Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429573, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 629 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116496753
přístupů od 17. 10. 2001

Život církví: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle
Vloženo Středa, 04. únor 2015 @ 08:37:56 CET Vložil: Tomas

Z našich církví poslal skalaa

 Katolická církev a křesťanské církve sdružené v polské Ekumenické radě církví podepsaly v úterý ve Varšavě společnou výzvu ke svěcení neděle. Jde v ní o to, aby lidé mohli prožívat tento den v souladu se svým přesvědčením.
„Apelujeme na pracující, aby O NEDĚLÍCH A SVÁTCÍCH  nevykonávali zbytečnou výdělečnou činnost, apelujeme na zaměstnavatele, aby respektovali svatost dne Páně, a (v tento den) nezaměstnávali pracovníky, pokud to není nezbytně nutné,“ – napsali autoři výzvy, v níž se obracejí na všechny, na nichž závisí „společenská forma svěcení oslavy neděle v Polsku“.Také se obrátili s výzvou na poslance, aby poskytli takové právní řešení, které „respektuje právo pracujících na nedělní odpočinek i jeho svěcení.“ Vyzvali také vládu, aby učinila vše pro ochranu neděle, aby „člověk nebyl vnímán jako nástroj pro zisk a mohl neděli prožívat v souladu se svým přesvědčením.“
Autoři výzvy se rovněž obrátili na všechny křesťany v Polsku, aby znovu objevili hodnotu dne Páně jako „dne společného a rodinného svěcení v duchu víry.“ Současně zdůraznili, že jeho nezbytným projevem je „modlitební setkání u daru Božího Slova a Eucharistie prožívané v souladu s tradici své církve.“
Výzva také upozorňuje, že v každodenním životě neděle ztrácí svůj jedinečný charakter. „Stává se stejným dnem jako ty ostatní dny týdne. Nadměrná práce odnímá její posvátný charakter. Stále častěji jsou křesťané nuceni slevit z účasti na nedělních bohoslužbách. A přitom po vícedenní práci má člověk nejen právo na odpočinek, ale také – jako křesťan –  na svěcení dne Páně podle své víry“ – zdůraznili autoři výzvy.Vedoucí představitelé křesťanských církví v Polsku také vyjádřili podporu všem společenským iniciativám, jejichž cílem je „zachovat sváteční rozměr neděle, obnovit ve společenském prostoru její slavnostní charakter a starost o soulad s duchem křesťanské formy nedělního odpočinku.“
Předseda Polské biskupské konference, arcibiskup Stanislaw Gądecki po podepsání výzvy zdůraznil, že ona má obrovský společenský a náboženský význam. Jak je uvedl v rozhovoru s novináři, neoliberalismus dnes v Polsku tak uvolnil praxi zaměstnávání, že pracující mají jen malou možnost vyjádřit svůj názor. „Na začátku jsou peníze i otázka ekonomických zájmů, a člověk je zredukován na ekonomický nástroj,“ – dodal.V důsledku toho – jak podtrhl arcibiskup Gądecki – obrovské množství lidí pracuje v neděli. „Supermarkety jsou otevřeny v neděli a na rozdíl od západní Evropy, práva zaměstnanců v Polsku jsou velmi špatně chráněna.“ – zhodnotil. „Musíme si uvědomit, že člověk tu není pro stát, ale stát tu je pro člověka“ – dodal.Na otázku PAP (Polské tiskové agentury), jak vnímat podepsáni výzvy v čase Týdne modliteb za jednotu křesťanů, arcibiskup Gądecki poznamenal, že to je „velká událost“, protože se nesoustředí jen na modlitby – jež jsou podle jeho názoru nedocenitelné -, ale také dává „prostor určitým prospolečenským iniciativám, které přicházejí ze všech křesťanských církví.“
Předseda polské Ekumenické rady církví, pravoslavný arcibiskup Jeremiasz, požádal média, aby toto výzvu rozšířila. On také navrhl, aby byla přečtena ve všech křesťanských církvích.
Popisy pod výzvou připojili: předseda Polské biskupské konference Stanislaw Gądecki a sedm představitelů křesťanských církví, členů polské Ekumenické rady církví. (PAP)Zdroj: Kościoły chrześcijańskie podpisały apel o świętowanie niedzieliTady je plná verze výzvy ekumenických církví ke svěcení neděle: ZDEFotografie:Varšava, 20. 01. 2015. Slavnostní podpis výzvy, nejvyšších představitelů sedmi církví sdružených v polské Ekumenické radě církví a předsedy Polské biskupské konference Římsko-katolické církve, k respektování a svěcení neděle 20. 1. ve Varšavě.Zleva na fotografii: Vrchní superintendent Metodistické církve evangelické v Polsku – kněz Andrzej Malicki, biskup Polskokatolické církve v Polsku – kněz biskup Victor Wysoczański, hlavní biskup Starokatolické církve Mariavitů v Polsku – kněz biskup Ludwik Jabłoński, Pravoslavný metropolita varšavský a celého Polska – metropolita Sawa, předseda polské Ekumenické rady  – arcibiskup Jeremiasz, předseda KEP – kněz arcibiskup Stanislaw Gądecki, biskup Evangelické církve augsburského vyznání v Polsku – kněz biskup Jerzy Samiec, biskup Reformované církve evangelické v Polsku – kněz biskup Marek Izdebski a předseda Rady církve baptistických křesťanů v Polsku – kněz Mateusz Wichary. (PAP / Rafal Guz) Co je předpovězeno:Spojené státy nebudou přisluhovat papežské moci samy. VLIV ŘÍMA V ZEMÍCH, KTERÉ KDYSI UZNÁVALY JEHO NADVLÁDU, JEŠTĚ ZDALEKA NEPOMINUL. Proroctví předpovídá obnovu moci Říma: „Viděl jsem, že jedna z jejích hlav vypadala jako smrtelně raněná, ale ta rána se zahojila. A celá země v obdivu šla za tou šelmou.“ (Zj 13,3) Zasazení smrtelné rány ukazuje na úpadek papežství v roce 1798. Po této události, jak říká prorok, „se ta rána zhojila. A celá země v obdivu šla za tou šelmou.“ Apoštol Pavel výslovně uvádí, že „člověk nepravosti“ bude působit až do doby druhého příchodu Ježíše Krista (2 Te 2,3-8). Až do konce času bude pokračovat ve svém díle klamu. Jan o této moci říká: „Budou před ní klekat všichni obyvatelé země, jejichž jména nejsou od stvoření světa zapsána v knize života.“ (Zj 13,8) Jak VE STARÉM, tak v Novém světě BUDE PAPEŽSTVÍ POCTĚNO TÍM, ŽE LIDÉ BUDOU UCTÍVAT NEDĚLI, a budou tedy uznávat zařízení vycházející plně z autority církve.“(Ellen G. Whiteová, Velký spor věků – GC 578.579; r. 1888)„Církve budou žádat o pomoc stát, aby jim pomohl. V tom úsilí se katolíci spojí s protestanty. Až hnutí, vynucující zachovávání neděle, zesílí, budou vydávány zákony proti lidem, kteří zachovávají Boží přikázání.“ (EGW, Velký spor věků – GC 607; r. 1888)Zajímá Vás více informací? Objednejte si knihu Velký spor věků ZDARMA.



