Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 249, komentářů celkem: 429584, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 456 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116497874
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Proč by si robot nemohl vzít klonovanou ovci a adoptovat dítě ?
Vloženo Neděle, 18. únor 2007 @ 16:36:19 CET Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal likvid

Podle logiky věci - tedy, že homosexuální páry mohou / prý plnohodnotně / vychovávat děti se stanu na pár desetiletí prorokem. Souhlasím s trefnou a věcně dokonalou poznámkou Ireny v reakci va vogelův článek, že : " je neuvěřitelné jak se posouvá hranice toho co je přirozené a normální ".

Půjde-li to tak dál, pak nikoho ani nepřevapí, když si klonované zvíře s robotem osvojí lidské děťátko. Tady přece nejde o to, pranýřovat jinak orientované jedince, vždyť kdo je lepší nebo horší. Sám jsem v mnoha ohledech zavrženíhodný člověk. O to tady ale nekráčí. Jde o to kam si až dovolíme posunout vnímání hranice toho,co je ještě normální a co je už naprosté šílenství. Registrované partnerství rafinovaně a nenápadně posunuje tuto hranici. A hranice se jen velmi těžce dostávají na svá původní místa, zkrátka tam kam patří.


"Proč by si robot nemohl vzít klonovanou ovci a adoptovat dítě ?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 43 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Proč by si robot nemohl vzít klonovanou ovci a adoptovat dítě ? (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Neděle, 18. únor 2007 @ 19:56:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
milý likvide,
ze všeho nejhorší. co mohou křesťané v tomto světě dělat, je podobné lamentování a zesměšňování. Tím se totiž diskvalifikují - ba dokonce tím diskvalifikují i rozumnější křesťany - a další společenská debata se pak vede bez nich.

Přesně takhle to kdysi dopadlo s evoluční teorií. Křesťanské autority měly samé silácké řeči, jakože "jestli tento můj oponenet pochází z opice tak já určitě ne", tisíce lidí jim k tomu tleskaly, ale svět a jeho intelektuálové, spolu se všemi školami, se ke křesťanům prostě obrátili zády a přestali se jich na cokoli ptát. Nakonec se ten postoj týkal milionů lidí a nejen otázek kolem evoluce...

Mnoho lidí, a to nejen křesťanů jsou velcí diviši, jak " je neuvěřitelné jak se posouvá hranice toho co je přirozené a normální ", ačkoli tyto hranice se posouvají neustále příznivým i nepříznivým směrem.
Velmi pěkně to kdysi v šedesátých letech vyjádřil Bob Dylan: "Něco se tady děje ale ty nevíš co. Nebo snad jo, Mr. Jones?"
anebo v písni
"Časy se mění, co bylo dnes, zítra není..."

Boží děti by měly vnímat a stíhat, protože svět je potřebuje bdělé a chápající, o co jde. Ale kdo jen mžourá jako sůva do slunce...

Olin




Tarzan byl adoptován opicí. (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 18. únor 2007 @ 20:13:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Nedávno jsem četl, že ve Španělsku chtěli zrovnoprávnit opice s lidmi to by asi znamenalo pro ně možnost jít i na potrat bez ohledu na to zda je daný druh na seznamu ohrožených druhů nebo ne.

Je dobré Petře ,že nacházíš souvislosti a demaskuješ homosexuální lež. Olina v tomto případě netřeba brát moc vážně ono to tak doslova není jak to zveličuje tam hráli hlavní housle ještě jiné síly. Proto "osvícenci" povraždili tolik křesťanů (převážněkatolíků).




Re: Proč by si robot nemohl vzít klonovanou ovci a adoptovat dítě ? (Skóre: 1)
Vložil: michal_josef v Neděle, 18. únor 2007 @ 22:58:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Likvide! Srovnavat lidske bytosti s klonovanou ovci je ponekud ehm.... divne. Nemyslis?



