Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429554, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 452 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478590
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Kdo jede na šelmě
Vloženo Sobota, 19. srpen 2006 @ 10:28:21 CEST Vložil: Bolek

Etika poslal Miloslav

ROZVOD PO ŠVÉDSKU   Ve švédské luterské církvi chtějí žehnat ROZVODY!,

“Chceš být, Larsi, dál mužem Kateřiny?

Ne!

Chceš být, Kateřino, dál ženou Larse?

Ne!

Rozejděte se tedy v pokoji po svých cestách. Buďte k sobě dobří, dbejte na dobro dětí. Ať Vám Bůh v tomto úsilí požehná. Na znamení rozvodu sejměte přede mnou své snubní prsteny.”

Zhruba tato slova zazněla během církevního rozvodu Kateřiny a Larse, který se jako první dostal nedávno ve Švédsku na stránky tisku, čímž byla široké veřejnosti zpřístupněna dosti nevšední praxe rozvodové ceremonie. Rozvod slavnostně oděného páru před oltářem a pastorem v liturgickém rouchu za znění zvonů a zpěvu písně “Jen otevřenost nám přináší nové možnosti” vzbudil velký zájem protestantských komunit v celé Skandinávii a v Německu, samotné Švédy však dost citelně rozdělil.

“Švédsko má beztak více než padesátiprocentní, tedy v Evropě nejvyšší rozvodovost, celebrace rozvodů může tuto míru jen zvýšit,” argumentují odpůrci. “Právě proto, že je rozvodů tolik, nelze před touto skutečností zavírat oči. Je nelidské, aby například po třiceti letech manželství završovali lidé svůj svazek odesláním složenky na 500 korun (kolem 2000 Kč) a po třech týdnech na poště vyzvednutím soudního rozhodnutí”, argumentují stoupenci nedávno zveřejněné praktiky.

A co na to sama protestantská církev? Oficiálně mlčí. Možná proto, že je sama silně zaměstnána rozvodem – po pěti staletích koexistence – se švédským státem. Soukromé výpovědi několika pastorů v tisku jsou však většinou souhlasné. V biskupství Lund na jihu Švédska prý dokonce už finišuje práce na formalizaci liturgické formy rozvodové bohoslužby, jejímž vrcholným okamžikem má být spálení oddacího listu. A to Američané téměř už sto let užívají pořekadla, že “existují špatná manželství a vydařené rozvody”. Ach ti Anglosasové…

PETR PACULA M.P. A potom kdo jede na šelmě! http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=154318


"Kdo jede na šelmě" | Přihlásit/Vytvořit účet | 8 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kdo jede na šelmě (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 19. srpen 2006 @ 12:29:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Švédská luterská církev je stále více antikristovská.

Podle zprávy z 21.1.2006 švédská a dánská luteránská církev již před časem povolila svěcení homosexuálních knězů.
Viz:http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=56940

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Kdo jede na šelmě (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 19. srpen 2006 @ 12:45:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Abych nebyl ke švédským protestantům nespravedlivě jednostranný, musím uvést, že jiná protestantská švédská církev, denominace tzv. letničních, s názvem Apoštolská církev pro svůj biblický postoj proti homosexualitě je ochotna i téměř mučednicky trpět. Díky Bohu, za tuto letniční protestantskou církev.

Zde je příslušný článek, který jsem na Grano již jednou zaslal:
Pastor uvězněný homosexuály byl osvobozen
Švédský nejvyšší soud prohlásil za nevinného pastora Apoštolské církve, 63-letého Aake Greena. Tohoto kazatele se pokusili homosexuální aktivisté uvěznit. Použili nový paragraf švédského zákona (platného teprve od r.2003), zakazujícího vyvolávání nenávisti vůči homosexuálům.
Dne 20. července 2003 pastor kázal v Borgholmu v kostele, že homosexualita je nepřirozená a nenormální. Také řekl, že je rakovinným nádorem prorůstajícím do společnosti. Upozornil i na provázanost homosexuality a pedofilie. Varoval, že za tolerování homosexuální zvrácenosti, hrozí Švédsku Boží trest v podobě nějaké přírodní katastrofy.
V zástupu 50 křesťanů se ukrývali (podobni československým komunistickým STBákům) homosexuální udavači. Ti Greena zažalovali za údajně nenávistné kázání vůči sexuální menšině a dosáhli toho, že soud první instance uložil v červnu 2004 Greenovi trest jednoměsíčního vězení. Green se však bránil a v únoru 2005 ho apelační soud prohlásil za nevinného. Apelační soud uznal, že pastor Green se neprovinil nenávistí k homosexuálům, ale že vyjádřil svůj názor k homosexuální problematice, na což měl právo. Také měl právo říci to, co o homosexualitě říká Písmo svaté. Stejnou argumentaci jako apelační soud pak zopakoval i Nejvyšší soud Švédska.
Homosexuálové byli zklamáni.

