Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 464 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

oko
Ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116495584
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Život věčný po smrti?
Vloženo Středa, 17. září 2014 @ 16:26:38 CEST Vložil: Olda

Dotazy čtenářů poslal brusle7

Co bude dál po fyzické smrti?

Chci se s Vámi podělit o úvahu, co bude dál po fyzické smrti? Jak si představujete život věčný?

Nevím a neumím ani odůvodnit své představy o životě po tělesné smrti , vytvořené čtením Bible, poznáváním náboženství a katechismu, a zejména vlastními prožitky s Bohem, cítěním, intuicí...



Moje představy jsou velmi jednoduché o okamžiku smrti: Cesta duše tunelem ke světlu, záchvěvy na té cestě (promítnutí života jako celku), v závěru vplynutí v Boží náruč, bez těla, bez ničeho, jen ve velké lásce... Trvání stavu štěstí a naprostého blaha a bezpečí s největší Láskou - Bohem. Obrovská radost, osvobození, konec všem strachů, nejistoty , bolesti (duše nad tím)...

Budu vděčna za Vaše sdílení - jak si "smrt" a zároveň "nové narození jen s Bohem" představujete Vy? Těšíte se, nebo se bojíte?

Předem díky za sdílení.


"Život věčný po smrti?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 83 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 04. březen 2015 @ 20:27:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
brusle
Co bude dál po fyzické smrti?

Chci se s Vámi podělit o úvahu, co bude dál po fyzické smrti? Jak si představujete život věčný?

Nevím a neumím ani odůvodnit své představy o životě po tělesné smrti , vytvořené čtením Bible, poznáváním náboženství a katechismu, a zejména vlastními prožitky s Bohem, cítěním, intuicí...

Martino

Pořád to opakuji, Stanův sluha může být sluhou jen proto, že nezná Písmo sv. a není křesťanem. brusle je názorný příklad tuposti a nulitní náboženské vzdělanosti. Jak tato řena mohla být učitelkou náboženství to mi rozum nebere.

Nevíte prosím někdo z jakého města či diecéze je brusle? Rád bych ji osobně poznal. Toto mi již rozum nebere, jaké stupidní otázky klade, když odpověď má v Písmu sv. 



Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 17. září 2014 @ 23:48:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Víra v posmrtný život je "víra" pohanská. Víra ve věčný život po vzkříšení, je víra křesťanská.



Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 17:31:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takže po smrti se s tebou děje co??? Jdeš do nebenebo čekáš v hrobě na vzkříšení?? Jinými slovy v hrobě spíš a o ničem nevíš do doby než budeš vzkříšen.


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 19:40:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Po smrti je neexistence, proto je to smrt, po vzkříšení ze smrti je život. Hranice věčného života není smrt. Hranice je vzkříšení. Vzkříšení nastane při příchodu Krista, kterého VŠICHNI uvidí! Viděli Ho všichni? Ne! Kristus tedy zatím nepřišel. Vzkříšení k věčnému životu se zatím nekonalo. Zůstává jen temnota nebytí, marnost smrti a naděje ve vzkříšení.Kdy nastane vzkříšení ze smrti? V den poslední! Kdy to bude? O tom dni ví jedině Bůh, který si čas svého příchodu ponechal ve své moci.
Po vzkříšení existuje ještě druhá smrt. Věčná neexistence. Smrt věčná bez možnosti vzkříšení, pro ty co propadli Soudu Boha. 


]


Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 19. září 2014 @ 02:00:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ježíš řekl o Lazarovi že spí. Když člověk spí o ničem neví takže to můžeme nazvat neexistencí. Alespon Já to tak chápu, jinak souhlasím s tím jak jsi to napsal. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: fallkniven_f1 v Pondělí, 22. září 2014 @ 21:08:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je kravina, když člověk spí, ví o spoustě věcí, vnímá vnější podněty, například chlad, nebo teplo, vlhko, zvuky, světlo, zdají se mu sny atd...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 16:05:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Řekl, že "spí" taky proto, že věděl že ho vzkřísí. Poté co řekl že "spí", otevřeně řekl, že zemřel. Nemluvil o tedy o běžném spánku, mluvil o spánku smrti. Spánek smrti je nebytí, neexistence. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Sobota, 27. září 2014 @ 17:56:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)



Myslím si, že spí jen tělo odloučené od  duše -  a duše stále živá letí a letí (z tmavého tunelu k velkému světlu) a vplouvá přímo do otevřené náruče Boží...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 27. září 2014 @ 19:01:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zrakový vjem tunelu a světla mají nejenom lidé při klinické smrti, ale i piloti na centrifugách. Jedná se o vjem pocházející ze zrakového nervu při odkrvení mozku. Není to žádný důkaz o životě po smrti. Život ihned po smrti popírá potřebu příchodu Krista v den poslední a vzkříšení VŠECH mrtvých při Jeho příchodu.

Máš se Brusličko?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Sobota, 27. září 2014 @ 21:28:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Bude to vše  asi velkým tajemstvím  - a pro nás vlastně nepodstatným, pokud věříme  ve věčný život s spojení duše s Bohem právě v plnosti po odloučení duše od těla.   Neumím si představit, že by duše čekala... (bez života) , ale věřím v její věčnost bez přerušení mezi životem zde a posmrtným. 

Poprosím Tě , Myslivče, o nějaký odborý odkaz o tom zrakovém nervu, slyším to poprvé a zatím o tom nejsem přesvědčena.

Jinak se mám dobře, a Ty?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 28. září 2014 @ 21:40:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak to je dobře, že se máš dobře.. 
Tělo je bez oživujícího ducha jen prach. Duše (psyché) je obousměrná vazba mezi tělem a duchem. Smrt je přerváním všech duševních pout mezi oživujícím duchem a tělem. Zůstává jen duch který se vrací k Hospodinu. Tělo se rozpadá v prach jako semínko vložené do země. Živá duše jako vazba mezi tělem a duchem ve smrti zaniká. Duše je smrtelná. Duše znovu ožívá ve vzkříšení, kdy je duch člověka spojený s tělem oslaveným. Ve  druhé smrti po vzkříšení je smrtelný i duch, což je neexistence věčná, bez možnosti vzkříšení. Není-li duch, není co k životu křísit.

Světlo na konci tuneluNěkteří lidé se ale dostali ke smrti velice blízko. Oživili je až na poslední chvíli. Téměř všichni, kteří se dostali do blízkosti smrti, popisují pocit oddělování od vlastního těla a tunel se světlem na konci. Podobné zkušenosti prožívají i bojoví piloti ve chvílích, kdy při vysokém přetížení ztrácejí vědomí. Centrifuga se používá se ke zkoumání vlivu vysokého přetížení na organismus pilotů. Ti se v ní otáčejí tak rychle, že krev proudí z mozku pryč a pilot ztrácí vědomí. Naše poznatky ze zkoumání stavů ztráty vědomí jsou velmi podobné poznatkům ze stavu blížící se smrti. Po celou dobu, co pilot upadá do bezvědomí, se nahrávají všechny jeho postřehy. Pocity, které jsou spojeny se ztrátou vědomí, téměř vždy zahrnují zúžení zrakového pole na 1 malý bod před sebou. Proč má extrémní přetížení a stavy blízkosti smrti za následek pocit pobytu v tunelu s malým světlem na konci?Když mozek začne trpět nedostatkem kyslíku, nervové buňky zrakové oblasti začnou vysílat náhodné signály. To vytváří vjem jasného světla. Protože středu zrakového pole je věnováno mnohem víc neuronů než jeho okrajům, připadá nám, že nejvíc světla je uprostřed. Tím vzniká pocit pobytu v tunelu. Pocity euforie jsou zřejmě způsobeny látkami charakteru opiátů, jež mozek vytváří k překonání stresu a bolesti. Tyto látky způsobují halucinace v těch mozkových oblastech, které jsou spojeny s pamětí a emocemi.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 29. září 2014 @ 20:15:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Myslivče, děkuji za vysvětlení, ale zatím ho nemohu přijmout. Mám v tom jisté osobní zkušenosti, které nechci veřejně psát. Nejde jen o zrakové vjemy, ale celkový let ducha, oddělování duše od těla. 




