Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 420 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116474110
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Velikonoce
Vloženo Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 11:20:54 CEST Vložil: Tomas

Akce poslal Nepřihlášený

Lidské výmysly

Nech mi katolici dajú odkazy do Biblie kde sa nachádzajú následovne názvy:


1,Zelený štvrtok

2, Veľký piatok

3,Biela sobota

4, Veľkonočná nedeľa

5, Veľkonočný pondelok

Ja sm tieto výrazy v Biblii nenašiel.



"Velikonoce" | Přihlásit/Vytvořit účet | 82 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 12:30:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Připadá mi že tato otázka má úplně stejnou logiku jako kdyby se nás někdo ptal proč žijeme v České republice. Když se o ní nepíše v Bibli. Nebo proč vůbec žijeme, když se tam o nás nepíše jmenovitě. To že mají dny svatého týdne české názvy které se nikomu nepovedlo potlačit a uvést v zapomnění a které známe a používáme všichni včetně ateistů a nepřátel  svědčí o tom že jsme je opravdu přijali za své. O tom že se Vánoce, Velikonoce i  jiné významné dny staly neoddělitelnou součástí naší křesťanské kultury. Dosvědčujete to i Vy.



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 13:09:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnik , čo na výmysly RKC o velikoncích

 hovorí Písmo:


2Petrova 3,


16  jako aj vo všetkých listoch, keď v nich hovorí o tomto, v ktorých sú niektoré ťažko pochopiteľné veci, ktoré neučení a neupevnení prekrúcajú ako aj ostatné písma na svoje vlastné zatratenie.




Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 22:39:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřihlášený navrhují zrušit všechny dny, v týdnu nemají oporu v Písmu. Nepoužívejme: pondělí, úterý, středa, čtvrtek , pátek ani sobota ani neděle. :) Sobota možná pochází od slova sabbat, ale jsou to lidské konspirace a zajisté i konspirace, výslovně na to verš není. :) Nezapomeň také nepoužívat názvy měsíců, ty také v Písmu nejsou.   
 
Doporučují aby být pravověrný i přestát používat i stránku www.granosalis.cz, také o ni není nic v Písmu Svatém. :) Pak bych ti doporučil i přestát používat internetový prohlížeč také o něm nemáš zmínku v Písmu svatém. :) Jak se ti to podaří přestaň používat internet obecně (Skype, e-mail, ftp, usenet ...), vždyť není v Písmu o tom zmínka.:) Pak můžeš přestát elektřinu vůbec a všechny elektrické přístroje včetně těch co jsou v automobile, protože i o těch si v Písmu nepřečteš.:) Pak bych ti doporučil opustit město čí vesnice čí městys nebo v podstatě kde žiješ, kde žiješ a pak kraj a následně i celou Českou republiku a Slovensko. Nic z toho v Písmu není. :) No jo abych nezapomněl, opusť raději i Evropu o té také v Písmu také není zmínka. :) No jo, ale je jeden problém žádný kontinent nemá oporu v Písmu. :) Bude tedy asi potřeba planetu Zemi. :) No jo ale vyvine se další problém tato planeta leží v sluneční soustavě kolem Slunce, ale ani ta není zmíněná v Písmu. :) Ano, Slunce je, ale sluneční soustavy to bude nějaká lidská konspirace, čí vymysl, že sluneční soustava pochází od slova Slunce. No jo, ale další problém celá sluneční soustava je v Mléčné dráze, ale ani ta není v Písmu zmíněná. :) Je potřeba tedy, držet ne lidských výmyslu je potřeba opustit ten lidský vymysl Mléčnou dráhu. :) Ale jakým způsobem?