Zaslal Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Kdo je ta žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Neděle, 20. srpen 2006 @ 11:29:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Město na sedmi kopcích.

A ta žena, kterou jsi viděl,
je veliké město,
které má královskou moc nad králi země..
Zde je třeba moudré mysli: Těch sedm hlav,
je sedm kopců, na kterých žena sedí
Apokalypsa 17:18, 17:9.

Žena jede na zvířeti, ta žena je město postavené na sedmi kopcích a vládne nad králi země! Bylo už někdy takové prohlášení? Jan okamžitě srovnává akceptování tohoto prohlášení s „moudrostí“ toho, kdo to čte. Neodvážil bych se přejít takové prozrazení příliš rychle. Zasluhuje si naší pozornou a zbožnou mysl.
Zde nemáme nějaký mystický nebo alegorický výrok, ale jednoznačné prohlášení v prostých slovech: TA ŽENA JE TO VELIKÉ MĚSTO! Nemáme žádné oprávnění hledat nějaký skrytý smysl! A přesto byly napsané knihy a kázána kázání o tom, že „Záhada Babylón“ jsou Spojené Státy. To přece nemůže být z prostého důvodu, že USA je země ne město. Jeden by mohl přiznat Státům přívlastek „Sodoma“, protože dávají čest homosexuálům, ale v žádném případě nejsou Babylón, který Jan v té vizi vidí. ŽENA JE TO MĚSTO.
Dále, je to město postavené na sedmi kopcích. Tato specifikace vylučuje starý Babylón. Pouze jediné město na světě je po víc než dva tisíce let známé jako „město na sedmi kopcích“. Tím městem je Řím. Katolická Encyklopedie píše: „ Je to uvnitř města Říma, nazvaném město na sedmi kopcích, kde celý Vatikán je postavený“. (The Catholic Encyclopedia, 1976).1 Jistě, jsou i jiná města, jako Rio de Janeiro, která jsou postavená na sedmi kopcích. Proto Jan přidává nejméně sedm jiných charakteristik aby to omezil pouze na Řím. Každou z nich podrobně prozkoumáme v následujících kapitolách. Ale jako na ukázku toho, kam jdeme je zde krátce ukážeme a později je rozebereme důkladně. A jak uvidíme, je pouze jediné město na světě, které jak v historickém, tak i dnešním pohledu projde hravě každou zkouškou, kterou Jan připravil a to i identifikací „Záhada-Babylón“. Toto město je Řím a ještě více specificky: Stát Vatikán.
Dokonce i katolický apologet Karl Keating připouští, že Řím byl dlouho známý pod jménem Babylón. Keating tvrdí, že Petrovo prohlášení: Kongregace zde, v Babylóně, vás zdraví.“ I Petr 5:13 dokazuje, že Petr psal z Říma. Dále vysvětluje:
Babylón je krycí jméno pro Řím. Je použité tímto způsobem šestkrát v poslední knize Bible (4x ze šesti je v kapitolách 17 a 18) a nebiblických dílech jako „Orakule Sibyly,“ „Apokalypse Barucha,“ a 4 Ezdráše. Eusebius Pamphilius, který psal kolem A.D. 303 poznamenal: „Říká se, že Petrova první epištola byla napsána v Římě, a že on sám na to poukazuje tím, že alegoricky nazývá Řím jako Babylón.“ (Karl Keating, „Catolicism and Fundametalism: The Attack on Romanism by „Bible Christians,“ 1959)2
A co se týče té „Záhady“ jména na čele ženy - ta je dokonalou designací pro Vatikán. Záhada je v samém srdci římského Katolicismu: od slov „Mysterium fide,“ pronášených při údajné transformaci chleba a vína do doslovného těla a krve Ježíše Krista, až po záhadná zjevení Marie po celém světě. Každá svátost, od křtu po poslední pomazání, manifestuje záhadnou sílu o které Katolík musí věřit, že ji kněz vlastní - bez jakékoliv viditelné evidence. Římský „Nový Katechismus“ vysvětluje, že cílem liturgie, (bohoslužby) je „zavést duše do záhady Krista (mystagogy) a že celá církevní liturgie je záhadou.“ 3

