|
Právě je 281 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116531808 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži
Vloženo Pondělí, 23. únor 2015 @ 08:33:36 CET Vložil: Tomas |
poslal Frantisek100 Janovi Křtitelovi uložil Bůh zvláštní úkol. Sám Jan všemu
nerozuměl, ale plnil to, co mu Bůh uložil. Mohl se třeba oženit, založit
rodinu a dělat rodičům radost, dát jim vnoučata, ale z Jana se stane
z našeho pohledu podivín. Ostatně jako podivíni připadali vždy téměř
všichni proroci. Jan začne nosit podivné oblečení a jí zvláštní stavu a káže
něco neobvyklého. Žije v pustině, na poušti. A právě tato výjimečnost
není samoúčelná. Jan káže a ukazuje na příchod někoho mocného, který bude
křtít Duchem Svatým a ohněm.
A co Jan ještě dělá kromě kázání?
Mat.3,5
„Tehdy vycházel k němu celý Jeruzalém i Judsko
i celé okolí Jordánu, vyznávali své hříchy a dávali se od něho v řece
Jordánu pokřtít“
Co tyto lidi tam táhne k němu na poušť?
Všimněme si, že Jan nejde za nimi, ale oni jdou k němu.
K člověku, který tak divně vypadá. Co je tak tedy na něm přitahuje?
Svědomí? Šli by za ním lidé dnes ?
Svědomí bohužel mnozí dnes ani nemají. Ale tyhle
lidi něco tíží. Tíží je vědomí vlastních hříchů. Potřebují je nějak ze sebe
dostat, potřebují si ulevit, potřebují je vyznat. Je to spousta lidí, kteří
jdou za Janem. Proč? Vždyť to není Ježíš, o kterém ještě nemají
tušení.
Jan je křtí ve vodě, ale také zvěstuje, že tohle není
vše.
Mat. 3,11
„Já
vás křtím vodou k pokání; ale ten, který přichází za mnou, je silnější než já
– nejsem hoden ani toho, abych mu zouval obuv; on vás bude křtít Duchem svatým
a ohněm“
Křtí je k pokání. Není to odpuštění hříchu, ale
k pokání. Tedy příprava na to nejdůležitější, co teprve přijde. Jan a ani
voda nemůže odpustit hříchy. Nemají žádnou magickou moc
k odpuštění.
V Mk 1,4 čteme:
„To se stalo, když Jan
Křtitel vystoupil na poušti a kázal: „Čiňte pokání a dejte se pokřtít na
odpuštění hříchů.“
Čili co je Janův křest ve vodě? Vyznat hříchy a nechat
se pokřtít na odpuštění hříchu. Je to příprava na toho, kdo tu moc
odpouštět hříchy má. K Pánu Ježíši přece můžeme přistoupit jedině
kající.
Jaké je tedy poslání Jana Křtitele? Probudit
v lidech svědomí a potřebu odpuštění hříchu.
A on tuto potřebu dál probouzí svým kázáním i pokřtěním
ve vodě. Voda symbolizuje očištění, zbavení se špíny. Ale bohužel
jen té fyzické vnější špíny, ale ne té duchovní. Kdo se nechal pokřtít,
tak tím veřejně vyjadřoval touhu po zbavení hříchu i odpuštění. Takové
to veřejné vyjádření pokání a touhy po odpuštění Bohem.
Jan křtí, ale sám neví, jak to může Bůh udělat, aby
lidem odpustil hříchy. Určitě mu to vrtalo hlavou stejně jako nás. A pak
se stane zvláštní událost. Přichází k němu sám Pán Ježíš, aby se nechal
od něho pokřtít. Jan v něm poznává toho Božího Beránka, který snímá hříchy
světa. Ale proč by se On měl nechat pokřtít? On přece je bez hříchu. Beránek
bez hříchu. Ale slyší z úst Pána Ježíše:
Mat. 3,15
Ježíš mu odpověděl: „Připusť
to nyní; neboť tak je třeba, abychom naplnili všecko, co Bůh žádá.“ Tu mu Jan
již nebránil.
Jan nechápe , ale podvolí se a pokřtí Pána Ježíše. Pak se stane něco
úžasného.
Během Ježíšova křtu se otevřou nebesa a Duch
Svatý v podobě holubice sestupuje na Ježíše a hlas mluví: Mt
3.17
„A z nebe
promluvil hlas: „Toto je můj milovaný Syn, jehož jsem si vyvolil.“
Teď už Jan ví, že Duchem Svatým bude křtít Pán Ježíš.
V Janovi ,33:
„A já jsem
stále nevěděl, kdo to je, ale ten, který mě poslal křtít vodou, mi řekl: ‚Na
koho spatříš sestupovat Ducha a zůstávat na něm, to je ten, který křtí Duchem
svatým.‘
Ale proč se nechává křtít ve vodě? Jaký to má
smysl? Možná tak se ptá sám sebe i Jan. Ale pak si vzpomíná, že Pán Ježíš
řekl, aby se naplnila veškerá spravedlnost.
Beránek, který snímá hříchy světa, ale jak to
udělá a jaký význam má jeho pokřtění ve vodě, ačkoliv je přece
čistý?
Jan to jistě pochopil a pochopíme to i my.
Ponořme do špinavé vodu čistou houbu! Co se stane?
Nasaje do sebe špínu a je po čistotě. Tak nějak je to symbolicky vyjádřeno
ponořením Pána Ježíš do vody, kde před tím hříšní lidé symbolicky
odložili své hříchy Tyto hříchy bere tento Beránek na sebe, aby je na
kříži zničil a naplnil spravedlnost. Beránek je na hříchu zabit i s hříchy,
které nepochází od něho, ale byly moje, tvoje vaše… Už
chápete???
Ale pozor!!! To nejsou všechny hříchy světa, ale ty, co
byly smyty do vody, čili vyznané.
A bacha. I Ty moje vyznané. Ne takové, co
zapírám.
Ježíš vstoupil do vody při svém křtu, aby nasál naše
vyznané hříchy a přinesl je pak na kříž.
A co se ještě děje na kříži ?
V Luk 12,50 čteme:
„Křtem mám být
pokřtěn, a jak je mi úzko, dokud se nedokoná!“
Z jakého křtu je Pánu Ježíši úzko? Kdy bylo
Pánu Ježíši úzko a modlil se? Nevzpomínáte na jeho poslední noc?
Přemýšlejme tedy o kříži a modleme se dál…!!! A
děkujme a děkujme!!!
Hezký den František.
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 18:46:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Ale pozor!!! To nejsou všechny hříchy světa, ale ty, co byly smyty do vody, čili vyznané. A bacha. I Ty moje vyznané. Ne takové, co zapírám. Ježíš vstoupil do vody při svém křtu, aby nasál naše vyznané hříchy a přinesl je pak na kříž.|
Františku, a co se stane s těmi hříchy, které zapíráš a které nepřinesl Ježíš na kříž, když je vyznáš?
Nechá se v tu chvíli Ježíš znovu pokřtít a vyleze znovu s tím nevyznaným hříchem na kříž? |
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 19:21:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tady jde o pokání.Ale
kdo dnes má tu schopnost činit pokání a přiznat se ke svým hříchům? Pojem pokání
je cizí. Aby si lidé nějak pokání uměli představit, bylo symbolický znázorněno
vodou, která zbavuje špíny. Tedy jen té fyzické, co je na povrchu. Hřích máme
vyznávat a uvědomovat si každý den a stále
a nemusíme se ponořit do vody. Právě absence pokání vede k pýše.