Všechno toto i další jsou lidské výmysly, které nemají žádnou oporu v Písmu:
- názvy dny v týdnu
- názvy měsíců
- web granosalis,
- internetový prohlížeč
- internet
- elektřina a všechny elektrické spotřebiče čí jiné elektrické přístroje
- název tvého města, městyse, satelitu, obce tvého bydliště
- názvy okresů čí krajů
- celá Česká Republika a Slovensko
- Evropa ale i další kontinenty
- planeta Země
- Sluneční soustava
- Mléčná dráha

To vše bych ti nepřihlášený doporučil opustit, protože v Písmu to není. :) A zajisté jsi četl, co ti k lidským výmyslům napsal rudinec: jako aj vo všetkých listoch, keď v nich hovorí o tomto, v ktorých sú niektoré ťažko pochopiteľné veci, ktoré neučení a neupevnení prekrúcajú ako aj ostatné písma na svoje vlastné zatratenie.

Ty jo teď mi došlo existuješ vůbec? Protože slovo nepřihlášený, jsem v Písmu svatém nenašel :). Promiň to je jen můj osobní problém, že tě tam neumím najít. :) Mohl bys mi prosím tedy poradit, kde tě v Písmu najdu? :)    



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Pátek, 03. duben 2015 @ 06:15:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto mi zbývá jediné řešení, a to smířit se s tím, že Bůh ustanovil lidské autority, a to apoštoly a jejich nástupce v jednotě s nástupcem sv. apoštola Petra pro neomylný výklad Písma svatého, z čehož pro mne vyplývá povinnost se těmto autoritám podřídit. 

Ak sú papeži nástupci ap.Petra,tak musíš rešpektovať všetky následovné bláznovstvá,ktoré týto diablovi

lokaji povymýšľali a ktoré su v zjavnom rozpore so Slovom Božím.

SEZNAM KACÍŘSTVÍ: 

Tato následující kacířství jsou odchylkami od skutečného Božího evangelia. Byla osvojena a stále udržována Římsko-katolickou církví v průběhu 1600 let. Ve skutečnosti jsou Římané kacíři minulých věků a ne ti lidé, které zabili, kvůli tomu, že se nepřizpůsobili těmto kacířstvím. Data, která jsou zmíněna níže, jsou v mnohých případech přibližná. Mnohá z těch kacířství byla běžná v dřívějších letech církve, ale až tehdy, když byla oficiálně uznána Církevním Koncilem a prohlášená papežem jako dogma víry, se stala pouty pro katolíky. Při reformaci v 16. století byla tato kacířství popřena, jako nemající nic společného s náboženstvím Ježíše, jak je mu vyučováno v Novém Zákoně. 