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 29. září 2014 @ 20:18:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Troufám si tvrdit , že duše je nesmrtelná -  to jsem chtěla říci...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 29. září 2014 @ 20:28:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zkušenosti mám dvě. Jednu dávnou, kdy jsem ještě nedokázal v sobě samém rozlišit ducha a duši. Tehdy jsem to vnímal jako duši oddělují se od těla. Byl to duševní klam, způsobený nesvobodou ducha. Druhá zkušenost poměrně nedávná je jiná. Tentokrát jsem již v pravdě vnímal, že se neodděluje duše, ale duch. Duše umírá spolu s tělem. Tehdy jsem duchem vnímal "Ještě máš čas". Je jiná zkušenost vnímat smrt emocionálně duší a jiná duchem- v pravdě. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 29. září 2014 @ 20:51:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lukáš 23, 46
A Ježíš zvolal mocným hlasem: „Otče, do tvých rukou odevzdávám svého ducha.“ Po těch slovech skonal.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Úterý, 30. září 2014 @ 20:52:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)



Neumím si představit, že by byl člověk posmrtně odloučen od Krista. Já doufám v přímý vstup k Němu. Ale je to asi fakt tajemství.  Dále nevím, přemýšlím...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 30. září 2014 @ 22:06:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto je to smrt. Kdyby byl po smrti hned život, smrt by vlastně ani neexistovala.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Středa, 01. říjen 2014 @ 06:15:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Věřím v život věčný, v návaznost života s Kristem (kdy "v smrti" umírá jen tělo a mění se v prach)... Neumím si to jinak představit...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Středa, 01. říjen 2014 @ 06:15:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Věřím v život věčný, v návaznost života s Kristem (kdy "v smrti" umírá jen tělo a mění se v prach)... Neumím si to jinak představit...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 01. říjen 2014 @ 13:59:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věčný život začíná po vzkříšení. Vzkříšení nastane při při příchodu Krista.
Myslet si, že život věčný začíná po smrti koliduje s principem smrti. Lidská duše je poškozená hříchem a proto umírá. Lidský duch při smrti odchází k Bohu. Myslet si, že hříšná duše je po smrti "nějak" očištěná, zase vyžaduje potřebu klamavého očistce, který nahrazuje konec duše při smrti a její vzkříšení při příchodu Krista. 
Při vzkříšení je lidský duch znovu spojený s tělem, tentokrát již oslaveným a při tomto spojení vzniká duše nová, čistá a svatá. Smrt ustanovil Bůh, aby nic nečistého nevzešlo do nebe.

Přesvědčení o životě ihned po smrti stojí pouze a jenom na strachu ze smrti. Na strachu ze smrti rozšířila toto nebezpečné učení římská nevěstka po celém světě. Proč mít strach z toho co bude po smrti, přece víme, že nás Kristus v den poslední vzkřísí. Slíbil to a Jeho slova nikdy nepominou! Strach ze smrti- ano! Každý se bojí smrti. Strach z toho co bude po smrti- ne! Takový strach je nevírou v Krista.

Všechny zdejší spekulace o tom, co bude po smrti, pokusy o relativizaci času na věčnosti, lživé přesvědčování o tom, že po smrti prý ihned začíná věčnost, ostře kolidují se slovy Krista- 
............. ho vzkřísím v poslední den...............
A co je poslední den, a co se při posledním dni bude dít? To je snadné si v Písmu dohledat.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po sm (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Středa, 01. říjen 2014 @ 17:46:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V zásadě s tebou Myslivče souhlasím, ale jedna věc mi vrtá hlavou. Co si představuješ pod pojmem duch? Co odešlo po smrti Ježíše k Bohu?
S duší to vidím stejně jako Ty. Je smrtelná a je hmotná - krev. Jak je psáno: Duše těla je v jeho krvi. Duše se dá chemicky ovlivnit, proto fungují drogy a léky. I myšlenky duše jsou hmotné. Dají se přístroji zaznamenat jako chemické a elektrické impulzy. Mnoho křesťanů žije v omylu, že duše je vlastně duch a je nesmrtelná.
Ne, pouze duch je nesmrtelný a je zdrojem života duše a duše je zdrojem života těla. Proto je psáno, že tělo a krev nemohou dojít Božího království.
Ale jestliže duch je zdrojem mého bytí a po smrti těla a duše odchází k Bohu, chceš říct, že u Boha také přestává žít a ožije až při vzkříšení? Já v tom nemám nějaké jasné zjevení, ale připadá mi to jako hloupost. Pokud mám v sobě ducha narozeného z Ducha, pak jsou oba stejné podstaty a jsou tudíž nesmrtelní a ani druhá smrt - ohnivé jezero, nad nimi nemá moc. Proto věřím, že hned po smrti budu jako duch s Pánem, stejně jako jsem s ním dnes i když mám tělo. Vím, že bych měl brát v potaz verše které uvádíš, ty o posledním dnu, ale já si myslím, že se netýkají ducha, ale duše a těla. Všichni, včetně křesťanů, budou souzeni podle svých skutků vykonaných duší a tělem.
S tím rozdílem, že znovuzrození nebudou odsouzeni k druhé smrti, ale bude jen zhodnocen jejich život zde na zemi a podle toho jim bude dána odměna, nebo výprask. Viz slovo Pavla o stavbě ze zlata a drahého kamení, nebo ze slámy a dřeva. Jedni budou pochváleni, jiným dílo shoří, ale duch bude zachráněn. Pouze Ti, kteří Krista odmítli, budou navždy zavrženi a zničeni v ohnivém jezeře. Tak bude z Božího stvoření odstraněn hřích.
Kromě toho,  výpovědi lidí, kteří se vrátili z klinické smrti, nevypovídají jen o tunelu a světle na konci, ale také, že opustili své tělo a viděli ho bezvládně ležet a o setkání s Pánem, který jim řekl, že chce aby se ještě vrátili do těla. Nevím nakolik se dá těmto svědectvím věřit, ale každopádně zapadají do mých představ o duchu člověka, který odchází k Bohu. Kromě toho je také psáno, že Ježíš, dříve než byl vzkříšen, čili v duchu, sestoupil do šeólu a kázal tam evangelium duchům zemřelých.
To, podle mě, znamená, že musel být jeho duch živ a duchové zemřelých také.
Takže podle mě máš pravdu Ty i Brusle, ta si akorát plete duši s duchem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný p (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 01. říjen 2014 @ 21:37:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Každému duchu je Bohem udělená určitá a vymezená moc. Proto je každá osobnost jiná. Člověk je bez těla neúplná bytost. Lidský duch je (byl) Bohem "konstruovaný" pro trvalé spojení s hmotou. V tomto spojení  máme my lidé větší moc než bytosti andělské, tedy pouze duchové bytosti. Lidský duch může hmotu kontaktně vnímat a vnímat smysly svět jinak než duchové bytosti, které ho vnímají v duchovní pravdě Ducha, ale "bezkontaktně". Dedukuji, že duchové andělské bytosti mají zase větší moc ve sféře duchovní, kde mohou uplatňovat svůj vliv na duchovní zákonitosti. Člověk padlý do hříchu je na duchu značně otupený a duchovní svět vnímá velmi vzdáleně. Přesto všechno je vyuka v praddě Ducha cestou zpět do ztraceného duchovního světa. Proto nám Kristus seslal Ducha, abychom se od něho učili duchovnímu poznání pravdy. Duch boží přece podává pravdu duchovně. A Kristus sám o sobě říká, že je cesta, pravda a život.
Láska k pravdě je přece ryze duchovní záležitost, a to co v nás pravdu a Krista miluje je náš duch. Ne naše duše. Na to je smrtelná lidská duše zatím příliš těžká a tělesná, než aby mohla milovat tak jako miluje lidský duch. Proto je pro ducha lidská duše zatím jako balvan. Najít sám v sobě zdroj lásky, lásku ke Kristu, znamená najít v sobě svého ducha. Pak je již v pravdě boží snadné rozlišit ducha a duši. Duše je těžká a duch vzletný, svobodný a krásný natolik, nakolik miluje Boha. Milovat se dá pouze v pravdě Ducha.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věč (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Středa, 01. říjen 2014 @ 21:59:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, reaguješ vzletně, ale bez potvrzení Písmem jsou to jen Tvé dedukce. Kromě toho jsi neodpověděl na otázku, zda je podle Tebe lidský duch znovuzrozeného člověka po smrti jeho těla  živý a s Pánem, k němuž odešel.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 01. říjen 2014 @ 22:36:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vzletně? To ne. Filosoficky. Spoustu pravd si můžeš filosoficky odvodit. Ptáš se jestli je duch po smrti živý a s Pánem? Když se v pravdě zamyslím nad Písmem, výjde mi nyní toto. Živá je duše, ne duch. Duch prostě je. Duch je existence, bytí, to je víc než život. Život je spojení ducha a těla. Je Bůh jako duchová bytost živý? Ano, je i živý a hlavně je: "Jsem který jsem". Bytí ducha aktivuje život. Takže filosofický výsledek je: Ano, po smrti je lidský duch u Boha. Není však živý, jelikož neoživuje žádné tělo, tedy ani duši. Lidský duch nežije, ale je (existuje) jako neúplná lidská bytost, která je pro svou neúplnost ve vnímání značně omezená. Lidský duch je Bohem "konstruovaný" aby mohl být spojený s hmotným tělem. Není "konstruovaný" jako duchová andělská bytost žijící výhradně v duchovém světě. 

