|
Právě je 276 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: cizinec oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116527913 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Aktivity a kampaně: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců
Vloženo Sobota, 14. únor 2015 @ 09:36:56 CET Vložil: Tomas |
poslal Frantisek100 Martino Od tebe nelze očekávat obhajobu
Evangelia, když ho neznáš. Satan se tě zmocnil a ty jsi to nerozpoznal. Jinak
bys věděl, že Spasitel přišel i pro zločince a vrahy apd. Copak na Golgotě
neslíbil lotru své Milosrdenství. Jsi fanatik oddaný ZLU a odměna je pro tebe
připravena, pokud se nezměníš, tedy neobrátíš.
Jak krásně se dá obhájit třeba i ukrývání válečných
zločinců katolickou církví! Strašně smutné!!!
Zmíněný římský katolík operuje Boží
Slovem tak, aby obhájil fašistické masové vrahy. Mimochodem ti zločinci na
kříži nebyli masoví vrazi a nedostali milost. Ti zločinci, které ukrýval
Vatikán a kteří se ukrývali v klášterech, si nezasloužili spravedlivý
trest? Když řekl Pán Ježíš ta krásná slova jednomu z lotrů, tak to byl
ten, který činil pokání. Ovšem trest ukřižování za zločiny se
nezměnil.
Takže někteří katoličtí pohlaváři si představuji Krista
jako toho, co odpouští tresty všem masovým vrahům. Odpuští trest nebo
hřích?
Co by na to řekl statečný lidický farář, kdyby
přežil a pak se dozvěděl, jak jeho církev skrývá třeba i ty, co zavraždili
plynem jeho lidické děti, které vyučoval katolické víře??!!! Uvažoval by stejně
jako Martino a vatikánští pohlaváři ??? Souhlasil by skrýváním těchto zločinců
a nepotrestání?
Pán Ježíš miluje hříšníky, ale ne jejich
hříchy.
Odpouští hřích, pokud člověk činí pokání, ale ne
trest.
Ukrýt se před zločiny není hrdinství, ale
zbabělost, kterou Vatikán podporoval. Je důvod takové organizaci věřit? A to
vůbec nemluvím o tom, zda je vyloučili z církve.
Vážený Martino, proč Tvoje organizace nebyla tak
milosrdná a nezachránila kacíře? Proč jste je nechali mučit a upalovat
? Proč jste tak milosrdní nebyli k Mistru Janu Husovi, který nikoho
nezvraždil ? Proč ? Milionkrát proč ?
To nevíš nebo Tvoje organizace to neví a neřídí se
Sloven Božím:
Izaiáš 5
· 20Běda těm,
kdo říkají zlu dobro a dobru zlo, kdo vydávají tmu za světlo a světlo za tmu,
kdo vydávají hořké za sladké a sladké za hořké!
Zda se, že nevíte. A masové
vraždy považujete za dobro, které si zaslouží odpuštění a žádný
trest.
Jak může být zvrácená víra v
Boha a zneužité evangelium???