(1) Ze všech lidmi vymyšlených učení, která jsou v rozporu s Biblí a která praktikuje Římsko-katolická církev, jsou nejstarší modlitby za mrtvé a znaky kříže. Oboje začalo po roce 300 po Kristu. 
(2) Voskové svíce byly církvi představeny po roce 320 po Kristu. 
(3) Uctívání andělů a zemřelých svatých začalo po roce 375 po Kristu. 
(4) Mše jako denní oslava byla osvojena v roce 394 po Kristu. 
(5) Uctívání Marie, matky Ježíše, a používání termínu Matka Boží, který se vztahuje rovněž na ni mělo původ v Efezské radě v roce 431 po Kristu. 
(6) Kněží se začali oblékat rozdílně od laiků v roce 500 po Kristu. 
(7) Nauka o očistci byla ustanovena Gregorym v roce 593 po Kristu. 
(8) Latina jako jazyk modlitby a uctívání v církvi byla také zavedena papežem Gregorym I. v roce 600 po Kristu. 
(9) Bible učí, že se modlíme pouze k Bohu (Jan 16:23-26). Jednoduché církevní modlitby nebyly nikdy namířeny k Marii ani k zemřelým svatým. Toto se začalo používat v Římské církvi okolo 600 let po Kristu. 
(10) Papežství je pohanského původu. Název papeže nebo všestranného biskupa byl poprvé dán biskupovi v Římě zlým císařem Phocasem v roce 610 po Kristu. Ježíš neustanovil Petra do vedení apoštolů a výslovně zakázal takový nápad (L 22:24-26; Ef l:22,33; Ko 1:18; 1 K 3:11). 
(11) Líbání papežových nohou začalo v roce 709 po Kristu. Líbání nohou císařů bylo pohanským zvykem. Slovo Boží zakazuje takovéto chování. (Sk 10:25,26; Zj 19:10; 22:9). 
(12) Dočasná moc papežů začala v roce 750 po Kristu. Ježíš výslovně zakázal takovéto věci a On sám odmítl světské kralování (Mt 4:8,9; 20:25,26; Jan 18:36) 
(13) Uctívání kříže, obrazů a relikvií (ostatky mrtvé osoby) bylo povoleno v roce 788 po Kristu. V Bibli se toto nazývá modlářstvím a několikrát je to odsouzeno (Ex 20.2-6; Dt 27:15; Žalm 115; Ř 2:22; 1 K 8). 
(14) Svěcená voda smíchaná se špetkou soli a požehnaná knězem byla ustanovena v roce 850 po Kristu. 
(15) Uctívání svatého Josefa začalo v roce 890 po Kristu. 
(16) Křest zvonů byl ustaven papežem Janem XIV. v roce 965 po Kristu. 
(17) Kanonizace zemřelých svatých - poprvé papežem Janem XV., v r. 995 po Kristu. V Bibli je každý věřící a každý následovník Ježiše nazýván svatým. (Ř 1:7; 1 K 1:2) 
(18) Páteční půsty a Svátek Půstu byly založeny v roce 998 po Kristu, kdy papežové určili, že se budou jíst jen ryby. 
(19) Mše byla postupně vyvinuta jako oběť a účast na ní byla povinná od 11. století po Kristu. Evangelium nás učí, že Kristova oběť byla nabídnuta jednou provždy a za všechny a nemá se už opakovat, ale jen připomínat při Večeři Páně. (1 K 11; Žd 7:27; 9:26-28; 10:10-14). 
(20) Kněžský celibát byl nařízen papežem Hildebrandem a Bonifácem VII. v r. 1079 po Kristu. Ježíš, ani žádný z apoštolů nezaložili takový řád. Naopak Sv. Petr byl ženatým mužem (Mt 8:14-15) a Sv. , Pavel říká, že biskupové by měli mít ženu a děti ( 1 Tm 3:2-5,12; Tt 1 ) 
(21) Růženec nebo modlitební korálky byly představeny mužem, který se jmenoval Petr Hermit a to v roce 1090 po Kristu. Bylo to napodobením praktik hinduistů a mohamedánů. Počítání modliteb je pohanskou praktikou a je Kristem výslovně odsouzena (Mt 6:5-13). 
(22) Inkvizice kacířů byla založena radou ve Veroně v roce 1184 po Kristu. Ježíš nikdy nevyučoval používání násilí k rozšíření jeho náboženství (Mt 5, 10). 
(23) Prodej odpustků, který byl běžně viděn jako zakoupení si odpuštění a svolení k páchání hříchů, začal v roce 1190 po Kristu. Křesťanské náboženství, jak je vyučováno v evangeliu, takové provozování odsuzuje. A na protest proti takovémuto provozování vyvstala protestantská reformace v 16. století. 
(24) Dogma přepodstatnění bylo prohlášeno papežem Innocentem III. v r. 1315 po Kristu. V této nauce kněz předstírá představení každodenního zázraku tím, že přemění oplatek v tělo Kristovo a pak předstírá, v přítomnosti svých lidí na mši, že Jej jí živého. Evangelium odsuzuje takovy nesmysl, vždyť Večeře Páně je jednoduše připomínka oběti Krista. (L 22:19,20; Jan 6:35; 1K 11:26). 
(25) Vyznávání hříchů kněžím alespoň jednou do roka bylo založeno papežem Innocentem III. na Lateranském Koncilu v r. 1215 po Kristu. Evangelium nám přikazuje vyznávat naše hříchy přímo Bohu (žalm 51; Iz 1:18; L 7:48; 15:21; 1 Jan 1:8,9). 
(26) Vzývání oplatku (hostie), bylo vymyšleno papežem Honoriusem v roce 1220 po Kristu. Takže Římská církev uctívá boha vytvořeného rukama. To je jasným modlářstvím a je to v naprostém protikladu s duchem evangelia (Jan 4:24). 
(27) Pro obyčejné lidi ze shromáždění byla Bible zakázána a umístěna do Rejstříku zakázaných knih v r. 1229 Koncilem v Toledu. Ježíš a apoštolé nařizovali, aby Písma byla čtena všemi (J 5:39, 1. Tm 3:15-17). 
(28) Kápě byla vymyšlena Šimonem Stockem, anglickým mnichem, v r. 1287 po Kristu. Je to kus hnědé látky s obrazem Panny, mělo to obsahovat nadpřirozenou ctnost, aby ochraňovala ty, kteří ji nosí na holém těle, od všeho nebezpečí. Je to fetiše. 
(29) Římská Církev zakázala pohár obyčejným lidem ze společenství na Koncilu v Konstanci v r. 1414 po Kristu. Evangelium přikazuje všem Křesťanům, aby oslavovali Večeři Páně chlebem a vínem (Mt 26:27, 1 K 11:26-29). . 
(30) Nauka o očistci byla prohlášena za dogma víry Koncilem ve Florencii v r. 1439 po Kristu. V Bibli není ani jedno slovo, které by učilo o očistci kněží: Krev Ježíše Krista nás očišťuje od hříchů. 
( 1 J 1:7-9. 2:1-2, Jan 5:24, Ř 8:10, Zj 1:5, Ef 1:7). 
(31) Nauka o Sedmi Svátostech byla založena v r. 1439 po Kristu Evangelium říká, že Kristus ustanovil pouze dvě svatosti - Křest a Večeři Páně (Mt 28:19, 26:26-28). 
(32) Ave Maria nebo přidání části poslední poloviny bylo uděláno v r. 1508 po Kristu. Bylo to dokončeno 50 let poté a nakonec osvědčeno Papežem Sixtem V. na konci 16.st. 
(33) Koncil v Trentu z r. 1545 po Kristu prohlásil, že tradice je rovnocenou autoritou jako Bible. Tradice znamená lidské vyučování. Farizeové věřili tomu samému a Ježíš je příkře odsoudil, že lidskými tradicemi zrušili přikázání Boží (Mk 7:7-13, Ko 2:8, Zj 22:18). 
(34) Šest apokryfických knih bylo přidáno k Bibli Koncilem v Trentu v r. 1546 po Kristu. Je to v protikladu s Biblí (Zj 22:18.19). 
(35) Vyznání víry Papeže Pia IV. bylo vystaveno jako oficiální vyznání víry katolíků v r. 1560 po Kristu. Skutečný křesťan zůstane u Svatých Písem jako u svého vyznání víry. A odtud je jejich vyznání víry o 1 500 let starší než vyznání římských katolíků (Ga 1:8, Zj 22:18-19, 2 Tm 2:15, 3:15-17). 
(36) Neposkvrněná představa Panny Marie byla prohlášena Papežem Piem IX. v r. 1854 po Kristu. Evangelium prohlašuje, že všichni lidé, s jedinou výjimkou Krista, jsou hříšníky. I Marie sama měla potřebu Spasitele (Ř 3:23, 5:12, Ž 51:5, L 1:30, 46-47). 
(37) V r. 1870 po Kristu Papež Pius IX. vyhlásil dogma neomylnosti Katolické církve. 
(38) Papež Pius X. odsoudil v r. 1907, společně s "modernismem", všechny výzkumy moderní vědy, které nepotvrzovaly církev. Pius XI. udělal stejnou věc v souhrnu v r. 1864 po Kristu. 
(39) V r. 1930 Pius XI odsoudil veřejné školy. 
(40) V r. 1931 ten stejný Papež Pius XI. znovu upevnil doktrínu o tom, že Marie je "Matkou Boží." Tato doktrína byla poprvé založena Koncilem v Efezu v r. 431 po Kristu. Je to kacířství, které je v protikladu s vlastními slovy Marie (L 1:46-49). 