Likvid (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 19. únor 2007 @ 09:09:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Souhlasím s trefnou a věcně dokonalou poznámkou Ireny v reakci va vogelův článek, že : " je neuvěřitelné jak se posouvá hranice toho co je přirozené a normální ".--

Ovšem je třeba si uvědomit,že přirozené a normální je to ve Vašem pohledu a Ireny,jiní lidé to zas vnímají jinak.


--Půjde-li to tak dál, pak nikoho ani nepřevapí, když si klonované zvíře s robotem osvojí lidské děťátko.--

robot či zvíře není člověk,takže zbytečně divoká nadsázka, ale je možné ,že jednou budou robotům přiznána podobná práva jako lidem


--Tady přece nejde o to, pranýřovat jinak orientované jedince--

ale jde,prostě Vám či Ireně to vadí,zpochybňuje to váš pohled na svět a měřítka co je správné a co špatné tak křičíte a aby jste tomu dodali na váze oháníte se Boží vůlí apd.


--vždyť kdo je lepší nebo horší.--

chudý duchem neví

--Sám jsem v mnoha ohledech zavrženíhodný člověk.--

To je logické,že se tak cítíte, jinak by vás neulovila žádné církev a nepotřeboval by jste spasitele od svých hříchů

-- Jde o to kam si až dovolíme posunout vnímání hranice toho,co je ještě normální a co je už naprosté šílenství.Registrované partnerství rafinovaně a nenápadně posunuje tuto hranici.--

Viz.výše to jsou vaše relativní soudy a vaše definice toho co je normální.Ve skutečnosti příroda umožňuje nejen lidem činit vše co dovolují tzv. přírodní zákony.


--A hranice se jen velmi těžce dostávají na svá původní místa, zkrátka tam kam patří.--

opět "tam kam patří" jsou pouze vaše vlastní moralistické soudy.Ap. Pavel nařizoval ženám zahalovat hlavu,mlčet ve shromáždění a poslouchat ve všem svého muže-která žena se tím dnes řídí? Středověké moralisty zas pohoršovalo, např. to když ženy ukazovaly kotníky-něktří to považovali za rouhání a bezbožnost a zkuste to vrátit tam kam to patří...



Likvid (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 19. únor 2007 @ 11:38:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Hranice jsou zřetelně definovány v Bibli - to je to oč tu běží.--

Řekl bych,že je to jen účelová zástěrka,protože v Bibli je x dalších věcí (příkazů) které ani sami odpůrci homosexuality dneska nedodržují.Ve SZ je řada přikázání údajně od Boha po kterých dneska ani pes neštěkne,zkrátka nejsou nadčasové tudíž jasně lidské i dle NZ by např. ženy neměli vůbec mluvit na shromáždění,zahalovat si hlavu při modlení,muže nepoučovat,či ve všem poslouchat svého muže.Tedy zdejší diskutující ženy např. Libby nebo Irena sami svým veřejným působením na těchto stránkách Bibli v tomto popírají ovšem v případě homosexuality trvají na důsledném dodržování oněch textů-protože jim to osobně vadí -tohle mi přijde pokrytecké



Ireně (případně Libby ) (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 19. únor 2007 @ 14:58:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Prosim neodpovidejte mi.--

Spoludiskutující z něčeho obviníte a pak mu chcete odepřít prostor k reakci??-to se bojíte toho co napíše,že by se vás to mohlo nějak vnitřně dotknout ?- Když ale napadáte naše homosexuální spoluobčany pro jejich odlišnou sexuální orientaci a kážete o normálnosti- to jste najednou velká hrdinka s hromadou slov....

Ještě k mojí popletenosti (Váš poslední příspěvek jsem v tomto směru nepochopil)
napsal jsem

"i dle NZ by např. ženy neměli vůbec mluvit na shromáždění,zahalovat si hlavu při modlení,muže nepoučovat,či ve všem poslouchat svého muže.Tedy zdejší diskutující ženy např. Libby nebo Irena sami svým veřejným působením na těchto stránkách Bibli v tomto popírají"

NZ respektive ap. Pavel mluví jasně (stejně jako u homosexuality)

Učit ženě nedovoluji. Žena nemá mít moc nad mužem, nýbrž má se nechat vést.

