|
Právě je 264 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116552022 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku
Vloženo Čtvrtek, 08. srpen 2013 @ 20:22:50 CEST Vložil: Stepan |
poslal Nepřihlášený Také severosyrské Aleppo navzdory válečnému konfliktu zažilo malý Světový den mládeže.
Jak informuje agentura Fides, v neděli 28. července – tedy v den závěrečné eucharistické slavnosti v Riu – se v místním salesiánském středisku mládeže sešlo 850 mladých lidí ze všech katolických církví. Slavili mši svatou se čtyřmi katolickými biskupy, v jejímž závěru zasvětili syrskou mládež Neposkvrněnému Srdci Panny Marie. Biskup arménské katolické církve Boutros Marayati pro vatikánskou agenturu popsal odvahu mladých lidí ve městě zničeném boji: „Projevovali se všichni velkým vnitřním klidem, což je nepochybně Pánův dar. Prodlužující se krize a každodenní utrpení je podnítily, aby upřeli svůj pohled na to, co je za každých podmínek jediná spása a vykoupení. Mnozí z nich silně vnímají Ježíšovu něhu a touží po plném zasvěcení se Pánu v modlitbě a službě bratřím. Mladí lidé si vzali k srdci papežova slova, pronesená v Riu. Ono ‚Nedejte se obrat o naději‘ nás doprovázelo po celý den,“ říká biskup Marayati a pokračuje: „Naše mládež se pokusila o kontakt s Riem, ale bohužel nefungovalo internetové připojení. Navzdory vysokému počtu účastníků jsme nepodnikli žádná bezpečnostní opatření, ani jsme nepočítali s možnou sebeobranou. Díky Bohu se však nikomu nic nestalo,“ sdělil agentuře Fides arménsko-katolický biskup syrského Aleppa.
|
Podobná témata
|
|
Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Pátek, 09. srpen 2013 @ 11:06:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | ,, zasvětili syrskou mládež Neposkvrněnému Srdci Panny Marie. ,,...Syria je zasvätená ,,alláhovi,,...a teraz ,,panne Márii,,.... z nadvlády jedného démona pod nadvládu druhého...môžme čakať, že ,,pod vládou Márie,, bude konflikt v Syrii gradovať...vždy to tak bolo... v bývalej Juhoslávii sa zjavovala ,,panna,, a začal vojnový konflikt...na južnom Slovensku v 90-tych rokoch putovala po katolíckych farnostiach soška ,,panenky Márie,, a následne sa zhoršili vzťahy medzii slovákmi a maďarmi...potom vznikla protestantská modlitebná iniciatíva za zlomenie kultu panenky a našťastie sa situácia stabilizovala...
ivanp |
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 09. srpen 2013 @ 11:40:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Řekl bych že na Slovensku není tak zle. „Přestože“ k Vám za Pannou Marií jezdí poutníci z celého světa a pro mnohé jste příkladem víry. Mezi západními Slovany bych Vás umístil hned na druhé místo po Polsku. Které je ztělesněnou Boží perlou. Čechy až daleko za Vámi. Kvůli Šaštínské Madoně se Vám pokusili komunisti přejmenovat a vymazat svatý Šaštín z mapy. Tak aby upadnul ve věčné zapomnění.
Kéž byste se naučil mít rád Maďary alespoň tak jako mám já rád Rakušáky. Arpádovci jako jediný rod dali Bohu a světu rekordní počet světců a světic. 7 katolických a jednu pravoslavnou.
Dost dobře nechápu jak by mohl křesťanovi vadit nějaký národ a proč by měl ten svůj nad jiný vyvyšovat. Když máme milovat i nepřátele a každý je náš bližní, bratr a obraz Boží.
|
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Pátek, 09. srpen 2013 @ 11:48:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | máš pravdu Poutnicku... treba milovať každého...len ako k tomu dopomôže procesia so sádrovou, alebo drevenou soškou panenky?...zvlášť keď za soškou je spravidla skrytý démon... ivanp |
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 09. srpen 2013 @ 11:53:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Příkladem může být právě Slovensko. Zbožná a požehnaná země která uctívá Pannu Marii od dob svatého Cyrila a Metoděje a o kterou si všichni proticírkevní démoni tradičně lámou rohy a rozbíjejí a trhají kopyta. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Pátek, 09. srpen 2013 @ 12:11:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | len či náhodou Slovensko nie je požehnanou zemou preto že po nemeckej reformácii prenikli myšlienky reformácie do nemeckých banských miest na Slovensku...a tiež z juhu cez Maďarsko myšlienky Ženevskej reformácie...