Jsou to přece duchovní pojmy a ty se někdy hůře
chápou.
Ježíš
prostě zemřel za naše hříchy vyznané bez
rozdílu, kdy je vyznám, ale důležité je vyznat a to není jen při křtu, kdy si je
v duchu uvědomuji. Když se modlíme, aby nám Bůh odpustil hříchy, tak si je
musíme přece napřed uvědomit. Nebo říkáme je fráze?
|
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 19:56:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Františku,
Říkáš to dobře a máš pravdu, hřích je potřeba si přiznat, vyznat, litovat a pak prosit za odpuštění a činit pokání. Pokud se někdo bude tvářit ve stylu, co bylo bylo, případně co bude, mě nezajímá, protože já už jsem spasený, je to špatně. I Písmo přeci mluví o vyznávání hříchů a pokání.
No a co z hříchy, které nevyznáme, odpuštěny nebudou i na tohle nám dává Písmo odpověď. V tom vyznání, lítosti a pokání jde hlavně o nás, naši nápravu a tahle cesta trvá do konce našeho života. Bůh zná i naše skryté skutky, dobré i zlé.
Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. únor 2015 @ 12:41:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Hele Noname, jak to tvoje vyznávání hříchu jde dohromady s tvým cukrováním s Martinem?
Považuješ vůbec za vinu když někdo osočuje satanem? Nebo ti to pro stranické nadržování u tvého kolegy nevadí cukrouši? |
]
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 19:56:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinec Ale pozor!!! To nejsou všechny hříchy světa, ale ty, co byly smyty do vody, čili vyznané. A bacha. I Ty moje vyznané. Ne takové, co zapírám. Ježíš vstoupil do vody při svém křtu, aby nasál naše vyznané hříchy a přinesl je pak na kříž.|
Martino To jsou zase kecy, copak takové nesmysly patří do křesťanství. |
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. únor 2015 @ 12:34:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To neřekl Cizinec! Je vidět, že to mažeš padni komu padni. |
]
Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 27. únor 2015 @ 18:24:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Myslivec To neřekl Cizinec! Je vidět, že to mažeš padni komu padni.
Martino
Nemám čas číst všechny hovadiny, které zde ty a parta kolem tebe vypotíte. Pokud cizinec nemá intelektuálně na to, aby jasně a srozumitelně pracoval jako já, aby všem bylo zřejmé kdo co napsal, pak má smůlu. Pracuje špatně a hloupě a tak když ignoruje dávat odkazy, rozumím jeho příspěvku tak, že si ho přivlastnil za svůj. 85% příspěvků nečtu nebo jen zběžně. |
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 27. únor 2015 @ 15:24:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Vidíte, v tom se shodneme, Martino. Proto jsem ty nesmysly komentoval a ptal se, kde na ně autor článku přišel. |
]
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Středa, 25. únor 2015 @ 19:03:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Lukáš nás zpravuje ve svém evangeliu:
[Lukáš 3:21,22] Když se všechen lid dával křtít a když byl pokřtěn i Ježíš a modlil se, otevřelo se nebe a Duch svatý sestoupil na něj v tělesné podobě jako holubice a z nebe se ozval hlas: „Ty jsi můj milovaný Syn, tebe jsem si vyvolil."
Lukáš však popsal pozdější Ježíšova slova na téma křest takto:
[Lukáš 12:50] Křtem mám být pokřtěn, a jak je mi úzko, dokud se nedokoná!
Tak byl Ježíš Janem Křtitelem pokřtěn nebo ne? Nebo zapomněl snad Ježíš na Janův křest? Nebo je snad křest vodou, který dal Jan, a křest Duchem svatým, který dal Pánbůh, nedostatečný?
Přemýšlej křesťane! Použij nápovědu:
[Lukáš 3:16] Na to Jan všem řekl: „Já vás křtím vodou. Přichází však někdo silnější než já; nejsem ani hoden, abych rozvázal řemínek jeho obuvi; on vás bude křtít Duchem svatým a ohněm.
Když to rozluštíme, jsa pokřtěni vodou a Duchem svatým, čeká nás křest přetavením v ohni, jak píší starozákonní proroci, nebo jsme již ohněm prošli?
Nu což, Boží lid má stále o čem přemýšlet. Víra je totiž z rozumu.
|
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 20:55:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Myslím Unshankene, že ten oheň je o přítomnosti .Přišel s prvním příchodem.Do dnes shromažďuje zrno do Své sýpky a plevy pálí neuhasitelným ohněm.Je o duchovních bojích, rozdělení přátel i rozdělení v rodinách.Je to o utrpení, kříži který máme nést . Víme že vstoupit do království je těžké a mnozí si museli nejprve projít mnohými zkouškami a utrpením.Avšak díky Bohu za ně, vždyť utrpení vede k našemu dobru "přetavení " a vytrvalosti. Vyznat hříchy ano , ale nést svůj kříž a zemřít svému JÁ na kříži (zvítězit nad zlým ) jako by se dnes zdálo pro mnohé nepohodlné a těžké .A tak si myslím že čas k našemu společnému pokání v bázni i spasení není dobré promarnit :- „Jeden člověk měl na své vinici fíkovník; přišel si pro jeho ovoce, ale nic na něm nenalezl.
- 7Řekl vinaři: ‚Hle, už po tři léta přicházím pro ovoce z tohoto fíkovníku a nic nenalézám. Vytni jej! Proč má kazit i tu zem?‘
- 8On mu odpověděl: ‚Pane, ponech ho ještě tento rok, až jej okopám a pohnojím.
- 9Snad příště ponese ovoce; jestliže ne, dáš jej porazit.‘“(Lukáš 13)
S chvěním a třesením přeji abychom všichni v důvěře prošli , zvítězili , a v tom vítězství setrvali do konce.Abychom nebyli nalezeni bez dobrého ovoce a nazí .V tom nechť nám dá Otec našeho Pána Ježíše způsobí chtění i sílu a zachová nás ve své milosti a životě. Jemu veškerá čest i sláva. |
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pátek, 27. únor 2015 @ 18:43:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Také mám ten názor, že ohněm musíme projít každý tady na zemi. Obrazně jsem spíš usoudil, že křest ohněm je způsoben naším utrpením, jímž se od víry nenecháme odradit. Ale je to i dílo, které pro Krista činíme. Jak píše Pavel:
[1 Korintským 3:11-13] Nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který už je položen, a to je Ježíš Kristus. Zda někdo na tomto základu staví ze zlata, stříbra, drahého kamení, či ze dřeva, trávy, slámy –
dílo každého vyjde najevo. Ukáže je onen den, neboť se zjeví v ohni; a oheň vyzkouší, jaké je dílo každého člověka.
|
]
Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Pátek, 27. únor 2015 @ 20:06:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Souhlasím.
Takovým" tavným dnem" byl i první příchod. Viz. Malachiáš 3.. Pro nás zůstal v nás, s námi , jak slíbil v Duchu sv. Těm kdo se Boha bojí, vyšel v srdci jako sluce spravedlnosti , hvězda jitřní. a jak řekl zůstane s námi po všechny dny , až do skonání tohoto věku.