http://www.dobakonce.cz/krestanske-cirkve-podepsaly-vyzvu-ke-sveceni-nedele

"Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle" | Přihlásit/Vytvořit účet | 112 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Neděle, 15. únor 2015 @ 17:50:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Je někde v NZ snad napsáno, jaký den se má světit?

Nevešli jsme snad již v jistém smyslu do věčného odpočinutí v Kristu?


Samozřejmě, že nějaký den se křesťané schází, ale ten se nezdá být pevně určen.





Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Středa, 11. únor 2015 @ 14:55:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Ezech.13,1-9... Kdo jsou adventisté sedmého dne? 24.2.1999

Hovořit o adventistech sed. dne, znamená hovořit o falešném hnutí (vzniklo v r. 1831-1844), hovořit o falešných prorocích - učitelích, o sektě, která se vždy a v každé době uměla přizpůsobit každé vrchnosti - státu. Základní znaky sekty dle Bible: falešní proroci - učitelé, vymyšlené bludné nauky a zvlášť enormní chtivost peněz. 2,Petr.2,1-3...
Fal. proroka poznáme, když někdo něco prorokuje, má vidění do budoucna, odvolává se, že to má od Boha. Když se to nesplní víme, že je to podvodník - služ. satanův, falešný prorok.5,Moj.18,...20-22. To je i případ Wiliama Millera, amerického venkovana - farmáře a jeho resortní kolegyně E.G.Whiteové, která navštěvovala (byvše metodistkou) Millerovy přednášky, stejně tak James White (příští její manžel), který byl millerovským kazatelem.
W. Miller, průkopník adventního hnutí(1831-1844), začal v r.1831 hlásat, že P. Ježíš přijde na tuto zemi (očisti ji) v r. 1843 a učiní konec. (Totéž hlásali i další fal. pror.) Výpočet pro r.1843 Miller získal z Bible, Danielovo proroctví 8.kap., kde 2300 večerů a jiter = 2300dní zaměnil na 2300 let a chytrou - ďábelskou kombinací s kap. 9. pror. Daniele vykouzlil r. 1843. Že se jednalo o podvodníka, fal. proroka, svědčí nesplněné proroctví o příchodu Páně na tuto zemi v r. 1843, toto se nenaplnilo ani 22.října 1844 po pečlivě provedené korekci.
W. Miller (později baptista) byl podvodník, falešný prorok. O tom informují i polští adventisté sed. dne v brožurce "Falešní proroci", kterou napsal G. Baron (vydala církev a.s.d., "Znamení doby" 1962, Varšava). To znamená, že nebylo a není pravdou, že Millera, který nevěřil Bibli, vyučoval Bůh a jeho andělé, jak o něm nesmyslně píše jeho kolegyně ze stejné branže E.G. Whiteová ve své bájné knížce plné halucinací (1.Tim.4,7), pod názvem "Zkušeností a vidění" (1924) str. 191-194. Věřit tomu může jen začátečník, který Sl. Boží a dějiny a.s.d. vůbec nezná. Učit tyto nesmysly může jen výhradně kazatel, jenž si libuje ve lži nebo chce žít z práce jiných nebo kazatel s Laodicejským duchem, který je prázdný jako sud (Zjev.3,14-18). Stejný bůh a duch, který vyučoval Millera, působí v adventismu po dnešní den.
Po fiasku 22. října 1844 se stal zázrak. Hned příštího dne adventní sektu zachraňuje od krachu adventní "spasitel" Hiram Edson, jemuž Millerův bůh zjevuje skrze svého ducha světlo o svatyni. ("Adventní dílo" Loughborough, str.33) Co zřetelně a jasně spatřil (!?) viz "Úvahy pro modlitební týden" (1976, str.32-33).
Trochu to seřadím, co ten Millerův - adventní bůh a jeho duch toho 23. října 1844 (a také v dalších dnech a létech) adventistům zjevil - nakukal: P. Ježíš vchází do svat. svatých; vešel k Otci; vešel na svatbu. P. Ježíš jako velekněz začal ve svat. svatých službu. Začalo smíření; krev P.J. začala platit; P.J. začal očisťovat celou svatyni od hříchů. Začal vyšetřující soud, počínaje mrtvými konče žijícími. Začalo (plně) trojandělské poselství. P. Ježíš dostává království. V roce 1844 skončilo 2300 let, výpočet je správný, ale Pán prodlévá atd. Uvedené body (i jiné) závislé na r. 1844 (a.s.d. učí po dnešní den) jsou mírně řečeno hloupost, protože žádné Biblické proroctví - žádné dění na r.1844 není závislé.