tieto myšlienky našťastie pozdržali mariánske zjavenia a katolícka tma bola načas udusená...obecne platí. čím viac mariánskych zjavení, tým väčšia temnosť a rezistencia na evangelium...
ivanp |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 09. srpen 2013 @ 12:19:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Slovenské evangelíky znám jako dobré a slušné lidi. Stejně jako ty naše. Což je také důvod proč se je proticírkevní bratrstvo pokouší napadat a škodit jim.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 08:51:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Strom poznáme nejlépe po ovoci a Slovensko je zbožná a požehnaná země. Lepší než my a projevuje se to v mnoha ohledech.
Modlitba Magnificat podle Evangelia svatého Lukáše patří k nejkrásnějším.
Pokud někdo ctí např. krále nebo prezidenta tak by měl spolupracovat podle jeho vůle i s podřízenými a netrvat na tom že se mu musí v každé záležitosti věnovat výhradně on . Např. přebírat poštu a házet jí adresátům do schránek. Připomíná to smutný vtip o tom jak babička 3x odmítla záchranáře, které jí Pánbůh poslal až se utopila.
|
]
|
|
Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Pondělí, 12. srpen 2013 @ 20:48:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | A´propos - „v jejímž
závěru zasvětili syrskou mládež Neposkvrněnému Srdci Panny Marie.“
Pokud jde v Bibli o zasvěcování člověka jde o zasvěcení člověka Bohu
např. (4M.
6:2,4,5,6,8,12,13,21; Lk. 2:23; 1J. 2:20, 27; Kol.
2:18,19). PŘED NEBIBLICKÝM ZASVĚCOVÁNÍM
MUSÍM VAROVAT – ZASVĚCENÍ ČLOVĚKU JE CESTA PRYČ OD KRISTA!!! „Někteří
tento proces označují jako druhou rekatolizaci. 5.7. 1993 proběhlo
ne Velehradě zasvěcení českého národa Panně Marii.“ (citát 1)
Blíže viz:
Znepokojení nad
polistopadovým vývojem nekatolíků
Omyly
a nástrahy Mariánského kultu
*Nefunguje enter*
BA |
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 09:12:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V roce 1984 zasvětil blahoslavený Jan Pavel II. ve společenství se všemi biskupy světa neposkvrněnému srdci naší Matky Rusko, dle požadavku z Fatimy. Čímž skončila Studená válka, jaderná hrozba i komunistická říše zla na které jsme měli i my dost výrazný podíl. V krátkém čase, v lásce a míru a téměř bez prolití krve. Škoda že jsme tu příležitost nevyužili lépe.
Pořád nám ale ještě zbývá trocha času. K pokání a k modlitbě svatého Růžence. Která je v danou chvíli klíčová. Pokud si někdo klade starou a dobrou otázku co máme dělat ať začne od ní.
|
]
|
|
Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 14. srpen 2013 @ 08:30:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Aha.
Takže ti mladí touží se plně zasvětit Pánu, ale oni je místo toho zasvětí "Neposkvrněnému Srdci Panny Marie." To znám dobře z doby, kdy jsem byl mladý a ŘKC vládl člověk zasvěcený Neposkvrněnému Početí, tohle tedy zůstává v ŘKC stejné.
Díky za článek.
Toník
|
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 14. srpen 2013 @ 21:55:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, je to tak. Vnímám to jako obrovskou tragédii: ti
mladí se touží zasvětit Pánu, ale místo toho jsou zasvěceni Panně Marii –
Královně nebes – pohanskému božstvu – modle. Čekali lék, ale dostali
jed. Jak autor článku MODLÁŘSTVÍ správně uvádí,
nejnebezpečnější formou modlářství je SMĚS pravdy se lží – a
protože se v ní užívá i Spasitelovo jméno, vzniká pak iluze, že jde o
pravou bohoslužbu.
Z mého pohledu byli tito mladí svedeni.
MODLEME SE ZA JEJICH VYSVOBOZENÍ - A NEJEN JICH, ALE I VŠECH
KATOLÍKŮ!!!
