Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 258, komentářů celkem: 429593, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 437 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
Danny42
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116502273
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Potravinová inspekce
Vloženo Úterý, 16. duben 2013 @ 22:51:20 CEST Vložil: Bolek

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Potravinová inspekce Testy přítomnost lidského masa neprokázaly!


Podobná témata

Katolicismus

"Potravinová inspekce" | Přihlásit/Vytvořit účet | 111 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Úterý, 16. duben 2013 @ 23:40:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Představte si, že by Ježíš v Káně proměnil vodu ve víno, ale zůstala by to ve skutečnosti voda. Správce hostiny by řekl, "chutná to jako voda, vypadá to jako voda, tak to tedy musí být voda". Učedníci by však řekli: "nemáš víru, správče, my vírou přijímáme, že je to víno". Co myslíte, byla to tehdy voda nebo víno? Víno! Podstata se skutečně, viditelně a rozpoznatelně změnila. Tehdy totiž proběhla skutečná "transsubstanciace". A proč je to dnes jinak? Je to tedy víno nebo skutečná krev? Navíc obětní krev bylo zakázáno požívat (Sk 15).

Už vidím, jak katolíci citují "toto jest mé tělo... má krev". Nebyl-li to obraz, pak tedy ovšem Ježíš je doslova i dveřmi, beránkem nebo viným kmenem...



Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Středa, 17. duben 2013 @ 07:21:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Opravdu slabomyslný obrázek..příspěvek...
On se vždy najde někdo, kdo si myslí, že je uřitelem v izraeli a křesťanský server se mění v pokračovatele "Dikobrazu" a místo obrazu Krista předvádí karikaturu jeho "učedníků" , kteří si říkají křesťané, kteří mají být poznáni podle lásky - nikoliv ironie.
Teď jen bude následovat festival škodolibých příspěvků od těch, co zde tráví více času, než ve skutečném živém společenství a pak zas přijdou na řadu restituce.
To nemůžete hlásat Krista ?! Prokazujete svou slepotu a chcete vést druhé. 
Vím, škodolibá poznámka vás posune na žebříčku popuilarity těch opravdových "křesťanů " zde o kousek výš, žel, nepřiblíží vás ke Kristu.
Jsem znechucen. Nejen tímto příspěvkem.



Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Středa, 17. duben 2013 @ 07:21:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Opravdu slabomyslný obrázek..příspěvek...
On se vždy najde někdo, kdo si myslí, že je uřitelem v izraeli a křesťanský server se mění v pokračovatele "Dikobrazu" a místo obrazu Krista předvádí karikaturu jeho "učedníků" , kteří si říkají křesťané, kteří mají být poznáni podle lásky - nikoliv ironie.
Teď jen bude následovat festival škodolibých příspěvků od těch, co zde tráví více času, než ve skutečném živém společenství a pak zas přijdou na řadu restituce.
To nemůžete hlásat Krista ?! Prokazujete svou slepotu a chcete vést druhé. 
Vím, škodolibá poznámka vás posune na žebříčku popuilarity těch opravdových "křesťanů " zde o kousek výš, žel, nepřiblíží vás ke Kristu.
Jsem znechucen. Nejen tímto příspěvkem.



Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 06:40:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj.

  Předpokládám, že tenhle článek a obrázek asi nevyrobil římský katolík, ale nějaký protestant.

  Zajímalo by mne:

  1. To vám opravdu přijde vhodné vysmívat se tímto způsobem jádru cizí víry, víry "těch druhých"?

  2. Je tu ještě někdo, komu daný obrázek přijde krajně nevhodný a urážlivý a nesouhlasí s podobným vyjadřováním "vtipu" a "názoru" na víru druhých?

