Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 240, komentářů celkem: 429556, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 535 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116480242
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Setkáním s Božím Slovem
Vloženo Pondělí, 07. květen 2007 @ 21:27:17 CEST Vložil: bolek

Misie poslal demagog

Zdravím lidičkové,

rád bych Vás pozval na setkání s Božím Slovem, které se, bude-li to Boží Vůle, uskuteční tento čtvrtek, 10.5.2007, v 19.00 na náměstí Svobody u Morového Sloupu ve směru od České.


Nečekejte nějakou velkou evangelizaci, na které se podílí x církví a y náboženských organizací. Ne. Tato akce není nahlášená na žádném pozemském úřadu. Nečekejte ohnivého mlůvčího, který bude po Vás křičet to, či ono...

Chtěli byste si li však popovídat v malém, intimním kroužku o Bohu, Bibli, o životě, o tom, co nechápe, co bychom rádi pochopili či co nikdy nepochopíme.

Nečekejte rozdávání letáčků, nečekejte slibování modrého z nebe, nečekejte, a přijďte, budete li chtít.

A možná uvidíte více, než jednoho demagoga:-)

S úctou Váš VM.


Podobná témata

Misie

"Setkáním s Božím Slovem" | Přihlásit/Vytvořit účet | 21 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1)
Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Úterý, 08. květen 2007 @ 09:45:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Možná jsem to nepochopil ale ve kterém městě se tak stane ? Kdyby to nebylo daleko rád bych se podíval.

H.



Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 08. květen 2007 @ 16:57:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Hmm, ted si pripadam jako dedecek Mrazicek, ktery zapomnel svou berlu doma...
Ano, je to Brno....



Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 08. květen 2007 @ 20:22:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když Blažený Jeden toto řekl, všechny je pozdravil pravíc: "Pokoj vám. Přijměte můj pokoj pro sebe.

Dejte si pozor, aby vás nikdo nesvedl z cesty říkajíc: ‘Hle, tady! nebo ‘Hle, tam!', neboť Syn člověka je uvnitř vás.

Následujte jej!

Ti, co ho hledají, jej naleznou.

Jděte tedy kázat evangelium o Království.

Nestanovujte žádná nařízení kromě toho, které jsem vám určil a nevyhlašujte zákon jako zákonodárce, aby vás tím nespoutali."

Když toto řekl, odešel.


z evangelia  Marie Magdalské



demagog (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 09. květen 2007 @ 08:10:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Apokrofni evangelia jsou nejmene spolehlivou literaturou na svete, nebot prave u nich mel satan nejvetsi prileyitost a nejvetsi motivaci falsovat, lhat, obaloval fales nadhernymi saty, obalit necistotu perlou...--

 Z těch tzv. apokryfních evangelií,které dnešní věřící mnohdy ani nezná totiž mnohdy s oblibou citovala až do 3. staletí celá řada církevních autorit  tzv. otců  zřejmě tak dle výše uvedeného tvrzení tak šířili faleš-satanovu práci... V té době totiž nikdo přesně nevěděl co je pravověrné a co ne, NZ kánon vznikal stovky let.Mnou uvedená pasáž je z mladšího evangelia ovšem v podstatě je v souladu s řeckým textem NZ.Jinak zvláště u Matouše se vyskytuje celá řada nepřesností a omylů kdy nepochopil či spíše  účelově si upravoval texty Starého zákona,či vkládal Ježíšovi do úst neexistující proroctví více k tomu např. zde

Pomýlený Matouš 

http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2007030007


Pokřivená proroctví

http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2007040012


Matouš a chybějící proroctví

http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2005010002


evidentně se v tom evangeliu satan  pěkně vyřádil...

autor Lukáše zas měl špatné zeměpisné znalosti Palestiny,zřejmě tu zemi sám v životě nikdy neviděl,Marek původně končil verši 16:8 zbytek dopsán později dokonce ve 3 různých verzích (patrně satanova práce,aby zmátl věřící ) nejstarší dochované verze Janova evangelia se liší např. v některých chybí příběh o cizoložné ženě kterou chtějí kamenovat -opět zřejmě práce zlého satana a to už nepočítám odlišné národní překlady  atd.
     



Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 09. květen 2007 @ 12:32:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
---apokryfní evangelia mají k Bibli stejně daleko jako Čapkovy Apokryfy—
To může napsat leda  neznalý laik,který počátkům ranného křesťanství příliš nerozumí. Takový Originés (185 – 254) uvádí, že byl problém se mezi evangelii orientovat i pro zkušené církevníky natož pro laiky. Ono záleží případ od případu např. takové Tomášovo evangelium obsahuje ze 2/3 tradované Ježíšové výroky které jsou i v NZ ovšem u Tomáše jsem mnohdy v kvalitnější ,formě,stylově čistější.  

--na rozdíl od těch gnostických spisků—
Ne všechny jsou gnostického původu,ostatně gnostiky bylo ovlivněno kde co např. v Janově evangeliu je celá řada gnostických termínů.
--Máme malou opravu k evangeliu Marie Magdalské - není to evangelium—
Tak bych to netvrdil
--a není od Marie Magdalské ;o)—
Ano, stejně jako Matoušovo evangelium není od apoštola Matouše,Janovo není od apoštola Jana atd.   



Nulovi... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 09. květen 2007 @ 18:09:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
"Z těch tzv. apokryfních evangelií,které dnešní věřící mnohdy ani nezná"

Neznam, nezkusil jsem ani ucinky extaze, kokainu a jinych drog, presto si dovoluji je nezkusit a varovat pred nimi...


" totiž mnohdy s oblibou citovala až do 3. staletí celá řada církevních autorit  tzv. otců  zřejmě tak dle výše uvedeného tvrzení tak šířili faleš-satanovu práci..."

Ja osobne nerikam, ze cirkevni otcove byli neomylni, dale nerikam, ze sve, co je v tech apokryfu napsano, je lez. rikam vsak, ze do tech pravd, ktere treba mohly cirkevni otce oslovit, je zabelana lez njhrubsiho zrna, pod svicnem je nejvetsi tma.



" V té době totiž nikdo přesně nevěděl co je pravověrné a co ne"
Dnes jiz to vime...

", NZ kánon vznikal stovky let".
V soucasne dobe nevznika, ale jiz je...

"Mnou uvedená pasáž je z mladšího evangelia ovšem v podstatě je v souladu s řeckým textem NZ"

Nenapsal jsem, ze je v protikladu. Ale v tom tzv. evangeliu mohou byt uvedene veci, ktere jiz v protikladu jsou.

."Jinak zvláště u Matouše se vyskytuje celá řada nepřesností a omylů kdy nepochopil či spíše  účelově si upravoval texty Starého zákona,"

To neni tak docela pravda. Nikdo nevi lepe nez autor sam, co chtel danym mistem rici. Matous je jen jinymnastrojem toho sameho autora. To je podobne, jako bys ty cast dopisu napsal modrou a cast dopisu cervenou barvou.

"či vkládal Ježíšovi do úst neexistující proroctví více k tomu např. zde
Pomýlený Matouš"

Bylo by lepsi, kdybys uvedl konkretni prilad, nemam cas ani moznosti vyvracet cely web...


"evidentně se v tom evangeliu satan  pěkně vyřádil..."
Nikoliv. Prave ze se toto evangelium satan nemohl vubec ale vubec ovlivnit....

"autor Lukáše zas měl špatné zeměpisné znalosti Palestiny,"
Mnoho tzv omylu Lukase se v pozdejsi dobe ukazalo, ze se jednalo o nase nedostatecne informace z dane doby, anebo o spatne prectene misto. Ze problem byl vzdy na nasi strane, ne na strane Lukase. Domnivam se, ze toto budou stejne priklady...

"zřejmě tu zemi sám v životě nikdy neviděl",Marek původně končil verši 16:8 zbytek dopsán později dokonce ve 3 různých verzích (patrně satanova práce,aby zmátl věřící )"

Ale kdepak. Marek proste nebyl pro ducha Svateho tim pravym, kdo by mel napsat onen zaver, z nam neznameho duvodu, nedavno tu mel greg na toto tema zajimavou reakci na jednu moji reakci. Proste si Buh pro to vybral jiny nastroj. Ve staro a stredoveku neexistoval zadny copyright, zadna autorska prava, toto nebylo ani nic nemoralniho, ani nic nenormalniho. Marka doplnil anonymni autor, dve odlisne varianty byly lidske dilo z nedockavosti (viz opet onen prispevek od Grega, ktery to dobre vysvetlil)

"nejstarší dochované verze Janova evangelia se liší např. v některých chybí příběh o cizoložné ženě kterou chtějí kamenovat -opět zřejmě práce zlého satana a to už nepočítám odlišné národní překlady  atd."