1. Timoteovi 2,12


a každá žena, která se modlí nebo prorocky mluví s nezahalenou hlavou, zneuctívá toho, kdo je jí hlavou; je to jedno a totéž, jako kdyby byla ostříhaná.
Jestliže si žena nezahaluje hlavu, ať se už také ostříhá. Je-li však pro ženu potupné se dát se ostříhat nebo oholit, ať se zahaluje.

1 Korintským 11:5-6


ženy nechť ve shromáždění mlčí. Nedovoluje se jim, aby mluvily; mají se podřizovat, jak to říká i Zákon.Chtějí-li se o něčem poučit, ať se doma zeptají svých mužů; ženě se nesluší mluvit ve shromáždění.


1 Korintským 14:34-35

Nevím kde pak vidíte tu moji popletenost..

Prostě jak jsem napsal-operujete s Biblí jenom tam kde se Vám to hodí např. u Vašich osobních antipatií vůči homosexualitě ovšem jinde kde už je Vám to jako ženě nepohodlné či se to nehodí se Biblí už neřídíte...stručně řečeno typický farizejský přístup.






Miloslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 20. únor 2007 @ 07:34:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Grano Salit není chrám zde není žádné shromáždění proto mohou ženy zde diskutovat.--

Řekl bych účelová výmluva - nějakým chrámem-budovou přece shromáždění není vůbec podmíněno


Neboť kde jsou dva nebo tři shromážděni ve jménu mém, tam jsem já uprostřed nich."

Matouš 18,20


Takže pak i pro Grano Salis platí apoštolova slova o mlčení žen v tomto shromáždění,což Irena trvající na dodržování Božího slova nedodržuje

Matoušův Ježíš navíc doporučuje modlení doma,modlení na veřejnosti a v chrámech (tehdy v synagogách ) označuje typické pro pokrytce,kteří chtějí být druhým lidem na očích

A když se modlíte, nebuďte jako pokrytci: ti se s oblibou modlí v synagógách a na nárožích, aby byli lidem na očích; amen, pravím vám, už mají svou odměnu

Matouš 6,5


--V tom zahalení vidím, že by měli být ženy slušně oblečeny to znamená Ne upnuté kalhoty, minisukně…--

Řekl bych opět účelové výklady které se snaží napasovat a do dnešních poměrů. Před 1-2 stoletími by jste nepsal o upnutých kalhotách a minisukních ale o odhalených ženských kotnících,které byly tehdy znakem neslušnosti a řadu věřících lidí pohoršovali.Ap. Pavel ovšem jasně psla o zahalování vlasů žen při modlidbě jinak se mají raději ostříhat ,což už se dneska už mnohdy nedodržuje,zkrátka není to moc praktické a pohodlné,mnohem pohodlnější je kritizovat či posílat až do pekla naše homosexuální spoluobčany...






Ireně (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 20. únor 2007 @ 07:41:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Ale s Nulou nemá cenu cokoli probírat, není znovuzrozený, nemůže tomu porozumět.--

Myslete si a zaklínejte se čím chcete v domění,že Vám to pomůže až do nebes..když už píšete o těch znovuzrozených Ti jsou charakterizování takto


Vítr vane, kam chce, jeho zvuk slyšíš, ale nevíš, odkud přichází a kam směřuje. Tak je to s každým, kdo se narodil z Ducha."

Jan 3,8

Ale u Vás je Ireno dost jasně zřetelné kam vanete,kam by jste se chtěla za profoukat... dokonce i to odkud ten vítr vane...