  Toník

 
 




Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: rive v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 06:57:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji tentokrát za velmi věcné komentáře, které odsoudili tuto karikaturu. Kéž by viník, alespoň jen trošinku prohlédl, že přestřelil.
rive



Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 07:52:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mně se ten obrázek zprotivil hned, jak jsem ho spatřil. A není to poprvé, co je hnusným způsobem napadána víra lidí. Já chléb  a víno  chápu v symbolech, a nikoliv doslovně. Já věřím, že Pán Ježíš do nemyslel doslovně. On často používal symboly a obrazy. Jak měl lidem vysvětlit, že je třeba víru neustále oživovat Božím Slovem a neustálou vzpomínkou na to, co On pro nás vykonal? Chléb  a víno chápu duchovně jako zdroje duchovního života s vědomím jeho ceny, kterou zaplatil Ježíš a my ji dostáváme zadarmo.  Ale přesto je nevhodné takovým způsobem urážet věřící, kteří to vnímají svým způsobem. Ostatně není důležitější výsledek víry!!!!???? Ovoce Ducha ???



Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: call v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 09:50:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tento vtípek se mi zalíbil hned na první pohled. Na druhou stranu se mi zprotivily ty některé hnusné, slabomyslné, rádoby nábožensky korektní komentáře některých (monsek, rive, Frantisek100, abolla), kteří v horlivé ekumenické připos*anosti urážejí víru protestantů, že v eucharistické oplatce žádné lidské maso není.

Odhlédneme-li od toho, že tak přispívají k šíření poplašné zprávy, že eucharistické přijímání je z hlediska potravinové inspekce ne-li zdravotně závadné, pak zcela určitě eticky naprosto nepřijatelné a pobuřující, pak jejich nenávistné urážky dopadají nejen na víru jejich protestantských sourozenců, ale i na nespočet katolických věřících a jejich kněží. Kdejaký katolický kněz vám dnes mezi čtyřma očima řekne, že to se jen tak povídá, ale on že tomu sám nevěří. Stejně jako ustanovením o celibátu, šeptandě o zázracích a zjeveních Panny Marie a dalších dekoracích katolické víry. A podle toho si i zařizuje svůj život.

Každý normální katolík se tomuto vtipu zasměje a oddychne si, že to s tím lidským masem v oplatce fakt není pravda.



Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 11:00:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Eucharistických zázraků se v průběhu dějin spásy stala spousta. Jeden pyšný rytíř vzal před mnoha svědky násilím faráři velikou Hostii která je určená pro kněze a začal se pomalu propadat do země hned vedle oltáře dokud nezačal prosit Boha o slitování. Tou dobou byl v zemi až po kolena. Některé Hostie krváceljí Kristovou krví a na internetu se dá najít příklad uchované tkáně ze srdečního svalu která vykazuje znaky člověka brutálně umučeného a která má všechny chromozomy jenom po matce. Která nepodléhá změnám ani rozkladu. Některé z nich vědci a „inspekce“ opravdu zkoumaly a většinou se ani neodvážily vydat oficiální vyjádření. Nevyvrátili ani jeden případ, přes všechnu snahu.

Naše víra by ale neměla stát jenom na zázracích a tomu kdo jí nemá většinou zázraky stejně nepomohou. Tak jako nepomohly všechny zázraky které dělal náš Pán Ježíš Kristus mezi lidmi. Mnohým to bylo jedno nebo to u nich vyvolalo stejnou zuřivost a výsměch jako Eucharistie. Stejnou chybou může být když zázraky pyšně odmítáme a tvrdíme že máme takovou víru že je nepotřebujeme. Připomíná to farizeje který se přišel do Chrámu pochlubit svými přednostmi.

Berme to jako příležitost k zamyšlení, každý sám nad sebou. Jak naplňujeme novozákonní smlouvu a jíme Kristovo Tělo a pijeme Kristovu Krev, abychom měli život věčný. Tak jak to Pán Ježíš ustanovil při poslední večeři na Zelený čtvrtek. Ten kdo má pochybnosti si může přečíst co předcházelo, když to Pán Ježíš oznámil světu. Jak Ho všichni včetně mnoha učedníků opustili v hrůze před kanibalismem a strašlivým rouháním a jak musel zadržet i apoštoly aby neodešli i oni. Můžeme přemýšlet o tom proč by se tak vyděsili kdyby měli jen večeřet chleba a zapíjet vínem a proč by jim to neřekl, kdyby tomu tak bylo.¨
Zde pod tímto článkem najdeme zajímavé reakce, dobré i zlé vůle. Těm prvním ze srdce děkuji a přeji aby jim Bůh každou urážku a obvinění bohatě oplatil a těm druhým aby naopak neoplácel, neboť nevědí co činí.




