává "svobodu" hřešit, schvaluje vám každý hřích, "vychovává" vás nemocemi a jehož vůle je násilí, války a kdejaký hřích.

  Ale Boží slovo bylo určeno lidem, kteří mají jiné srdce. To, že se vám převrací k vaší vlastní škodě není vina toho slova.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 27. duben 2015 @ 08:14:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Je Bůh, stvořitel světa, který dal lidem život a také jim dal hranice co lidé smí dělat a co nesmí. Něco jim dovolil (dal jim svobodu) a něco jim zakázal. Dal lidem svobodu dělat cokoliv si vyberou, ale zakázal jim hřích."...



Zřejmě si neuvědomuješ, že Boží zákazy jsou jen ukazately správné cesty.

Zákaz hříchu člověku pomáhá si zvolit, ale člověka nenutí si zvolit správnou cestu! Neomezuje jeho svobodu si zvolit třeba i hřích.



Bůh dal lidem svobodu dělat si cokoliv - a toto on sám respektuje a lidem dovoluje v jejich životě dělat si cokoliv. Tedy Bůh lidem dovoluje i hřešit - i když on sám je zásadně proti hříchu!  To je realita tohoto skutečného světa, ve kterém žijeme! 


Všechno je mi dovoleno - ale ne všechno prospívá.... Ničím se nedám zotročit (to je už má svobodná volba z rozhodnutí srdce, nikoli kvůli splnění Božího příkazu!).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 28. duben 2015 @ 07:59:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, vysvětluješ si to dobře. 

  Je jeden bůh, který překrucuje Slovo a dovoluje lidem hřešit, a dokonce jim schvaluje hřích, dává jim "svobodu" hřešit přes jasný zákaz.

  To je váš bůh.

  Já ti ho neberu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 28. duben 2015 @ 09:04:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je jenom jeden Bůh - a dává nám žít ve slavné svobodě Božích dětí.

V této svobodě je mi všechno dovoleno, ale ne všechno prospívá - a já se ničím nedám zotročit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 29. duben 2015 @ 18:12:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, někdy nám něco na dané téma z tvého života napiš. Který konkrétní hřích máš od svého boha dovolen, jak se stalo, že ti ho dovolil a jak to děláš, že se tím hříchem nenecháš zotročit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tíživá polopravda (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 01. květen 2015 @ 10:11:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Můj Bůh nesouhlasí se žádným zlem, se žádným hříchem. Přesto natolik respektuje právo člověka si svobodně zvolit, že mu  dovolí spáchat i hřích.


Toníku, 

a jakpak se tobě stane, že tvůj bůh tobě hřích nedovoluje a ty přesto zhřešíš? Cožpak ten tvůj bůh nemá dostatek moci zakročit a  hřích ti nedovolit?


]


Re: Re: Tíživá polopravda. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 11:45:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takže speciálně pro Kyklopa ještě jednou.

Člověk byl stvořený k obrazu božímu jako svatý. Hříšný člověk tedy ani ty Oko, není a nemůže být obrazem božím. Tak jako nejde deformovat ani pošpinit Bůh, tak nejde deformovat a pošpinit Jeho obraz. Je to velmi prosté. Deformovaný a pošpiněný obraz Boha, není již obrazem Boha, JE TO OBRAZ DO HŘÍCHU PADLÉHO ČLOVĚKA!
Toliko k obrazu a mylné Kyklopově domněnce, že on sám je deformovaným obrazem božím! Není. Takový obraz Boha neexistuje. Špinit je možné tu tvoji chlebomodlu, Boha ani Jeho obraz ne!

Dle toho co Oko píšeš za hlouposti, jsi víru Krista ještě nepoznal. Ducha svatého se bojíš vyznat! A kdo se bojí vyznat Ducha, nemůže vyznávat Krista!! Ty sis nechal Oko Ducha ukrást. Nesmíš a nemůžeš se k Duchu znát. Na Ducha u římské nevěstky mají patent jenom vlci v rouše beránčím. A tak čekáš a čekáš kdy že ten Duch začne na tebe působit, očekáváš super příjemné pocity, a ono nic a nic. A pro svou neustálou samospasitelnou snahu přehlížíš Krista působícího v Duchu v každodenních samozřejmých věcech. Třeba jako v duchovním obsahu slov. A ve tvých slovech (ne)milé Oko, je jen lež a faleš. Sám se chytáš do vlastních osidel, které si tkáš z vlastních slov! 




]


Stránka vygenerována za: 0.44 sekundy