A poslechni si na dobrou noc něco moc pěkného, co povznáší ducha:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ž (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 03. říjen 2014 @ 14:29:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, vidím to trochu jinak, ale nechci Ti zbytečně hanět Tvé filozofické úvahy. To, jak to je skutečně, stejně jednou poznáme a pro náš život v Kristu zde na zemi to není podstatné.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ž (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pátek, 03. říjen 2014 @ 21:14:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


"rajská hudba"... klid... krásno...dobro...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po sm (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Středa, 01. říjen 2014 @ 21:45:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Díky za vysvětlení - i když přiznávám v tomto nejistotu a stálé tápání. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po sm (Skóre: 1)
Vložil: timg v Středa, 04. březen 2015 @ 12:16:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
---Věčný život začíná po vzkříšení. Vzkříšení nastane při při příchodu Krista----

Život věčný již darovaný máme v Kristu Ježíši . Kdo přešel ze smrti do života a zesne , "nemumlá" někde v hrobě!   Na to rychle zapomeň!

Jan  11:25   „Já jsem vzkříšení a život. Kdo věří ve mne, i kdyby umřel, bude žít.

Ještě k nevěstce.Dám ti otázku a příklad: Uzavřeš-li smlouvu s ženou, která ti bude nevěrná, přestáváš být jejím manželem?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Úterý, 30. září 2014 @ 11:14:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo se zabývá výroky Bible a očekává, že v ní najde náboženské představy o nesmrtelnosti, nevychází z údivu. K zkoumání Písma svatého máme pomůcky například konkordanci (tj. přehled veršů podle klíčového slova - pozn. překl.). Najdeme-li si heslo "nesmrtelnost", pak nacházíme v celé bibli jen dva verše, kde bylo použito tohoto slova. První je: "…Král králů a Pán pánů, on jediný je nesmrtelný a přebývá v světle nepřístupném; jeho nikdo z lidí neviděl a nemůže uvidět. Jemu patří čest a věčná moc. Amen." (1.Timoteova 6,15b.16). Bůh sám vlastní nesmrtelnost. Žádná stvoření jí nemá jako trvalou, nezrušitelnou vlastnost. Další text se slovem "nesmrtelnost" je: "Pomíjitelné tělo musí totiž obléci nepomíjitelnost a smrtelné nesmrtelnost." (1.Korintským 15,53) Aniž bychom si zatím všímali bližší souvislosti, vyplývá jasná výpověď: Smrtelné musí teprve obléknout nesmrtelnost! Musím-li si kabát obléknout, pak ho ještě na sobě nemám. My lidé jsme proto skrz naskrz smrtelní a nemáme na sobě od přírody nic nesmrtelného. Ačkoliv slovo "duše" je v Bibli snad stokrát, ani jednou nenajdeme pojem "nesmrtelná duše." Dokonce tehdy, když člověk ještě žil v zahradě Eden, ještě než upadl do hříchu, měl nepomíjitelný život jen podmíneč-ně - dokud směl jíst ze stromu života. My jsme však ráj ztratili. Kde můžeme brát útěchu? Nemáme-li na sobě nic nesmrtelného, je pak smrtí skutečně vše skončené? Bylo by tomu tak, kdyby nebyl přišel Ježíš Kristus, protože "odplata za hřích je smrt, Božím darem však je věčný život v Kristu Ježíši, našem Pánu." Boží Syn přišel na Zem, aby lidi zachránil z moci satana a smrti (Židům 2,14.15). Zdá se to protismyslné, že prostřednictvím své smrti nám Ježíš otevřel cestu k věčnému životu. Pouze obětí svého života mohl odstranit příčinu smrti: náš hřích. Hřích by nás byl odloučil navždy od Boha,


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 30. září 2014 @ 14:41:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, tak.

Ve správném chápání nesmrtelnosti hrají svou úlohu dva faktory. Jsou to dvě smrti. První smrt, kterou okusí takřka všichni lidé, neokusí lidský duch. Jen tělo a spojení ducha a těla- duše. Přes to všechno, nelze zatím říct, že duch je nesmrtelný. Po vzkříšení z první smrti, následuje smrt druhá, smrt pro odsouzence. Tato druhá smrt je i smrtí ducha, věčná neexistence. Po druhé smrti Bůh vše stvoří nové, Kristus odevzdá svou moc zpět Otci. Pak již smrti nebude a teprve tehdy se můžeme bavit o skutečné nesmrtelnosti, a to celé lidské bytosti.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 30. září 2014 @ 20:42:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jen doplňuji. Druhá smrt nemá moci nad těmi co umírají v Kristu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: timg v Čtvrtek, 05. březen 2015 @ 07:09:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
----Druhá smrt nemá moci nad těmi co umírají v Kristu---

Jistě že nad nimi nemá moci , protože jsou u Pána v ráji a kralují spolu s Kristem ! A  s Kristem  budou soudit svět , při druhém příchodu.
Monsek  a další , snad nechápe to, že ten ráj  co jsme v Adamovi ztratili,  (nesmrtelnost) , je v Kristu? Tam ji  nalézáme  Jste  v jeho sýpce? Jednoho  dne bude   zavřena, tak si nedávejte na čas. Jak psáno dnes je den spásy. Čekáme , ne na první, ale na druhý příchod. - Vzkříšení a proměnu  těl.  -   Věčnost.

  • 11Věrohodné je to slovo: Jestliže jsme s ním zemřeli, budeme s ním i žít. 
  • 12Jestliže s ním vytrváme, budeme s ním i vládnout. Zapřeme-li ho, i on nás zapře. (2 Tim.2)
Viz Boží slovo: " Dnes budeš se mnou v ráji."


]


Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 08:01:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V okamžiku smrti těla se člověk setkává s Kristem, bude jím spasen navěky nebo zavržen spolu se svým tělem.



V okamžiku smrti člověk přechází z běhu času do věčnosti. Tento stav dost dobře nedokážeme pochopit, je nad naše možnosti chápání. Žádný dosud žijící se s námi nemůže podělit o takovou zkušenost. Jisté však je, že na věčnosti už není žádné čekání, jen ustavičná přítomnost v Bohu ve věčné blaženosti či bez Boha. Běh času ve světě je zde vnímán, ale jaksi nezúčastněně, z nadhledu. Člověk je vždy spasen jako člověk úplný, nikoli částečný, jako duše v těle.

I když z pohledu běhu tohoto světa těla spasených dosud tlejí v hrobě. Tělo oslavené má schopnost bilokace (vyskytovat se na více místech současně).



Toto všechno o věčnosti máme však zatím jako v mlze, jako v zrcadle.

(1 Kr 13,9-13)
Částečně totiž poznáváme a částečně prorokujeme,
ale jakmile přijde to dokonalé, tehdy to, co je částečné, zanikne.
Dokud jsem byl dítě, mluvil jsem jako dítě, smýšlel jsem jako dítě, uvažoval jsem jako dítě; když jsem se však stal mužem, zanechal jsem dětinských věcí.
Nyní totiž vidíme jako v zrcadle, zastřeně, ale potom tváří v tvář. Nyní poznávám částečně, ale potom poznám tak, jak jsem byl také sám poznán.
Nyní pak zůstává víra, naděje a láska, tato trojice; ale největší z nich je láska.




Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 13:24:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To ale odporuje například těmto veršům
Jan 6:40  Neboť to je vůle mého Otce, aby každý, kdo vidí Syna a věří v něho, měl život věčný; a já jej vzkřísím v poslední den."
Jan 6:44  Nikdo nemůže přijít ke mně, jestliže ho nepřitáhne Otec, který mě poslal; a já ho vzkřísím v poslední den.
Jan 6:54  Kdo jí mé tělo a pije mou krev, má život věčný a já ho vzkřísím v poslední den.


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 20. září 2014 @ 09:20:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." a já ho vzkřísím v poslední den."...

Sám si odpověz, zda den tvé smrti těla nebude pro tebe právě tímto dnem posledním.