J. 8:36 „Když vás Syn osvobodí, budete skutečně
svobodni.“
BA
|
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: noname v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 15:15:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "MODLEME SE ZA JEJICH VYSVOBOZENÍ - A NEJEN JICH, ALE I VŠECH
KATOLÍKŮ!!!"
Modleme se za sebe navzájem - jak nám radí i Písmo a mějme úctu k víře bližního. Prosme Boha aby nám dal sílu, poznání a moudrost pochopit sebe a tím pak i bližního. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 16:01:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Honzo, kde je v Písmu, že máme mít úctu k víře bližního? A v případě, že nám Pán zjeví, že víra druhého není víra Boží, máme mít takovou "víru" v úctě? Nemůžeme ba nesmíme!
Prosme Boha aby nám dal sílu, poznání a moudrost pochopit sebe a tím pak i bližního. Tahle věta je pro zaměstnání duše místo jejího zapření a proměny skrze Boží Slovo. K prozkoumání a porozumění vlastní duši dal Bůh člověku ducha, který je podle Př 20:27 lampou od Hospodina, která prozkoumává nejhlubší nitro. Vždyť kdo z lidí ví, co je v člověku, než duch člověka, který je v něm? (1K 2:11a) V druhé části verše je napsáno: Tak ani Boží věci nezná nikdo, jen Duch Boží. Duše často nerozumí ani sama sobě, ale duch, v němž přebývá Duch Boží, rozumí všemu, čemu chce Bůh, aby člověk rozuměl - tedy i sám sobě, ale hlavně Božím věcem.
Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: noname v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 16:46:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj willy,
"kde je v Písmu, že máme mít úctu k víře bližního? " Takhle že jsem to řekl? Přečti si ještě jednou pořádně jak jsem napsal. :-) I když při dobrém hledání a přemýšlení by se mnohé dalo v Písmu najít ale to nechám na tvém zkoumání a rozlišování.
Mít v úctě víru bližního (řeč je o Kristu) i když úplně neodpovídá mému poznání (učení) považuji za křesťanskou vyspělost. Rovněž je to dobrým testem vlastní víry.
H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 21:44:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To se pleteš, to není křesťanská vyspělost. Je to vyspělost New Age. Je to dobrý test víry New Age.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 22:38:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mít v úctě víru bližního (řeč je o Kristu) i když úplně neodpovídá mému
poznání (učení) považuji za křesťanskou vyspělost. Rovněž je to dobrým
testem vlastní víry.
Já se na křesťanskou vyspělost dívám jinak. Křesťanskou vyspělost například vidím u apoštola Pavla či Petra. U žádného z nich není vidět ani náznak úcty k víře bližního, která nebyla vírou Boží dle Ježíšova a apoštolského učení. Právě naopak. Křesťanská vyspělost se u nich projevovala tím, že měli dobře vycvičené smysly k rozpoznání, co je Boží a co nikoliv, co se Pánu líbí a co nikoliv, co je Boží vůle a co ne. Dobře slyšeli a rozpoznávali hlas Pastýře ovcí. A podle tohoto světla Ducha svatého také jednoznačně vyučovali, korigovali a napomínali spolubratry, aby se nestalo, že by pobloudili, aby se nenechali svést falešným učením a veškerou faleš odkrývali a pranýřovali.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 21:51:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Modleme se za sebe navzájem - jak nám radí i Písmo a mějme úctu k víře bližního.
"kde je v Písmu, že máme mít úctu k víře bližního? " Takhle že jsem to řekl? Ano, jak vidíš výše, tak jsi to takhle řekl!
Mít v úctě víru, která není Boží, tj. vírou v Boha, v Pána Ježíše Krista, je urážkou Boha! Úcta patří Bohu, ne víře! Víra není Bůh!
Věřící v Krista neuctívají víru, nýbrž Krista - Boha Otce v duchu a v pravdě, neboť takové Otec hledá (J 4:23).
Mt 4:10 Tu mu Ježíš řekl: „Odejdi, Satane. Vždyť je napsáno: ‚Pánu, svému Bohu, se budeš klanět a Jeho jediného uctívat.‘“
Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 21:24:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Noname,
co tě vede k tomu, že si myslíš, že člověk má mít v úctě víru katolických biskupů, která se projevuje tak, že když někdo touží se plně zasvětit Pánu, oni ho místo toho zasvětí "Neposkvrněnému Srdci Panny Marie." ?
Něčemu takovému je správné projevovat úctu? To má člověk projevovat úctu jakékoli víře?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: noname v Pátek, 16. srpen 2013 @ 10:13:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pánové, ještě se musíte mnohému ve své víře učit. Mimo jiné i číst, nepřekrucovat a nepodsouvat a rovněž trocha pokory by neuškodila. :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 16. srpen 2013 @ 14:31:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, pak ale budeš muset přestat psát v jinotajích a začít se vyjadřovat jasně a jednoznačně.
Když totiž někdo napíše, že:
Ano, je to tak. Vnímám to jako obrovskou tragédii: ti mladí se touží zasvětit Pánu, ale místo toho jsou zasvěceni Panně Marii – Královně nebes – pohanskému božstvu – modle. Čekali lék, ale dostali jed. Jak autor článku MODLÁŘSTVÍ správně uvádí, nejnebezpečnější formou modlářství je SMĚS pravdy se lží – a protože se v ní užívá i Spasitelovo jméno, vzniká pak iluze, že jde o pravou bohoslužbu.
Z mého pohledu byli tito mladí svedeni. MODLEME SE ZA JEJICH VYSVOBOZENÍ - A NEJEN JICH, ALE I VŠECH KATOLÍKŮ!!!
A ty na to reaguješ takto:
Modleme se za sebe navzájem - jak nám radí i Písmo a mějme úctu k víře bližního. Prosme Boha aby nám dal sílu, poznání a moudrost pochopit sebe a tím pak i bližního.
- Pak z tvé reakce není nijak složité a nelogické vyvodit, proč to píšeš a že se ti myšlenka modlit se za vysvobození těch mladých katolíků, kteří byli svedeni, ale nejen za ně, nýbrž za vysvobození všech katolíků, nepozdává a chceš ten deklarovaný záměr přeonačit jiným směrem. Tedy nemodlit se za vysvobození katolíků, ale za to, abychom tu jejich svedenou podobu víry měli v úctě a aby nám Bůh dal sílu a moudrost pochopit (svedeného) bližního.
To také znamená, že otázky, které jsem ti položil, jsou zcela na místě, nemyslím si, že bych něco špatně četl, překrucoval a podsouval. Ale jestli jsem se přesto splétl, špatně jsem tě pochopil, můžeš věc uvést na pravou míru a říct třeba:
"Ne rosmano, špatně jsi mne pochopil. Nemyslím si, že člověk má mít v úctě víru katolických biskupů, která se projevuje tak, že když někdo touží se plně zasvětit Pánu, oni ho místo toho zasvětí "Neposkvrněnému Srdci Panny Marie." I já vítám modlitby za vysvobození těch svedených."
Budu se na to těšit, až to mé překroucení uvedeš takto na pravou míru.
|
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. srpen 2013 @ 08:41:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj.
Ano, je to tak. Tehdy nám kdejaké zjevení slibovalo, že nás "dovede k Ježíši" a přinášelo nové zprávy z nebes. Plynuly měsíce a roky, Ježíš pořád nikde, jen spousta prázdných řečí a prázdnota s temnotou všude kolem.
Dodnes jsem vděčný křesťanům za to, že se za mne tehdy modlili a zachránili mi život. Že nepřišli jen s práznými slovy a dohady nad nějakou filosofií, ale se skutečnou mocí Ježíše, která mne z té temnoty zasvěcení "Neposkvrněnému početí" vysvobodila a skutečně změnila můj život.
Papežovo chování vypadá někdy jako křesťanské a zřejmě má ze své domoviny velmi slušnou známost křesťanství a křesťanské reality. Ale podle více zpráv žije totéž, co tehdy my a zasvěcuje lidi mocnostem. Nevím, jestli je on sám součástí zasvěcení jako JPII, ale lze usuzovat podle jeho chování, že ano.
Toník
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 26. srpen 2013 @ 11:13:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Které zjevení Vám slibovalo nějaký konkrétní termín ? |
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 09:03:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestli to myslíte upřímně tak se za nás klidně modlete i takhle. Pánbůh hodnotí především úmysl. Rád bych ale varoval před jednou starou ďábelskou myšlenkou a to před dělením katolické církve na my a oni. V jakékoliv podobě, i v téhle.
|
]
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Úterý, 27. srpen 2013 @ 10:01:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jacýpak oni ? Církev je Panně Marii zasvěcená přímo od Krista když nás spolu se svatým Janem svěřil naší Matce na kříži a my sami to zasvěcení čas od času potvrzujeme a obnovujeme. Na všech úrovních, od Svatého otce až po posledního hříšníka jako jsem já. Panně Marii jsou zasvěceny i nejstarší a nejdůležitější kostely, od Vatikánu až k nám. Kde je zasvětili svatí věrozvěstové Cyril a Metoděj, kteří také do naší země přinesli ostatky třetího papeže v pořadí, svatého Klimenta. Najděte si jaká zaslíbení a příležitosti nám Bůh dává k prvním pátkům a sobotám v každém měsíci. V souvislosti se srdcem Ježíšovým a Mariiným.
Věřím a doufám že odkaz samotného Krista, blahoslaveného Jana Pavla II. a všech generací od apoštolských dob nezůstane jen stejný. Že se bude dál rozvíjet a prohlubovat.
|
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 27. srpen 2013 @ 17:10:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teda poutnicku, nebolí vás pusa z takových blábolů?
-- když nás spolu se svatým Janem svěřil naší Matce na kříži.--
Bylo to opačně. Ježíš svěřil svou starou matku Janovi, aby se o ni na staré roky postaral.
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 08:59:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Panně Marii svěřil svatého Jana a nás všechny, aby se starala o nás. Stejně jako nás svěřil Církvi v podobě apoštolů, biskupů a kněží. Kteří napsali Bibli a starají se o nás jako otcové až do soudného dne a kterým dal Bůh moc svazovat a rozvazovat na zemi i na Nebi. |
]
Poutnicku, probuď se konečně!!! (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 28. srpen 2013 @ 11:13:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ef. 5:14 „Probuď se kdo spíš, vstaň
z mrtvých, a zazáří ti Kristus.“
Bible jasně potvrzuje moji celoživotní zkušenost, že
spíše uvěří v Krista ateisté a komunisté – než náboženští
modláři:
Mt. 21:31 „Ježíš jim řekl: „Amen, pravím vám, že
celníci a nevěstky předcházejí vás do Božího království
.“
BA
|
]
Re: Poutnicku, probuď se konečně!!! (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 12:07:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To že je někdo ateista nebo komunista neznamená že musí být zlý člověk. Ani nepřítel církví. Kéž jim Bůh žehná a vede je k sobě. Dobré i zlé.
„Pane Ježíši, odpusť nám naše hříchy, uchraň nás pekelného ohně a přiveď do nebe všechny duše, zvláště ty, které tvého milosrdenství nejvíce potřebují.“.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 28. srpen 2013 @ 11:13:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Panně Marii svěřil svatého Jana a nás všechny, aby se starala o nás.
Nikoliv. Pouze Ježíš je dobrý pastýř ovcí. Bůh Otec nás svěřil jemu. Pouze jemu.
- „Amen, amen, pravím vám: Kdo nevchází do ovčince dveřmi, ale přelézá ohradu, je zloděj a lupič.
- 2Kdo však vchází dveřmi, je pastýř ovcí.
- 3Vrátný mu otvírá a ovce slyší jeho hlas. Volá své ovce jménem a vyvádí je.
- 4Když je má všecky venku, kráčí před nimi a ovce jdou za ním, protože znají jeho hlas.
- 5Za cizím však nepůjdou, ale utečou od něho, protože hlas cizích neznají.“
- 6Toto přirovnání jim Ježíš řekl; oni však nepochopili, co tím chtěl říci.
- 7Řekl jim tedy Ježíš znovu: „Amen, amen, pravím vám, já jsem dveře pro ovce.
- 8Všichni, kdo přišli přede mnou, jsou zloději a lupiči. Ale ovce je neposlouchaly.
Všichni, kteří se koncipují, nebo jsou někým koncipováni, do role "dobrého pastýře", kterému jsou ovce svěřeny, jsou zloději a lupiči. Včetně údajné Marie (nikoli skutečné, ta s tím nemá nic společného). Skutečné ovce je neposlouchají.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 11:59:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kristovu Církev postavenou na svatém Petrovi nepřemohou žádní lupiči. Z tohoto světa ani mimo něj. Kéž se o tom nebudete muset přesvědčit ku vlastní škodě.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Středa, 28. srpen 2013 @ 21:38:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikoli poutnicku, to vy se přesvědčíte, že tou Skálou je Kristus, jak zjevuje Písmo Svaté. Jen aby pro vás nebylo příliš pozdě! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. srpen 2013 @ 09:30:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ta myšlenka je docela lákavá a svůdná. Takhle bychom si mohli připadat mnohem lepší a vznešenější. :o)))))))))))Nicméně Boha a Písmo je třeba poslouchat. Ne přivlastňovat a zároveň popírat.
Když říká Písmo i živý Bůh že postavil svou Církev na svatém Petrovi tak dost dobře nechápu v čem je problém. Kromě toho to odpovídá celé starozákonní, novozákonní i současné praxi.
Bůh vždycky mluví a jedná s lidmi prostřednictvím vyvolených lidí. Jako je Mojžíš, proroci, apoštolové, biskupové, kněží i laici. Včetně těch nejmenších dětských pasáčků.
Napadají Vás biblické příklady toho že by tomu tak nebylo ?
|
]
|
|
Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 28. srpen 2013 @ 21:35:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Cituji z článku: MODLÁŘSTVÍ
5) Základ církve
Církev je v Písmu přirovnávána jednak
k tělu, jednak ke stavbě.
Stavba: 1Kor.
3,11 „Nikdo nemůže položit jiný ZÁKLAD, než
ten, který je už položen, a to je Ježíš
Kristus.“ Ef.
2,20.21 „Jste stavbou, jejímž základem jsou
apoštolové a proroci a úhelným kamenem sám Kristus
Ježíš. V něm je celá stavba pevně spojena a roste v chrám
posvěcený v Pánu;“ Mt. 16,18 „A já ti pravím,
že ty jsi Petr; a na
té skále zbuduji svou církev a brány pekel ji
nepřemohou.“
Tělo: 1Kor.
12,27 „Vy jste tělo Kristovo, a každý
z vás je jedním z jeho údů. Ef.
1,22.23„Všechno podrobil pod jeho nohy a ustanovil jej
svrchovanou HLAVOU církve, která je jeho tělem,
plností toho, jenž přivádí k naplnění všechno, co jest.“ Ef.
5,22 „. . jako Kristus je hlavou církve,
těla, které spasil. . . .
Církev bude pevně stát jen tehdy, bude-li stát na
Základu, jímž je Kristus sám. Jen v tom případě ji brány pekel
nepřemohou. Nebeský Otec se rozhodl zjevit Petrovi, kým Pán Ježíš skutečně je
– a Petr Ho jako první z apoštolů vyznal jako Mesiáše. Písmo nepraví: Ty
jsi Petr, to jest skála!!! Ve větě textu Mt.
16,18 jsou dva významy od sebe striktně
odděleny.
Z textů 1Kor.
3,11 a Ef. 2,20.21 je jasné, že základ
je dvouvrstvý. První vrstvou je Spasitel, bez něhož by
pochopitelně nebylo apoštolů, ani spasitelného díla a my bychom byli dosud
mrtví ve svých vinách a hříších. (Ef.
2,1). Druhou vrstvu tvoří apoštolové a
proroci – nikoli tedy jediný apoštol!!! Tedy
apoštolé spočívali a stavěli, na základě, jímž je Kristus. I my
můžeme stavět na tomto dvouvrstvém základě ze zlata, stříbra, drahého kamení,
či ze dřeva, trávy, slámy – dílo každého vyjde najevo (1Kor.
3,12.13).
DRŽME SE TEDY KRISTA A APOŠTOLŮ!!! ZÁKLAD TEDY
NETVOŘÍ CÍRKEVNÍ OTCOVÉ, ČI UČITELÉ!!! Spasitel, jako Základ i úhelný
kámen (Hlava), jakoby objímá svou církev a zajišťuje jí stabilitu a odolnost
proti bludům. Spočívá-li církev (jak tvrdí katolíci) jako stavba
na Petrovi, pak věčné, totiž úhelný kámen - Ježíš Kristus spočívá na dočasném,
tedy Petrovi, nesmrtelné pak na smrtelném, neomezené na
omezeném.
Může vůbec v tomto modelu stavby Petr jako základ unést Krista
jako úhelný kámen, který vše drží pohromadě??? Je jasné, že
platí-li tento katolický výklad, pak biblické přirovnání církve ke stavbě je
vadné. Může být vůbec biblický text vadný??? Čemu dáváte přednost: výkladu
církve, nebo Slovu Božímu??? Nicméně zdejší katolický aktivista poutnick má
tento názor: Re: JÄ, JÁ, JÁ, jenom JÁ? (Hodnocení
článku - počet hvězdiček: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 15. červenec 2013
Petrovu skálu nepodkopete, jenom si zbytečně poraníte ten orgán kterým se o to
budete pokoušet. Stejně jako nepotopíte lodičku svatého Petra. S tímto
názorem opravdu nemohu polemizovat. Pramen: ZÁKLAD
CÍRKVE
****
Církev založená na Petrovi již je poražena a skrze modlu pohanské
Královny nebes, která si uzurpuje Kristovy mohutnosti a zásluhy, již Bohu
neslouží. KOMU TEDY SLOUŽÍ????
Iz. 42:8 „JÁ JSEM HOSPODIN. TO JE MÉ JMÉNO. SVOU
SLÁVU NIKOMU NEDÁM, SVOU CHVÁLU NEPOSTOUPÍM
MODLÁM.“
Naproti tomu církev založenou na Kristu brány
pekel nikdy nepřemohou.
Text Mt. 16:18 vůbec neznamená, že
základem církve je Petr!
Stojí-li církev na Petrovi, jak tedy může platit tento
text?
1Kor. 3: 11 „Nikdo totiž nemůže
položit jiný základ než ten, který je už položen, a to je Ježíš Kristus.
Ať děláš co děláš, tvoje rouhání poutnicku na
Boží pravdě nic nezmění a z Kristovy slávy nic neubere.
Jen svou nekající myslí si střádáš Boží hněv pro den hněvu, kdy
se zjeví spravedlivý Boží soud. (Ř. 2:5).
BA
|
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. srpen 2013 @ 09:08:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přednost dávám Bohu, Církvi a Bibli, což tvoří všestrannou, živou a věčnou jednotu a nejenom v tomto. Kde je podle Vás hranice mezi tou druhou vrstvou, kdo do ní patří a kdo ne ?
Věřím že Pán ježíš Kristus je fyzicky přítomný v každém katolickém a pravoslavném kostelíku a apoštolem a misionářem je nejenom Svatý otec ve Vatikánu a ostatní biskupové ale každý kněz, městský i venkovský, farní i řeholní. Na každého se vztahují zaslíbení, pokud koná v jednotě se svatým Petrem.
Nevěřím tomu že by se Bůh který se denodenně staral o svůj lid ve Starém i Novém zákoně na dva tisíce let odmlčel a svůj lid opustil. Ponechal na pospas svévolným anticírkevním "vykladačům" Písma kteří se pokoušejí popírat jakýkoliv projev dobré vůle tady na zemi i na Nebi.
|
]
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Čtvrtek, 29. srpen 2013 @ 19:28:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amen. |
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Pátek, 30. srpen 2013 @ 07:20:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ten amen je k tomu, co napsal Bohemian anonymous. |
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 30. srpen 2013 @ 08:49:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pochopil jsem to správně, kam to patří. Nicméně nechápu proč se vlastně ptá když si sám odpovídá a vytváří opačné závěry z toho co citoval ?
Stavba: 1Kor. 3,11 „Nikdo nemůže položit jiný ZÁKLAD, než ten, který je už položen, a to je Ježíš Kristus.“ Ef. 2,20.21 „Jste stavbou, jejímž základem jsou apoštolové a proroci a úhelným kamenem sám Kristus Ježíš. V něm je celá stavba pevně spojena a roste v chrám posvěcený v Pánu;“ Mt. 16,18 „A já ti pravím, že ty jsi Petr; a na té skále zbuduji svou církev a brány pekel ji nepřemohou.“
Tělo: 1Kor. 12,27 „Vy jste tělo Kristovo, a každý z vás je jedním z jeho údů. Ef. 1,22.23„Všechno podrobil pod jeho nohy a ustanovil jej svrchovanou HLAVOU církve, která je jeho tělem, plností toho, jenž přivádí k naplnění všechno, co jest.“ Ef. 5,22 „. . jako Kristus je hlavou církve, těla, které spasil. . . .
Proč pochybuje o tom že apoštolové a proroci v jednotě s naším Pánem Ježíšem Kristem a se svatým Petrem unesou úhelný kámen a proč vlastně tuhle otázku staví takhle ? Proč hledat problémy tam kde nejsou ? |
]
|
|
|
|