MATKA VŠECH DĚVEK A OHAVNOSTÍ.
Čím hlouběji se zabýváme historií římsko katolické církve a její nynější praxe, tím více nás udivuje ta ohromující přesnost Janovy vize, kterou dostal staletí před tím, než se stala žalostnou skutečností. Janova pozornost je přitahována k nápisu jasně vyznačenému na čele ženy: „Záhada - Veliký Babylón, Matka Děvek a Ohavností Země.“ (Apokalypsa 17:5) Bohužel, tento popis „matka děvek a ohavností,“ se hodí na katolickou církev právě tak, jako se hodí ty druhé. Část té příčiny se dá vystopovat k nebiblickému požadavku, aby její kněží dodržovali celibát.
Velký apoštol Pavel žil v celibátu, a doporučoval to druhým, kteří se chtěli plně věnovat službě Kristu, ale nikdy to nestavil jako podmínku pro vedoucí církve tak, jak to udělala katolická církev a tím vnutila nepřirozené břemeno na celé kněžstvo - které pouze někteří mohou snést! Naopak, Pavel píše že biskup by měl mít jednu ženu, (1Timoteovi 3:2) a to stejné vyžadoval od „starších.“ (Titus 1:5-6) Petr, o kterém - mylně - katolíci tvrdí, že byl prvním papežem, byl ženatý. Právě tak byli alespoň někteří z apoštolů. Nebyla to jen náhoda, že byli ženatí před tím, než je Kristus povolal, ale bylo to přijaté jako běžná norma. Pavel sám o sobě argumentoval, že má právo oženit se, právě tak, jako ostatní:“Cožpak nemáme právo si vzít sebou věřící ženu jako ostatní apoštolové, bratří Páně i Petr?“ (1 Korint.9:5).
Římsko katolická církev přes to všechno na celibátu trvala, i když mnoho papežů jako Sergius III (904-11), Jan X (914-28), Benedikt V. (964), Innocent VIII. (1484-92) Urban VIII (1623-44), a Innocent X (1644-55), právě tak jako miliony kardinálů, biskupů, arcibiskupů, mnichů a kněží během historie tento celibát, a tím i svůj slib porušovali. Celibát nejenom udělal z kněžstva hříšníky, kteří smilnili, ale udělal i prostitutky-děvky z těch, se kterými tajně žili. Řím je opravdu matkou děvek! Její totožnost je nepochybná. Žádné jiné město, církev nebo instituce v historii světa jí nepředčí v tomto speciálním zlu...
Historie je plná úsloví, která se vysmívala falešnému církevnímu tvrzení o celibátu a odhalovala pravdu: „Ten nejsvatější poustevník má svou *****u,“ „Řím má nejvíce děvek, protože má nejvíc celibátníků.“ Pius II prohlásil, že „Řím je jediné město, které řídí bastardi.“ (synové papežů a kardinálů) Katolický historik, bývalý jezuita Petr de Rosa píše:
Papežové měli patnáctileté milenky, prováděli incest a sexuální perverze všeho druhu, měli nespočetně dětí, byli vražděni přímo při konání smilstva žárlivými manželi, kteří je nalezli v posteli s vlastními ženami... (Peter de Rosa: Vicars of Christ:The Dark Side of the Papacy“, 1988).16
Pokud jde o ohavnosti - dokonce i katoličtí historikové přiznávají, že mezi papeži byli ti nejdegerovanější a zcela bezcharakterní mrchy v historii! Jejich početné odporné zločiny, ze kterých mnoho je zcela neuvěřitelných, byly citovány historiky ze zachovaných dokumentů, které odhalují hloubku papežské zkaženosti o kterých budeme jednat později. Nazvat některé z nich „Jeho Svatost, Vikář Krista, znamená se posmívat jak svatosti, tak i Kristovi! A přesto každé jméno těch neuvěřitelně zlých a zkažených papežů - masových vrahů, smilníků, zlodějů, válečných štváčů, některé mající na svědomí tisíce obětí - je čestně zaznamenáno v oficiálním seznamu papežů. Tyto ohavnosti, které Jan už napřed viděl, se neodehrály pouze v minulosti, ale pokračují ještě dnes, jak uvidíme později...