Olin (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 20. únor 2007 @ 07:44:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

--Myslím, že je to vyznavač nějakého kultu—

To si myslíte špatně-v žádném kultu nejsem ani se k žádnému nehlásím


--a vystupuje tu v kabátě vědeckého ateisty.—

Za ateistu se také nepovažuji,uznávám to co např. Ježíš nazýval Otec



Admin Standa nezveřejňuje články, ale maže je, porušuje zásady Grana (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 20. únor 2007 @ 09:39:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Admin Standa nezveřejňuje články, ale maže je, porušuje zásady Grana (Skóre: 1)
Od Seraphim v Úterý, 20. únor 2007 v 10:15:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.liborhalik.cz/
Prosodomský a propotratový cenzore admine Stando, jakým právem jsi už počtvrté, pravděpodobně Ty, smazal a nezveřejnil článek, který jsem včera poslal pod názvem "Spor s vedením nemocnice (červenec 2003). Svědectví Libora Halíka (3)"!

Je zde psáno: GRANO SALIS vám nabízí možnost říci nahlas, co si myslíte. Proč admine Stando tuto zásadu porušuješ?

Prosím majitele Grana Salis, aby proti případné cenzorské svévoli admina Standy zakročili.
Děkuji
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


[ Odpovědět ]


Spor s vedením nemocnice (červenec 2003). Svědectví Libora Halíka (3) (Skóre: 1)
Od Seraphim v Úterý, 20. únor 2007 v 10:29:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.liborhalik.cz/
Než vlastníci Grano Salis zakročí proti pravděpodobné cenzorské svévoli propotratového a prohomosexuálního admina Standy, než konečně umožní svobodné zveřejnění mého svědectví z duchovního zápasu proti vraždění miminek umělými potraty, tak pošlu svůj čtyřikrát nezveřejněný (utajený či smazaný?) článek sem do komentářů.