]


Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Sobota, 20. září 2014 @ 10:22:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
      "Nechceme vás, bratři, nechat v nevědomosti o údělu těch, kdo zesnuli, abyste se nermoutili jako ti, kteří nemají naději. Věříme-li, že Ježíš zemřel a vstal z mrtvých, pak také víme, že Bůh ty, kdo zemřeli ve víře v Ježíše, přivede spolu s ním k životu. Toto vám říkáme podle slova Páně. My živí, kteří se dočkáme příchodu Páně, zesnulé nepředejdeme. Zazní povel, hlas archanděla a zvuk Boží polnice, sám Pán sestoupí s nebe a ti, kdo zemřeli v Kristu vstanou nejdříve; potom my živí, kteří se toho dočkáme, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích vzhůru vstříc Pánu. A pak už navždy budeme s Pánem. Těmito slovy se vzájemně potěšujte" (1.Tesalonicenským 4,13-18).        "Být u Pána" to bude možné až vzkříšením v nejposlednější den. Zde není žádné slovo o duši, která je již v hodině smrti v nebi nebo přinejmenším přijde do blízkosti Boží. Lépe, než sebe, aby se předešlo falešným naukám o očistci, nebo přítomnosti některých zemřelých - svatořečených zvláště - v Boží přítomnosti, je zeptat se písma. P5íchod Páně teprve očekáváme, tedy nejposlednější den ještě nepřišel.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 21. září 2014 @ 19:15:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...""Být u Pána" to bude možné až vzkříšením v nejposlednější den."...


Je třeba rozlišovat pohled z běhu pozemského plynutí času. Zde je jasná časová prodleva mezi okamžikem smrti jednotlivců a mezi koncem světa (posledním dnem, kdy Pán přijde ve své slávě).

Ovšem v kamžiku smrti pro nás běh času skončí a přecházíme do věčnosti!

A Boží slovo musí platit vždy - i v jiných případech! Náš Bůh je Bohem živých!

(Mt 22,31-32).
Ale ohledně zmrtvýchvstání - copak jste nečetli, co vám Bůh řekl slovy:
'Já jsem Bůh Abrahama, Bůh Izáka a Bůh Jákoba'? Bůh není Bohem mrtvých, ale živých!"





..." "Být u Pána" to bude možné až vzkříšením v nejposlednější den. "...

Apoštol Pavel byl evidentně opačného mínění, než ty:
(Fp 1,20-24)
Toužebně očekávám a doufám, že v ničem nebudu zahanben, ale se vší otevřeností, jako vždycky i nyní, bude Kristus zveleben na mém těle, ať životem, ať smrtí.   Vždyť žít pro mne znamená Kristus a zemřít zisk.
Jestliže tedy mám žít dále v těle, znamená to pro mne užitek z práce a nevím, co bych zvolil.   Přitahuje mě obojí: Mám touhu odejít a být s Kristem, což je mnohem, mnohem lepší;  
ale zůstat v těle je nutnější pro vás.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Neděle, 21. září 2014 @ 19:56:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
  1 Korintským 15:20  Avšak Kristus byl vzkříšen jako první z těch, kdo zesnuli.
21  A jako vešla do světa smrt skrze člověka, tak i zmrtvýchvstání:
22  jako v Adamovi všichni umírají, tak v Kristu všichni dojdou života.
23  Každý v daném pořadí: první vstal Kristus, potom při Kristově příchodu vstanou ti, kdo jsou jeho.
24  Tu nastane konec, až Kristus zruší vládu všech mocností a sil a odevzdá království Bohu a Otci.
25  Musí totiž kralovat, `dokud Bůh nepodmaní všechny nepřátele pod jeho nohy´.
26  Jako poslední nepřítel bude přemožena smrt,
 
      "Nedivte se tomu, neboť přichází hodina, kdy všichni v hrobech uslyší jeho hlas a vyjdou. Ti, kdo činili dobré vstanou k životu a ti, kdo činili zlé, vstanou k odsouzení." (Jan 5,28.29)
      "… a jeho vůle je, abych neztratil nikoho z těch, které mi dal, ale vzkřísil je v poslední den. Neboť to je vůle mého Otce, aby každý, kdo vidí Syna a věří v něho, měl život věčný; a já jej vzkřísím v poslední den." (Jan 6,39.40)
Jaký smysl by měl poslední soud na konci dnů, kdyby nesmrtelná duše zemřelých přišly hned do nebe, očistce  nebo do pekla? Vzkříšení a poslední soud by byly tímto mylným pojetím zbaveny svého vlastního významu. Jestliže duše, jako jádro vlastní osobnosti člověka, je již ve věčném domově, k čemu by mělo být ještě oživeno již dávno zetlelé tělo?
Proč vlastně věnujeme  otázce života po smrti tolik pozornosti, když se můžeme spolehnout na Kristova slova a důvěřovat, že – jedno jakým způsobem, kterému stejně neporozumíme – obdržíme věčný život ?  Je to proto, že si musíme ujasnit, jestli věřit Ježíši, že nás vzkřísí z hrobu v den nejposlednější, při jeho návratu, nebo že se můžeme/máme modlit k mrtvým nebo dělat sobě či blízkým zásluhy formou odpustků pro zkrácení utrpení v očistci. Nebo myslíš, že když  zemřeš, uslyší všichni v hrobech jeho hlas a vyjdou...  já si to nemyslím. Já si myslím, že to bude až ten poslední den, nebo myslíš, že Kristův příchod se opakuje s úmrtím každého člověka ? Ani to si nemyslím já.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 22. září 2014 @ 09:34:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Jaký smysl by měl poslední soud na konci dnů, kdyby nesmrtelná duše zemřelých přišly hned do nebe, očistce  nebo do pekla? Vzkříšení a poslední soud by byly tímto mylným pojetím zbaveny svého vlastního významu."...


Nebyly, pokud jsou ve věčnosti tou samou událostí, jako Kristova soudná stolice (Ř 14,12; 2 Kor 5,10). Věčnost nezná žádné čekání, rozměr času v ní není. Je jen ustavičná přítomnost - což si my zatím nedovedeme dost dobře představit.
Setkání s Kristem tváří v tvář nás tedy čeká hned po naší smrti. A hned tehdy bude rozhodnuto o naší budoucnosti, zda půjdeme na svatbu Beránka, či zda budeme vyhozeni ven do tmy.


Ale kdybys měl pravdu ty s tím, že duše čekají na vzkříšení v jakémsi nevědomí, kdo je pak oním oblakem svatých, kteří nás obklopují?

(Žd 12,1)
Proto i my, obklopeni takovým oblakem svědků, odložme každou zátěž i hřích, jenž nám tak snadno bývá překážkou, a s vytrvalostí běžme závod, který leží před námi.

Jsou snad tito svědkové jen formou jakési zombie?


(Ju 1,14-15)
A o nich také prorokoval sedmý od Adama, Enoch, když řekl: "Hle, Pán přichází s desetitisíci svých svatých,
aby vykonal soud nade všemi lidmi a usvědčil všechny, kteří mezi nimi byli bezbožní, za všechny skutky jejich bezbožnosti, které bezbožně napáchali, i za všechny hrubosti, které proti němu vyslovili bezbožní hříšníci."


Kdepak Pán tak rázem vzal desetitisíce svých svatých, když všichni spí ve sladkém nevědomí?

Nehledě na to, že sám charakter našeho Boha, který spočívá v prožívaném společenství Otce a Syna v Duchu svatém, vypovídá o hodnotě společenství aktivně prožívaného, nikoli o společenství pasívních mrtvol.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Pondělí, 22. září 2014 @ 15:35:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Židům 12:1  Proto i my, obklopeni takovým zástupem svědků, odhoďme všecku přítěž i hřích, který se nás tak snadno přichytí, a vytrvejme v běhu, jak je nám uloženo,
 
Kdo byl, respektive je,  tím oblakem  svědků , najdeš v následujících verších, ve kterých se ale vůbec nepíše o tom, že jsou v nebi.  Ačkoliv jsou již mrtví / čti verše 36 až 40 /, opíráme se o jejich svědectví, příklad, v případě proroků na proroctví, která nám předali, abychom poznali – rozeznali - Krista. Nejsou mezi námi, ale svědčí tím, že se o ně můžeme opírat a spoléhat, že jejich svědectví je pravé.
Židům 11:36  Jiní zakusili výsměch a bičování, ba i okovy a žalář.
37  Byli kamenováni, mučeni, řezáni pilou, umírali pod ostřím meče. Chodili v ovčích a kozích kůžích, trpěli nouzi, zakoušeli útisk a soužení.
38  Svět jich nebyl hoden, bloudili po pouštích a horách, skrývali se v jeskyních a roklinách země.
39  A ti všichni, ačkoliv osvědčili svou víru, nedočkali se splnění toho, co bylo zaslíbeno,
40  neboť Bůh, který zamýšlel pro nás něco lepšího, nechtěl, aby dosáhli cíle bez nás.
Židům 12:1  Proto i my, obklopeni takovým zástupem svědků, odhoďme všecku přítěž i hřích, který se nás tak snadno přichytí, a vytrvejme v běhu, jak je nám uloženo,
Kde čteš, že jsou to zemřelí, kteří jsou v nebi…? To je jen výklad lidským rozumem. Držme se toho, co je psáno a čtěme pozorně.
 