1. Kor. 1:8 : On vám bude oporou až do konce, abyste v onen den našeho Pána Ježíše Krista nebyli obviněni.
Pokud nás Pán soudí ( pročišťuje křtem ohně ) je to jen k našemu dobru a k naší nápravě (i opoře) , abychom nebyli obviněni a odsouzeni spolu se světem.Proto víme, že není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši.
Když to vše shrnu a řeknu obrazně : Slunce , slunce nespálí.. |
]
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Středa, 25. únor 2015 @ 07:29:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jan Křtitel byl od mateřského luna naplněn Duchem Svatým Lukáš 1:15-17 Neboť bude veliký před Pánem, vína a opojného nápoje se nenapije a již od lůna své matky bude naplněn Duchem Svatým. 16A mnohé ze synů Izraele obrátí k Pánu, jejich Bohu. 17A sám půjde před ním v duchu a moci Eliášově, aby obrátil srdce otců k dětem a neposlušné k smýšlení spravedlivých a přichystal Pánu připravený lid.“Žil tak jak Ho vedl DS. |
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 25. únor 2015 @ 09:59:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano, Jan Křtitel byl Eliáš...
Tenkrát se naplnila slova proroka Malachiáše ( celá 3. kap. je o 1. příchodu) : - 1„Hle, posílám svého posla ( Eliáše - Jana Křtitele) , aby připravil přede mnou cestu. I vstoupí nenadále do svého chrámu Pán, kterého hledáte, posel smlouvy, po němž toužíte. (Pán Ježíš -Mesiáš- Pán pánů a Král králů) Opravdu přijde, praví Hospodin zástupů.
- 2Kdo však snese den jeho příchodu? Kdo obstojí, až se on ukáže? Bude jako oheň taviče, jako louh těch, kdo bělí plátno .
|
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 25. únor 2015 @ 10:25:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Svatý Eliáš je dospělý muž pokročilého věku. Který byl vzat na Nebesa i se svým tělem a který se zjevil společně s Mojžíšem na hoře Tabor při proměnění Páně. Myslíte si že by zároveň ještě stihnul být splozen svatým Zachariášem a zrozen svatou Alžbětou jako malé dítě a prožít život svatého Jana ? Věřím že teprve přijde. |
]
Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 25. únor 2015 @ 11:18:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Drahý poutnicku, ano , chci Vám říct , že Jan je Eliáš, který měl přijít a přišel... Máte-li tedy drahý poutnicku uši, pak slyšte: všichni proroci i Zákon prorokovali až po Jana ! |
]
Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 25. únor 2015 @ 11:30:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Laura67 někde píše, že první vzkříšení přijde s druhým příchodem... hmmm .. A i vy Poutnicku také čekáte teprve na Eliáše?
Vše se stalo a byl naplněno v Kristu. Cesta byla ELIÁŠEM připravena tomu, kdo je VZKŘÍŠENÍ i ŽIVOT. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 25. únor 2015 @ 11:39:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pokud nevěříte tomu co Vám o Janovi píšu , věřte slovům:: A chcete-li to přijmout, on je Eliáš, který má přijít. (Matouš 11: 14) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Středa, 25. únor 2015 @ 18:20:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano, první vzkříšení nastane z druhým příchodem Pána Ježíše na základě veršů: 1.Kor. 15:23 Každý však ve svém pořadí: jako prvotina Kristus, potom při jeho příchodu ti, kdo jsou Kristovi, Pří jeho příchodu. 1.Tes. 4:16 16protože za zvuku přikazujícího zvolání, hlasu archanděla a Boží polnice sám Pán sestoupí z nebe a mrtví v Kristu vstanou nejdříve. Sám Pán sestoupí z nebe a mrtví v Kristu vstanou nejdříve. Heb. 9:28 tak i Kristus, když byl jednou obětován, aby vynesl hříchy mnohých, podruhé se bez hříchu ukáže k záchraně těm, kteří ho očekávají. Věřte aspoň těm veršům. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 25. únor 2015 @ 20:32:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Lauro , ano ty verše sedí, a vždyť jim věřím..Jen nevěřím vašemu výkladu: ( první vzkříšení nastane z druhým příchodem Pána Ježíše)
Pánovo vzkříšení totiž nastalo před cca 2000 lety.(Mnohá těla byla vzkříšena.) Na prvním vzkříšení mají podíl všichni, kdo jsou JEHO již NYNÍ .Při druhém příchodu vstanou jejich těla a ti, kdo se dožijí, budou také zachráněni a proměněni. Pak už NAVŽDY budeme s Pánem. A po té, žádné jiné, další , vzkříšení těl nebude třeba! ... ani další svody ( propouštění satana)... na koho ? na ty kdo již oblékli nesmrtelnost? :-) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 25. únor 2015 @ 21:24:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Vzkříšených je zatím zanedbatelný počet, a nabízí se biblická souvislost se čtyřiadvaceti trůny u božího trůnu(soudu), na kterých sedí lidská porota. Myslím si, že těch čtyřiadvacet starců jsou předčasně vzkříšení lidé. Bůh je nejvýš spravedlivý a je logické, že u svého božího soudního dvora má účast i lidská porota. Proto asi byli předčasně vzkříšení. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 09:11:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Myslivec |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 09:24:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Myslivče, budiž Ti tohle vzkříšení bratra svědectvím.
https://m.youtube.com/watch?v=nXfmBp0RaX0 |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 09:41:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ale vždyť tohle je
svědectví typu Bonke, Hagin a další. Připadá mi to jako podvod a komedie ve
stylu amerického způsobu křesťanství. Je to stejné, jako když na jeviště
v hale pro tisíce lidí přivezou lidi na vozíčku či údajně slepí a pak se
dějí zázraky. Ale ty lidi nikdo nezná. Jsou to vybraní herci. Je to podvod. Sem
tam se stane něco jako zázrak, ale tohle je úmyslná akce satana, který lidem
slibuje to, co Pán Ježíš neslíbil. Copak Pán Ježíš slíbil ,
že každého uzdraví, každý bude bohatý a nikdo nebude trpět?
To je to nebiblické evangelium prosperity. Ale to je jen satanova léčka. Možná
mnohem horší než katolicismus s papežem.!!!!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 09:46:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pak buď Tobě Františku tohle slovo svědectvím:
- Marek 9:43 Svádí-li tě k hříchu tvá ruka, utni ji; lépe je pro tebe, vejdeš-li do života zmrzačen, než abys šel s oběma rukama do pekla, do ohně neuhasitelného.
- Marek 9:45 A svádí-li tě k hříchu noha, utni ji; lépe je pro tebe, vejdeš-li do života chromý, než abys byl s oběma nohama uvržen do pekla.
- Jan 5:24 Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 10:18:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tohle
ano, ale ne to, co čí američtí charismatici typu Hagina, Bonkého a
dalších. Jejich divadla a miliardy nejsou od Boha. Tyhle
lidi, kteří tvrdí, že byli v nebi a v pekle a jiné nesmysly, určitě
neposlal Pán Ježíš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kř (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 10:30:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Co říkáš Františku na tohle svědectví:
https://m.youtube.com/watch?v=nkPKCE6NQLQ |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kř (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 12:18:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ----Tyhle lidi, kteří tvrdí, že byli v nebi a v pekle a jiné nesmysly, určitě neposlal Pán Ježíš.---
Františku , stále platí to slovo,
že někteří se nedají přesvědčit, ani kdyby někdo vstal z mrtvých...