OPILÁ KRVÍ MUČEDNÍKŮ.
Jan dále poznamenal, že ta žena je opilá a to ne alkoholickým nápojem. Je opilá „krví svatých a krví Ježíšových svědků“ (Apokalypsa 17:6) Tento obraz je hrůzný. Nejen že její ruce jsou od krve, ale ona je z té krve opilá! Povraždění nevinných, kteří pro své svědomí nepodlehli jejím totalitárním požadavkům, ji tak vzrušilo, že se točí v opojení!. Člověku hned padne na mysl Inkvizice, (Římská. Středověká a Španělská) které po staletí držely Evropu v jejich železném objetí. Ve své „History of the Inquisition“ Canon Llorente, který byl sekretářem při Inkvizici v Madridu, 1790-92, a měl přístup ke všem archivům všech tribunálů, odhadoval, že v samotném Španělsku, počet odsouzených překročil 3 miliony, a z toho 300 tisíc bylo upáleno na hranici. (R.W.Thompson, „The Papacy and the Civil Power“1869)17 Katolický historik komentuje o událostech vedoucích k potlačení Španělské Inkvizice v roce 1809:
Když Napoleon porazil Španělsko v r. 1808, polský důstojník jeho armády poslal zprávu, že Dominikáni, kteří měli Inkvizici na starosti se zablokádovali v jejich klášteře v Madridu. Když si jeho vojáci vynutili vstup. inkvizitoři popřeli jakoukoliv existenci mučících kobek.... Vojáci prohledali klášter a objevili kobky pod podlahou. Byly plné vězňů, všichni nazí, mnozí nepříčetní. Francouzští vojáci, kteří byli zvyklí na krutost a krev, neměli žaludek na ten pohled. Všechny kobky vyprázdnili a klášter vyhodili do vzduchu. 18
Aby „vyždímala“ z těchto ubožáků přiznání, římsko katolická církev vynalezla geniální způsoby mučení tak surové a barbarské, že se jednomu dělá špatně když o tom jenom slyší. Historik církve biskup William Shaw Kerr píše:
Ta nejhrůznější ohavnost ze všech byl systém mučení. Výčet jeho chladnokrevných operací s člověkem otřese při pohledu na schopnost lidských bytostí ve sféře krutosti. A to všechno bylo dekretováno papeži, kteří podle vlastního tvrzení, byli zástupci Krista na zemi! Během mučení se konaly záznamy nejenom o tom, co mučený doznal, ale také jeho výkřiky, pláč, nářek, ale i krátké námitky a prosby o milost. Nejmocnější dojem nepůsobí výpovědi mučených o jejich bolestech ale střídmé a suché poznámky napsané úředníky těchto tribunálů. (Kerr).19
Zbytky některých těch komor hrůz zůstaly zachovány v Evropě a je možné je shlédnout. Tyto stojí jako memoriál o vytváření římsko katolických dogmat, které zůstávají platné podnes, a o církvi, která o sobě tvrdí že je neomylná a která až dodnes obhajuje tento barbarismus. Jsou také připomínkou o neuvěřitelné přesnosti Janovy vize. v kapitole 17. .V knize vydané ve Španělsku v r. 1909, Emilio Martinez píše:
K těmto 3 milionům, o kterých píše Llorente, se musí přičíst tisíce a tisíce Židů a Maurů, deportovaných z rodné země. V jednom jediném roku 1481, a pouze v Sevile, Svatý Úřad (Inkvizice) upálil 2000 lidí, kosti a podoby (obrazy) dalších 2000 lidí, a dalších 16000 bylo odsouzeno k různým trestům. 20
Petr de Rosa přiznává, že jeho vlastní katolická církev „byla odpovědná za pronásledování Židů, za Inkvizici, za vraždění heretiků po tisících, za zavedení mučení do Evropy. jako část soudní praxe. A přesto Římsko Katolická církev nikdy oficiálně neprohlásila, že tahové jednání bylo zlo - nikdy se neomluvila ani světu, ani potomkům obětí, Ani papež Jan Pavel II se nemůže dnes omluvit, protože dogmata, odpovědná za tyto krutosti stále podporují jeho vlastní trůn (de Rosa).21 Řím své srdce nezměnil ať už říká sladká slova, když tato slouží jeho účelu.
VÍC KRVE NEŽ POHANÉ.
Pohanský Řím si udělal zábavu z předhazování lidí lvům, upalováním a jinak zabíjením tisíců Křesťanů a nemála Židů. A přesto „křesťanský“ Řím pobil mnohokrát více jak Křesťanů, tak i Židů. Kromě těchto obětí Inkvizice jsou zde ještě Huguenoté, Albigenští, Waldenští, a další Křesťané, kteří byli masakrováni, mučeni a upáleni na hranicích jen a jen proto, že se nechtěli připojit k římsko katolické církvi, k její korupci a k heretickým dogmatům a praxi. Podle svého vlastního svědomí se snažili následovat Krista a apoštoly nezávisle na Římu. A proto byli napadáni, loveni jako dravá zvěř, mučeni a zabíjeni.
Proč by se měl Řím kdy omluvit a přiznat ten holocaust? Nikdo jej dnes k odpovědnosti nežene! Protestanté už zapomněli na statisíce lidí upálených na hranici jenom proto, že se hlásili k jednoduchému evangeliu Krista a odmítli se poklonit papežské autoritě. A co je úžasné: Protestanté dnes přijímají Řím jako křesťanský, zatím co Katolická církev trvá na tom, aby se „odloučení bratři“ s ní smířili za podmínek, které se nezměnily od počátku!
Mnoho evangelických lídrů je zaměřeno na spolupráci s Římem v evangelizaci světa do roku 2000. Nechtějí slyšet „negativní“ připomínky na miliony lidí umučených a zavražděných církví, nebo na fakt že Řím má falešné evangelium dobrých skutků pro spásu. „Křesťanský“ Řím vraždil Židy po tisících - mnohem víc než kdysi Řím pohanský! Země Israel byla viděna jako kdyby patřila Římu, ne Židům. V roce 1096 papež Urban II inspiroval první křižáckou výpravu aby vyrval Jerusalém z rukou Muslimů. S křížem na štítech a na brnění, Křižáci masakrovali Židy po celé Evropě na cestě do Svaté Země. Téměř první čin, který „vykonali“ po dobytí Jerusaléma pro „Svatou Matku Církev,“ bylo to že zahnali všechny Židy do synagogy a tu zapálili. Tato fakta historie se nedají zamést pod koberec ekumenické soudržnosti jako kdyby se nikdy nestala!
Vatikán nemůže uniknout značné odpovědnosti za Nacistický holocaust, o kterém velmi dobře věděl i když zachoval mlčení během celé války na toto důležité téma. (Lewy, „the Catholic Church and Nazi Germany“).22 Účast katolicismu na holocaustu probereme později. Kdyby býval papež protestoval, byl by odsoudil vlastní církev. Fakta jsou nevyhnutelná:
V r. 1936 biskup Berning z Osnabrucku mluvil s Vůdcem po více jak hodinu. Hitler ujistil biskupa že není žádného podstatného rozdílu mezi Nacionálním Socialismem a katolickou církví. Copak se církev nedívala na Židy jako na parazity? „Já pouze dělám to, co církev dělala po 1500 let“ řekl Hitler „jenom efektivněji!“ Sám Katolík, obdivoval a chtěl pomoci Křesťanství. (De Rosa) 23
Existuje ovšem, ještě jeden důvod, proč se římsko katolická církev neomluvila či neprojevila lítost nad minulostí. Jak by mohla? Vraždění heretiků, (včetně Židů) se provádělo se souhlasem „neomylných papežů! Katolická církev sama se prohlašuje za neomylnou a tak její doktríny nemohou být vadné....