Nebyly, pokud jsou ve věčnosti tou samou událostí, jako Kristova soudná stolice (Ř 14,12; 2 Kor 5,10).
My si věčnost neumíme představit a pro co nemáme logický ani věcný důkaz, omlouváme teorií relativity času pozemského a nebeského.  Jistě, není to totéž, ale nám, lidem žijícím, dává Bůh naději slovy, která nejsou jen zaslíbením, ale také znamením času. Přijde konec.. mezitím budete mít souižení, i takové, jako nebylo od počátku světa,  pak přijde skonání světa, Ježíš se vrátí a vzkřísí mrtvé svým mocným hlasem a uzří ho každé oko, i Ti kteří ho bodli. A my se můžeme spolehnout jen na písma a svědectví toho oblaku svědků, mezi který patří i apod. Pavel i evangelisté, že budeme vzkříšeni.
A soud proběhne při této události :       "Nedivte se tomu, neboť přichází hodina, kdy všichni v hrobech uslyší jeho hlas a vyjdou. Ti, kdo činili dobré vstanou k životu a ti, kdo činili zlé, vstanou k odsouzení." (Jan 5,28.29)
 
Jób 19:26  A ač by kůži mou i tělo červi zvrtali, však vždy v těle svém uzřím Boha.
Budeme vzkříšeni stejně, jako byl vzkříšen Kristus – pokud by to nemělo být tělesně, ale jen duchovně, pak  - netroufám si domyslet – mohl být i Ježíš vzkříšen jen duchovně, ale on vstal v těle.
Kristus přijde s desetitisíci svatých, jak je prorokováno, ale kde čteš, že Tito svatí jsou zemřelí lidé, případně blahoslavení a svatořečení církví. Při narození Krista se radovalo celé nebe,  andělé, svaté bytosti. Proč by ho neměli doprovázet při příchodu druhém…ale pokud by to byli zemřelí lidé – svatí – tak by s Kristem přicházeli proto, aby je zde zase vtělil do jejich těla. Takže vlastně Tito svatí čekají v Boží přítomnosti, aby byli vtěleni do těl vzkříšením a pak souzeni ? Nebo odkud se vezmou lidé, kteří povstanou z hrobů k životu, když už  jsou v nebi.
Nebylo by lepší opustit spekulace a přiznat, že to jednou poznáme doopravdy a nedržet se lidských učení a spoléhat, že nás v té hodině soudu zachrání přímluva svatých nebo odpustky biskupů a spoléhat na jediného, tj Boha v Ježíši Kristu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 23. září 2014 @ 09:41:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Proto i my, obklopeni takovým zástupem svědků, odhoďme všecku přítěž i hřích, který se nás tak snadno přichytí, a vytrvejme v běhu, jak je nám uloženo,
Kde čteš, že jsou to zemřelí, kteří jsou v nebi…?
"...


V opačném případě by to byl "oblak svědků" imaginární, nezúčastněný, jednostranný - nikoli živým společenstvím, byl by jen vzpomínkou v našich hlavách.


Co ale potom s tímto?
"A ti všichni, ačkoliv osvědčili svou víru, nedočkali se splnění toho, co bylo zaslíbeno, neboť Bůh, který zamýšlel pro nás něco lepšího, nechtěl, aby dosáhli cíle bez nás. "


Jedná se zde o spravedlivé Starého zákona, kteří museli čekat na místě mrtvých na Vykupitele, protože od prvotního hříchu bylo pro lidstvo nebe uzavřeno - i pro spravedlivé, protože spása nemůže být ze skutků. Proto Kristus hned po své smrti sestoupil do tohoto místa mrtvých (šeol, vězení), aby odtud vyvedl všechny tyto spravedlivé (dokonce i ty bývalé hříšníky, kteří, když viděli, že vody potopy stoupají podle Hospodinova varování, před smrtí ve vodách potopy učinili pokání ze svých hříchů) ke svému nebeskému Otci - aby jim otevřel nebe.


(1 Pt 3,18-20)
Vždyť i Kristus jednou provždy trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby vás přivedl k Bohu. V těle byl sice usmrcen, ale v Duchu obživen.   V něm také přišel a vyhlásil zvěst duchům ve vězení,    kteří kdysi neuposlechli, když Boží trpělivost ve dnech Noemových vyčkávala, zatímco byl stavěn koráb ...


Spravedliví Starého zákona tedy už svého cíle dosáhli a nyní v nebi tvoří onen aktivní oblak svědků, kteří nás obklopují, které ctíme a vzýváme o jejich podporu v našem snažení. Kteří tímto vzhledem k nám po své smrti těl už ožili svým prvním vzkříšením (Zj 20,4) a spolu s Kristem jsou i oni oslaveni, sdílí svůj podíl na moci i slávě  Kristova trůnu (Zj 3,21).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Úterý, 23. září 2014 @ 11:54:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Bývá vyučováno, že Kristus bezprostředně po své smrti na kříži jako duch sestoupil do říše mrtvých, a tam kázal ještě neobráceným mrtvým a třetího dne se odtamtud vrátil ke vzkříšení. Přitom se vykladači odvolávají na 1.Petrovu 3,18-20 (kral.překl.):
      "Nebo i Kristus jedinou za hříchy trpěl, spravedlivý za nespravedlivé, aby nás přivedl k Bohu, umrtven jsa ze strany těla, ale obživen Duchem. Skrze něhož i těm, kteří jsou v žaláři, duchům , přišed kázal. Tehdáž nepovolným, když ono jednou očekávala Boží snášelivost za dnů Noe, když dělán byl koráb, v kterémžto málo, to je osm duší, zachováno je u vodě."
      Jak lze z tohoto textu vyčíst jízdu Ježíšova ducha do Hádesu, když Kristus poručil svého ducha v okamžiku smrti na kříži do rukou svého Otce (Lukáš 23,46).
      Jak  by byl mohl Petr zde psát o působení Ježíše v říši mrtvých, když ve svém velkém kázání o letnicích jasně kázal, že Kristus vstal ze smrti a z tlení hrobu (Skutky 2,24-32)? "Oživen Duchem" byl Kristus podle svědectví Písma teprve třetího dne, jak by byl mohl již od Velkého pátku žít a kázat?
      Jestliže Kristus otevřel duchům v předpeklí, jak se někteří domnívají, možnost obrácení po smrti, pak proč podle výroku textu jen nevěřícím v době Noemově?
      Tolik otázek a tolik rozporů, jestliže pomíjíme základní učení Bible, které učí, že v hrobě není život a není žádného obrácení po smrti. Jak je tedy třeba správně rozumět textu?
      "Ze strany těla" označuje Ježíšovu pozemskou přirozenost, "podle Ducha", se však vztahuje na božskou přirozenost, která je ve spojení s Duchem Božím. (srovnej Římanům 1,3.4). V této božské přirozenosti žil Kristus jako syn Boží od věčnosti u Otce. 1.Petrova 1,11 dokazuje, že pro Petra bylo běžnou myšlenkou, že Kristův Duch hovořil skrze proroky. Tak se zmiňuje o 2 kapitoly dále, že Kristus ve svém přebývání  v nebi před narozením na Zemi prostřednictvím Noeho kázal lidem v tehdejší době. Tento výklad zastávali již vedle mnoha jiných Augustinus a Tomáš Akvinský.
      "Duchové ve vězení" nejsou ani duchové mrtvých, ani se nenacházejí v Hádesu. Jako Duch  Boží prostřednictvím kázání a Slova Písma k našemu duchu (Římanům 8,16), tak Kristův Duch hovořil v kázání Noemově k duchům tehdy žijících lidí. Jejich vězení je nutno obrazně rozumět jako zajetí hříchu, jak to mínil Ježíš když na základě textu Izaiáše 61,1 kázal, "zvěstovat jatým propuštění"  (Lukáš 4,18).
      Petr by vzdálen toto učit o Kristově sestupu do pekel. On volil srovnání s Noemovou dobou, protože záchranu v arše chtěl použít pro srovnání se křtem (1.Petrova 3,21).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:47:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko slovy Krista obhajuje učení papežského antikrista.
Bere jen to co do krámu se mu hodí,
lživým slovem pravdu Boží kdykoliv on shodí do žumpy modloslužebné.

Vedeš boj s blokem jeho ducha,
o němž od dětství nemá Oko ani tucha.
Neb láska k ducha bloku, silnější než láska k Ducha pravdě.
Podáváš mu pravdu marně.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 24. září 2014 @ 13:27:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bývá to vyučováno chronologicky správně.

Vždyť i Kristus jednou provždy trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby vás přivedl k Bohu. V těle byl sice usmrcen, ale v Duchu obživen.   V něm také přišel a vyhlásil zvěst duchům ve vězení,    kteří kdysi neuposlechli, když Boží trpělivost ve dnech Noemových vyčkávala, zatímco byl stavěn koráb ...