Re: Potravinová inspekce (Skóre: 1)
Vložil: chani (chani.somr@email.cz) v Úterý, 14. květen 2013 @ 09:32:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mat26,26 gramaticky slovo je, znamená - grécky estin, (sing, 3.osoba, indikatív prézenta) neznamená automaticky totožnosť, aj keď môže. Napr. v Zjav1,20: "sedm svícnů je sedm sborů". Svietnik nie je doslovne zbor. Tu je tiež použité to isté sloveso eimi - som, v plur. 3.os eisin - sú.

Detský katolícky katechizmus: „Boh nemá telo, anjeli nemajú telo, ale majú rozum. Boh je všadeprítomný“; pripomína to panteizmus, znamená to že aj každý anjel je všadeprítomný? Napríklad ako by mohli anjeli medzi sebou bojovať, keby nemali telá a brániť si niekde ísť – Daniel10,13, Zj12,7. (Samozrejme nie ľudské telá, Pavol písal o rozličných telách a podľa doslovného prekladu (Miloš Pavlík): „seje sa telo duševné, kriesi sa telo duchovné; ak je telo duševné, je aj duchovné“ - 1Ko15,44. Tam kde je rozum, ktorý tvorí jadro osoby, musí byť aj vysoko organizovaná štruktúra. Ďalší problém vyplýva z teológie, že vraj napr. Mária v nebi má telo a anjeli nie.) JK sa vyjadril že vyšiel od Otca a prišiel do sveta, opäť opúšťa svet a ide k Otcovi – Ján16,28. V liste Židom pisateľ porovnáva doslovný chrám so skutočným sídlom Boha: „Kristus totiž nevošiel do svätyne urobenej ľudskou rukou,... ale do samotného neba, aby kvôli nám sa postavil pred Božiu tvár“ – Žd 9,24. Aký zmysel by malo ísť fyzicky za Bohom, keď je Boh všade? To že všetko môže vidieť, neznamená že je fyzicky všadeprítomný. Podobne, keď riaditeľ sa vyjadrí, že o všetkom vie, môže mať všade napr. kamery, a je dobre informovaný od zamestnancov, ale prítomný je len na jednom mieste. Takých miest v Biblii je viac keď sa píše o konkrétnej prítomnosti Boha v nebi. Napr kniha Jób, aj keď mnohí teológovia to považujú za filozofickú báseň, teda udalosť ktorá sa nikdy nestala, napr poznámka pod čiarou v katolíckej Biblii. Jób 1,6: „Jednou, když Boží synové předstupovali před Jahva, přišel mezi nimi i Satan.“ Da7,10; 1Kr22,19-22... Boh aj anjeli majú duchovné telá.


Ako je to s prítomnosťou Boha, keď je vlastne všade, čiže nikde, sa snažil odpovedať aj kardinál Špidlík. Pre teológov je charakteristické sťažovanie sa, že sa častejšie kladú nesprávne otázky ako tie správne. O to viac odpovede. Katechizmus, scholastická a tomistická filozofia, sú zdroje pre odpoveď: http://www.pastorace.cz/Tematicke-texty/Pritomnost-Bozi-v-eucharistii-Tomas-Spidlik.html Autor si pomáha neexistujúcou analógiou – o prítomnosti-umiestnení duše v tele. Podľa biblie človek je duša, a keď zomre stane sa mŕtva duša, napr v 4Moj6,6. Prekladatelia to bežne prekladajú ako mŕtvola, doslovne: "...na-duša mŕtva nie príde": http://www.bayithamashiyach.com/Numbers_6.pdf. Alebo poznámka v štúdijnom preklade k Ag2,13: nečistý kvůli duši mrtvé. Potom Špidlík už nehovorí o Bohu ale o božom duchu, ktorý naozaj môže byť naraz prítomný na mnohých miestach, kde ho pošle Boh. Veď načo by ho posielal, keby osobne všade bol.



Stránka vygenerována za: 0.56 sekundy