Jaký bude další výmysl Římské Církve? Katolíci říkají, že se jejich církev nikdy nemění, ale zatím nedělá nic jiného, než že si vymýšlí nové doktríny, které jsou proti Bibli a provozuje obřady a ceremonie, které jsou celé převzaty od pohanů. Při nejmenším 95% obřadů a ceremonií Římské Církve jsou pohanského původu. 

Kardinál Newman ve své knize "Rozvoj křesťanského náboženství" přiznává, že "Chrámy, kadidla, oleje, lampy, volené oběti, svěcená voda, svátky a období oddání, průvody, požehnání polí, kněžská roucha, ostříhání hlavy (kněží, mnichů a jeptišek), obrazy jsou všechny pohanského původu." Ať některé upřímné srdce najde Písmo na výše zmíněné praktiky a uvidí, že Římanství není biblické. Výše zmíněny chronologický přehled lidských smyšlenek vyvrací prohlášení knězů Římské církve o tom, že jejich náboženství bylo učeno Kristem a a že papežové byli věrnými ochraniteli tohoto náboženství. 

Vladimír





Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 03. duben 2015 @ 08:55:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tento nepřihlášený autor musí být moc nevzdělaný šmoula.



Jak to, že ve svém dotazu zapomněl na "škaredou středu?"


Hanba!


:-)



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 09:01:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jestliže se někdy setkáme s člověkem který o sobě tvrdí že věří v Boha či boha a zároveň popírá jakoukoliv církev tak můžeme svátky zařadit mezi obvyklé identifikační otázky. Nemusíme se ptát jenom na to jakého boha to uctívá, jak to dělá a jestli a kým je pokřtěný .  Kdo je jeho „správným“ biskupem a jak vypadá. Můžeme se zeptat také na to jakým způsobem slaví Vánoce a Velikonoce. V případě že je poctivým Jehovovým svědkem, což se obvykle dá poznat  tak bych tuto otázku nekladl. To je taková vyjímka  která potvrzuje pravidlo. Tyhlety otázky bych kladl zejména na internetových forech. I za cenu toho že nebudu mít poslední slovo a raním tak svoji pýchu. :o)))))))))))) Aby popírač ukázal co je zač a přestal být komukoliv nebezpečný. Bez ohledu na to jestli se bude vykrucovat nebo zběsile křičet a urážet. Často také jen stačí kohokoliv nebo cokoliv pochválit.  Nějakého obecně známého člověka, stát, obyčej, cokoliv. Aby se nepřítel pochlubil vlastním ledvím a pěkně ho předvedl. Aby začal zlostí skákat a ztratil přitom beránčí kůži. Nebo jí na sobě sám rozsápal.



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Pátek, 03. duben 2015 @ 17:17:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Krátky pohľad na pozadie jedného z najväčších kresťanských sviatkov. Aký je jeho pôvod? Mali by sme ho sláviť? Ako súvisí s biblickým Pesachom? 

http://www.3an.sk/pg_detail.php?id=70291



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Sobota, 04. duben 2015 @ 18:20:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Záleží na tom, co máš více v hlavě, zda lidové názvy těchto dnů a nebo, co se v nich skutěčně odehrálo a co ti (nám) připomínají. Pokud ony události pokládáš za výmysl a nebo jen hraješ se slovy - je tvá věc.
Co se týká Bible - stále v ní máš co hledat - jako my všichni.

H.



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 04. duben 2015 @ 21:38:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Naivo! Římská Nevěstka žije z Tradice; Písmo je jenom maska!



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Neděle, 05. duben 2015 @ 21:27:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
velikonoce jak je známe co to vůbec je???otázka vstal Kristus v neděli???: http://neuveritelnaodhaleni.cz/kazani/dukazy-proti-sobotnimu-vzkriseni-jezise-krista.htmltím by se mohli znalci písma zabývat!!!  já jim nejsem!!!



Stránka vygenerována za: 0.69 sekundy