Z Bible a dějin (také Apokryfy, Bib.Sl., Novotný) je známo, že vidění a čas, které trvalo 2300 večerů a jiter (=2300 dní) naplnil malý roh (Daniel 8,9-25...) král syrský Antiochus IV zvaný Epifanes = osvícený (175 - 164 př.Kr.), který pronásledoval, mučil, zabíjel ty z lidu Božího, kteří vzdorovali násilné helenizaci. Také zastavil oběť ustavičnou, znesvětil svatyni atd. Celé toto vidění podmíněné časem trvalo 2300 več. a jiter tj. 2300 dní, tj. 6 let, 4 měsíce a 20 dní. Po naplnění vidění a času (2300 več. a jiter) přišlo uvolnění pro lid Boží, svatyně byla očistěna a ustavičná oběť (zastavena Antiochem) obnovena. Tvrzení adventistů sed. dne, že vidění a čas (2300 v. a j.) naplnil Řím, jako malý roh, je takový nesmysl, jako tvrzení, že věří Bohu - Kristu - Bibli - že jsou lidem Božím.
První fáze adventismu (obelhávání lidí) skončila 22.10.1844 a druhého dne tj. 23.10.1844, začala druhá fáze obelhávání lidí pod vedením povedené dvojice Whiteových. J. White, výborný organizátor, vybudoval a zformoval církev a.s.d. a E.G.W. se záhy stala adventní prorokyní a po dnešní den moderní Huldou. ("Modlitební týden", 1970, str.45 a 46) Ve skutečnosti je to Noadie, fal. prorokyně Neh.6,14.; Jezabél, Zjev.2,20...
První vidění (byla v nebi) = halucinace o nebes. svatyni. Viděla v prvním oddělení - svatyni dva "kamrlíky", v jednom adventisty a v druhém svět. Pak vidí Otce s Ježíšem na trůně a satan je také přítomen. Pak vidí jak Otec vstal a jede za oponu, dveře do svat. svatých, usedl na (druhý) trůn. Pak jede P. Ježíš za oponu, zavřel za sebou dveře a vjel do svat. svatých oblečen v šat se zvonky. Opona nebo dveře byly otevřené (P. Ježíš asi špatně zavřel) pro paní Whiteovou a ona vstoupila. Jinde jenom nahlédla do svat. svatých. Satan však zůstal v prvním oddělení = svatyni. Zástup z jednoho "kamrlíku" = svět, se skláněl ještě před prázdným trůnem u něhož stojí satan. Ve svatyni svatých P.J. zvedá víko truhly ukazujíc Whiteové desatero na kamenných deskách. Čtvrté přikázání vidí obestřené světelnou září, jinde vidí zaříci kruh nebo třpytivý věnec. V chrámě také viděla kamenné stoly se jmény 144 000. (Židle asi budou také z kamene, bylo by vhodné, aby si každý adventista s.d. vzal nějaký polštář pod "*****lku", aby nenastydl.) Dále viděla strom života celý ze zlata (na ovoce budou a.s.d. potřebovat diamantové zuby). Viděla také 144 000 a.s.d. jimž Bůh oznamuje den i hodinu příchodu Ježíšova. V nebi také viděla malé děti s křidélky, "frkající" z místa na místo. A ukončím ty nesmyslné řeči babskou básní o andělech navštěvujících zemi, kteří mají zlatý lístek (propustku - píchačku), kterým se legitimují andělům u brán města (vrátní ve vrátnicích) při vcházení a vycházení. Všechny ty whiteovsko-adventní nesmysly dovedu pochopit, ale nechápu jak mohla vidět Otce, Syna, satana, anděly a nikde nepotkala tu třetí osobu - bytost (údajně Ducha Sv.) z té katolické trojice. Tato bytost je uznávána i protestanty včetně adventisty sed. dne. Tento duch zavedl (dříve) katolíky a (později) všechny protestantské sekty, včetně sekty a.s.d. do náruče bezbožné vrchnosti (státu), nacistů - fašistů, komunistů, "demokratů" a bezpečně je vede na smrt. Přísl.14,12. Veškeré nesmysly v tomto odstavci, co vidění E.G.W. o nebeské svatyni, čtenář najde v její fantastické knize, pod náz. "Zkušeností a vidění".
Vidění = halucinace H. Edsona (stejně tak halucinace Whiteové) o nebes. svat. zpracoval Grosier a podrobné vysvětlení o svatyni vyšlo už počátkem r. 1846. (viz "Advent. dílo" str.33) No a největší nesmysly byly na světě od r. 1844.
A nyní něco pro zasmání. W. Miller prokazatelně falešný prorok (zemřel 1849) a jak oněm píše E.G.W., že se postavil proti světlu z nebe, že nepřijal posel. třetího anděla (sobotu), že byl pod mocí satana atd., přesto jeho kolegyně, taktéž falešný prorok (jak si ukážeme), nazývá W. Millera služebníkem Božím (!!) a co je největší "sranda" dává mu spasení. (viz "Zkušeností a vidění" ,1924, str.215...218-219) Jak vidno Whiteová je přece jenom nějakým bohem, (dává spasení) i když menším od svého pána, který trůní se svoji partou andělů pod mrákotou. Juda v.6. Stejně tak činí bohové jiných sekt, (existuje mnoho bohů a mnoho pánů 1.Kor. 8,5) slibující svým členům - modlářům, lhářům, cizoložníkům atd. spasení. Ani p. Veselý, ostravský kaz. a.s.d., není výjimkou i on dává svému zemřelému bratr. Husarovi (šéf autodílen) spasení.
Mezi sektářskými bohy, bůh a.s.d. je bohem bezkonkurenčním. Jednak je to bůh v babské sukni, v jedné osobě bohem, prorokem i učitelem a také, což je unikát, napsal adventní bibli = 63 knih s "velkou duchovní moci". (viz "Modlit. týden" 1970, str.46.) První její kniha = advent. bible pod názvem "Zkušeností a vidění", psaná ang. r. 1851. Dle E.G.W. tato kniha má božskou pečeť věčné pravdy. (viz "Zkuš. a vid." 1924, str.3) a poslední knihu "Život a práce" napsala r.1914-1915. (dle T.J. Zigmunda) V "Advent. díle" (Loughbourough) str.109 čteme: " Svědectví (White) jsou z téhož ducha a téhož směru, jako Písmo sv. (!!) VY JSTE SE ÚPLNĚ ZBLÁZNILI!!! "SVĚTLO" z knih E.G.W. - ducha prorockého = advent. bible, je tak pronikavě ostré, že všichni a.s.d. oslepli (Skut. 9,3-9; Zjev.3,...17...) a pokud se neobrátí skončí smrti Přísl. 16,25!
Co se organizace týče, do roku 1853 nebyla žádná. Pak to začalo, jen to hlavní uvedu. V r. 1859 vymysleli desátky pro vydržování kazatelů a od r. 1861 začalo (trvá po dnešní den) strašení členů (Malach. 3,8-10) a plnění kapes podvodných sektářských pastýřů. V r. 1860 si dali název a.s.d. Vymysleli generální konferenci v čele s předsedou, která je po dnešní den v advent. org. pokládána za nejvyšší moc! (Tzn. ne Bůh - Ježíš - Bible, ale další adv. bůh. 1.Kor. 8,5) V r. 1861 dali si závazek, že budou zachovávat přikázání Boží a víru Ježíšovou atd. V r. 1863 byla generální konference úplně organizována. (viz "Advent. dílo" str. 74-79) Výdělečný podnik advent. sekty byl dobudován, kazatelé mohli v plné míře "rýžovat zlato" na chudých členech. Chudoba Whiteových skončila a zvlášť v době, když se J. White stal tři krát "papežem" gener. konf. (viz "Modlit. týden" 1970, str.46) Co se týče desatera Božího, to je jenom plácání hubou. Advent. sed. dne to věrná kopie farizejů a zákoníků z prvního stol. a zvlášť co se týče svěcení soboty. Milování Boha, věrnost, poslušnost, oddanost, důvěra atd. advent. sed. dne je cizí. A co se bližního týká, toto milování ukázali už v 1. svět válce (1914-1918) střílením do bližních což pokrytecké vedení Německa, bratři Schuberthovi a Obländer mistrně a směšně obhájili v brožurce "Der Christ und der krieg" (1917) a také mazaný pan T.J. Zigmund ve dvou spisech "Kde je pravda".
Nyní pár exkluzivních proroctví z repertoáru ducha prorockého paní E.G.White = boha a.s.d. Už v r. 1842 E.G.W. pevně věřila, že Pán brzy přijde ("Zkuš. a vid." str.7). To "brzy" (první) už trvá 155 let. Po fiasku 22.10.1844 měla první halucinace v prosinci. Pak měla další a další. V r. 1850 viděla, že služba P.J. ve svat. svatých bude brzy ukončena. ("Zkuš. a vid." str.44) To (druhé) "brzy" už trvá (zatím) 147 let! (Škoda, že v nebi nemají kalkulačky, počítače, bylo by to dříve) Ve stejném roce (1850) věštila, že ti kdož přijali pravdu (a.s.d.?), že mají jenom několik měsíců k poznání advent. učení a Pán přijde. ("Early writings of Mrs. White" str.64-67) Těch pár měs. se už natáhlo (zatím) na 1764 měsíců! V r. 1856 E.G.W. káže v Battle Creek (Mich.) kde věštila, že z přítomných tohoto shromáždění, někteří zemřou, někteří se dožijí sedm posledních ran a někteří se dožijí proměny (za živa) při příchodu Páně. ("Testimonies for the church" sv.2, str.131-132) Od doby jejího věštění uběhlo již (zatím) 141 let, všichni už jsou dávno mrtví, včetně E.G.W. (zem.1915), zatím co rány a příchod Páně je stále v budoucnu. To je další pádný důkaz o jakého proroka se jedná. Že babizna z Endor (1. Sam.28,...7-19) byla lepší spiritistkou - věštkyní než E.G.W., není nejmenších pochyb, neboť její věštba se splnila! 1.Sam.31,1-6. Kdyby E.G.W. byla ženou, která věří Bohu - Sl.B., byla ženou s bázní Boží (Přísl.Šal.9,10) nikdy by ve shromáždění nekázala - neučila, neboť Bůh to ženám přísně zakázal. 1.Kor.14,34-38 Jedině baby, E.G.W. a její kolegyně z některých sekt tento příkaz nerespektují. Co se týká 144 000, že to budou živě proměnění a.s.d. včetně nebo navíc s E.G.W., je holý nesmysl. Slovo B. srozumitelně hovoří, že 144 000 znamenaných bude (výhradně) ze všech pokolení synů izraelských. Zjev.7,...3-8...
To je jenom část nesmyslných vidění a proroctví "ducha prorockého", za kterého se E.G.W. vydává. Dobře to řekla o sobě:"... to poselství je od Boha, nebo není. Svědectví jsou buď od Ducha Božího nebo od satana." (Test.Vol.5.p.671) Kdo má zdravý rozum snadno pochopí, že vidění E.G.W. není od Boha, že je to svědectví falešné! Někdo může namítnout, zdali E.G.W. se neodvolává na SLOVO BOŽÍ - JE PSÁNO??? Nezapomeň, že stejně tak postupoval ďábel, když sváděl P. Ježíše. Mat.4,1-6-11! A pamatuj (!), že do plného poháru s čistým - chutným vínem (= Slovo B.) stačí nakapat pár kapek prudkého jedu a je z toho nápoj smrti. A to je případ E.G.W. - a.s.d.! Stačí jenom malinko něco změnit - ubrat - přidat (5.Moj.12,...32; Zjev.22,18-19) a "chutný koktejl" smrti je hotový. Tak jako Šimon mámil lidi svými čáry, maje se býti nějakým velikým (Skut.Ap.8,9.10.11), stejně tak E.G.W. maje se za něco (= ducha prorockého) mámila lidi a mámí nadále svými babskými básněmi = svoji literaturou (1.Tim.4,7;Tit.1,14) a ad. sed.dne v tomto mámení lidí pokračují po dnešní den.
Stručně ještě bych se zmínil (o advent. spěchu) o trojanděl. posel. ze Zjev.14,6-12. Stručně: 1) Bojte se Boha; 2) Padl Babylón; 3) Kdo se pokloní šelmě (= papeži - řím.kat. sektě), kdo přijme znam. šelmy ( dle advent.) neděli. Do 22.10.1844 advent. 2. a 3. anděl. posel. nehlásali, neboť tomu nerozuměli! Přesto hlásali konec světa a ukončení všech prorockých období (což je k smíchu) rok 1843 až 1844. (viz. Advent. dílo, str.20) Druhý advent. anděl začal hovořit po 23.10.1844, po fata morgáně H. Edsona o nebes. svatyni. A třetí advent. anděl začal hovořit o šelmě a jejím znamení, po setkání E.G.W. s Batesem o sobotě r. 1846 (viz Advent. dílo str. 52), nebo po halucinacích E.G.W. o nebeské svat. o ověnčené sobotě r. 1846-1847 ? Ti kdož nepřijali v tomto čase advent. poselství 1. a 2. anděla a vylučovali ze sboru ty, kteří advent. báje přijali, už byli byli nazváni Babylónem, bez ohledu na třetí anděl. posel. o šelmě a jejím znamení. Tak povstal v té době (dle adventistů) dvojí lid. Na straně jedné Babylón, zastoupený šelmou (= papežství) a všemi protestant. sektami, které přijaly znam. šelmy (dle advent.) neděli a na straně druhé adventisté (poz. a.s.d.) údajně Cír. ostatků, kteří šířili báchorky E.G.W. o nebes. svat. včetně ověnčené soboty, svěcenou a.s.d. židovsko - farizejským způsobem. Jenže přišlo 20. st. pro a.s.d. čas lásky a milování a velikých změn. Zamilovali si bezbožnou vrchnost fašistů, komunistů, demokratů a hlavně obrovské vzplanutí lásky a milování k bratrskému Babylónu, zas. mnohými protest. sektami, na čele se Šelmou = řím. kat. sektou. V bratr. lásce a milování se scházejí při ekumenických pobožnostech, modlíce se společně za jednotu Babylónu. Proto i advent. "papež" R.S. Folkenberk změnil Bibl. znění trojanděl. poselství, které opsal z jakési bájné knihy (We still believe str.51), aby se nedotkl svých milujících spolubratří, bratrského Babylónu.(ta změna, viz Modlit.týden 1998, slovensky str.7) 
To málo co jsem napsal, bohatě stačí k pochopení kdo jsou adventisté sed. dne. Je to sekta, jejž nauka stoji na zfalšovaném pror. (Dan.8-9 kap.) a zvlášť na halucinacích fal. pror. E.G.W. o nebes. svatyni. Tato sekta vznikla v USA, jako i Mormoni, „Svěd. Jehovovi“, Korešova sekta, scientologie a jin. USA je země velkých možností, ale také země největších náboženských blbostí. USA, největší producent a exportér náb. blbovin (sekt) do celého světa. Přemýšlej o tom!
Adventisto, proč dáváš peníze za pokrm, který nenasycuje?! Izaj.55,...2.... Proč živíš parazity?! Izaj.56,10.11.12.
Tím bych ukončil babsko - advent. báje i nesmyslný čas trojanděl. poselství. Jen dobré přeje pisatel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------





Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 10. únor 2015 @ 09:45:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gen 2,3)
Bůh sedmý den požehnal a posvětil jej, neboť v něm Bůh odpočinul od všeho díla, jež vykonal, když tvořil.

Nikdo nemůže dokázat, že  Adam, Noe, Abrahám a ostatní patriarchové slavili  právě sobotu, nýbrž jenom že Bůh požehnal sedmý den v týdnu. Od čeho jej počítali, a který den to byl, to přesně nevíme a není o tom žádný záznam.



Bůh ustanovil sobotu - to je pravda.
Ale ustanovil sobotu až v době Mojžíšově  -  pro Mojžíše a pro židovský národ. 
Ostatních národů se to netýkalo.

Bůh ustanovil sobotu zvláštním způsobem:
(Ex 12)
Tento měsíc pro vás bude počátkem měsíců, bude pro vás první mezi měsíci roku. Mluvte k celé izraelské obci: ,Desátého dne tohoto měsíce ať každý otec vezme beránka pro svou rodinu.
...Budete ho mít u sebe až do čtrnáctého dne tohoto měsíce, kdy ho za soumraku celé shromáždění izraelské obce zabije.  ...V tuto noc projdu egyptskou zemí a všechny prvorozené v Egyptě pobiji - jak lidi, tak zvířata.... Tento den pro vás bude památný. Budete jej slavit jako Hospodinovu slavnost, budete jej slavit ve všech svých pokoleních - to je věčné ustanovení.
Po sedm dní budete jíst nekvašené chleby; hned první den odstraníte ze svých domů kvas. Kdokoli by mezi prvním a sedmým dnem jedl něco kvašeného, bude vyobcován z Izraele.
Prvního a stejně tak sedmého dne budete mít svaté shromáždění. V těch dnech se nesmí dělat žádná práce; smíte pouze připravit, co každý potřebuje k jídlu.
Budete zachovávat svátek nekvašených chlebů, neboť právě toho dne jsem vyvedl vaše zástupy z egyptské země. Tento den budete zachovávat ve všech svých pokoleních - to je věčné ustanovení.
Od večera čtrnáctého dne prvního měsíce až do večera jedenadvacátého dne téhož měsíce budete jíst nekvašené chleby.
Po sedm dní se ve vašich domech nenajde kvas. Kdokoli by jedl něco kvašeného, bude vyloučen z izraelské obce, ať to bude cizinec nebo domácí.
Nebudete jíst nic kvašeného; ve všech svých příbytcích budete jíst nekvašené chleby.'"...


Jak vidíte, ustanovení soboty bylo ve smyslu cosi docela jiného, než v tom spatřujete vy "sobotáři" dneska a netýkalo se pouze dne soboty, - ale také první den v týdnu bylo svaté shromáždění a nesměla se dělat žádná práce!



"Sobota" tady není označení pro jeden konkrétní den (sedmý den), ale pro období trvající mezi čtrnáctým   a jednadvacátým dnem (sobotou). - Prvního a stejně tak sedmého dne budete mít svaté shromáždění. ...

Jednadvacátého dne (v sobotu) vyšli pak Izraelité z Egypta.



Bůh v Mojžíšově době neustanovil jenom sobotu, ale ustanovil mnoho dalších věcí -  třeba i obřízku.

Obřízka je viditelným znamením zasvěcení pro Hospodina.

Pokud se někdo z vás cítí být vázán starozákonními ustanoveními pro sobotu, jak to, že se necítí stejně vázán se nechat i obřezat?





Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Sobota, 07. únor 2015 @ 21:06:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nebojte se vy kluci adventistický. Sobotu vám fakt rušit nechcem a sobě také ne. Dvojdenní volno nám vyhovuje.



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 06. únor 2015 @ 09:34:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je zase blábol....



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 06. únor 2015 @ 08:17:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Mohli by mi bratři Adventisté odpovědět na některé spekulace v souvislosti se Sobotou? 

Svěcení soboty, tedy sedmého dne v týdnu je spojeno s biblickou zprávou o  stvoření světa v sedni dnech a to skutečně 24 hodinových? Určitě to má spojitost s otáčením Země kolem vlastní osy. Zde se musíme přidržet kreacionistického názoru o mladé zemi. Nebo se kdysi Země otáčela mnohem pomaleji? Co by pak  její otáčení urychlilo do dnešního stavu? Srážka s jiným tělesem?  Poněkud mne  mate biblická  zpráva, že slunce a měsíc byly stvořeny až  čtvrtý den po stvoření flóry, která k fotosyntéze  vyžaduje světlo. Bylo tím světlem něco jiného než slunce? Tohle se nikdy nedovíme a všechno jsou jen spekulace. Vím, že existuje vysvětlení pomocí skleníkového efektu před potopou, což se zdá být pravděpodobné. Pak slunce asi existovalo, ale nebylo viditelné, ale neexistoval ani člověk, aby o tom mohl nějak přemýšlet. 
Pokud přijmeme evoluci a dlouhé stáří země a dny stvoření zaměníme za dlouhé časové etapy, pak jsme i v nejistotě, kdy přesně nastal onen sobotní den odpočinku, to je onen sedmý den v dnešním týdenním cyklu. Takže evoluce rozbíjí nejen celý koncept stvoření ale  i Soboty a nutí dokonce i papeže považovat knihu Genesis za mýtus. Potom ale nemůžeme vědět, co už mýtus není , nemáme žádné kriterium pravdy a musíme sahat k naturalistickému vysvětlování, které se chce  bez Boha obejít.  To se mi pro křesťanskou víru zdá velmi nebezpečné. Může být evolucionista křesťanem nebo křesťan evolucionistou? Katolíci s tím problém nemají. Papežové věří v evoluci. Jsou to ještě křesťané? 

Zajímalo by mne, zda ve všech kulturách, to je i předžidovských (například egyptských, čínských, indických a j.) připadá  či připadala sobota na stejný den, jak  a kdy došlo k nějakému sjednocení respektive dohody. 
Příkaz ke svěcení Soboty je zakotven  v Desateru a  o sobotě je malá zmínka už i před udělením Zákona při exodu židů. Světili Sobotu (případně měli pojem o sedmém dni) i předpotopní lidé nebo lidé před Mojžíšem? Světili Sobotu židovští praotcové nebo Izralelci v Egyptě? 

Ateisté ve Francii i v Rusku se snažili rozbít koncept sedmidenního kalendářního cyklu, ale nepodařilo se jim to. To taky něco vypovídá o jeho důležitosti a nemožnosti popření Božích plánů ve stvoření.  

Stejně je úžasné s jakou genialitou a precizností je celý ten vesmírný orloj  (myslím konkretně sluneční soustavu) zkonstruován, jak precizně funguje a jak  jemně a důmyslně  je nastaven na optimální podmínky pro život na zemi. To vylučuje jakoukoliv náhodu nebo nějaké naturalistické vysvětlování a svědčí o nevystižné moudrosti Stvořitele. 