K pochopení toho, jak je tento text míněn doopravdy, je zapotřebí určitého minima teologického vzdělání:

Kristus je Bůh i člověk zároveň.
Na kříži zemřel člověk Ježíš (nesmrtelná lidská duše ve smrtelném těle). Bůh zemřít nemohl - je nesmrtelný.

Ježíšova lidská duše po smrti těla opustila toto tělo a odebrala se na místo mrtvých - tak jako i všechny ostatní lidské duše všech lidí už od Adama, kteří zemřeli dříve před Ježíšem. Ježíš už svou smrtí dokonal výkupnou oběť za všechny lidi a tím jim už otevřel nebe - už před svým vzkříšením těla.

Nejdříve tedy bylo utrpení Krista, aby nás přivedl k Bohu (nebe bylo pro všechny lidi zavřené), pak Kristova smrt. Tím byla výkupná oběť dokončena (J 19,30). Tuto radostnou zvěst pak Kristova duše oznámila všem těm duším, čekajícím na místě mrtvých (ve vězení) na vysvobození Vykupitelem. Nebe se pro člověka otevřelo.
Apoštol Petr zdůrazňuje, že se otevřelo nejen pro všechny svaté velikány Starého zákona (Henochem počínaje, přes Abraháma, Mojžíše i Davida) - to bylo všem zřejmé - ale že se otevřelo dokonce i pro bývalé veliké hříšníky, které Hospodin vyhladil potopou!  Pokud před smrtí učinili pokání ze svého hříšného života, tak Kristova krev smazala i jejich hříchy.


Na třetí den se Kristova duše při vzkříšení vrátila opět do těla - nyní už těla oslaveného, těla nesmrtelného (duchovního - 1 Kor 15,44), s poněkud jinými vlastnostmi, než mají naše těla pozemská.

Kristus ani nemusel být vzkříšen (jeho výkupná oběť by i tak platila) - to, že byl vzkříšen, je ujištěním pro nás, že i my jednou budeme vzkříšeni ve svých tělech do nebeského království.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 15:58:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ježíš poručil do rukou Otce svého ducha, ne duši!

 Bůh je duchová bytost, ne duševní bytost. Bůh Duch je strůjce života duše oživuje a tvoří.
Ty však ducha a duši v pravdě Ducha nerozlišuješ! Proto je tvůj duch mrtvý a tvá "vira" marná! 


]


Život věčný po smrti? DUCH - DUŠE. (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pátek, 10. říjen 2014 @ 19:14:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Duch  - Duše 

- zajímala by mne více charakteristika obou pojmů..


]


Re: Život věčný po smrti? DUCH - DUŠE. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 13. říjen 2014 @ 17:51:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Duší můžeš vnímat tělo i ducha. V duši jsou pocity. Lidský duch vnímá lásku a pravdu přímo od Boha. Duše je spojnice mezi tělem a duchem. Neznovuzrozený duch nedokáže vnímat Ducha božího, a duši nezbývá nic jiného, než Boha hledat u jiných lidských duší, jiných lidí. Znovuzrození ducha je zároveň i poznáním vlastního ducha a vlastní duše. Syn seslal Ducha, ne duši. Bůh s námi nyní komunikuje na úrovní duchovní, ne duševní. Náš duševní svět naplní trvalý pokoj Kristův jen tehdy, když svým duchem dokážeme na úrovni duchovní vnímat Ducha, kterého nám všem Kristus seslal. V duši může být nesmírná bolest, ale v duchu zůstává klid, pokoj a jistota. 

Pokoj Kristův Tobě Brusličko.


]


Re: Re: Život věčný po smrti? DUCH - DUŠE. (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Neděle, 19. říjen 2014 @ 19:34:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Nu ale kdo a jak toto dokáže v rozpoznání oddělit? Plno lidí si myslí, že zná už pravdu, a přitom se hluboce mýlí . I zde na Granu je plno těch, kdo suverénně tvrdí "svou pravdu".

Každopádně díky za vysvětlení,  i když já to neumím rozpoznat, možná ještě není pravý čas. Vnímám pomíchaně oboje. 


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? DUCH - DUŠE. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 21. říjen 2014 @ 20:50:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Mít svou pravdu", většinou znamená pravdu přijímat pouze rozumem. Mít pravdu, lépe řečeno žít pravdu, milovat pravdu v Duchu, je to samé jako mít v srdci Krista. Člověk musí mít k pravdě vztah takový, aby ho pravda osvobozovala, a to je někdy nepříjemné. Láska k pravdě je nutnou podmínkou pro přijetí Ducha. Nevěra k pravdě a zrazování pravdy je odloučením od Boha. 

Pravda je neměnný duchovní pojem, a relativní rozumový pojem. Kolik lidí tolik relativních pravd, však u Boha je pravda jenom jedna. Proto nehledáme pravdu prioritně rozumem, ale svobodou ducha v Duchu. Rozum může pravdu správně poznat teprve tehdy, pokud ji napřed svobodný lidský duch přijme. Každé duchovní přijetí pravdy je vždy osvobozením od něčeho.


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? DUCH - DUŠE. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 21. říjen 2014 @ 20:56:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Brusličko, nesnaž se svého ducha vnímat rozumem. Vnímej svého ducha tím, čím bezmyšlenkovitě vnímáš Krista. Netlač do rozpoznání duše a ducha své myšlenky. Snaž se duchovně uvidět duchovní zdroj myšlenek, a ten není v mozku, ani duši. Je v našem duchu. Ve svobodě ducha.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Neděle, 21. září 2014 @ 20:22:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

      "Není-li zmrtvýchvstání, pak nebyl vzkříšen ani Kristus. A nebyl-li vzkříšen Kristus, pak je naše zvěst klamná, a klamná je i vaše víra….neboť není-li vzkříšení z mrtvých, nebyl vzkříšen ani Kristus. Nebyl-li však Kristus vzkříšen, je vaše víra marná, ještě jste ve svých hříších a jsou ztraceni i ti, kteří zesnuli v Kristu. Máme-li naději v Kristu jen pro tento život, jsme nejubožejší ze všech lidí." (1.Korintským 15,13.14.16-19)
To si tedy apod. Pavel protiřečí a nevím pak, které jeho evangelium je pravé a pro které jsme jím prokleti, když zde píše o naději – jistotě – vzkříšení a na jiném místě by měl být okamžitě po odchodu s Kristem. Něco tady nehraje v našem výkladu, nikoliv u Pavla. Pro Krista nejen Pavel položil život, aby ho pak zase vzal – ale při vzkříšení. Takže pro tento svět smrtí přestaneme existovat / včetně těch svatých / a nevnímáme čas, nic nás netrápí ani nebolí a čekáme na vzkříšení, protože nejsme nejubožejší ze všech lidí.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 22. září 2014 @ 09:19:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Pro Krista nejen Pavel položil život, aby ho pak zase vzal – ale při vzkříšení. Takže pro tento svět smrtí přestaneme existovat / včetně těch svatých / a nevnímáme čas, nic nás netrápí ani nebolí a čekáme na vzkříšení,"...

Z pohledu bytí v pozemském světě určitě čekáme na vzkříšení těla na konci věků.

Ale pokud smrtí pro tento samý svět přestaneme existovat, pak je náš Bůh Bohem mrtvých a nikoli Bohem živých! Což jistě nemůže být pravdou.

Navíc svědectví těch, kteří zemřeli, svědčí o opaku (nevnímáme čas, nic nás netrápí ani nebolí a čekáme na vzkříšení - např. Kristovo podobenství o boháči a Lazarovi).

A už vůbec by nedávalo smysl Pavlovo přání zemřít co nejdříve, jen aby už byl s Kristem. Smrt se stala pro Pavla ziskem. Proč? Proto, aby kdesi v nevědomí čekal na konec světa?




" Mám touhu odejít a být s Kristem, což je mnohem, mnohem lepší;"...