VLÁDNOUT NAD KRÁLI ZEMĚ.
Nakonec anděl vysvětlí Janovi že ta žena „ je to veliké město, které vládne nad králi země.“ Existuje takové město? Ano, a opět pouze jedno ze všech: Vatikán. Papežové korunovali a sesazovali krále a císaře a vyžadoval poslušnost pod hrozbou exkomunikace. V čase Prvního Vatikánského Sněmu, J.H. Ignaz von Dollinger, profesor Církevní Historie v Mnichově varoval, že papež Pius IX. bude činit nátlak na Sněm aby udělal neomylné dogma ze „zamilované teorie papežů, že mohou donutit krále a magistráty pod hrozbou exkomunikace, aby vynášeli rozsudky konfiskace, uvěznění a smrti. Připomněl římským katolíkům některé zlé následky papežské politické autority:
Když na příklad papež Martin IV postavil krále Pedro z Aragonu pod exkomunikaci a interdikt - potom slíbil odpustky všem,kteří bojovali s ním a s tyranem Karlem Prvním z Neapole proti Pedrovi, a nakonec prohlásil jeho království za propadlé - což stálo dva krále Francie a Aragonu jejich životy a Francouze ztrátu celé armády. Papež Klement IV v roce 1265 potom co prodal miliony Jižních Italů Karlovi z Anjou za roční poplatek 800 uncí zlata prohlásil že bude exkomunikován pakliže se opozdí v první splátce a když se to stane podruhé, bude celý národ pod interdiktem.. (Dollinger).24
I když papež Jan Pavel II nemá tu moc, aby prosadil takové brutální nároky, jeho církev má stále ta stejná dogmata, která jej k tomu opravňují ...A praktické důsledky jeho moci nejsou nijak menší než jeho předchůdců - pouze nyní jsou prováděny za scénou... Vatikán je jediné město, které si vyměňuje vyslance s téměř každou větší zemí světa. Vyslanci přicházejí do Vatikánu z každé důležitější země, včetně Spojených Států - ne pouze ze zdvořilosti ale protože papež je tím nejmocnějším vládcem na zemi! Dokonce president Clinton cestoval do Denveru v srpnu 1993 aby tam pozdravil papeže. Oslovoval jej „Svatý Otče“ a „Vaše Svatost“.
Ano, vyslanci národů přicházejí do Washingtonu D.C., Londýna, Paříže ale jen proto, že to jsou hlavní města národních vlád. Ani Washington, Paříž či Londýn nevysílají své vyslance do jiných zemí. Pouze Vatikán tak činí. Jako žádné jiné město na světě, Vatikán je uznáván jako svrchovaný stát oddělený a odlišný od národa Itálie, který jej obklopuje. Nikdy nebylo žádné jiné město v historii lidstva jako Vatikán. Pouze o Vatikánu lze říci, že je městem, které vládne nad králi světa. Na příklad fráze „Vliv Washingtonu na svět“ neznamená vliv toho města, ale Spojených Států, které tam mají hlavní město. Když ale mluvíme o vlivu Vatikánu po celém světě, znamená to přesně to: Město a světový vliv římského katolicismu a jeho vůdce - papeže. Město Vatikán je zcela unikátní.