Ale kdepak. Techto osm versu je jedninnych osm versu, ktere necitovali tzv cirkevni otcove, jinak se z jejich citaci da zrekonstruovat cely NZ.

Tneto pribeh je puvodni,slavna veta "Kdo jsi bez hrichu, prvni hod kamenem" je typ vety pro krista typickym (Co je cisarovo, dejte cisari, jeho popis, kdo je mym bliznim", kdy jakoby neodpovida primo na otazku, ale osten otazky otaci tak, aby si posluchaci uvedomili svuj vlastni hrcih. Tim byl Jezis Mistr nad Mistry, teda nejenom tim...

Tento pribeh pravdepodobne koloval ustne a z nejakeho duvodu nebyl zapsan v evangeliich. V pozdejsi dobe mohla vzniknout v cirkvi potreba odkazovat se na tento vers, tak mohl byt doplnen. To neznamena, ze neni puvodni, znamena to, ze jeho teologicky vyznam mohla cirkev pochopit a ocenit az v pozdejsich dobach...

Odlisne narodni preklady jsou dusledkem lidske nedokonalosti. Ale zplatpambu za ne, teda za ty preklady. Bu vi, proc to tak zarizuje. je to lepsi princip nez napriklad v islamu, kde by se text koranu nemel prekladat a muslimove jsou spise vedeni k tomu naucit se arabsky. na druhe srane je lepsi, kdyz tento text budou prekladat profesionalove, kteri se SZ hebrejstinou a NZ rectinou zabyvaji cely zivot na plny uvazek, nez banda amateru, prostych vericich, kteri se zivi necim jinym a tak nemaji ani moznost ani prostredky pochopit hloubeji dany text s evsemi nuancemi v puvodnim jazyku.


" Takový Originés (185 – 254) uvádí, že byl problém se mezi evangelii orientovat i pro zkušené církevníky natož pro laiky."
Ano a proto byl pod vedenim Ducha ustanoven kanon.

" Ono záleží případ od případu např. takové Tomášovo evangelium obsahuje ze 2/3 tradované Ježíšové výroky které jsou i v NZ ovšem u Tomáše jsem mnohdy v kvalitnější ,formě,stylově čistější.  "

To zalezi na uhlu pohledu, na svetovem nazoru toho, dko to cte. Jinymi slovy toto neni objektivni, ale subjektivni hodnoceni, toho co se mi samotnemu libi.
Prave ony meny byvaji vyznamne, a tim byva lez zabalena do pravdy.
naprikald podobenstvi o devadesati deviti oveckach a o jedne, ktere zabloudila. Obsah tohoto podobenstvi je v tzv. Tomasove evangeliu zcela pozmenen a znasilnen, a to jedinnym sluvkem...
Naproti tomu oponenti argumetnuji odobenstvim o horcicnem zrnu. Argu,emtuji tim, ze evangelijni podoba je, na rozdil od Tomasove, biologicky nepresna. Na druhe strane je jiz nenapada, ze tato nepresnost muze byt soucasti sdeleni.

"Ne všechny jsou gnostického původu,ostatně gnostiky bylo ovlivněno kde co např. v Janově evangeliu je celá řada gnostických termínů."
Termin Svetlose neobjevuje jenomv Bibli, ale take v jinych nabozenstvich. A? Nezalezi na terminu, ale na obsahu celeho sdeleni.


"--Máme malou opravu k evangeliu Marie Magdalské - není to evangelium—
Tak bych to netvrdil
--a není od Marie Magdalské ;o)—
Ano, stejně jako Matoušovo evangelium není od apoštola Matouše,Janovo není od apoštola Jana atd.   "

Neni zadny duvod, proc by Matousovo evangelium nemohlo pochazet od Matouse a Janovo od evangelisty Jana. Naopak, v textu u evangelisty Jana  je nekolik naznaku, ktere jeho autorstvi potvrzuji.Co se tyce Matouse, osoba celnika Matouse je tak neverohodna, zvlast pro zidy, ze kdyby si to krestane chteli vymyslet, neni duvod, proc by si neprimyslily vyznacnejsiho autora. Jestlize zide apostoly pohrdali pro nevzdelanost, pak Matousem opovrhaly tim tuplem, ze to byl celnik...


