Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 223, komentářů celkem: 429670, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 271 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116532396
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Hospodin je náš Otec
Vloženo Úterý, 09. červen 2009 @ 15:03:23 CEST Vložil: Stepan

Ekumenismus poslal Jaela

Chvalme Hospodina v jednotě


Chtěla bych se s vámi podělit o jistotu, že máme žít v jednotě. Všechny církve mají žít v jednotě.. Můj otec se narodil v augsburském vyznání a maminka v katolickém. Já jsem  katolička, žijící ve dvou rodinách. Pročítala jsem na strankách Grano Salis různé články a chtěla bych napsat, že je opravdu nutné žít v jednotě. Myslím si a moc jsem o tom přemýšlela, že nejednota vzniká tím, že Hospodinu našemu Otci upíráme v nějakém směru, někde, Jeho moc. Prostě řekneme ne, tak to není. Například není eucharistie, Panna Maria není Panna, atd. Myslím si, že ten, kdo boří jednotu, není schopen přijmout tu skutečnost, že Bůh je Mocný - my lidé si Jeho moc nedovedeme vůbec představit. Tam, kde my jsme NE - MOCNÍ a BEZ - MOCNÍ, tam je Hospodin náš Otec vždy MOCNÝ. Myslím si, že nejednota, je pýcha.


Podobná témata

Ekumenismus

"Hospodin je náš Otec" | Přihlásit/Vytvořit účet | 118 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Hospodin je náš Otec (Skóre: 1)
Vložil: ssns v Úterý, 09. červen 2009 @ 17:57:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zkus si křesťany představit jako sourozence v jedné rodině. Každý má na kde co odlišný názor a občas se pohádají. Naše jednota plyne z jednotné a jedinečné naděje v Kristu a vůbec není podstatné, co si myslíme o věčném panenství Marie a eucharistii.

Mimochodem, co myslíš tím, že žiješ ve dvou rodinách?



Re: Hospodin je náš Otec (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Úterý, 09. červen 2009 @ 18:56:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě mi tak napadlo, že mezi lidmi jsou spory a různé názory. To je život. Před Hospodinem, MOCNÝM BOHEM, který sídlí na nebesích,  však máme  padnout na kolena. Vždyť ty naše spory z pohledu věčnosti jsou i směšné, ne?



Re: Hospodin je náš Otec (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 10. červen 2009 @ 08:21:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Pročítala jsem na strankách Grano Salis různé články a chtěla bych napsat, že je opravdu nutné žít v jednotě.--


akorát,že v přírodě to tak nefunguje-už od nejmenších bakterií ,probíhá neustálý boj  

Nemyslete si, že jsem přišel na zem uvést pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč. 35 Neboť jsem přišel postavit syna proti otci, dceru proti matce, snachu proti tchyni; 36 a ‘nepřítelem člověka bude jeho vlastní rodina’


Jednota je úplně v něčem jiném

--že Hospodinu našemu Otci upíráme v nějakém směru, někde, Jeho moc.--

kdyby to tak bylo,pak by ta jeho moc příiš velká nebyla,když my lidé si tu moc nedovedeme ani představit a jsme tak boz-mocní 



Re: Hospodin je náš Otec (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 10. červen 2009 @ 09:46:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na to se dá říct jen jedno. Nechť Bůh žehná oběma Vašim rodinám, respektive spíš jedné, přebývá uprostřed Vás a naplní Vaše srdce Svatým Duchem. Amen.




Re: Hospodin je náš Otec (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 13. červen 2009 @ 15:19:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj Jaelo.

  Mám docela podobné zkušenosti. Jeden z našich pradědů byl evangelický farář, který k evangelíkům přešel z Jednoty Bratrské. Celá rodina je evangelická dlouhá léta dozadu. Druhá rodina je katolická, silně mariánského zaměření. Celé její okolí je 100% katolické, všude samý farář nebo alespoň jáhen deset generací zpátky.

  My bychom asi žili v míru a v pokoji podobně jako u vás, kdybychom v jednom čase díky různé shodě náhod (které říkáme Boží milost) neuvěřili Ježíši Kristu a jeho slovu, nenarodili se znovu a nedali se pokřtít v tom jménu. Jenže co se stalo, stalo se. Takže teď ty katolíky a evangelíky vidíme velmi zblízka, ale zvenku.

  Je to trochu problém. Protože ta evangelická strana si díky některým věcem (třeba že používáme prapory při chvále nebo máme večeři páně častěji než jednou za rok) myslí, že jsme přešli ke katolíkům. Katolická strana si zase díky tomu, že čteme bibli a věříme jí a že jsme nepřijali rodinné zlato v podobě soch a dalších pomůcek na modlení myslí, že jsme přešli k evangelíkům. Jedna strana s druhou se kvůli tomu spolu nestýkají.

  Na druhou stranu je ale jedna věc, ve které se shodnou a jsou v opravdové jednotě. Svorně jsou na nás jak katolická, tak evangelická strana naštvané kvůli křtu a to pro jistotu hned dvakrát. Zajedno jsou naštvané proto, že jsme se kvůli svojí víře Ježíši nechali v jeho jménu pokřtít ve vodě a zadruhé jsou naštvané kvůli křtu proto, že jsme nenechali polít v kostele naše děti vodou ještě když byla miminka.

  Vůbec je ten katolicko-evangelický spor docela zajímavé zvenku pozorovat, protože to o obou náboženstvích vypovídá mnohé, co "zenvitř" vidět není.

 



Stránka vygenerována za: 0.65 sekundy