Re: Kdo jede na šelmě (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 20. srpen 2006 @ 20:43:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravim Miloslav!

Skor ako otazka, kto ide na selme, by bola vhodna otazka, ako my, veriaci ludia, sme imunni voci okultnym a slobodomurarskym praktikam v cirkvi a ako sme ich schopny eliminovat, najma ked prichadzaju s tych najvyssich cirkevnych miest. Tazko v rkc, ktorej samotne bohosluzobne ukony pochadzaju z babylonskeho modlarstva, ktorej marianska ucta ma najhlbsie korene u babylonskej vladkyne semiramis, ( odkial ju postupne prebrali viacere pohanske kulty, nasledne rkc ) a ktora takto prakticky zosadila s tronu Jezisa Krista.... moze povedat ze je krestanskou cirkvou...nehovoriac o pedofilnych, homosexualnych a inych aferach v nej...nakolko je jasne ze cirkev ktora toleruje homosexualitu, pedofiliu a promiskuitu nemoze byt krestanskou. K clanku len tolko, ze osobne by som nedokazal byt clenom akehokolvek zboru ktory praktikuje sodomiu v akejkolvek forme...




Re: Jan Pavel II. se omluvil (Skóre: 1)
Vložil: Speranza v Neděle, 20. srpen 2006 @ 20:47:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Předchozí papež Jan Pavel II. se omluvil za praktiky církve v minulosti ( křižácké výpravy, inkvizici ).
Je známá věc, že právě on byl trnem v oku kardinálům a biskupům, kteří v podstatě odpadli od víry v Krista a slouží Antikristu. Jsou to oni, kdo se snaží dosáhnout odstranění Nejsvětější oběti z chrámu a o odstranění dogmat, která přes ďábelské působení Odpůrce v této církvi ustanovil Duch Svatý.
Římsko-katolická církev čelí od začátku největším útokům Satana. To svědčí o její pravosti. Kéž její svaté chrání Bůh!
Zdraví Speranza



Stránka vygenerována za: 0.23 sekundy