Toto je skutečná zpráva evangelia.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Pondělí, 22. září 2014 @ 11:28:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Vzkříšený Lazar jistě Ježíši poděkoval za to, že ho vyvolal k životu z Boží přítomnosti do pozemského těla, podléhajícího zkáze, aby za pár let znovu zemřel . Kdyby  se po smrti dostal do Boží přítomnosti, určitě by o tom vyprávěl.
Také nevím, proč by Bůh křísil živé  Křísit živé je protimluv jako zabíjet mrtvé, probouzet bdící, uspávat spící….
Podobenství o Lazarovi je podobenstvím, ale nikoliv o životě po smrti, kde nehmotné tělo žízní a kde spolu rozmlouvají zatracení s těmi v Boží přítomnosti a Abraham by rozhodoval o tom, kdo se vrátí nebo nevrátí na tento svět. To by měl stejnou moc, jako Bůh a pak bychom mohli pochybovat i o tom, jestli Ježíše vzkřísil Bůh, nebo Abraham.  Takové  úvahy vedou k závěrům o nebi plném svatých,  které jmenuje církev, očistci, za jehož duše tato církev dává odpustky.
Ježíš se podobenstvím o Lazarovi, snažil Židům na základě jejich pyšné představy, že jsou syny Abrahama vysvětlit, že synové Abrahamovi jsou Ti, kteří za života uvěří jako Abraham zákonu a prorokům a po smrti už nebudou mít další šanci. Ten, kdo neprojevil dostatek lásky k bližnímu – Lazarovi za jeho života, ačkoliv se držel jakéhosi  „učení“ , dodejme správného učení, Židé měli proroky a zákon, není synem Abrahamovým obrazně řečeno a nemá podíl na království Božím. To platí i pro nás, ačkoliv v Abrahama, jako „pána onoho světa“ nevěříme, máme evangelium a mnohdy je nám k ničemu a přesto si říkáme „Kristovci“. / To prosím neber osobně, to není rýpnutí proti nikomu /
Apoštol Pavel říká, že lépe, než život zachovat/ na úkor Krista /, je pro Krista ho položit. Být pak s Kristem je odměnou těm, kdo život ztratili pro Krista. S Kristem už nebudou boje, jako zde na Zemi, avšak i v těch obětech je dobré být, protože může být Kristu užitečný - evangeliem. Chtěl být v blízkosti Krista, ale nikde tam nečtu, kdy – jestli po smrti ihned, nebo při vzkříšení.
Pavel hovořil o zmrtvýchvstání v den poslední. Proto je logické, že v něho i on vkládal osobní naději.
Mně osobně je jedno, jakým způsobem mně Bůh vrátí život a kolik let budu v bezvědomí na jeho hlas, kterým mě vzkřísí,  čekat, pro mrtvé se čas zastaví. Pro mě teď je čas důvěry a také jistoty, že on slovo plní / a já ne vždy ho plně chápu /.
Otázka vědět to správně nebo nevědět, přiklánět se k názoru Tvému nebo mému, není otázkou spasení. Otázkou spasení je odhalit padělek evangelia a tím věci z něho plynoucí. A Těch se vyvarovat.
 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 22. září 2014 @ 12:19:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svatý Lazar se  prý po svém vzkříšení po zbytek svého dlouhého a plodného života již nikdy nezasmál, právě z tohoto důvodu. Přestože mohl nahlédnout jenom do Abrahamova lůna. Nebe bylo až do Kristovy oběti zavřené pro všechny. To že by náš Pán Ježíš Kristus vyprávěl podobenství které se nejenom nestalo ale které popisuje jak to vypadá v Očistci který neexistuje a co řekl Abraham který to neřekl mi připadá mírně řečeno dost šílené. Stejně jako co řekl svatý Pavel, za předpokladu že neexistuje Nebe, Očistec nebo peklo hned po smrti. Nezdá se mi že by řekl cosi ve smyslu škoda že už není soudný den, že to tu všechno neskončí abych měl pokoj. Kromě toho by kvůli tomu ani nemusel umírat. Mohl by být vzat jako živý.
Poslednímu soudu rozumím tak že dojde k tělesnému vzkříšení. Že se naše duše spojí znova s tělem, až nebo než bude obnoven svět.
Církev svého času slavila svátek obou svatých Lazarů. Toho z Betánie i toho z Abrahamova lůna.  Který je dneska také v Nebi a přimlouvá se za nás.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 22. září 2014 @ 14:18:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
" Mám touhu odejít a být s Kristem, což je mnohem, mnohem lepší;"...

Vidím, že tě to nechává zcela chladného a stále umíněně vedeš svou: "Mně osobně je jedno, jakým způsobem mně Bůh vrátí život a kolik let budu v bezvědomí na jeho hlas, kterým mě vzkřísí,  čekat, pro mrtvé se čas zastaví."

Podobenství o boháči a žebrákovi Lazarovi nesouvisí se vzkříšením Lazara - jsou to naprosto různé osoby.

V tomto podobenství Ježíš zcela jasně ukazuje, že lidé po smrti cítí, že mají starosti i radosti. V mé "koncepci" věčnosti jsou už nyní svatí v nebi i se svými duchovními těly (1 Kor 15,44) - proto mohl boháč v posmrtném očišťování trpět žízní. Snad mi dáš za pravdu, že pokud měl boháč ve svém utrpení starost o své bratry, aby se nedostali na toto  místo muk, byl to projev lásky a takový člověk určitě není zralý pro věčné zavržení.

Snad je pochopitelným také to, že úplný člověk je duší v těle a pokud by v nebi byly jenom duše bez těla, nebyl by člověk úplným, nemohl by plně prožívat nebeskou blaženost. Stále by mu cosi scházelo. Takto to v nebi určitě není.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Pondělí, 22. září 2014 @ 15:37:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, není Lazar jako lazar... jedno je podobenství a skutečný Lazar byl úplně někdo jiný


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 23. září 2014 @ 09:47:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kristus ovšem nepřišel, aby nám hlásal nějaké vymyšlené pohádky - i jeho podobenství jsou ze života, jsou skutečná, zjevují věci, jak skutečně jsou.

V podobenství o boháčovi a Lazarovi Kristus vysvětluje poměry v tehdejším šeolu (vězení duší, čekajících na Vykupitele). Dneska, po Kristově oběti, je toto vězení už prázdné. Vykupitel rozbořil jeho zdi, vylomil brány.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:39:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na jednom podobenství modloslužba tvoje stojí,
však přímá slova Krista méně u tebe než chvojí.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 22. září 2014 @ 21:23:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
monsek se asi zbláznil...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:12:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Monsek pravdu božího slova dí,
což tvému katolickému rypáku nevoní!
Nemůžeš pravdu Boha napadnouti cestou přímou,
tak napadáš kristovce, což je před Bohem tvou velkou vinou!

Autoritu Boha Slova podrýváš nepřímo a zdola,
řvouce hola, hola heretiku, blázne.
Katolická slova stupidně tak rázné,
a kdo katolík není, na toho papežský antikrist vždy zuby cení.
Když mění boží slovo podle vkusu
zamotané do modloslužebného katolického hnusu!

Neb modloslužba stálá tvojí duše tužba,
a služba Satanu v nevěstce padlé.
Pro lidi duchem zvadlé, oklamané velmi,
se znamením šelmy, zatrvzelým srdcem od Boha,
toť katolická stvoření nebohá..

Nyní opět podlehneš antikrista ducha vzruchu,
vydávajíc slova puchu bez boží pravdy tobě tolik neznámé!
Otevři se Sezame, katoličtí loupežníci přicházejí,
kradou duše lidské, do záhuby pekla jisté.






]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: timg v Čtvrtek, 05. březen 2015 @ 21:04:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 Monseku ,  první vyslovená  slova v  kázání Pána  ( po křtu a půstu na poušti) ,  jsou: 

Marek  1:15    „Naplnil se čas a přiblížilo se království Boží .  Čiňte pokání a věřte evangeliu.“

Potvrzující slovo Janovo:

Matouš  3:12   Lopata je v jeho ruce; a pročistí svůj mlat, svou pšenici shromáždí do sýpky ( BOŽÍHO KRÁLOVSTVÍ) , ale plevy spálí neuhasitelným ohněm.“( V PELE )

Tak si vyberte, dnes , jakože je čtvrtek ! Neboť dveře sýpky budou uzavřeny,  milé " adventistické   panny" ...


]


Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 14:39:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
K čemu Oko vzkříšení při Kristově příchodu? K čemu příchod Krista v den poslední a zmrtvýchvstání všech ospravedlněných Kristem? k čemu Boží Soud se VZKŘÍŠENÝMI darebáky?!

Tobě stačí umřít, nechat se na cestu pomazat vlkem v rouše beránčím, odkroutit si hříchy v očistci a hajdy do nebe. Bez příchodu Krista a bez vzkříšení v DEN POSLEDNÍ!

Den poslední ještě nenastal, a až nastane, spatří přicházejícího Krista každý člověk co kdy na světě žil, žije a taky ti co se ještě nenarodili! Absolutně všichni. Země i moře vydá své mrtvé a živí mrtvé nepředejdou. Živí to na vlastní oči spatří. Ty už jsi něco takového spatřil?? Ano?! Nikdo nebude mít na Kristově příchodu svou neúčast, ani ty! Pak budeš skládat účty za svou bludnou modlářskou víru. Modloslužebnící totiž do nebe nejdou!! Ještě máš čas přijmout boží milost a pravdu Ducha. Pokud zemřeš jako modloslužebník, je s tebou navěky konec..Shoříš jako pleva!




