Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 414 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116474693
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Návrat ke správné cestě církve
Vloženo Úterý, 27. červen 2017 @ 18:51:43 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Willy

Druhá a třetí kapitola knihy Zjevení obsahuje sedm dopisů sedmi církvím v (dnešní malé) Asii, které osobně nadiktoval Pán Ježíš Kristus apoštolu Janovi, když byl ve vyhnanství na ostrově Patmos s tím, aby všech sedm dopisů spolu s celou knihou doručil všem těmto sedmi sborům. 


Pěti z nich Pán něco vyčítá a nařizuje jim, aby činily pokání, proti jedné z nich nic nemá a jednu jedinou chválí a zaslibuje naprosto úžasnou odměnu jejím vítězům s tím, že se mají pevně držet toho, co mají, aby jim nikdo nevzal korunu (vítěze).

Takto dal Pán jasně najevo, jaká cesta církve je Jím schválená a která se Mu líbí.


Těchto sedm dopisů vlastně popisuje celou historii církve, která na počátku opustila svou první lásku (Efes), následovala církev trpící a pronásledovaná (Smyrna), na ni reagující byl se světem dělající kompromisy Pergam. To obsahuje dějiny církve do 4. století. Tehdy Satan zjistil, že se mu nedaří zničit církev zvenku, změnil strategii a rozhodl se ničit církev zevnitř - z křesťanství se stalo státní náboženství a do církve vstoupily pohanské tradice, smilstvo se světem a modlářství (Thyatiry) tak, jak to známe z římsko-katolické církve nebo tedy z římského katolicizmu. 
Reakcí na odpadlý římský katolicizmus byla reformovaná církev a protestantské denominace (Sardy) neboli protestantizmus, ale věci, které začaly slibně - ospravedlnění z víry, nepokračovaly zdárně, nebyly dotaženy do konce a protestantizmus si z římského katolicizmu přinesl některé nepřijatelné věci a navíc z církve se vytratil život - správný církevní život, Kristus jako život církve, takže tomuto sboru Pán dokonce říká, že je mrtvý a napomíná jej, aby byl bdělý. V historii protestantizmu byla různá probuzení, která v první generaci měla veliký ohlas a dopad, ve druhé generaci nastal úpadek a ve třetí konec. I dnešní protestanté neustále vyhlížejí nějaké probuzení s divy a zázraky, aby byli oživeni, nevěda, že tudy cesta nevede, nehledě na to množství různých nepatřičných jmen cca 1500 protestantských denominací, což je možné označit za duchovní smilstvo, má-li církev jako nevěsta jen jednoho Ženicha, jen jedno jméno, jímž může být nazvána.
Reakcí na mrtvý protestantismus bylo v 19. století tzv. bratrské hnutí Plymouthských bratří, které však poměrně brzy sklouzlo k různým zvyklostem a skončilo v rozdělení. 

A tak přišel čas, aby zasáhl sám Pán a obnovil všechny ztracené či zapomenuté pravdy, tj. aby cestou Filadelfie (bratrská náklonnost, sympatie, láska) obnovil svou církev tak, že se vrátí k čistému Božímu Slovu, bude je zachovávat stejně jako nezapře Jeho jméno a mezi bratry bude bratrská láska a jednomyslnost, z níž se kromě dalších věcí radoval bratr Pavel ve své doplňující službě (Fp 2:2Ko 1:24-28).
Pánova obnova nemá jiný účel, než přivést Pána zpět a změnit tento věk, což znamená, že se Jeho nevěsta, tvořena Jeho vítězi, připraví a Pán se pro ni jako zloděj v noci, tj. skrytě, vrátí, aby ji vzal na svatební hostinu Beránkovu a následně spolu s ní přišel ustanovit Jeho království nebes na zemi. Církev-Tělo Kristovo-Nevěsta pak bude završena v Novém Jeruzalémě jako choť Beránkova - vzájemný příbytek Boha a člověka (Zj 21:3). To je naplnění touhy Božího srdce, Boží potřeby a cíle.
Odměnou pro vítěze Filadelfie je toto: ... toho učiním sloupem ve svatyni svého Boha a již nikdy nevyjde ven. Napíšu na něj jméno svého Boha a jméno města svého Boha, nového Jeruzaléma, který sestupuje z nebe od mého Boha, i své nové jméno. Vezmeme-li v úvahu Zj 21:22, pak to znamená, že vítězové z Filadelfie budou úplně jedno s Bohem, budou Novým Jeruzalémem a dokonce budou v Bohu coby chrámu (svatyně) Nového Jeruzaléma jako sloupy jeho součástí. Navíc budou nést Pánovo nové jméno jako ti, kdo jsou s Ním plně ztotožněni, sjednocení a kdo Jej plně vyjadřují. 

