Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 445 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116470397
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Sedmý den
Vloženo Pátek, 18. březen 2016 @ 09:23:03 CET Vložil: Tomas

Historie poslal Nepřihlášený

Bůh stvořil slunce a měsíc, na znamení časů dnů a let. Den je jednou otáčkou země, a orientačním bodem je slunce. Jeden rok je jedním oběhem země kolem slunce, a orientačním bodem je opět slunce. Jeden měsíc není cca 1/12 pevně vymezené roční dráhy země kolem slunce. To si lidé myslí nyní, jelikož žijí podle gregoriánského kalendáře. Jeden měsíc je v průběhu solárního roku pohyblivý časový úsek, je to fáze měsíce od novoluní po novoluní, což je něco málo přes 29 dní. Gregoriánský kalendář se staví proti božímu slovu, jelikož podle měsíční fáze neurčuje dny odpočinku. Gregoriánský kalendář se orientuje jenom podle slunce, a měsíční fáze při určování pořadí dní 1-7 nebere vůbec v potaz. Neustále se opakující pořadí dní pondělí až neděle patří do gregoriánského kalendáře, je však velkým generačním omylem určovat podle tohoto pořadí sedmý den. 




 Gregoriánský kalendář vznikl z juliánského kalendáře. Juliánský kalendář byl zavedený roku 46 před našim letopočtem. Před tím v biblických dobách kdy žil Mojžíš, se měřil čas podle slunce a pořadí dnů 1 až 7 určoval měsíc. Juliánský kalendář zavedl Julius Caesar. Po něm další římský vládce Řehoř XIII kalendář dolaďuje, a z juliánské kalendáře vzniká gregoriánský kalendář. 
Juliánský a gregoriánský kalendář ustanovily římské šelmy. 
Juliánský kalendář vznikl krátce před vznikem křesťanství. Římští vládci křesťany vraždili a pronásledovali. Pak přichází kompromis některých "křesťanů" s pohanstvím Říma a vzniká nový způsob římské vlády pod vedením papeže. Juliánský kalendář při vzniku papežství již dávno platil, a "sedmý" den v tomto kalendáři nebyl určený podle lunárního cyklu. Papežství přesunulo juliánský "sedmý" den, na den šestý, a naplnilo se u něho proroctví Daniele, stejně jako u jeho vladařských předchůdců. 
A bude mluvit proti Nejvyššímu a hubit svaté Nejvyššího. Bude se snažit změnit doby a zákon.
Zavedení juliánského kalendáře, římské vraždění křesťanů, zavedení gregoriánského kalendáře a vraždění a pronásledování křesťanů od římských papežů, je historickou skutečností, a naplněním proroctví Daniele. Římští vládci vládnoucí před papeži, měli stejnou potřebu vydávat se za bohy, stejnou jako papežští vládci, přicházející po nich. Římským šelmám se podařilo změnit dobu určenou k uctívání pravého Boha zavedením kalendářů, které nepoužívají měsíční fáze k přesnému určení sedmého dne. Juliánský a gregoriánský kalendář tak změnil dobu i zákon. Změnil náš pohled na to, jak máme správně určit sedmý den. Čtěme bibli pozorně. V bibli je sedmý den sedmým dnem po novoluní. 
A kde byl juliánský kalendář v době, když Mojžíš od Boha přijímá desatero? Sedmý den není sobota, může to někdy být sobota. Sedmý den je v gregoriánském kalendáří pohyblivý, a určuje ho měsíc. Sedmý den určuje lunární cyklus, jelikož právě k tomuto účelu je toto nebeské noční světlo Bohem stvořené. 
Pozorný čtenář bible na to zakrátko přijde, že sedmý den se odpočítává od novoluní. Tak tomu bylo v židovském kalendáři, ve kterém se sedmý den určil podle lunární fáze. Sedmý den je tuto středu 16.3.2016. Duchovně vnímavý člověk vycítí, že tento den jr Bohem požehnaný. 
Juliánský a gregoriánský kalendářní duchovní podvod trvá přes dva tisíce let. Jako světský kalendář je určitě nepostradatelný. Jako kalendář k určování dní Hospodina je nepoužitelný a zavádějící. Měsíc nad naší hlavou, je nám Bohem daný, abychom vždy a přesně věděli, který den je den Hospodinův, den sedmý. Když jsem se poprvé toto dozvěděl, nesouhlasil jsem s tím, říkal jsem si co je to za nesmysl. Sled dní jak ho určuje gregoriánský kalendář, to pro mne byla je železná košile. Začal jsem si ale sedmého lunárního dne více všímat, a postupně jsem zjišťoval, že je skutečný. Až postupně jsem si uvědomil, že tento den světím, že se ten den mnohem více věnuji Bohu, a sobota a neděle pro mne postupně zcela ztratili svůj význam. Světím sedmý den, jelikož jsem zjistil jak je v mém vztahu k Bohu nesmírně důležitý. Nenašel jsem v bibli nic, co by vylučovalo určovaní sedmého dne podle lunárního cyklu. Vždyť i příroda se globálně řídí podle skutečných lunárních fází, a ne podle gregoriánských měsíců. Na internetu jsem dokonce našel zajímavou informaci, že v USA existuje společnost, která nabízí milion dolarů tomu, kdo biblický vyvrátí, že sedmý den se neurčuje podle měsíční fáze. Zatím se o to nikdo ani nepokusil.