---------------------------------------------------------

Spor s vedením nemocnice (červenec 2003). Svědectví Libora Halíka (3)
V úterý 1.7.2003 jsem na Obilním trhu stál spolu s Karlem Š. a Petrem C. Přišel za námi MUDr.Unzeitig s vrchní sestrou. Mluvil s námi medově, avšak lstivě. Řekl, že je také křesťan, a proto má pro nás pochopení. Pochlubil se, že mluvil dokonce se svatým otcem Janem Pavlem II. Že se však neshodli v otázce umělých potratů. Radil nám, ať odejdeme z Obilního trhu, neboť zde se provádí pouze dvě pětiny umělých potratů v Brně. Petr C. dal medovému lékaři velmi lákavou nabídku: „Když naše protipotratové letáčky budou moci být přímo před ordinací, kde se dělají umělé potraty, tak odejdeme.“ Tento lékař, který je zástupcem přednosty této kliniky, naši nabídku nepřijal.
Následující den ve středu 2.7.2003 jsem měl stát na Obilním trhu zcela sám. Nečekaně však přišel na půl hodinky Karel Š. se synkem. Zde s ním mluvila paní Lydia S. z církve baptistů. Ta napsala letáček pro Brněnskou tiskovou misii „Naděje i v nemoci“, který také rozdáváme. Po návratu domů jsem velmi unavený, vsedě usínám. Ale když si lehnu, nejde mi usnout. Slyším se, jak říkám: „Kalvário, Kalvário“. Vzpomínám na otce Pia. Bůh mu dal úkol bojovat proti Satanovi, obru.
Ve čtvrtek ráno 3.7.2003 jsem plný naděje – ve spánku i při probuzení. Těším se jít před kliniku. Spontánně chválím Boha. Stejně jako včera ráno. Když jsem byl na Obilním trhu sám, seděli v parku dva vousatí mladíci. Dlouho se dívali na mě a nemocnici. Další dva lidé stáli na protější straně silnice a pravděpodobně naslouchali čteným Žalmům. Svůj obličej mi však neukázali. Ti dva vousatí mladíci přišli za mnou. Přátelsky se mě zeptali, zda to dělám jen ze své vůle. Když jsem řekl ano, odešli s velkou úctou. Mě to velmi povzbudilo. Tím jsem dostal novou sílu zpívat ještě nadšeněji a hlasitěji. Toho dne přijel na kole pan S. z Církve bratrské. Hodil u porodnice dopis do poštovní schránky a řekl mi, že dobře dělám.
V pátek 4.7.2003 stojím na Obilním trhu sám od 9 do 10 hodin. Pak je zde se mnou Michaela Z. do 12.00.
V pondělí 7.7.2003 před odchodem na Obilní trh čtu Žalm 37. Skrze něj mě Svatý Duch ubezpečuje o mém dnešním vítězství a Boží ochraně, i když mám na sobě nový agresivnější plakát s fotkami a nápisy: „dítě před potratem, dítě po interupci, potraty zavedl Lenin a Hitler.“ Na Obilním trhu se mnou stojí katolický kněz František P. Večer doma při modlitbě ke mně promluvil Duch svatý skrze Žalm 72. Ubezpečuje mě o tom, že se mi podaří zachránit ubožáky a zdeptat utlačovatele.
Ráno v úterý 8.7.2003 se budím s veršem Žalmu v mysli: „Panovníku Hospodine, kdo rozpozná bludy. Ochraň mě i před těmi, jež jsou mi skryty.“ Na Obilním trhu mě jakási paní Berousková prosí o pomoc, aby se jí už nezjevovali zesnulí. Protože jsem přesvědčen, že to nejsou zesnulí, poroučím ve jménu Ježíše Krista vzkříšeného: „Démoni, vypadněte od této ženy pryč!“ Na Obilním trhu stojí se mnou paní ing. F. z organizace Modlitby matek a s pětiletým vnoučkem rozdává letáčky.
Ve středu ráno 9.7.2003 při společné modlitbě s manželkou a 5 dětmi čtu v Žalmu 17, verš13: „Povstaň, Hospodine, předejdi jej (mého nepřítele), sraz ho!“ Od 9.30-12.00 zde rozdává letáčky Michaela Z. Když chci v poledne už odejít z Obilního trhu, dostávám vnuknutí, abych počkal až do 12.44. Poslechl jsem. Čekám. Přesně ve 12.44 přišly 2 ženy, které se mě zeptaly na potraty.
Ve čtvrtek 10.7.2003 vyslovuji doma rozkaz: „Ve jménu Ježíše Krista vzkříšeného ti poroučím počasí, aby v Brně do 12.10, (kdy stojím na Obilním trhu) nepršelo.“ Skutečně celý den nepršelo, ač se od rána kabonilo. Na Obilním trhu byl se mnou František S. Vyběhla na mne vrchní zdravotní sestra a rozkázala mi mlčet. Já však četl Žalm 33, 2-3 verš: „…zpívejte mu (Hospodinu) žalmy…Zpívejte mu novou píseň…“ Zjistil jsem, že jsme rozdali 900 letáčků – rozdávali jsme je na Obilním trhu 15 pracovních dní. Proto budeme v distribuci letáčků pokračovat.