Nemám zájem , ani v popisu, hlásat jakoukoli církev, ale Krista ukřižovaného a JEHO evangelium o JEHO království. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 25. únor 2015 @ 20:49:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | -----první vzkříšení nastane z druhým příchodem Pána Ježíše ----
Tohle je bylo co? :
- 51A hle, chrámová opona se roztrhla vpůli odshora až dolů, země se zatřásla, skály pukaly,
- 52hroby se otevřely a mnohá těla zesnulých svatých byla vzkříšena;
- 53vyšli z hrobů a po jeho vzkříšení vstoupili do svatého města a mnohým se zjevili. (Matouš 27)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Středa, 25. únor 2015 @ 21:19:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano, sám Pán Ježíš za svého života hodně lidi vzkřísil, stejně tak i apoštoly měli moc křísit mrtvé, ale první vzkříšení nastane z druhým příchodem Pana Ježíše.Apoštol Pavel to vysvětluje moc hezký v 2.Tes. 2:1:8 Pokud jde o příchod našeho Pána Ježíše Krista a naše shromáždění k němu, žádáme vás, bratři, 2abyste se nenechali snadno otřást ve svém poznání ani vylekat buď skrze ducha, nebo skrze slovo nebo skrze dopis, vydávaný za náš, jako by den Pánův již nastal. 3Ať vás nikdo žádným způsobem nesvede, protože nenastane, dokud napřed nepřijde odpadnutí a nebude zjeven ten člověk bezzákonnosti, syn záhuby, 4který se staví na odpor proti všemu a pyšně se pozvedá nade všecko, čemu se říká Bůh nebo co se uctívá, takže sám usedne jako Bůh do Boží svatyně a bude se vydávat za Boha . 5Nevzpomínáte si, že jsem vám toto říkal, ještě když jsem byl u vás? 6Také víte, co ho nyní zdržuje, aby byl zjeven až ve svůj čas. 7Neboť tajemství této bezzákonnosti již působí; jen čeká, dokud ten, kdo je nyní zdržuje, nebude z prostředku vzat. 8A potom bude zjeven ten Bezzákonný, kterého Pán Ježíš odstraní dechem svých úst a zahladí jej i jeho skutky jasným zjevením svého příchodu. Z těch veršů je moc dobře vidět, že shromažďovaní apoštolu k Ježíši začne až bude zničen ten Bezzákonný. Ten Bezzákonný ještě není zničen. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 09:10:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | S těmi verši souhlasím, jen s Tvým výkladem ne... Nikde neučím že naše vzkříšení těl nastalo ! Učím to, samé co ap.Pavel:- Efezským 2:6 Spolu s ním nás vzkřísil a spolu s ním uvedl na nebeský trůn v Kristu Ježíši,
- Koloským 2:12 S Kristem jste byli ve křtu pohřbeni a spolu s ním také vzkříšeni vírou v Boha, jenž ho svou mocí vzkřísil z mrtvých.
Věz a pochop, že zde ap. Pavel mluví o prvním vzkříšení , které, nechápu proč ignoruješ a zapíráš a učíš , že nastane s druhým příchodem.Vlastě učíš ,že až se Pán vrátí vstane jako prvotina z mrtvých .....! To je blud...On vstal cca před 2000 lety.To je to první vzkříšení. Všichni jeho, kdo již přešli ze smrti do života probudil k životu a uvádí na nebeský trůn , v Kristu Ježíši, který také ignoruješ, když jinde píšeš že do nebe nikdo nepůjde! A to, že nekraluje! Všichni od Lotra , Štěpána, ap.Pavla a milióny dalších ...jsou duchem u NĚJ a i my u JEHO trůnu JÍM vzkříšeným duchem.Čekají na vzkříšení těl ( my pokud se dožijeme na proměnu ) , která nastane při druhém příchodu.Na ten okamžik (porodu) čeká celé tvorstvo, tehdy bude zjevena sláva Božích synů v nesmrtelné těla.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 25. únor 2015 @ 21:29:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Existuje někde v NZ číslování vzkříšení? Vždyť i sám Pán Ježíš vzkřísil Lazara a další
lidi. Takže asi není vzkříšení jako vzkříšení. Vzkříšení přece neznamená, že
vstaneme v tom samém bídném těle, které jsme měli a které bylo i nemocné a
třeba znetvořené. To, co se stane při druhém příchodu Pána Ježíše je něco úplně
jiného, než si dovedeme představit. Je to vzkříšení úplně v jiném těle, kde už
není pohlaví a je to něco pro nás nepochopitelného. Budeme jako andělé. A živí,
kteří při příchodu Pána Ježíše nebudou mrtví
a budou patřit mezi ty, které přišel Pán Ježíš vzkřísit, budou ihned
proměněni. K čemu? Musí mít jiné tělo
než dosud. Do nebe a k Bohu vstupujeme
jinak než v našem těle. Tady je důležitý náš duch a ten neumírá, ale také neví o sobě. Je to jak někde uložený
software, čili data, něco pro nás nepochopitelného. A tato data, pokud si to
aspoň trochu chceme představit , dostanou jiný hardware čili tělo. Když tohle
chtěli tehdy lidem sdělit autoři Písma, nemohli jinak než těmi výrazovými
prostředky, které se tehdy používaly. Šlo o to lidi potěšit a dám naději. A
těšit se můžeme i dnes. Když jsme učíval počítače, tak jsme žákům vyprávěl, že
je mi líto mého starého PC. Mám v něm tolik dat. Ale těším se na nový PC,
lepší a výkonnější a do něho si vše ze starého
PC přehraji a data mám stále. A pak jsem jim řekl. A není to tak i s námi. Co když zemřeme a duch odchází k
Bohu, pak někdy Bůh tato data, ducha vloží do nového těla. Zemřeli jsme úplně?
Jen tělo se změnilo a to staré je recyklováno přírodou. A tak nějak se žákům
zajiskřilo v očích. Pak jsem pokračoval dál odborně o PC. Jistě , že by to bylo
na dlouhé povídání apod., ale to jsem věděl, že není otázkou tak krátkého času
a ani obsahem látky. Aspoň je dobré, když se člověk zamyslí a zvažuje jinak než
čistě materialisticky. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 07:31:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Da se to vysvětlit tak, že ti lidi kteří byli vzkříšení před druhým příchodem Pána Ježíše zestárli a zase umřeli. A teprve z druhým příchodem Pána Ježíše ti kteří budou vzkříšení už neumřou ale budou žít věčně. To je první vzkříšení Zjevení 20:6Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení; nad těmi druhá smrt nemá pravomoc, nýbrž budou kněžími Božími a Kristovými a budou s ním kralovat tisíc let. Až skončí tisící jete kralovaní tak bude druhé vzkříšení Zjevení 20:5 Ostatní mrtví neožili, dokud se těch tisíc let nedovršilo. Zjevení 20:7-15 Až se těch tisíc let dovrší, bude Satan propuštěn ze svého vězení 8a vyjde, aby svedl národy, které jsou ve všech čtyřech úhlech země, Góga i Magóga, a shromáždil je k boji; a bude jich jako písku v moři. 9Vystoupili na šíři země a obklíčili ležení svatých a milované město. Ale sestoupil oheň z nebe a pohltil je. 10A Ďábel, který je sváděl, byl uvržen do jezera ohně a síry, kde je šelma a falešný prorok. A budou trýzněni dnem i nocí na věky věků. 11A uviděl jsem veliký bílý trůn a toho, kdo na něm seděl; před jeho tváří zmizela země i nebe a jejich místo již více nebylo. 12A uviděl jsem mrtvé, velké i malé, jak stojí před trůnem, a byly otevřeny knihy. Byla otevřena i jiná kniha, to jest kniha života. A mrtví byli souzeni podle svých skutků, zapsaných v těch knihách. 13A moře vydalo mrtvé, kteří v něm byli, i Smrt a Hádes vydali mrtvé, kteří v nich byli, a každý byl souzen podle svých skutků. 14A Smrt a Hádes byli uvrženi do ohnivého jezera. To je ta druhá smrt: ohnivé jezero. 15A kdo nebyl nalezen zapsán v knize života, byl uvržen do ohnivého jezera. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 08:25:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Doba, kdy je satan ve vězení, nastala už příchodem Krista v těle na tuto zemi a zvláště pak Kristovým vítězstvím nad smrtí..
(Lk 10,17-20) Potom se s radostí vrátilo těch sedmdesát a říkali: "Pane, i
démoni se nám poddávají ve tvém jménu!"
Tehdy jim řekl: "Viděl jsem satana spadnout z nebe jako
blesk.
Hle, dávám vám moc šlapat na hady a štíry i na veškerou sílu
nepřítele a vůbec nic vám neublíží.
Neradujte se však z toho, že se vám poddávají duchové, ale
spíše se radujte, že vaše jména jsou zapsána v nebesích." V podstatě je jenom jedno vzkříšení do oslaveného těla - z lidského pohledu běhu času na konci věků při druhém Kristově příchodu. z pohledu věčnosti u každého člověka však hned v hodině jeho smrti těla. Protože smrtí vycházíme z běhu času tak, jak jej známe a nastává už věčná duchovní skutečnost podle výsledku Kristova soudu: (Ř 14,10-12) Všichni se přece postavíme před Kristovou soudnou
stolicí.
Vždyť je napsáno: "Jakože jsem živ, praví Pán, skloní se
přede mnou každé koleno a každý jazyk vzdá chválu Bohu."
A tak každý z nás bude sám za sebe skládat účet Bohu.
(2 Kor 5,10) My všichni se přece musíme ukázat před Kristovou soudnou
stolicí, aby každý dostal odplatu za to, co dělal v těle,
podle toho, co vykonal, ať už to bylo dobré nebo
zlé.
V nebi tedy nejsou jen jakési "dušičky" v jakémsi "mezistavu", ale všichni svatí jsou ve věčné blaženosti už nyní - a to už i ve svém skutečném těle, které má už nyní podobu dokonalého Kristova těla oslaveného!
My žijící tyto svaté vzýváme o přímluvu, vytváříme spolu v Kristu společenství k naší záchraně (oblak svatých, který nás obklopuje - Žd 12,1) - a proto tito svatí po své smrti těla v našich očích už znovu "ožili" - a to je to první vzkříšení (z lidského pohledu běhu času).
Z pohledu mimo čas, z pohledu věčnosti, tedy soud na konci věků už vlastně probíhá. Čas ve věčnosti ztrácí svůj rozměr, svoji moc.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 27. únor 2015 @ 06:53:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | První vzkříšení se vztahuje k místu Zj 20,4 -6 .
A spatřil jsem trůny a ty, kteří se na ně posadili, a byl jim svěřen soud; uviděl jsem také duše těch, kteří byli sťati pro Ježíšovo svědectví a pro Boží slovo, i ty, kteří se nepoklonili šelmě ani jejímu obrazu a nepřijali její cejch na čelo ani na ruku. I ožili a kralovali s Kristem tisíc let. Ostatní mrtví neožili, dokud se těch tisíc let nedovršilo. To je první vzkříšení. Blahoslavený
a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení; nad těmi druhá smrt nemá
pravomoc, nýbrž budou kněžími Božími a Kristovými a budou s ním
kralovat tisíc let.
Týká se tedy mučedníků pro víru a také těch, kteří ve víře vytrvali až do smrti. Týká
se tedy svatých v nebi - oblaku svatých (Žd 12,1), kteří s námi skrze
naše společné společenství s Kristem mají také obecnství i snámi, a jsou
námi ctěni a vzýváni o přímluvu.
„Archeologická
svědectví nám mohou velmi přiblížit vztah rané církve ke svatým a
mučedníkům.. Mučedníky křesťané považovali za ochránce a přímluvce
zemřelých u Božího trůnu, jak ukazuje také jeden epigraf z ciriackých
katakomb: CVIQVE • PRO • VITAE • SVAE • TESTOMONIO • SANCTI • MARTYRES •
APVD • DEVM • ET • CHRISTVM • ERVNT • ADVOCATI ..... … svatí mučedníci budou pro všechny obhájci u Boha a u Krista
S tímto pohledem se shodují i zobrazení postav v katakombách, které stojí u Krista soudce, obhajováni a chráněni
místními mučedníky. Lze najít i vyobrazení, v nichž mučedník přivádí
zemřelého ke Kristu-Soudci. Ve Vercelli byl nalezen epigraf, jehož závěr
zní: O • FELIX • GEMINO • MERVIT • QUI • MARTYRE • DVCI | AD • DOMINVM •
MELIORE • VIA REQVIEMQVE • MERERI Šťastný je ten, který si zasloužil
doprovod dvou mučedníků až k Pánu a dosáhnutí věčného odpočinku.
Podle
učení církve bude jenom jedno vzkříšení, při posledním soudu, kdy
vstanou jak dobří, tak i špatní. (sr. Mt 25,46; J 5,28; J 6,54; 1 Kor
15,51-53). O tomto vzkříšení mluví Zj 20,11.
Dále
církev učí (ve shodě s 2 Kor 5,10), že spravedliví hned po smrti přejdou
do nebe, takže pro nějaké mezidobí na zemi není místo!
A proto ono "první vzkříšení" musíme brát jen v duchovním smyslu, a to jakožto účast v Kristově zmrtvýchvstání vírou a křtem (J 5,25; Kol 3,1;) Takto jsou spojeni s Kristem všichni, kteří ve křtu oblékli Krista (Gal 3,27) a v dobrém vytrvávají.
"Tisíceleté
kralování" - znamená poměrně dlouhý čas, kdy církev bude požívat dost
velkého klidu. Ten čas začal už Kristovým vtělením, ale hlavně jeho
smrtí na kříži a vzkříšením, protože od té doby je ďáblova moc velmi
omezena. Ke konci té doby však bude satanovi povoleno, aby na krátký čas
rozpoutel zuřivý boj proti církvi.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. únor 2015 @ 07:04:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A ještě do toho šumění svistu nějak napasuj očistec. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: timg v Pátek, 27. únor 2015 @ 17:31:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ač nejsem Římsko katolík , co třeba toto:
Zjevení Janovo 20:5 Ostatní mrtví však nepovstanou k životu, dokud se těch tisíc let nedovrší.