Věnujte větší pozornost středě 16.3.2016. Je to sedmý den.

ЯR

"Sedmý den" | Přihlásit/Vytvořit účet | 57 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pátek, 18. březen 2016 @ 17:55:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je tu někdo kdo tomu rozumí?
Proč je v bibli osmý den?



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 19:55:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Juliánský a gregoriánský kalendářní duchovní podvod trvá přes dva tisíce let. A co židovský kalendář??? že by od Mojžíše až po Ježíše židé slavili špatné soboty??? Zajímavé je že sobota v židovském kalendáři je stejny den jako sobota v našem dnešním kalendáři.
Proč ze sebe děláš chytřejšího než byl Mojžíš nebo Ježíš!!!
židé jsou co se týče soboty velice pečliví už od dob Mojžíše. žr by židé už od dob Mojžíše slavili sobotu ve špatný den??? Já myslím že kdyby to byla pravda tak Buh by zasahl přes některého z proroku starého zákona nebo by se tomuto tématu věnoval osobně Ježíš když byl na naší zemi. Nic takového ale v Bibli není. Takže židovský kalendář v době Ježíše byl správnej a od Ukřižováni Ježíše už není takový problém ten kalendář ověřit. takže židum mužu klidně věřit kterej den v týdnu je pravý  Sabbat!!!



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 19:57:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
jinak o tomhle tématu ještě hodně uskyšíme ale takhle počítají sabat někteří adventisté co vím a také to dodržují ale to je čisté zákonictví.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Sobota, 19. březen 2016 @ 06:45:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mám pocit. že se hádáme zbytečně. Ať byl jakýkoliv kalendář, nikdy se nestalo, že by třeba z pondělí se stala středa a týden měl 6 dní.  Zůstala vždy zachována perioda sedmi. Pokud byly snahy toto změnit ( ve franzc, revoluci či v SSSR), záhy se vrátilo vše k sedmičce.

Nemůže být tedy sobota být ve středu  a jiné nesmysly, leda že by šlo o něco podobného jako se mění čas velikonočních svátků. Čili určování podle měsíce. Ale pak je v tom totální zmatek.




Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 19. březen 2016 @ 13:10:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sedmý den... není snad sedmým dnem to naplnění v Kristu? Bůh v sedmý den přestal tvořit, Bůh ten den posvětil a jeho tvoření bylo velmi dobré.
Sedmý den je obrazem odpočinutí v Kristu, po pádu Adama sedmý den dokončil Kristus! Do sedmého dne je každý zván a je to zdarma, skrze víru, jenom a pouze milostí Boží.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Karels v Sobota, 19. březen 2016 @ 16:15:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sice jsem příznivcem adventistů a všech křesťanů, kteří světí sobotu - já je neodsuzuju a nezatracuju, ale:

Biblický text z Žalmu 1, který stojí za zmínku, je: „nýbrž si oblíbil Hospodinův zákon, nad jeho zákonem rozjímá ve dne i v noci.“ Žalm 1,2 V tomto textu je další ponaučení. Povšimněte si jedné zásadní věci, která ale nezůstává skryta. V textu Žalmu 1 není nic řečeno o naplňování přikázání Božího zákona.

Tora - tj. Boží zákon je v tomhle textu žalmistou „zredukován“ pouze na to, abychom se biblickými texty zabývali. (sic!)


Požehnaný šťastný člověk je takový, který se zabývá Biblí, Božím slovem, Božím zákonem ve dne i v noci.

Je více než zřejmé, že verš vede k přijetí požehnání pouze na podkladě, pokud se budeme Starým zákonem zabývat bez naplňování přikázání! (sic!)

Myšlenka o přijetí Božího požehnání bez naplňování přikázání je pak pokračováním ponaučení řečeném v prvních slovech v prvním verši, že blahoslavený, požehnaný je každý jedinec, tedy i ne-Izraelec. (který tak vlastně stojí mimo starozákonní smlouvu s Hospodinem)

Takže jsem požehnaný od Hospodina, jenom když nad Božím Zákonem přemýšlím, aniž bych činil skutky Zákona. (i když bez Zákona nejsem, ale mým Zákonem není Tora, nýbrž mým Zákonem je Kristus a soudit na konci věků mě bude On - tj. Ježíš Kristus)

„Těm, kteří jsou bez zákona, byl jsem bez zákona, abych získal ty, kteří jsou bez zákona - i když před Bohem nejsem bez zákona, neboť mým zákonem je Kristus.
1 Korintským 9,21 /díky za tahle slova apoštola Pavla/

Viz můj článek: Kázání na 1. Žalm
http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2469289&mode=&order=0&thold=0




Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:25:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nie som zastancom lunarnej soboty ale kto chce o tom vedieť  viac, tak tu:




Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Pátek, 18. březen 2016 @ 10:22:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mana padala 6 dní, z toho 6 den (pátek) padalo dvojnásobné množství. Sedmý den (v sobotu) nepadalo nic.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Pátek, 18. březen 2016 @ 10:35:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Falošna lunarna sobota:


www.barankova-nevesta.estranky.sk/file/15/falosny-lunarny-sabat.docx



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 12:39:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak takhle se sedmým dnem neblbnou ani adventisté. My nemáme být podřízeni nebeským živlům, ale Ježíši Kristu. A ve středu jsem nijak zvlášť Bohu blíž nebyl, spíše naopak.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 12:59:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyby tento nesmysl byla pravda, tak by židovský kalendář musel mít 13 měsíců - 365 : 28 = 13,03   což nemá.

Ano, Římští císaři zabíjeli křesťany, papežové zabíjeli křesťany, řkc je nevěstka, ale ne vše co je světské je špatné. Pisatel jistě používá auto, nebo autobus, píše na počítači a používá internet. To také vymyslel svět a ne křesťané. Proč to teda používá, když mu vadí gregoriánský kalendář?
Ostatně, sedmý den je ten, kdy posedmé vyjde slunce. Slunce je nejstabilnější věc, kterou se dají určovat dny. S měsíci a roky je to horší, protože to nikdy nevychází přesně na dny. Gregoriánský kalendář se s tím snažil nějak rozumně vypořádat, ale stejně astronomický rok nekončí přesně 31.12. ve 24,00 hod.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 18. březen 2016 @ 15:13:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Sedmý den je tuto středu 16.3.2016. Duchovně vnímavý člověk vycítí, že tento den jr Bohem požehnaný. 

No já nevím jak kdo, ale já jsem ve středu 16. 3. makal a rozhodně ani jako duchovně vnímavý adventista jsem rozhodně nevycítil, že je tento den Bohem požehnaný. To ani omylem. Pouze výroční soboty mohly kdysi připadnout na jakýkoliv den v týdnu, ale ty už byli přibity jako součást ceremonialní části Mojžíšova zákona na kříž takže už neplatí.


Copak i dnes židé, kteří fungují podle starého židovského kalendáře, který byl platný i v době Ježíše Krista, a ne podle Gregorianského kalendáře, mají sobotu 7 den po novoluní? Ani omylem mají ji 7 den v týdnu. A protože většina týdnů po celém světě začíná nedělí jako prvním dnem je i sobota stále v těchto zemích dnem sedmým, např. v USA, Rusku, Číně atd. stačí si projet světový kalendář. To jenom komanči u nás (a nejen u nás) změnili.


Nejlépe by se mi sobota jako 7 den (odpočinku) potvrzovala veršem z ek. Bible, aby bylo všem jasné co následuje po dni příprav jak je to označeno v ostatních překladech správněji.

Ek.: Lukáš 23:54  Byl pátek a začínala sobota.


KB: 55  Šedše pak také za ním ženy, kteréž byly s Ježíšem přišly od Galilee, pohleděly na hrob, a kterak pochováno bylo tělo jeho.


56  Vrátivše se pak, připravily vonné věci a masti, ale v sobotu odpočinuly, podle přikázání.




Bůh někde nařizuje, že po 6 dnech bude den sedmý sobota počítaje vždy po novoluní? Ani omylem! 

[KB1613] Ex 16:26 Po šest dní budete to sbírávati, den pak sedmý sobota jest; nebude bývati manny v ní. (…shabat…).

Je někde ve 4. přikázání Desatera uvedeno, že sobota bude vždy sedmý den po novoluní? Nebo snad, že Bůh začal tvořit vše na zemi 7 dní před novoluním? Ani omylem!



[KB1613] Ex 20:8 Pomni na den sobotní, abys jej světil. (…hashabat…)


[KB1613] Ex 20:10 Ale dne sedmého odpočinutí jest Hospodina Boha tvého. Nebudeš dělati žádného díla, ty i syn tvůj i dcera tvá, služebník tvůj i děvka tvá, hovado tvé i příchozí, kterýž jest v branách tvých. (shabat lADONAI, TBH-EN)

[KB1613] Ex 20:11 Nebo v šesti dnech učinil Hospodin nebe a zemi, moře a všecko, což v nich jest, a odpočinul dne sedmého; protož požehnal Hospodin dne sobotního, a posvětil ho. 



A o novoluní (nov měsíc) se v Písmu píše hlavně pokud se to týkalo obětí:


Numeri 28:11  Také na nov měsíců vašich obětovati budete obět zápalnou Hospodinu, volky mladé dva, skopce jednoho, beránků ročních bez poškvrny sedm;


Numeri 28:14  Tyto pak oběti mokré jejich z vína: Půl míry hin bude při každém volku, a třetí částka hin při skopci, a čtvrtá částka hin při každém beránku. Ta jest obět zápalná k nov měsíci, každého měsíce přes celý rok.



Novoluní si raději nechme až do nebe, pokud si Bůh přeje, abychom se i v tento den v budoucnu před ním scházeli (důvod neznám)...


Izajáš 66:23  I stane se, že od novměsíce do novměsíce, od soboty do soboty přicházeti bude všeliké tělo, aby se klanělo přede mnou, praví Hospodin.



Copak jde dnes uprostřed týdne jen tak přerušit práci, protože je např. ve středu bude 7 den po novoluní sobota? To si může dovolit jen důchodce. Běžný pracující ani omylem. Nikde v Písmu nečtu, že by Ježíš světil sobotu podle novoluní, ani apoštolové to nikdy nedělali, a už vůbec na to nikdo nikdy neupozorňoval, kdyby to mělo být tak důležité, nezmínili by se o tom, alespoň jednou v Písmu v NZ? 

A že by se o tom nezmínila ani jednou EGW? 







Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 16:54:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V historii lidstva bylo několik lidských kalendářů. Pravý a neměnný Bohem stvořený kalendář je nad naší hlavou.


I řekl Bůh: „Buďte světla na nebeské klenbě, aby oddělovala den od noci! Budou na znamení časů, dnů a let. Ta světla ať jsou na nebeské klenbě, aby svítila nad zemí.“ A stalo se tak.
Učinil tedy Bůh dvě veliká světla: větší světlo, aby vládlo ve dne, a menší světlo, aby vládlo v noci; učinil i hvězdy.
Bůh je umístil na nebeskou klenbu, aby svítila nad zemí,
aby vládla ve dne a v noci a oddělovala světlo od tmy. Viděl, že to je dobré.





Stránka vygenerována za: 0.49 sekundy