V Božím království nebude existovat čas, tedy ani sedmý den čili Sobota, ale věčné odpočinutí jehož předobrazem Sobota je. Ježíš nás však do tohoto podmíněného věčného odpočinutí uvádí svým nedělním vzkříšením, což si myslím je významnější a důležitější skutečnost, než zachováváni  židovské Soboty. Od tohoto zákonického břemene nás Ježíš vysvobodil. Nedávejme se do něj znovu zapřahat či dokonce podmiňovat tím naši spásu. 




Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 05. únor 2015 @ 08:22:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímalo by mne kdo a jak přišel na to že by měl být pro katolickou církev nějak zvlášť fatální právě rok kdy byl zajat a unesen papež Pius VI. Na Wikipedii najdeme kompletní seznam všech papežů. Pokud klikneme na jednotlivá jména tak si můžeme přečíst jejich životopisy. Je mezi nimi spousta mučedníků. Kteří prolili svoji krev pro Krista. Mnozí byli zavražděni a umučeni, zajati, vězněni a posílání do vyhnanství. Někdy to trvalo léta než mohlo dojít k nové volbě. Kdybych měl určit největší pohromu pro Církev tak bych asi vybral únos a zabití Bonifáce VIII. a dlouhodobé zajetí papežů v Avignonu.



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 05. únor 2015 @ 08:22:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_pape%C5%BE%C5%AF



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: Ingmar v Středa, 04. únor 2015 @ 18:19:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dotaz na přítomné adventisty: Opravdu si myslíte, že lidé, kteří prosazují omezení týkající se práce v neděli, tj. třeba i omezení otevírací doby, jsou Vaši nepřátelé? Já bych řekl, že byste měli mít větší problém s těmi, kteří prosazují prakticky nepřetržitý provoz čehokoli.
Napadlo mě to, když jsem viděl adventisty, jak zcela v souladu se svými náboženskými předpisy a tradicemi chodí do restaurace v sobotu po západu slunce. No ale pokud má restaurace otevřeno v sobotu večer, má otevřeno i v sobotu během dne. Nebo nedělní nákupy. Pokud má nějaký obchod otevřeno v neděli, pak má logicky otevřeno i v sobotu - tedy s výjimkou obchodů spojených s židovstvím a Country Lifem :-)
Podle mě jsou katolíci a ostatní, kteří prosazují nedělní klid, Vaši partneři a spolucestující alespoň na části cesty. Tedy aby vůbec bylo možné narušit nedotknutelnost sedmidenního prodejního týdne.



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Středa, 04. únor 2015 @ 20:04:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Citace z článku: "Jde v ní o to (pozn.: Ve výzvě ke svěcení neděle), aby lidé mohli prožívat tento den v souladu se svým přesvědčením."

Tak tohle je nešťastná formulace, totiž, že lidé mají prožívat neděli v souladu se svým přesvědčením. Vždyť hlavní náboženský proud ve zdejší společnosti vyznává a praktikuje setkání se svými bohy právě v neděli, tak proč je zapotřebí nějaká výzva. Neboť jejich bohové jsou k nalezení hlavně v supermarketech a právě v neděli je tam jedinečná příležitost k uctívání konzumu a požitků těla.



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Středa, 04. únor 2015 @ 09:54:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
pomalinku se to začíná hejbat tak jak před více jak 100lety předpověděla EGW



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 04. únor 2015 @ 13:22:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Francouzská revoluce se pokoušela zasadit smrtelnou ránu všemu co jakýmkoliv způsobem souviselo s křesťanstvím. Již v roce 1793 zavedli tzv. revoluční kalendář, který si můžete prohlédnout zde. 
http://cs.wikipedia.org/wiki/Francouzsk%C3%BD_revolu%C4%8Dn%C3%AD_kalend%C3%A1%C5%99
Mimo jiné v něm zrušili sedmidenní týden, ve kterém měly dny jména podle příslušné číslovky. Což znamená že zrušili i sobotu.



  • 25Protože znal jejich smýšlení, řekl jim: „Každé království vnitřně rozdělené pustne a žádná obec ani dům vnitřně rozdělený nemůže obstát.
  • 26
  • A vyhání-li satan satana, pak je v sobě rozdvojen; jak tedy bude moci obstát jeho království?
  • 27Jestliže já vyháním démony ve jménu Belzebula, ve jménu koho je vyhánějí vaši žáci? Proto oni budou vašimi soudci.
  • 28Jestliže však vyháním démony Duchem Božím, pak už vás zastihlo Boží království.
  • 29Což může někdo vejít do domu silného muže a uloupit jeho věci, jestliže dříve toho siláka nespoutá? Pak teprve vyloupí jeho dům.
  • .



Re: Křesťanské církve podepsaly výzvu ke svěcení neděle (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Středa, 04. únor 2015 @ 14:14:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Čteš Pavla nebo Ellenu;  jak on, tak ona byli kamenováni; Pavel byl potvrzen a ženská má držet pusu, alespoñ v křesťanství tohle má platit, že pohrobci píW?



Stránka vygenerována za: 0.80 sekundy