Je přece psáno, že na konci, ( při soudu) vydá smrt a její říše své mrtvé. A pokud Pán mluví o Lazarovi a boháči, ví o čem mluví.(o ráji a pekle)
Kdo jsou v Pánu (mají podíl na prvním vzkříšení ) nepodléhají soudu, protože budou s Pánem soudit svět.... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kř (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Sobota, 28. únor 2015 @ 08:33:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Co jsou v Pánu patří k prvnímu vzkříšení a nad nimi druhá smrt nemá moc, oni budou kralovat nad zemi.Zjevení 20:6 To je první vzkříšení. Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení! Nad těmi druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími a budou s ním kralovat po tisíc let. Ježíš ve Zjevení 5:10 říká: a učinil je královským kněžstvem našeho Boha; a ujmou se vlády nad zemí.“ (1000 let.)Ve Zjevení 2:11 je napsáno: Kdo má uši, slyš, co Duch praví církvím: Kdo zvítězí, tomu druhá smrt neublíží.“ Až skončí 1000 let Satan bude propuštěn z vězení a bude zavádět národy ve čtyřech koutech zemi Zjevení 20:7,8 obklíčí svaté město Zjevení 20:9 (svaté město je Nový Jeruzalém který sestoupí od Boha z nebe Zjevení 21:2,10).Od 11-14 verše 20 kap. knihy Zjevení popisuje druhé vzkříšení a kdo nebude zapsán v knize života bude uvržen do ohnivého jezera Zjeveni 20:15A kdo nebyl zapsán v knize života, byl uvržen do hořícího jezera.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest n (Skóre: 1) Vložil: timg v Sobota, 28. únor 2015 @ 10:43:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Lauro, svaté město, nový Jeruzalém nesestoupí na tuhle zem..(tahle země při 2.příchodu shoří ), ale sestoupí na novou zem , kde již nebude moře , měsíc, slunce, den ani noc..bude VĚČNOST. Již nebude čas .." tisícileté království " o kterém mi píšeš ,nastalo s prvním příchodem....Kdo kraluje tobě?
Kdyby království s Mesiášem nepřišlo , a nebyl vylit Ducha sv. , modlitby svatých , nebyl-li omezen satan , nic by nebránilo tomu aby se lidstvo již dávno vyzabíjelo!!! .Vždyť Pánu a Králi byla dána veškerá moc na nebi i na zemi před 2000 lety. Nový nebeský Jeruzalém je cca 2000 let náš pravý domov a všech těch, kteří v Kristu zesnuli.
Máš přece psáno , že při 2. příchodu a vzkříšení z mrtvých ,(kdy smrt a její říše vydá své mrtvé , kteří nepovstal k životu dokud se čas nedovrší) budeme soudit svět... Věříš tomu slovu?
Proto je psáno : "blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení - vzkříšení našeho ducha.( Znovuzrození) Proto Pán říká, nech mrtvé, nechť pochovávají své mrtvé, ale ty mne následuj a zvěstuj Boží království. A tohle evangelium o království, bude zvěstováno do poslední hodiny. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a kře (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Sobota, 28. únor 2015 @ 12:58:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Kde čteš, že Nový Jeruzalém sestoupí na zem (starou, novou)?Já osobně čtu, že sestupuje, ale nikde nečtu, že sestoupí na zem.Když Pán Ježíš přišel po prvně tak přišel aby obětoval svůj dokonali život za svět, podruhé ještě nepřišel, až přijde podruhé teprve potom z jeho druhým příchodem nastane vzkříšení těch kteří patří Kristu (je to první vzkříšení) Heb. 9:28 tak i Kristus, když byl jednou obětován, aby vynesl hříchy mnohých, podruhé se bez hříchu ukáže k záchraně těm, kteří ho očekávají. Když Pán Ježíš odcházel tak řekl: Již s vámi nebudu mnoho mluvit, neboť přichází vládce tohoto světa. Proti mně nemá vůbec nic. Jana 14:30 Jak můžeš napsat že Satan je omezen, když Ježíš říká že on odchází a vládce toho to světa přichází? Kdy by dneska vládlo Mesiášské království tak ten svět by vypadal úplně jinak. Ale dneska světu vládne Satan.Když apoštol Pavel říká: "budeme soudit svět" tak to říká konkrétním lidem, ta slova nemůžeš automatický vztahovat na sebe.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 28. únor 2015 @ 14:34:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Když apoštol Pavel říká: "budeme soudit svět" tak to říká konkrétním lidem, ta slova nemůžeš automatický vztahovat na sebe. "...
V tomto to záleží jenom na tobě a na tvém způsobu životě.
(Ř 2,27) A když člověk od přirozenosti neobřezaný plní Zákon, bude soudit tebe, který jsi skrze literu a obřízku přestupníkem Zákona.
(1 Kor 6,2) Nevíte, že svatí budou soudit svět? ...
(Mt 12,41) Ninivští muži povstanou na soudu s tímto pokolením a odsoudí je,
neboť učinili pokání na Jonášovo kázání -- a hle, zde je někdo větší než
Jonáš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hřích (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Sobota, 28. únor 2015 @ 17:23:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | (1 Kor 6,2) Nevíte, že svatí budou soudit svět? ...Patříš mezi svaté?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané h (Skóre: 1) Vložil: timg v Sobota, 28. únor 2015 @ 17:58:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Lauro Ty nepatříš k Božímu lidu? 1. Korintským 6:2 Což nevíte, že Boží lid bude soudit svět? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyzna (Skóre: 1) Vložil: Laura67 v Sobota, 28. únor 2015 @ 21:24:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Lauro Ty nepatříš k Božímu lidu? 1. Korintským 6:2 Což nevíte, že Boží lid bude soudit svět? Velice rada by patřila k Božímu lidu ale zatím neobdržela jsem Ducha Svatého. Nemůžeme vztahovat cizí dopisy na sebe, to co je napsáno v dopisech apoštolu není adresováno nám lidem ale "svatým, vyvoleným". Těch, co jsou vykoupení ze zemí je omezení počet (144 000 Zjevení 14:3). Zatím vím, že patřím k tomu světu, a je jedině na Bohu zda mně vyvolí k nebeskému životu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a v (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 01. březen 2015 @ 06:37:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Lauro, milující Bůh přece dává Ducha svatého těm , kdo touží a tomu kdo Jej milují a prosí.Jeho milost není omezená ..Vidím že Písmo studuješ a tak si přečti Zjevení Janovo 22:17 A Duch i nevěsta praví: „Přijď!“ A kdokoli to slyší, ať řekne: „Přijď!“ Kdo žízní, ať přistoupí; kdo touží, ať zadarmo nabere vody života.Zachraň se z tohoto zvráceného pokolení , Lauro , dnes je den spasení, pokud dovolíš, budu se za Tebe přimlouvat.Upni svou naději ke Kristu, krev kterou prolil nás očišťuje a volá naléhavěji než Ábelova. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 01. březen 2015 @ 08:05:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | timg |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 01. březen 2015 @ 09:09:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Podívej Martino, chci tu holku podpořit , pokud prosí a touží po Duchu svatém , dostane zdarma.