Cestou do Prahy v pátek 11. července 2003 můj přítel protestant Martin P. obhajoval holandskou potratářskou loď, která zakotvila u polských břehů. Tím mě nesmírně zarmoutil.
Tak probíhal první měsíc mé práce. Každý den přímo mezi lidmi na ulici před nemocnicí, kde se umělým potratem zabíjí děti. Marně se mně, prý nevzdělanému hlupákovi (Mgr.Liboru Halíkovi PhD.), snažila jedna lékařka namluvit, že oni nezabíjí děti, ale jen shluk buněk. Tak hloupý přece jen nejsem. Neodešel jsem. Proto skoro všechny osoby v bílých pláštích – lékaři a další zdravotní personál, jak mě na dvorku před nemocnicí spatří, zrychlují krok. Někteří z nich zděšeně přímo prchají. Brzy dvoreček zcela osiří. Dříve byl plný postávajících a pokuřujících zdravotníků a pacientů. Od dalšího měsíce pravidelně až dodnes místo několika desítek už jen zhruba 5 až 10 zdravotnic a 2 až 4 zdravotníci procházejí kolem mne do obchodu s potravinami na křižovatce. Ostatní procházejí raději v civilu, anonymně a většinou velmi spěchají. Nebo se raději spokojí s bufetem v areálu nemocnice, či vyčkají až mi skončí každodenní strážní služba u nemocnice.
Další dny (až do 7.11.2003) nebudu rozepisovat jednotlivě. Popíši jen specifické události, které mne zaujaly. Práce zde pokračovala každý všední den dopoledne. Stál jsem zde buď s někým, nebo sám. Sám buď část té doby, nebo celou dobu. Jak mi později řekne bývalá místní zdravotní sestra, tak jim zde kazím kšefty. Já jsem rád, že kazím kšefty se smrtí. Jim jsou však milejší peníze, než život dítěte v mateřském lůně. Zahrnují mne proto většinou neviditelnou, mlčenlivou nenávistí. Ta se občas stává viditelnou a hmatatelnou. Jsem zde terčem jejich nenávisti, pekla skrytého v jejich srdci. Samozřejmě bylo a je psychicky únavnější stát zde sám – tehdy i když urážky odpouštím, byl jsem z tohoto (až do podzimu r.2005) tak vyčerpaný, že po návratu z Obilního trhu nejsem únavou schopen žádné další pořádné činnosti. Vsedě automaticky usínám. Když pro další naléhavé povinnosti nesmím usnout, bráním se spánku chůzí. Pro jiné návštěvníky nemocnice jsem zřídlem Boží trpělivé lásky a pevné věrnosti.
Ve čtvrtek 17.7.2003 Karel Š. se synem Kájou rozdali na Obilním trhu výjimečně 130 letáčků.
Dne 21.7.2003 prezident Hnutí Pro život ČR Mgr.Radim Ucháč s manželkou spolu s katolickým knězem z USA (tj. prezidentem mezinárodní protipotratové organizace HLI) mě přišli povzbudit na Obilní trh. Přivezli mi z Prahy letáčky a knihy „Proč pláčeš Miriam“. Měli pochybnosti o tom, jak dlouho na Obilním trhu vydržím.
Kněz Ludvík K. mi žehnal. Řekl, že mám být jako ledoborec. Ostatní prý poplují za mnou až led probořím. Těhotná šestnáctiletá žena si vzala od Karla Š. adresu MUDr. Ludmily L., aby nešla na potrat. Mluvil jsem s Romkou, která nedávno přestala fetovat a trápí ji, že nemůže otěhotnět. Přijala ode mě napomenutí, že nemá krást a lhát. Po přípravě skrze modlitbu jsem dal na úřad městské části Brno-střed písemné oznámení o každodenním modlitebním shromáždění na ochranu nenarozeného života s distribucí letáčků před nemocnicí na Obilním trhu.
Zhruba 28.7.2003 jsem stál na chodníku v parku naproti nemocnici a modlil se Žalmy. Karel Š. rozdával letáčky. Přišel přednosta kliniky Prof. MUDr. Ventruba s vrchní sestrou a s ekonomem. Přestože jsem toho dne stál až v parku, vyzval mě, abych i odtud odešel. Já mu s úsměvem nabídl, že odejdu, až v této porodnici přestanou provádět umělé potraty. To odmítl.
30.7.2003 se mě snažil MUDr.Ventruba nesmyslně vydírat: „Vy, zde! Svou přítomností jste právě zabil dítě!“ Pak pohrozil policií. Vytrhl Karlovi z ruky dva letáčky. Roztrhl je a strčil mi je za pás na prsou. Nebylo mi to příjemné. Poté mě má slabá tělesná stránka donutila v noci jít neobvykle třikrát na malou. Cítil jsem v krku něco jako aceton.



Stránka vygenerována za: 0.28 sekundy