]


Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 17:27:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tělo oslavené má schopnost bilokace (vyskytovat se na více místech současně).
Kde je o tom v Bibli psáno????Pokud já vím tak tuhle schopnost má pouze Buh!!!Satan chtěl být jako Buh a jak dopadl víš!!!Amen


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 19:25:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko: I když z pohledu běhu tohoto světa těla spasených dosud tlejí v hrobě.

V takové relativistické nelogice čas versus věčnost, lze tvrdit cokoli, třeba že Adam byl vzkříšený před pádem do hříchu a svou smrtí.


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 21. září 2014 @ 19:24:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Kde je o tom v Bibli psáno????Pokud já vím tak tuhle schopnost má pouze Bůh!"...


Tělo oslavené bude mít podobu a také vlastnosti oslaveného těla Kristova.

(Jób 19,25-27)
Já vím, že můj Obhájce žije, že on jako poslední povstane nad prachem.  Po mém probuzení mě postaví vedle sebe a ve svém těle uzřím Boha.   Ten, jehož uvidím, bude pro mne; ten, na nějž budou hledět mé oči, nebude cizinec.


(1 Kor 15,43-49)
Rozsívá se v hanbě, křísí se ve slávě; rozsívá se ve slabosti, křísí se v moci.
Rozsívá se tělo přirozené, křísí se tělo duchovní. Je přirozené tělo, je i tělo duchovní.
(Tak je to i napsáno: "První člověk, Adam, se stal živou duší." Poslední Adam se stal obživujícím duchem.)
Nejdříve však není to duchovní, ale to přirozené, a potom to duchovní.
První člověk byl ze země, z prachu, druhý člověk je sám Pán z nebe.
Jaký byl ten z prachu, takoví jsou i ti, kdo jsou z prachu; a jaký ten nebeský, takoví i nebeští.
A jako jsme nesli obraz toho, který byl z prachu, tak poneseme i obraz toho nebeského.



]


Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:37:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tělo oslavené bude? mít podobu a také vlastnosti oslaveného těla Kristova.

Neb ukázka toho jak modloslužebník Oko si zde protiřečí. 
Napřed vzkříšení ihned po smrti relativitou obhajuje,
pravdu boží přitom zatajuje, a nyní zase vzkříšení teprve bude.
Nakonec jen nestravitelná omáčka z jeho slov zbude.


]


Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 08:33:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V domě našeho Otce je spousta příbytků a všechno je mnohem krásnější než si dovedeme představit. Nechme se překvapit. :o)
Otázka je jestli můžeme a hlavně chceme předstoupit před Boha hned, tak jak jsme. Za předpokladu že nám zůstane zachované naše vědomí a že uvidíme všechny své myšlenky i skutky takové jaké jsou doopravdy a jak je vidí Bůh. Šli bychom obejmout a políbit svoji matku, milovaného muže nebo ženu, biskupa a nebo nějakou význačnou osobnost páchnoucí a špinaví od potu, výkalů a bláta ? Přitom je jakýkoliv i malý hřích podstatně odpornější než tohleto všechno dohromady. Tou dobou ho již sami před sebou nezapřeme ani neokecáme. Proto nám Bůh nabízí Očistec. Ve svém nepopsatelném a nepochopitelném milosrdenství jde náš Pán Ježíš Kristus ještě dál. Nabízí nám svoje Nejsvětější srdce. Tomu kdo přijme po dobu devíti prvních pátků v měsíci Eucharistického Krista a vykoná v předepsaném termínu svatou zpověď nabízí že si až zemře pro něho do Očistce zajde sám a sám ho také hned očistí. Nabízí nám tolik za předpokladu splnění jednoduchých podmínek. V Očistci pobývali po určitou dobu i mnozí kanonizovaní světci a světice a my můžeme být očištění hned. Úcta k Nejsvětějšímu Srdci Ježíšovu se rozšířila v dobách císaře Josefa II. a i on má na tom nemalou zásluhu. Tím že se jí pokoušel všemožně potlačit. O milostech které nám Bůh nabízí a jak se to stalo se dočteme např. zde  http://catholica.cz/?id=5125
Vírou v posmrtný život u Boha zjevně "trpěl" i svatý Pavel :

Život, to je pro mne Kristus, a smrt je pro mne zisk. Mám-li žít v tomto těle, získám tím možnost další práce. Nevím tedy, co bych vyvolil, táhne mne to na obě strany: Toužím odejít a být s Kristem, což je jistě mnohem lepší. (Fil 1,21-23) 







Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 14:46:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Příbytky v nebi buduje Otec Bůh ne "svatořečící svatý Otec" papež, který zaplňuje "nebe" všelikou mrtvou duší! Do příbytků zbudovaných Bohem, se vstupuje na pozvání Krista- PO VZKŘÍŠENÍ!



]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 22. září 2014 @ 21:20:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec je jako vždy naprosto mimo...raději skládej své poťouchlé verše...


]


Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:19:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec v báchoře ti leží. To je dobře modloslužebníku, Hade! Jsi vzorný katolík. Braň "tělo" Krista! To musíš! Jak je možné, že konsekrovaná hostie může zplesnivět? Znáš odpověď, nebo jsi tak hloupý, že to nevíš?



]


Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 18:25:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutníku, i když budeme od bláta, výkalů a zpocení a naše záchrana bude v tom, že se svého zachránce chytneme, tak to neuděláme a raději zajdeme?  Zvláště, když ten zachránce nám chce viditelně pomoci?

 

Takový jsme přece před Kristem. Špinaví hříchem, který je Pánu Ježíši odporný, ale On nás miluje  a hřích nenávidí. On nás od té špíny přece očisťuje, ale musíme přijít k Němu a chytit se Ho.

 

Kde je v Božím Slově psáno o čistci? Kde jsou nařízena eucharistie  ? Pokud vím, máme činit na Jeho památku to, co ukázal učedníkům při poslední večeři a současně vysvětlil, co  Ho čeká a smysl své oběti.

 

Nikde  se přece nemluví o očistci.

 

Kdo tohle vše vymyslel, když to není v Bibli ???

 



]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 18:40:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nerad používám slovní spojení, že Kristus nenávidí hřích. Hřích není něco vně člověka. Hřích je v člověku. Hřích je interní osobní záležitost. Láska Krista je tak velká, že miluje i hříšníka a poskytuje mu svou milost. Pokud chápeš hřích spíše jako vnější zlo, což bezpochyby existuje, tak jelikož je Kristu svěřená veškerá moc, má v moci i veškeré zlo. Slova nenávist a Kristus jsou neslučitelná. V nenávisti pravda není. V Kristu ano.


]


Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pondělí, 22. září 2014 @ 22:29:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zj 2:6: To však máš k dobru, že nenávidíš skutky Nikolaitů, které i Já nenávidím.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 11:38:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nerozlišuješ v Duchu nenávidět z nenávisti a nenávidět z nesnášenlivosti. Pro tento duchovní filosofický handicap u mnoha diskutujících jsem upozornil, na co jsem výše upozornil.
Nenávist je čisté zlo.
Nesnášenlivost je odmítání něčeho. Třeba zla. Žel i dobra.


]


Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 22. září 2014 @ 21:18:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Náboženský alibista ten Franta...



]


Re: Re: Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:20:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Víš jak vznikl název limonády Fanta?


]


Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Čtvrtek, 18. září 2014 @ 19:43:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V bibli je psáno že Nebe je krásnější než si umíme představit. Ten kdo slouží Bohu zažívá nebeskou radost a pokoj již tady na zemi. Buď světu andělem a svět ti bude rájem.



Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Sobota, 27. září 2014 @ 17:59:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Nádherně vyjádřeno...


]


Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 22. září 2014 @ 21:16:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co je to za hloupé otázky na křesťanském serveru, zda je život věčný po smrti? To si děláte legraci "křesťané"?



Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 24. září 2014 @ 12:31:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Život věčný není po smrti, život věčný je po VZKŘÍŠENÍ!

Jenom katolický cvok,
majíc antikrista v duši blok,
toto v pravdě Ducha neví!!
Tak na tuto boží pravdu Martino zde hloupým Okem tlemí.
Né! Né! Né! Info dezinformační v dětství v mozku nahrané.
Smrt nám stačí na místo vzkříšení při příchodu Krista,
v nebi mají jen katoličtí antikristi ihned po smrti svá místa.
Na co vzkříšení a Krista rozkaz při příchodu,
věříme ve zlaté tele smrti.
To smrt nás po smrti vzkřísí,
a v této lži katolíci po staletí za koule visí!




]


Re: Re: Život věčný po smrti? (Skóre: 1)
Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Sobota, 27. září 2014 @ 18:02:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Otázka  nezněla "zda"...


]


Stránka vygenerována za: 0.46 sekundy