|
Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 16. únor 2015 @ 10:59:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Vždycky jsem se těmto nařčením bránil ale teď jsem si uvědomil v tuto chvíli jiný úhel pohledu. Útočištná azylová města byla již ve starozákonní době a byla určena právě pro zločince. Ne pro jejich oběti. V dobách kdy platilo oko za oko a zub za zub. Jako předzvěst Kristova milosrdenství a středověkého práva církevního azylu. Které mimo jiné zneužil český rod Vršovců. Aby mohli zdánlivě legálně zavraždit zbožnou manželku jednoho z nich a biskupa svatého Vojtěcha s celým jeho rodem. Žena a rod byli zavražděni ale svatého Vojtěcha Bůh zachoval při životě. Stejně jako jeho bratra svatého Radima, který je jedním z hlavních patronů Polska a který se stal v Polsku prvním biskupem. Škoda že se tak málo zločinců obracelo na církev, aby jim mohla pomoct. Krásným příkladem je příběh Vatikánského Bedrníka, zpracovaný ve filmu Šarlatový a černý. Který je možno prohlédnout a stáhnout na internetu. Kněze a monsignora který po celou válku chránil tisíce lidí před velitelem a katem města Říma plukovníkem Kapplerem. Esesákem který mu po celou dobu usiloval o život a dal umučit několik jeho přátel. Po válce zachránil jeho ženu a děti před zavražděním, umožnil jim utéct do Švýcarska a plukovníka až do konce života pravidelně navštěvoval jako jediný návštěvník ve vězení. Asi po 14 letech se dal od něho pokřtít. Je to moc hezký film. I když v něm Svatý otec někdy vypadá tak trochu jako kdyby až příliš váhal. Řekl bych že jeho tvůrci nedocenili fakt že monsignore Hugh O´Flaherty odpovídal za několik tisíc životů zatímco papež odpovídal za několik miliard. |
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Pondělí, 16. únor 2015 @ 18:37:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Drahý Poutníku, pro přijetí do útočištného města platila docela přísná pravidla. Laicky řečeno útočištné město bylo pro nedbalostní trestné činy ne pro úmyslné. Nepřevracej prosím Písmo. Nicméně pro křesťany platí potrestej tě Hospodin a máme být vždy připraveni odpustit. Nicméně víru ani pokání nikomu násilím nevnutíme. Jirka |
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 18. únor 2015 @ 08:43:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Řekl bych že se to navzájem nevylučuje. V dobách starého zákona bylo snad všechno o něco přísnější než po příchodu Krista. |
]
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 16. únor 2015 @ 20:39:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak Ty také hájíš válečné zločince, které Tvůj Vatikán
ukrýval. Tak jasně dokazuješ, jak je ta vaše katolická víra zrůdná. Spravedlnost
pro zločince ??? A co ti chudáci umučení v koncentrácích. Ty Vatikán nezajímali a nezajímají. Fuj. To je
hnusné náboženství !!!!!!! Jinověrce ubíjejme a nad katolickými vrahy se smilujme !!!
|
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 16. únor 2015 @ 21:16:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | FrantaTak Ty také hájíš válečné zločince, které Tvůj Vatikán ukrýval.
Martino Vážení diskutující. Obdivuji vaší vzdělanost a přehled, že se nikdo z vás neptá Franty lháře, které válečné zločince Vatikán ukrýval. Já nejsem tak vzdělaný jako vy a nevím to. Může někdo z vás mi odpovědět a dát odkaz na FAKTA, která to dokladují. Pokud vím, tak váleční zločinci byli souzeni v Norimberku a Mezinárodní vojenský tribunál nikdy nepožádal o spolupráci Vatikán s konstatováním, že Vatikán ukrýval válečné zločince. Já naopak vím, že římský rabín Zola prohlásil již v roce 1945, že Vatikán během války zachránil 800 tisíc až milión židů, které ukrýval nebo jim umožnil vycestování na vatikánské pasy mimo Evropu. Franta lhář zde jen předvádí vzteklého psíka, kterému sebrali kostičku. Takového vzteklouna ignoruji, ale zajímá mě váš názor, protože nikdo z vás se Franty lháře nezeptal jaké to měl Vatikán ukrývat zločince. Takže v tom máte jasno jako Franta lhář?
Děkuji Martino. |
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 17. únor 2015 @ 10:07:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krysí stezka Ti neříká nic ? Ustašovci a jejich katolický
stát s vražděním, Ti také nic neříká? Slovenský Tiso, nic? Kdo pomáhal nacistům a nacistickým zločincům
chcete zakrýt, stejně jako tisíce dalších zločinů i v minulosti?
Pronásledovaní jinověrců a jejich vraždění, Ti neříká nic?