Lukáš 11:11 Což je mezi vámi otec, který by dal svému synu hada, když ho prosí o rybu?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 01. březen 2015 @ 11:58:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | timgPodívej Martino, chci tu holku podpořit , pokud prosí a touží po Duchu svatém , dostane zdarma.
Lukáš 11:11 Což je mezi vámi otec, který by dal svému synu hada, když ho prosí o rybu?
Martino Myslíš to možná upřímně, ale jen jí věšíš bulíky na nos. Žádného Ducha Svatého nemá a nebude mít, pokud nebude živou ratolestí na kmeni, kterým je Kristus. To je Církev! Jen od Církve může získat pečeť Darů Ducha Svatého. Žádná sekta, žádná tkz. církev tuto moc nemá, jen autentická, pravá a svatá Církev Kristova. Když nevěříš mě, věř Písmu sv. a zbytečně si nezatěžuj své svědomí a duši těžkým hříchem, vědomé nevědomosti.
14Apoštolové v Jeruzalémě uslyšeli, že Samaří přijalo Boží slovo, a tak k nim vyslali Petra a Jana. 15Ti přišli a modlili se za ně, aby přijali Ducha svatého. 16(Na nikoho z nich totiž ještě nesestoupil; byli pouze pokřtěni ve jménu Pána Ježíše.) 17Vkládali tedy na ně ruce a oni přijímali Ducha svatého.
A pro nevěřící pak Písmo sv. pokračuje:
18Když Šimon uviděl, že se Duch svatý uděluje skrze vkládání rukou apoštolů, přinesl jim peníze 19se slovy: „Dejte i mně tu moc, aby každý, na koho vložím ruce, přijal Ducha svatého!“ 20Petr mu na to řekl: „Ať jsou tvé peníze zatraceny s tebou! To sis myslel, že Boží dar jde koupit za peníze? 21Nemáš podíl ani účast na téhle věci, protože tvé srdce není před Bohem upřímné. 22Čiň pokání ze své špatnosti a modli se – snad ti Bůh ten úmysl tvého srdce odpustí. 23Vidím, jak jsi plný hořkosti a spoutaný nepravostí.“
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 01. březen 2015 @ 13:19:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano , poznal jsi to dobře Martino, myslím to zcela upřímně. A i věřím tomu Petrovu slovu , co jsi napsal.
NIKDO NIKDY SI NEKOUPÍ A NÁSILNĚ NEPŘIVLASTNÍ TO , CO PATŘÍ JEDINÉMU BOHU , TOMU KTERÝ ZDARMA DÁVÁ ...!
- 37„Kdo přijme jedno z takových dětí v mém jménu, přijímá mne; a kdo mne přijme, nepřijímá mne, ale toho, který mě poslal.“
- 38Jan mu řekl: „Mistře, viděli jsme kohosi, kdo v tvém jménu vyhání démony, ale s námi nechodil; i bránili jsme mu, protože s námi nechodil.“
- 39Ježíš však řekl: „Nebraňte mu! Žádný, kdo učiní mocný čin v mém jménu, nemůže mi hned nato zlořečit.
- 40Kdo není proti nám, je pro nás. (Marek 9)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a (Skóre: 1) Vložil: timg v Sobota, 28. únor 2015 @ 15:16:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ----Kde čteš, že Nový Jeruzalém sestoupí na zem (starou, novou)?---
Zjevení Janovo 21: - 1A viděl jsem nové nebe a novou zemi, neboť první nebe a první země pominuly a moře již vůbec nebylo.
- 2A viděl jsem od Boha z nebe sestupovat svaté město, nový Jeruzalém, krásný jako nevěsta ozdobená pro svého ženicha
Jak jsem psal , tahle země , živly, i vesmír se rozplyne žárem. (Čti 2.Petrův 3)Jan viděl novou zemi, kde nebude moře ,měsíc, slunce , ale stále trvající den...Jeho brány (NOVÉHO JERUZALÉMA) budou otevřeny ,noci tam už nebude , a žádný satan......a hlavně čas......! To je JEHO příští....Čti " a pak už NAVŽDY budeme s Pánem" 1. Tesalonickým 4:17 Někteří učí a při tom překrucují písmo k vlastní záhubě, a tak Tě Lauro střežím ,aby jsi nebyla oklamána jejich svodem.Přeji Ti aby jsi rostla v poznání našeho Pána a Spasitele Ježíše Krista. Jemu buď sláva nyní a až do dne věčnosti. |
]
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 25. únor 2015 @ 08:28:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Na poušti jsou přes den nesnesitelná vedra a v noci zas třeba i mrzne.
Mohér (velbloudí srst) je nejenom jemná a přijemná na nošení, ale je také tím nejvhodnějším materiálem na oděv do takového prostředí pouště. Má totiž vynikající tepelně izolační vlastnosti: chrání jak před horkem, tak i před chladem. Je to tedy předně velmi praktický oděv do pouště.
Mít kobylky za pokrm nebylo v Janově době žádnou zvláštností.
Kobylky se chytaly do zvláštních sítí, sušily, mlely a z této "mouky" se potom pekly velice výživné placky. Byl to běžný pokrm tehdejších obyvatel pouště, poněvadž obilí na poušti pěstovat nemohli. Byl to také jediný způsob, jak v poušti přežít. Sezónně pak poušť nabízela také med od divokých včel.
Lukáš tedy ve svém evangeliu jenom vypovídá o prosté skutečnosti, že Jan žil na poušti a že tam žil tehhdejším obvyklým způsobem života lidí z pouště.
|
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 23. únor 2015 @ 08:56:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Moc hezké zamyšlení!
Není to lepší, než se stále brodit v bahně nenávisti poukazováním na hříchy druhých? Kdy se i sám člověk chtě nechtě sám nakonec také zamaže?
..."Jan začne nosit podivné oblečení "...
(Mt 3,4) Sám Jan pak měl na sobě oděv z velbloudí srsti a kolem beder kožený pás a jeho potravou byly kobylky a med divokých včel.
Na to jsou různé roviny pohledu. Obecné smýšlení většiny dnešních lidí je to, že Jan se oblékal až výstředně stroze, "sparťansky" - něco třeba jako dnešní bezdomovec či poustevník v hrubé pytlovině. Opak je pravdou.
Abychom pochopili tehdejší skutečnost (tedy pravdu), třeba si uvědomit, že z velbloudí srsti se až dodnes vyrábí mohér, který se řadí mezi nejdražší a nejjakostnější vlny na světě.
Nosit tedy oděv z velbloudí srsti si ani tehdy nemohl dovolit kdejaký chudák - bylo to to nejlepší a nejkvalitnější oblečení, co v té době vůbec měli. Takový oděv nosili jen kultivovaní a vzdělaní lidé z vyšší třídy, kteří si to mohli dovolit. Jan tedy nebyl docela určitě žádný špinavý žebrák v roztrhaných cárech, zanedbávající svůj zevnějšek, ale kultivovaný vzdělaný mladý muž, vědomý si svého mimořádného poslání v dějinách spásy..
|
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 23. únor 2015 @ 09:18:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A kobylky asi jedl z čisté rozežranosti. Nevěděl coby ještě roupama dělal. tak místo v domě bydlel na poušti, a měl na sobě značkový mohér z velbloudí srsti.