     




demagog (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 09. květen 2007 @ 21:10:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
zatím k tomuto

--Prave ony meny byvaji vyznamne, a tim byva lez zabalena do pravdy.
naprikald podobenstvi o devadesati deviti oveckach a o jedne, ktere zabloudila. Obsah tohoto podobenstvi je v tzv. Tomasove evangeliu zcela pozmenen a znasilnen, a to jedinnym sluvkem...—   Právě to vidím přesně opačně,kdy kanoničtí evangelisté původní text  změnili či nepochopili význam tradovaných Ježíšových slov- symbolicky vyjádřené ovce změnili na lidi-hříšníky   slova Tomášova evangelia   Ježíš řekl: Království se podobá pastýři, který měl sto ovcí. Jedna z nich - byla to ta největší - se zaběhla. Tu nechal těch devadesát devět a hledal tu jednu, až ji nalezl. Když ji s námahou nalezl, řekl té ovci: Miluji tě víc, než těch devadesát devět.  Tomáš 107
  přesně vyjadřují Ježíšovo učení o hledání království nebeského- oné perle tady největší ovci  ,která je největší a cennější než 99 ostatních (světské věci touhy,pocity,zájmy na kterých člověk lpí a jsou nestálé ). Všimni si,že i v NZ najdeme celou řadu analogických podobenství kdy je království přirovnáváno k perle nebo např. rybě  V Tomášovi je to analogické tomuto podobenství
       
A řekl : Člověk se podobá moudrému rybáři, který hodil síť do moře a vytáhl ji z vody plnou malých rybiček. Uprostřed mezi nimi našel moudrý rybář velkou dobrou rybu. Tu hodil všechny malé rybky do moře a ponechal si bez váhání jen tu velkou rybu. Kdo má uši k slyšení, slyš!   Tomáš 8  či slovy autora Matouše
Anebo je království nebeské jako síť, která se spustí do moře a zahrne všecko možné;
když je plná, vytáhnou ji na břeh, sednou, a co je dobré, vybírají do nádob, co je špatné, vyhazují ven.  



Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 10. květen 2007 @ 10:16:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Kralostvi Bozi se nemuze cloveku ZABEHNOUIT...--

A to jsi přišel jak? Otázka tedy zní- co to království nebeské je a kde jej člověk nalezne? -jinak to nemá cenu rozebírat,když se budem každý bavit o koze a voze.  


A dále pokud vezmu verzi Nového zákona- Jak to v praxi vypadá (pozná se) u těch 99 ovcí ( dle nich spravedlivých lidí) které pastýř zrovna opustil a hledá jen tu jednu zaběhnutou ovci.   




Nulovi: (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Čtvrtek, 10. květen 2007 @ 23:01:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
"
to jsi přišel jak? Otázka tedy zní- co to království nebeské je a kde jej člověk nalezne? -jinak to nemá cenu rozebírat,když se budem každý bavit o koze a voze.  


A dále pokud vezmu verzi Nového zákona- Jak to v praxi vypadá (pozná se) u těch 99 ovcí ( dle nich spravedlivých lidí) které pastýř zrovna opustil a hledá jen tu jednu zaběhnutou ovci.   
"


Nebesa, to je zakryti Boziho jmena, ktereho zide nemohli vzit nadarmo,  a kralostvi znamena take Vlada. bozi kralostvi je prima Bozi Vlada. A kde jinde najit Bozi Vladu, nez u Boha?

Bozi vlada, kralostvi nebeske, nema svoji vlastni vuli, svoje vlastni nozicky, aby od cloveka odbehla a clovek by ji musel namahave hledat... A navic, tzv Tomas jasne pise, ze kralostvi Bozi neprirovnava k te ovci, ale k PASTYRI!

Ke tve druhe otazce: Projevuje se to v Jezisi Kristu! V tom, s kym se styka, jak se s nimi styka, jak jde k tem poslednim z poslednich, koho si voli za ucedniky, atd atd.... A v plnosti se to zjevuje na Krizi, kde Krisstus prave za tuto ovci poklada svuj Zivot, svou Dusi, a svou krev....



Stránka vygenerována za: 0.21 sekundy