Tvoje jednání ukazuje na zrůdnost Tvé církve, která nedokáže
tohle zkritizovat a hájit
s poctivě. Strašnější než jakýkoliv –ismus. Koncentrované zlo světa
zabalené do beránčí kůže, to je katolická církev!!! Nevnímám v ni nic
dobrého a je mi líto, jak lidé naletěli na vlka v beránčí kůži. Tak jako
jiní naletěli na různé – ismy. Svatá církev nemůže přece mít na sobě takovou
špínu. Proto nemůže být svatá. |
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Úterý, 17. únor 2015 @ 17:57:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino. nevím jestli by to fakta vyřešila. Já neznám historii druhé války a tak moc informací neposkytnu, Spíše otázku k zamyšlení. Myslíš, že by tě fakta přesvědčila? Osobně si myslím, že ne. Že kdyby protestanté dodali jakákoliv fakta, tak řekneš lež. Pokud by fakta dodal někdo z ŘKC, tak pak by jsi možná uvěřil. Není to ani tak otázka důkazů, ale toho k čemu chceš věřit. Jelikož ti ŘKC nikdy důkaz proti sobě neposkytne a ty nikomu jinému neuvěříš, tak diskuze tímto směrem (byť podložená fakty nemá cenu). Pokud se mýlím, tak se pravda k tobě dostane, Pán nikoho kdo po Něm touží nenechá ve lži. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečníc (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 17. únor 2015 @ 18:17:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Díky internetu je zde tolik příkladů o zrůdnosti katolické církve za války, že není možné pochybovat o tom, že z toho je mnohé i pravdou. Stačí podívat se na Slovensko za války. A že katolíci ukrývali nacisty a esesáky je také dost pravdivé. Je pár katolíků se chovalo dobře a statečně. Jsou také jedinými, na nichž staví tato církev svoji obhajoby. Navíc existují i filmové materiály z té doby, kde je vidět spolupráce s fašistickým režimem. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečníc (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 17. únor 2015 @ 20:15:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JirkaB Myslíš, že by tě fakta přesvědčila? Osobně si myslím, že ne. Že kdyby protestanté dodali jakákoliv fakta, tak řekneš lež. Pokud by fakta dodal někdo z ŘKC, tak pak by jsi možná uvěřil. N
Martino No, tak jako protestant dodej FAKTA, že Kristus nezaložil ŘKC, ale Protestanty.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání vále (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 17. únor 2015 @ 21:13:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Objednávka na dodání fakta, že ŘK"C" není církev Kristova?Termín dodání ihned.
Bezplatně.
Jednoslovně.
MARTINO.
Nejsme plátci DPH.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání vále (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 17. únor 2015 @ 22:22:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino, Bůh nedělá zmetky a ta Tvoje římská církev je
zmetek jako hrom. Tolik zla mohla páchat je organizace, kterou řídí Satan. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání vále (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Středa, 18. únor 2015 @ 16:10:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino, nevím nic o tom, že by Pán zakládal protestanty, tak nevím ani nic o důkazech. Osobně mám např. pochybnosti o spasení Luthera. Nenávist k židům či jinověrcům mi nejde dohromady s následováním Pána. Ale jenom On ví, jak to nakonec dopadlo, jestli činil pokání ze svých hříchů nebo zůstal zatvrzelý. Podobnou nenávist v té době prezentovali i představitelé ŘKC. I oni mohli činit pokání. |