Oko člověče, co to zde meleš? Jan Křtitel nepatřil tomuto světu, vyčleňoval se z něho. Vždyť k tomu nás vyzývá i Kristus!
Věříš katolickým pohádkám o všech těch vašich "svatých" co nuzně bydleli v jeskyních, jedli odpadky. A pak napíšeš něco takového? Ty fakt nevíš která bije.. |
]
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Jan21 v Pondělí, 23. únor 2015 @ 13:00:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Dotaz na Oka:
Křtil Jan i nemluvňata? Když ne (nevím o tom, že ano), tak proč, jestliže dnes je to běžná praxe v 99,9 %?
Je nemluvně schopno činit pokání?
Jan zřejmě ještě neměl "plné poznání" a neznal doktrinu ex opere operato, což ho v očích ŘKC může omluvit.
|
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 08:06:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jane, vy jste takoví "znalci" křesťanství, že vám splývá vjedno křest Janův a křest ustanovený Kristem.
Naprostá duchovní bída, arogance a neznalost!
|
]
Re: Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 09:20:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jan
|
]
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 23. únor 2015 @ 09:11:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Když se narodil Spasitel zjevil se anděl pastýřům. Byla to převeliká událost která se mezi lidem celé roky tradovala. Ježíš i Jan dospívali a po mnoha letech začíná Jan působit jako Jan Křtitel. Lidé si ještě pamatovali na ohromné svědectví pastýřů, ke kterým mluvil nebeský anděl. Jan byl Kristův předvoj, posel před Jeho tváří. Svým veřejným vystoupením navazuje na andělské poselství lidem. Vždyť to poselství bylo- Narodil se vám Spasitel! Něco takového muselo v lidech živit velkou naději. Jan Křtitel na tuto naději navazuje. Křtí lidi, kteří v narozeného Spasitele věří. První křty vůbec, jsou křty na základě víry v narozeného Spasitele. Jan Křtitel nepatřil tomuto světu, byl vně tohoto světa. Světa se stranil a žil v ústraní. Byl to největší člověk, který se kdy narodil. To o něm řekl sám Kristus. Tento největší z lidí řekl: Já vás křtím vodou, po mě přichází ten, který vás bude křtít ohněm Ducha svatého. Za času Jana křtil Jan vodou, a nyní křtí Kristus Duchem. Jan Křtitel byl pod přímým vlivem Ducha. V pravdě Ducha rozpoznal koho má pokřtít ve víře ve Spasitele, a kdo je plemenem zmije.A tuto pravdu Ducha hledejte. Když ji přestanete odmítat, dá se Vám poznat. Tato pravda je vždy kolem, všude a zdarma. Jen se proti ní musí přestat lidská zvůle stavět. |
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 23. únor 2015 @ 10:06:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Položili jste si někdy otázku, koho že to vlastně Jan křtil? Kde se tak náhle vzal křest a proč takový zájem o něj? V Písmu na to není přímá odpověď. Na základě znalosti zvěsti evangelia to lze smysluplně odvodit. Lidé(SZ) po zjevení anděla- Narodil se vám Spasitel, žili ve velké víře a naději v Něho. Ta zvěst se rozšířila jako blesk a po třicet let v lidech žila a šířila se ústním podáním. Je třeba si uvědomit, že v této třicetileté SZ době od narození Krista po působení Jana, nebylo žádné NZ Písmo, jenom naděje. A lidé se svou naději a víruo v narozeného Spasitele přichází svou víru vyznat k Janu Křtiteli. A ten jejich víru potvrzuje křtem. Teologicky se dá říct, že: Když se narodil Spasitel- narodila se i víra.
Třicetiletá doba naděje ve Spasitele, mnohém symbolizuje dnešní dobu v naději ve vzkříšeného Krista.
Dnešní křest není jiný než ten Janův, je jen obsáhlejší. Zkuste prosím v Duchu pravdy ve křtu rozpoznat víru ve Spasitele, jako u pastýřů, a víru ve vzkříšeného Krista, jako u apoštolů. Je to jedna víra, hluboká a bohatá. Znát její duchovní obsah se navěky vyplatí. Ten obsah odhaluje tajemství křtu, a křtění ve Jménu do Jména božího. |
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 23. únor 2015 @ 10:20:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A v tomto odhaleném tajemství si pak položte otázku kdo na "pustém ostrově" pokřtil Jana? Všimněte si taky, že nepokřtěný Jan, křtí Krista. Jan ví, že je nepokřtěný, sám říká, aby Ježíš pokřtil jeho.
Jan Křtitel je posel před tváří boží. To je jediné privilegium postavené nad křest. |
]
|
|
Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 23. únor 2015 @ 10:53:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Můj soukromý názor je ten že většina lidí v první fázi vyhledávala svatého Jana především kvůli senzaci a připadá mi že to naznačuje i on sám. Že to neměli předem všechno promyšlené, dřív než ho uviděli a uslyšeli. Prostě se šli podívat jak vypadá poustevníka asketa výstředně oděný jen dekou z velbloudí srsti který dokázal přežít dlouhá léta bez lidí a bez pomoci v místní polopoušti. O kterém se říká že mluví bez obalu, nešetří ani mocné tohoto světa a naplňuje stará proroctví. Pokud by chtěl někdo tvrdit že křest vodou již v dnešní době není třeba tak bych ho rád upozornil na to že křtít vodou církev nikdy nepřestala. Ani po Janově smrti ani po Kristově vzkříšení z mrtvých.
Napadá mne i několik možností jak mohlo být naplněno to že je svatý Jan největší z těch kteří se zrodili z ženy a nebo z Ženy aniž by platilo to k čemu se to někteří lidé pokoušejí zneužít ale ponechám si je pro sebe. |
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 23. únor 2015 @ 11:29:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Kvůli senzaci vyhledávali Jana? No že mne to nenapadlo hned.. Pustili si zdroj touhy po senzacích- televizi, nechali se jí nabudit a vijóó buby za Janem.
Jeden katolický modloslužebník zde o Janu tvrdí, že chodil vyšňořený v mohéru. Jiný zase, že byl senzací. Já se z toho snad pos.... |
]
Re: Re: Křest a vyznané hříchy a křest na kříži (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 26. únor 2015 @ 08:01:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Na poušti jsou přes den nesnesitelná vedra a v noci zas třeba i mrzne.
Mohér
(velbloudí srst) je nejenom jemná a přijemná na nošení, ale je také tím
nejvhodnějším materiálem na oděv do takového prostředí pouště. Má totiž
vynikající tepelně izolační vlastnosti: chrání jak před horkem, tak i
před chladem. Je to tedy předně velmi praktický oděv do pouště.
Mít kobylky za pokrm nebylo v Janově době žádnou zvláštností.
Kobylky
se chytaly do zvláštních sítí, sušily, mlely a z této "mouky" se potom
pekly velice výživné placky. Byl to běžný pokrm tehdejších obyvatel
pouště, poněvadž obilí na poušti pěstovat nemohli. Byl to také jediný
způsob, jak v poušti přežít. Sezónně pak poušť nabízela také med od
divokých včel.
Lukáš tedy ve svém evangeliu jenom vypovídá o prosté skutečnosti, že Jan žil na poušti a že tam žil tehhdejším obvyklým způsobem života lidí z pouště.
|
]
|
|
|
|