Zbývající Laodicea vzniká z Filadelfie kvůli duchovní pýše, jíž podlehla, takže už nepotřebuje Krista jako život a všechno, a přitom jí nedochází, že spolu s Ním přichází o všechno, co si myslela, že stále má. Odměna vítězů v Laodiceji se tedy netýká nevěřících lidí, jak bývá někdy nesprávně interpretováno, nýbrž jen těch duchovně pyšných z Filadelfie, ale i pro ně má Pán řešení v podobě pokání a uposlechnutí Pánových rad.

Z výše uvedeného jasně vyplývá, jakou cestu si má každé z Božích dětí vybrat.

Kéž se nad námi Bůh smiluje a dá nám milost vybrat si cestu Filadelfie a milosrdenství na této cestě setrvat až do Pánova příchodu. Amen.

"Návrat ke správné cestě církve" | Přihlásit/Vytvořit účet | 31 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Návrat ke správné cestě církve (Skóre: 1)
Vložil: Laura67 v Středa, 28. červen 2017 @ 08:16:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Druhá a třetí kapitola knihy Zjevení popisuje  aktuální stav Církve v době apoštola Jana. To jsou "věci které se dějí" Zjeveni 1:19  19Zapiš tedy, co jsi viděl, co se děje a co se bude dít potom." Jan viděl co se dělo a psal dopisy sedmi Církvím, které existovali v jeho době. Věcí   které se budou dít potom začínají  Zjevení 4 kap. 1b verš.   „Vystup sem a ukážu ti, co se musí stát potom.“    A to že píšeš: "Pánova obnova nemá jiný účel, než přivést Pána zpět a změnit tento věk, což znamená, že se Jeho nevěsta, tvořena Jeho vítězi, připraví a Pán se pro ni jako zloděj v noci, tj. skrytě, vrátí, aby ji vzal na svatební hostinu Beránkovu a následně spolu s ní přišel ustanovit Jeho království nebes na zemi...." není to pravda.Pán ježíš zbytek své Církve nepřekvapí jako zloděj v noci, apoštol Pavel jasně říká:1.Tes. 5:4"4Vy, bratři, ale nejste ve tmě, aby vás ten den překvapil jako zloděj.", ten kdo nebude vědět kdy Pán Ježíš přijde nebude patřit do Kristovo Církve.



Re: Návrat ke správné cestě církve (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 30. červen 2017 @ 00:47:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán se pro ni jako zloděj v noci, tj. skrytě, vrátí, aby ji vzal na svatební hostinu Beránkovu.  ::Hle, přichází v oblacích! Uzří ho každé oko, i ti, kdo ho probodli, a budou kvůli němu naříkat všechna pokolení země. Tak jest, amen.
Zjevení Janovo 1:7tady se pise ze prichod pana Jezise uzri kazde oko i ti co ho probodli  kde je psano ze Jezis prijde skryte??  jako zlodej v noci znamena ze prichod pana Jezise nikdo nebude cekat jen par vernych. zlodej v noci také prijde kdy ho necekas pokud bys veddel kdy prijde ten zlodej tak by ses na nej pripravil a nebylo by to pro tebe prekvapeni. ale druhy prichd Jezise bude sok pro cele lidstvo protože tomu skoro nikdo neveri ze se tady brzy obeviradove desitky let.



Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy