Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 274, komentářů celkem: 429609, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 393 návštěvník(ů)
a 5 uživatel(ů) online:

Willy
magdalena07
ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116509164
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Nekrvavá oběť
Vloženo Úterý, 08. březen 2016 @ 12:11:25 CET Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

K napsání tohoto článku mne inspiroval jeden zdejší katolický diskutující, který pro svou zaslepenost bludným římskokatolickým učením, nedokáže přijmout zvěst evangelia.

Otec odpustil všem lidem ve svém Synu, odpustil pro dokonanou a dokonalou oběť Syna, který na sebe vzal hříchy lidstva. Bůh Otec v Nové smlouvě neodpouští lidem přímo, ale odpouští lidem ve svém Synu. Toto je velmi důležité si uvědomit. Bůh lidem odpouští ve svém Synu. Bůh odpouští pro zásluhy Syna, ne pro zásluhy lidské. Bez přijetí Syna za spasitele, člověk nemá účast na božím odpuštění v Kristu Ježíši. O tom je celé evangelium. O spáse v Kristu.
Proto, kdo chce mít účast na dvoutisíciletém odpuštění, musí přijmout Krista za svého spasitele. To se děje ve křtu. Křest je vědomé a nikoli zástupné přijetí Krista. To by pak muselo existovat i zástupné pokání, což je nesmysl. Odpovědnost za hřích si nese sám hříšník. Proto pokání musí učinit každý hříšník sám za sebe. A pokáním křest začíná.
Ve křtu kajícníka omyje boží milost. Symbolem boží milosti je voda. Až po omytí celého člověka boží milostí (vodou), nastává znovuzrození v Duchu svatém, kdy do srdce vstupuje Kristus. 

Kristus v lidském srdci postupně spaluje ohněm Ducha všechny vazby na hřích, uzdravuje všechny rány způsobené hříchem. Křest není jednorázová záležitost. Křesťan s Kristem v srdci svůj křest žije po celý život. V Kristu nám bylo odpuštěné před dvěma tisíci lety. Kristus v srdci nám ukazuje v pravdě Ducha náš hřích a jeho vazby. Ukazuje nám naši neschopnost se vlastní silou hříchu zbavit. Proto se kajeme, náš hřích a hříšné vazby Kristu odevzdáváme, svoji neschopnost Kristu přiznáváme, Tím zároveň Krista vyznáváme za jediného spasitele, a tím taky máme na božím odpuštění v Kristu svou nezáslužnou účast. V tomto procesu se náš duchovní vztah s Kristem neustále prohlubuje, a jelikož nám bylo odpuštěno v Kristu, máme na odpuštění v něm další a další účast, souběžně s tím, jak v nás postupně Kristus spaluje další a další v Duchu odhalené vazby na hřích. To je křest, který se žije, křest který není lživě vydávaný za jednorázový obřadní úkon, navíc ještě zástupný, ve kterém malé dítě neví nic o hříchu, pokání, o Kristu spasiteli. 
Kristus se za nás obětoval, a v něm nám Otec odpustil. Kdo chce mít účast na odpuštění Syna, ten se musí kát, a svůj křest žít.
Bůh Otec odpouští všechny hříchy spáchané proti svému Synu, a odpouští je ve svém Synu. Syn nám sesílá Ducha, aby s námi mohl být neustále. Od Syna nás neodděluje náš hřích, od Syna nás odděluje hřích a slabost, kterou jsme mu v důvěře neodevzdali aby ji mohl proměnit.
Bůh to zařídil geniálně. Protože nám v Kristu dávno odpustil, proto nás náš hřích od Boha neodděluje, ale přivádí nás k božímu Synu, ve kterém boží odpuštění nalézáme. Díky Bohu za to.

Kristus na kříži svou oběť završil a dokonal, což on sám potvrzuje slovy "dokonáno jest". Jeho oběť je dokonalá a krvavá. Nová smlouva je navěky zpečetěná krví Syna. V katolicismu se vyskytuje nebezpečný pojem "nekrvavá oběť", a to v souvislosti s dokonalou a dokonanou krvavou obětí Krista. Každý kdo "nekrvavou oběť" vyznává, se staví proti Nové smlouvě krví zpečetěné, a stojí mimo Novou smlouvu!! 

Kristus při poslední večeří neobětuje nekrvavě chleba a víno, obětuje krvavě sám sebe!

Kristus při poslední večeři neobětuje "zázračně" proměněný chleba a víno, neustanovuje žádnou nekrvavou oběť. 

Kristus ustanovuje poslední večeří jako památku na svou krvavou oběť! "To konejte na mou památku".

 Poslední večeře je památkou na krvavou oběť Krista, a je to kalich vína, který je připomínkou i symbolem Nové smlouvy, která nese pečeť prolité krve Krista. Skutečné krve Krista, a ne vína v kalichu, kde víno pouze symbolizuje prolitou krev, abychom si krvavou oběť Syna připomínali. Bylo za nás zaplacené krví Syna, a ne vínem při poslední večeři!

"Nekrvavá oběť" | Přihlásit/Vytvořit účet | 78 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Nekrvavá oběť (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Úterý, 08. březen 2016 @ 15:22:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neprihlášený... to máš tak:

ide tu zjavne o ,,eucharistický zázrak,, ktorému ty ako nekatolík nemôžeš rozumieť...

podľa katechizmu ide v katolíckej omši o sprítomnenie golgotskej krvavej obete nekrvavým spôsobom... a ešte: víno ktoré pije rímsky kňaz je skutočne reálna krv Kristova, ale pritom ide o nekrvavú obetu...

to čumíš vole....



Re: Nekrvavá oběť (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 08. březen 2016 @ 16:13:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1.)  ... Kdo chce mít účast na odpuštění Syna, ten se musí kát, a svůj křest žít.



2.) ... Bůh to zařídil geniálně. Protože nám v Kristu dávno odpustil, proto nás náš hřích od Boha neodděluje, ale přivádí nás k božímu Synu, ve kterém boží odpuštění nalézáme. Díky Bohu za to.



Tak platí to první, nebo platí to druhé?

Odpustil Bůh hříchy všech lidí už dávno i bez toho, aby oni učinili pokání, nebo své odpuštění hříchů podmiňuje pokáním - hříšník se nejdříve musí kát?


Hodně slaboduchý článek, bez věcných argumentů, plný jen jakýchsi mnohovýznamových demagogických výkřiků!



Lidé mají zlo v sobě. Vědci našli centrum agrese v mozku (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Úterý, 08. březen 2016 @ 19:07:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lidé mají zlo v sobě. Vědci našli centrum agrese v mozku



Re: Nekrvavá oběť (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Úterý, 08. březen 2016 @ 20:15:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nikdo nedokáže přijmout zvěst evangelia, jen ten komu je Syn 'zjeví'.
Tak se zbytečně nerozepisuj :-) nebo jak se říká "pláčeš na špatném hrobě"...



Re: Nekrvavá oběť (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. březen 2016 @ 21:52:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Proto, kdo chce mít účast na dvoutisíciletém odpuštění, musí přijmout Krista za svého spasitele. To se děje ve křtu. 

  Ahoj nepřihlášený.

  Myslíš křest ve vodě? To by vyplývalo z dalšího, co píšeš. Nic takového, co popisuješ, jsem ve křtu nezažil a ani to nebylo potřeba. Neslyšel jsem ani nic takového ve svědectví lidí a že jsem slyšel mnoho svědectví o tom, jak lidé přijali Pána. Ale nevylučuju, že by se něco takového mohlo stát i ve křtu. 

  Jsi první, od koho si čtu, že se mu to stalo ve křtu. 

  Mohl bys nám prosím blíže popsat svou zkušenost se křtem?


Ve křtu kajícníka omyje boží milost. Symbolem boží milosti je voda. 



Až po omytí celého člověka boží milostí (vodou), nastává znovuzrození v Duchu svatém, kdy do srdce vstupuje Kristus. 

  Opět: Tohle jsem ještě od nikoho neslyšel. Můžeš to trochu popsat blíže, co jsi ve křtu vlastně zažil?

  Toník



Stránka vygenerována za: 0.62 sekundy