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 18. únor 2015 @ 08:46:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já že někoho hájím ? Jenom upozorňuji na to že jsme všichni vrazi a zločinci a že nás chrání a zachraňuje Bůh a Církev. Kdo se nikdy nerozhněval na svého bratra ať první hodí kamenem. |
]
|
|
Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Sobota, 14. únor 2015 @ 12:48:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Františku. chápu tvoje rozhorlení a co se snažíš Martinovi ukázat. Nejsem si ovšem jist tvým výrokem, že Bůh odpouští hřích, ale ne trest. Víš, ten výrok není správný, chápu co jsi chtěl říci, ale spojil si mnoho věcí dohromady a zobecnil jsi věci co nejde zobecnit. Bůh odpouští hřích a odpouští ti i trest. Bůh ovšem neodsoudil zločince na kříž a ani je tam nepověsil, tak proč chceš po Bohu, aby je sundával? Jak si představuješ odpuštění hříchu masovému vrahu? Že mu řeknu, vítej bratře, hříchy ti byly odpuštěny, pojď tudy je cesta na popraviště? Boj proti zlu v obecné církvi tě dovedl k zvláštním úvahám. Pokud obecná církev skrývala nacisty před trestem a ukazovala jim, že není třeba činit pokání, tak jsou všichni v pekle. Pokud i masový vrah činí pokání, tak je spasený a očištěný a spravedlivý před Bohem. Za co jej chceš trestat? Písmo hovoří, hle činím vše nové Pokud vrah činil pokání, tak se stal tvým bratrem a přestal být vrahem. Pokud by to bylo v době, kdy by tuto změnu světské soudy nebraly v potaz, tak bych jej skryl i já. Pokud by mu hrozilo jen vězení, tak bych mu doporučil se podřídit i světskému trestu. Stejné štěstí měl i Saul, později Pavel. Také se jej báli a zastal se jej Barnabáš a řekl hle bratr. U Pavla jsi viděl ovoce pokání. Pokud jsi praktikující křesťan, tak ty by jsi řekl, to je málo, ještě musíš být potrestán podle světského práva? Pokud někdo něco ukradl, činí pokání, je mu odpuštěno, tak se snaží nahradit škodu (psal jsi o tom v souvislosti se Zacheem). Pokud jde o vraha, činí pokání, tak se z něj stal nový člověk, spravedlivý, litující všeho co učinil. Co má dál učinit? Nepleť si náhradu škody a trest. Zacheus nebyl potrestán, Zacheus nahradil škodu. Jak může vrah nahradit škodu? Může vzkřísit? Ne. Může ovšem celý život kázat o Kristu o Jeho milosti a snažit se zachránit jiné umírající. Tím neobhajuji zločince co se skryli a v pohodlí bez pokání dožili život ve vysokém věku. Neboj Františku ti vezmou svoji odplatu, stejně jako ti co je kryli a neučili pokání. Pán s tebou |
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 14:52:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Jirko, píšeš
hezky a dobře.
Odpustit masovému
vrahu je možné, pokud činí veřejné pokání a všem se aspoň omluví. Ti váleční
zločinci byli velice dobří kamarádi katolíků a neměli svědomí stejně jako ti
katoličtí pohlaváři. To co dělali je výsměch Bohu a Satanova práce. Jak potom
mají lidé věřit v Boha, když jim ho tahle satanská
organice prezentuje jako toho, co odpouští válečním zločincům a chrání je před
trestem. To, co katolická církev dělala, je zločin a pošpinění Boha. Stačilo jen
jedno. Nepomáhat jim na útěku, ale oni vzali na sebe satanské vlastnosti a kryli
zlo.
Znova tu opakuji
verš:
Izaiáš
5
·
20Běda těm, kdo říkají zlu dobro a dobru zlo, kdo vydávají tmu za světlo a
světlo za tmu, kdo vydávají hořké za sladké a sladké za
hořké!
Takový
Martino vyřeší tuhle vravdu jednoduše. Pošle na toho, kdo má pravdu exorcistu,
aby ji vymýtil. Naštěstí Tvrdoň je
v base.
|
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Sobota, 14. únor 2015 @ 18:42:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amen, říkat zlu dobro a dobru zlo je věc, kterou Pán nenávidí. Pokud řekneme zlu dobro, tak není potřeba činit pokání, není třeba se odvracet od zlých skutků, není třeba se obracet k Pánu ..a pak zbývá jen tragický konec. Pán s tebou
|
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 14. únor 2015 @ 19:11:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdyby bylo jenom u toto zlovolného říkání, tak by to tak ještě špatné nebylo. To nejhorší dílo ducha antikrista je v tom, že člověka duchovně zmanipuluje natolik, že působení Ducha pravdy považuje za zlo, a působení ducha zla považuje za pravdu a dobro. Takových lidí s převrácenou duchovní hodnotou naruby, je čím dál více a nikdy jich na světe nebylo tolik, a netýká se to jen náboženských oblastí. Týká se to globálně skoro celého lidstva, které oslavuje zlo. A ti co zlo zatím neoslavují, tak před zlem žel rezignují. |
]
|
|
Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 14. únor 2015 @ 14:34:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Franta Takže někteří katoličtí pohlaváři si představuji Krista jako toho, co odpouští tresty všem masovým vrahům. Odpuští trest nebo hřích?
Martino Franta lhář neví, podívejme se. Sluha Satana neví co se odpouští....no Satan mu to neprozradí....
|
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 14:39:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Že se nestydíš a pliveš po památce umučených katolickými vrahy!!! Jistě, Tvůj
Satan odpouští masovým vrahům trest a dá jim milost na zemi, zatímco jiní
umírali v plynu a bolestech. Hnus je ta Tvoje katolická církev. Ničíš Boha Bůh
Tě potrestá!!!! |
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 14. únor 2015 @ 14:54:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Franta |
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 16:13:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dáváš lidem rady a
nepochopil si, že Boha v srdcích a mysli lidí ničí ti, kteří Boha
prezentují tak, jako Ty a Tvoje zločinecká církev. Jak mají lidé věřit
v Boha, který miluje masové vrahy a těm díky Tvé satanské organizaci
zajistí důstojné staří, zatímco malé děti nechá spálit v plynových
komorách. To je ten Bůh? Tak pracuje Satan, který prostřednictvím takových
důchovních nestvůr jako jsi Ty, špiní Boha a záměrně zkreslí jeho
povahu a obraz. To je Satanova práce v Tobě a
v lidech Tobě podobných. Bůh se zničit nedá a pouze zatím dovoluje působení
zla, jako je v Tobě, ale pak nastane soud. Ty odvádíš lidi od
Boha a ničíš obraz Boha. Pán Bůh je spravedlivý
a trestu neujdeš ani ta Tvoje satanská organizace.
Nečiníte pokání a
nestydíte se za svoje zločiny, sympatizujete s fašismem a zlem.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání vále (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 21:05:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Do smyčku jsi se dostal Ty sám svojí zlobou a arogancí, absencí pokání, empatie a lásky!! Dál dělej své církvi tuhle službu a uvidíš, jak Tě pochválí. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 15. únor 2015 @ 14:39:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Necháváš na sebe působit Martinův neklid, varuj se toho. |
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 14. únor 2015 @ 16:13:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Snažíš se Františka provokovat svou typicky satanskou rétorikou. Tak tomu tě učí ta tvoje "nebeská" medjugorská maminka. Nějak ti stále uniká, že František má již své emoce pod kontrolou, a nenechá se již strhávat do nepříčetnosti jako v minulosti. Je dobře, že v Duchu pravdy poznal, co je římská nevěstka zač. Františku, vzkaz pro tebe. Martino byl vydán satanu. Nedohaduješ se s člověkem, ale s duchem který ho ovládl. Pro srovnání. Je to něco jako se bavit s opilcem. Martino před nedávnem sám o sobě prohlásil, že má dary Ducha a vzápětí hned osočoval satanem. Což je úplná ztráta sebereflexe, která u něho předznamenává nástup velké duchovní krize. Sám uvidíš co se s ním v nejbližších týdnech bude dít. A hezké to jako obvykle nebude. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečníc (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 16:18:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máš pravdu. Trochu se musím krotit. Ale už vím, kde je nepřítel Boha a je
třeba na to lidi upozorňovat!!! |
]
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Sobota, 14. únor 2015 @ 19:09:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Martino.
Říkat o komkoliv, že je sluha satana, lhář a jiné libůstky sice může našim emocím odlehčit, leč ve skutečnosti je to o ničem. František mě některými svými názory také zlobí - jemně řečeno, protože si pamatuji jak se vyjadřoval před časem. Každý jsme nějaký a lidské (naše) myšlení je proměnlivé - naštěstí - je to důkazem, že se snažíme poznávat a mnohdy se v tom poznávání i mýlíme. Myslím si, že tohle není překážkou na cestě k Bohu, Bůh vidí do našeho srdce a zná naše hledání i mýlení a kdo ví, třeba právě tak nás vede k dalšímu (lepšímu) poznání. Záleží jak dalece se necháme vést ...
Honza
|
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 14. únor 2015 @ 19:53:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Honzo. Já nevedu diplomatické jednání o výhodnějším prodeji, nebo nevedu politické jednání. Proto nikomu nemažu med kolem hu... Stojím si za svým názorem. Pokud máš jiný názor je to tvůj názor. Jsou jen dvě cesty. Jedna s Bohem, druhá se Satanem. Třetí cesta není. Bohužel jsi dosud nerozpoznal, že jsou zde v diskusi jedinci, kteří vedou intenzivní BOJ proti Církvi a členům Církve a to dokonce tak, že nectí ani legislativu ČR a soustavně porušují zákony. Pomluva je v ČR trestný čin. Pokud někoho označím diskusně jako sluhu Satana, činím tak proto, neboť takový člověk je vědomě zatvrzelý, opakovaně i přes upozornění lže, pomlouvá a uráží jak ŘKC, tak její členy. Možná si ani neuvědomuješ, že někteří na sebe zde vědomě svolávají Boží Spravedlnost. Souhlasím, že je to jejich právo. |
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 21:03:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino, tady nejde
jen o Tvůj názor, ale o to, že kdy hájíš zločiny své církve ,
tak tím ubližuješ církvi i ostatním katolíkům. Dosud jsi na obhajobu zločinů
neřekl nic moudrého.
Pokání, to je to, co
chybí. Lítost na chováním mnohých katolíků , papežů a církve jako
celku.
Chováš se tak, že
každý člověk hledající Boha, se zhnusí z Tvých postojů a názorů.
V podstatě středověk v 21. století. Copak je lží, že Vatikán
ukrýval a pomáhal válečným zločincům? Že se katolíci v Chorvatsku chovali
hůř než jednotky SS? Atd, a atd. Chceš změnit dějiny ???
Jistě, že
existuje i pár poctivých katolíků, ale k takovým máš Ty moc daleko.
Dělá své církvi
medvědí službu!!!
Napiš něco pěkného,
co potěší! Máš vedle Tvé arogance i slova lásky, empatie a
chopení?
|
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 15. únor 2015 @ 14:32:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já nevedu diplomatické jednání o výhodnějším prodeji, nebo nevedu politické jednání. Proto nikomu nemažu med kolem hu... Stojím si za svým názorem. Pokud máš jiný názor je to tvůj názor. Jsou jen dvě cesty. Jedna s Bohem, druhá se Satanem. Třetí cesta není. Bohužel jsi dosud nerozpoznal, že jsou zde v diskusi jedinci, kteří vedou intenzivní BOJ proti Církvi a členům Církve a to dokonce tak, že nectí ani legislativu ČR a soustavně porušují zákony. Pomluva je v ČR trestný čin. Pokud někoho označím diskusně jako magora, blba, sluhu Satana....tak je to pomluva, legislativně urážka náboženského cítění a před Bohem křivé svědectví.
Všímejte si dobře projevu ducha, který Martina ovládá. Je to typický duch středověkých katolíků. Tento duch staví člověka do role božího samosoudce, obhájce své náboženské organizace, ale taky vykonavatele práva. Tento středověký zloduch začal ztrácet svou moc, když se začalo šířit všeobecné vzdělání. U některých fanatických náboženských primitivů si však dodnes vybírá svou daň.
A prozradím Vám jedno tajemství. Lidi ovládnutí tímto středověkým duchem nemají v životě nikdy klid a to ani ve spánku. Svůj neklid potřebují ventilovat a přenášet na druhé. Martino je toho exemplární ukázka. Nenechte tento jeho neklid na sebe působit. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečníc (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 15. únor 2015 @ 14:42:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Čím více neklidu na vás tento zloduch přenese, tím je silnější, a tím snáze zmanipuluje člověka k nepřístojnostem. |
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 15. únor 2015 @ 08:25:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Díky, že jsi se mne
zastal. I když jsem si myslel, že si to od Tebe ani nezasloužím, protože se
bolestně dotýkám i Tvé víry a církve, což nerad. Nakonec znám i pár katolíků,
kteří jsou hodní lidé a myslím, že je jim putna, co bylo dřív a možná, že
v srdci mají hlavně Ježíše. Ani neví nic o minulostí římské církve, protože
to jsou události mimo naši zemi. Praktikují to, co je tradicí v jejich rodě
a přestoupení k jiné církvi by považovali za zradu na svých předcích.
Ostatně takovou živou víru měl možná právě pan farář z Lidic, který šel se
svými ovečkami na smrt a díky jemu odcházeli lidičtí muži ze života tak důstojně
a s klidem, že se museli jejich vrazi cítit duchovně
poražení.
Co mne trápí je
arogance katolíků, kteří sympatike k fašismu dali otevřeně najevo ukrýváním
válečních zločinců. Stejně tak v Chorvatsku odcházeli od svatého přijímání
rovnou k vraždám lidí jiného vyznání. Žádný rozdíl od
džihádistů.
Znal jsem hodného
faráře jednoho poutního kostelíčka. Kostelíček byl zasvěcen Panně Marii a tou
vírou žil. Nikomu neubližoval a trpělivě snášel určitá menší příkoří, které mu
způsoboval katolický nadřízený, který asi spolupracoval tehdy s režimem.
Každý rok nám poslal hezké přání. By šťastný a snažil se štěstí rozdávat kolem.
Vůbec mi nevadila jeho víra v Marii, ostatně v Ježíše věřil také.
Důležité je, že konal dobro, a ne zlo.
Včera jsem ještě
odeslal jeden článek, kde kritizuji ještě katolickou církev, ale pak asi
přestanu, ale psát budu dál, pokud na něco narazím, kde se
nemá mlčet.
Měj se
hezky
Škoda, že se neznáme
osobně.
Doba je zlá a válka
na spadnutí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 15. únor 2015 @ 14:38:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku, ty vidíš v jeho komentáři nějaké zastání? Přečti si ho ještě jednou. Vždyť je to alibismus a vlažnost jako hrom. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečníc (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 15. únor 2015 @ 16:32:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je třeba být objektivní. Honza se mne mnohokrát jinde zastal. Nebudu
přece jak Martino.
|
]
|
|
Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: husitka v Sobota, 14. únor 2015 @ 18:22:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Milý Františku, dovoluji si citát, neznám už autora, ale často si ho připomínám: Kampak bychom došli, kdybychom po každém hafánkovi, který na nás štěká, měli házet kamením. I s pomocí jednoho bratra s GS byla jsem rychle zorientována, že právě m. hraje roli takového hafánka; spousta hluku a urážek, ale žádnou podstatu to nemá. Opravdu žádnou.
|
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 14. únor 2015 @ 18:49:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martina si musíme na GS považovat. Lepší antikatolickou reklamu na GS nikdo tak jako on neumí. |
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: husitka v Sobota, 14. únor 2015 @ 20:31:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | On je vlastně náš! :) :)
|
]
Re: Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zl (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 15. únor 2015 @ 14:35:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Raději ať si ho nechají. :-)) |
]
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 14. únor 2015 @ 19:24:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | husitko I s pomocí jednoho bratra s GS byla jsem rychle zorientována, že právě m. hraje roli takového hafánka; spousta hluku a urážek, ale žádnou podstatu to nemá...
Martino husitko já na rozdíl od tebe jsem se nemusel orientovat. Okamžitě jsem rozpoznal, že jsi diskutující, která je vzdělanostně lenivá pokud jde o otázky Církve, Písma sv. atd. Vím, že se ti se mnou diskutuje složitě, ale to není má vina, ale tvá, že jsi si dosud nedoplnia své náboženské vzdělání, ale zakopala v díře, ze které odmítáš vystrčit hlavu, natož vyjít ven. |
]
Re: Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločin (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 15. únor 2015 @ 08:06:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jistě doplnit si
vzdělání, ale tak, jak to chce Vatikán a ten si hlídá svoje učení tak, aby
to neohrozilo jeho mocenskou a vedoucí
pozici. Učení bez svobody myšlení, jak nás o něm Ty sám
přesvědčuješ. Kdo má jiný názor je podle Tebe blb a nezná Bibli. Vždyť nás o tom
přesvědčily dějiny římské církve a kvůli tomu upalovala. Nyní asi na to máte
exorcisty.
|
]
|
|
Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Sobota, 14. únor 2015 @ 20:38:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Narazil jsi Františku na jednu hlubokou pravdu. Odpuštění neznamená zbavování odpovědnosti viníka. Odpuštění viníkovi je hluboce osobní rozhodnutí odpouštějícího člověka, které je v principu nezávislé na postoji viníka. Dokonce takové odpuštění nesmí člověk udělat tak, aby ze sebe činil pokornou oběť. Pán Ježíš nám řekl
"odpouštějte i vy, aby vám Bůh odpustil též." (Marek 11:25, Lukáš 6:37)
Nic z toho však nehovoří o tom, jak se k viníkovi zachová Nejvyšší Soudce. Je to veskrze vůle odpouštějícího, který se tím připodobňuje milosrdnému Bohu, neboť Bůh žádá
"milosrdenství chci, ne oběť" (Ozeáš 6:6)
Jak je to s viníkem? U něho vidíme, že mu můře být odpuštěno též, a to za jakýkoliv hřích, kde máš ty konkrétně na mysli zločiny. Může Bůh odpustit, ale jen tehdy, činil-li viník pokání. Jaké pokání? Viděl jsem film o jezuitské misii mezi Indiány. Drsný film, ale úžasně dokázal popsat pokání bývalého otrokáře obráceného na víru, který ty Indiány předtím chytal jako otroky pro peníze. Z vlastní vůle se sám podrobil trestu, který si sám vymyslel, až byl na hranici své smrti. Takové pokání Bůh jistě přijme, zvláště když bylo doplněno odpuštěním Indiánů. Ale nikdo z nás nedokáže říci, zda naše pokání Bůh přijme. Ale věříme, že přijme. Rozhodnutí je pouze na Svrchovaném Bohu.
Teď tady, ke zděšení "pravověrných" přidám ještě své pochybnosti o delegaci odpouštění na Kristovy následovníky. Jednak verše mohly být napsány dodatečně v hluboké víře v moc Kristovu, jednak se mohly vztahovat jen na apoštoly. Již první církve poznaly, že apoštolská moc se nedědila ani nikterak nepředávala na další generace. Nikdo však nic nezkazí, když budeme odpouštět i těm, kteří se neprovinili vůči nám osobně. Ale nestavíme se tím do cesty Bohu a nebereme Boží moc neoprávněně? V tom vidím omyly, kterých se dopustily církve, například onen papež Urban, když vyslal křižáky na "osvobození" "svaté země".
Pánbůh ti žehnej.
|
Re: Re: Znamená odpouštět, že se nemá trestat? Obhajova ukrývání válečních zločinců (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 14. únor 2015 @ 21:07:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Film Misie je nádherný a ukazuje i to, jak katolická církev spíše hájila zájmy
bohatých. Bývalý zločinec však dokázal, že je lepší než třeba samotný biskup. |
]
|
|
|
|